Geef de prijs maar vast aan mij, want ik ga winnenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:20 schreef RonaldV het volgende:
Vanaf hier hebben we het over de wedstrijd voor de maand juli!![]()
Dus even een subtiel linkje voor Offy mag ook niet? http://www.cupidocardsengifts.nl/fotocanvas.htm Flink sparen meidquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:20 schreef RonaldV het volgende:
Om te voorkomen dat dit nieuwe topic ook weer volloopt: het hele issue van de winnaars van afgelopen maand nemen we nu mee naar achter. Vanaf dit topic hebben we het alleen nog over de wedstrijd voor de komende maand. De uitkomst van dit issue lezen jullie vanzelf terug, en de prijswinnaars krijgen vanzelf hun prijzen.
Vanaf hier hebben we het over de wedstrijd voor de maand juli!![]()
same herequote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben vrij benieuwd wat de volgende onderwerpen worden.
Idem dito hierquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.canvascompany.nl/inhoud.php?inhoud=prijzenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:23 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dus even een subtiel linkje voor Offy mag ook niet? http://www.cupidocardsengifts.nl/fotocanvas.htm Flink sparen meid![]()
ja maar die zijn zonder lelijk framequote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
http://www.canvascompany.nl/inhoud.php?inhoud=prijzen
Deze is echt veeeeeeeeeeel goedkoper hoor![]()
In fav's zetquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
http://www.canvascompany.nl/inhoud.php?inhoud=prijzen
Deze is echt veeeeeeeeeeel goedkoper hoor![]()
Stemmen kan als alle onderwerpen bij de wedstrijdleiding bekend zijn...ik geloof dat dat vandaag of morgen zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:31 schreef Ynske het volgende:
wanneer kunnen we daar voor gaan stemmen?
* Ynske weet t schema niet meer
Of spek en bonenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:35 schreef Puckzzz het volgende:
ik denk:
Politiek
Gezag
of
Portret met plaat voor kop
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:35 schreef Puckzzz het volgende:
ik denk:
Politiek
Gezag
of
Portret met plaat voor kop
Je mag napraten over de foto's zelf hoor, je hebt gelijk, dat zal ik even aanpassen. Maar de afhandeling van de uitslag ligt nu achter, en daarover kan niet worden gecorrespondeerd.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:39 schreef stil het volgende:
Alvast een voorbeschouwing .
niet na praten over de mooie foto's van juni.
En zo laat je je toch meeslepen om je te bemoeien met wedstrijdgedoequote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je mag napraten over de foto's zelf hoor, je hebt gelijk, dat zal ik even aanpassen. Maar de afhandeling van de uitslag ligt nu achter, en daarover kan niet worden gecorrespondeerd.
euh...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:44 schreef pea4fun het volgende:
[..]
En zo laat je je toch meeslepen om je te bemoeien met wedstrijdgedoe
Gewapend of ongewapendquote:
En er was toch helemaal niets mis met de uitslag?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je mag napraten over de foto's zelf hoor, je hebt gelijk, dat zal ik even aanpassen. Maar de afhandeling van de uitslag ligt nu achter, en daarover kan niet worden gecorrespondeerd.
Zou je die orde dan niet eens loslaten in FOTquote:
Ja, en een beetje leuke, zodat ik echt zin krijg om mee te doenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:47 schreef An24 het volgende:
Veel blabla hier, dus kort en bondig blijven![]()
....onderwerpen willen we hebben
![]()
Iddquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:48 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja, en een beetje leuke, zodat ik echt zin krijg om mee te doenik heb al veel te lang niet meer meegedaan.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
IddIk stel voor dat we Blijdorp als onderwerp nemen
Ik dacht dat jij wel voor zonsondergang zou gaanquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
quote:
Oe...daar heb ik er ook wel een paar van jaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:52 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel voor zonsondergang zou gaan
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat mag niet hoorquote:
jamaar....quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat mag niet hoorAlleen het personeel
In de tussentijd maken we gewoon van alles foto'squote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:55 schreef stil het volgende:
We moeten nog tot morgen 22.00uur wachten op de nieuwe onderwerpen![]()
Same here...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ow en ik ga ook weer stemmen...Ik vind jouw foto's steeds beter worden!quote:
Dank jequote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:03 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ow en ik ga ook weer stemmen...Ik vind jouw foto's steeds beter worden!
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Geef de prijs maar vast aan mij, want ik ga winnen
Mocht ik te weinig stemmen hebben, dan is dat duidelijk een geval van fraude!
hmmmzzz, het blauw had ik gezien, alleen de helm was me ff ontgaan.quote:
Lees de OP, en probeer het anders eens in feedback, of via mail. Dit topic houden we liever schoon voor de nieuwe wedstrijd.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:41 schreef SunChaser het volgende:
Waarom zo angstig editten en noten?
Zo moeilijk lijkt me de oplossing niet, aangezien orfy tijdens de wedstrijd zelf al de oplossing had gegeven.Pech dat ze nu net gewonnen heeft, maar dat draai je niet meer terug.
Naar de nieuwe onderwerpen natuurlijkquote:
off coursequote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Naar de nieuwe onderwerpen natuurlijk
Morgen, FrauLievquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:00 schreef fraubitch het volgende:
en die zijn? zou toch om 22.00 bekend zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |