wow, een klassiekerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sterker nog, het is een bord van de vorige generatie. Tegenwoordig zien de borden er anders uit
[afbeelding]
Verreweg de meeste Nederlandse bordjes hebben een wit vierkantje in de linkerbovenhoek
Maar ook nog tijd genoeg om e.e.a. eventueel te restaurerenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vast wel
het duurt even maar dan heb je ook wat!
voel me nu prima dus ja
behalve dan dat ik klaar zit met mn make-up maar me vergist had in de tijd
nu moet ik nog 2 uur proberen het niet uit te wrijven haha
nee, helemaal niets, raampje open, that's itquote:
Waar is dat blokje voorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sterker nog, het is een bord van de vorige generatie. Tegenwoordig zien de borden er anders uit
[afbeelding]
Verreweg de meeste Nederlandse bordjes hebben een wit vierkantje in de linkerbovenhoek
dat is waar!!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar ook nog tijd genoeg om e.e.a. eventueel te restaureren.
dat is nergens voor. Lelijk, ach... Ik vind het wel wat hebbenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Waar is dat blokje voor. 'T is lelijk
.
wdrzquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Leg 's uit... Hoe kan het dat (volgens mij) mensen die kunnen mp-en daar ook per ongeluk 'last' van kunnen hebben, en mensen die het niet kunnen dat niet hebben (ik heb volgens mij zelfs nog nooit een dubbelpost gehad).
nee dit is pas poging 2quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:25 schreef Pheno het volgende:
Liefie_, waarom maken jullie zoveel familiefoto's? Doen jullie dat wekelijks of zo?
Iets met een knoop in edele delen leggenquote:
]quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Iets met een knoop in edele delen leggen.
Over dat op invoeren klikkenquote:
Ach, ieder zn geinquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik zie de lol van die bordjes niet in, maar toch hulde voor je inzet
Ik ben geen Dudequote:
quote:
Je laatste werkdag is voorbijquote:
Ik denk dat zo'n missie voor jou altijd moeilijker zou zijnquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben geen Dude. Je zei toch een moeilijk te volbrengen missie
.
je bent een dudette!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben geen Dude. Je zei toch een moeilijk te volbrengen missie
.
Wel als ik de geknoopte zou zijn, knoper zou natuurlijk wél kunnenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n missie voor jou altijd moeilijker zou zijn
Jij begeeft je op gladder ijs dan je in de gaten hebtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |