ja en eerst was t nog van nou over een uur is t toch klaar dus ik ga gewoon zitten mokken (of zo haha) maar nu is het verdomme ik moet nog 6 uur hahaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Gepeur in je gevoelens lijkt mij ook inderdaad verre van makkelijk/aangenaam.
Het streven is ermee klaar te zijn voor de rest van je leven.
Gezelliger. Ik kan het me even niet voorstellen (tenzij ik op mijn kop ga staan misschien
).
Jij wou weer over mijn studie beginnen zeker he?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zou dus inderdaad met een volledig andere missie op de proppen gekomen zijn.
Ehmm, ja. De laatste trein die daar stopte, reed een jaar of 6 geleden weer door. Nu kan het alleen nog met een buurtbusje en een 6tal best krappe overstapsquote:
Leg 's uit... Hoe kan het dat (volgens mij) mensen die kunnen mp-en daar ook per ongeluk 'last' van kunnen hebben, en mensen die het niet kunnen dat niet hebben (ik heb volgens mij zelfs nog nooit een dubbelpost gehad)quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:16 schreef dolle_hond het volgende:
ik had toenstraks ook een mp
in een heel ander topic, dus echt per ongeluk
Dan hoop ik dat jullie dat doel bereikenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja en eerst was t nog van nou over een uur is t toch klaar dus ik ga gewoon zitten mokken (of zo haha) maar nu is het verdomme ik moet nog 6 uur haha
en je mag niet weglopen of zo
en helemaal klaar zal niet lukken ws
maar zo klaar dat ik er niet meer zo veel last van heb is het doel geloof ik
dat was deze ook, ik klikte op invoeren en er gebeurde niet, dus klikte ik weerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:16 schreef dolle_hond het volgende:
ik had toenstraks ook een mp
in een heel ander topic, dus echt per ongeluk
komt bijmij heel af en toe voor. Ik kan er dan ook niets aan doenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat was deze ook, ik klikte op invoeren en er gebeurde niet, dus klikte ik weer
vandaar dat het bord zo vies was, het is niet meer in gebruikquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehmm, ja. De laatste trein die daar stopte, reed een jaar of 6 geleden weer door. Nu kan het alleen nog met een buurtbusje en een 6tal best krappe overstaps
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij wou weer over mijn studie beginnen zeker he?
zo warm is het hier helemaal nietquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet eens. Het is vrijdagmiddag, het is veel te warm... mijn brein kwam dus met een rare (en volgens mij ook niet te volbrengen) missie op de proppen
.
vast welquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat jullie dat doel bereiken.
Aircoquote:
Sterker nog, het is een bord van de vorige generatie. Tegenwoordig zien de borden er anders uitquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vandaar dat het bord zo vies was, het is niet meer in gebruik
Nou word ik wel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet eens. Het is vrijdagmiddag, het is veel te warm... mijn brein kwam dus met een rare (en volgens mij ook niet te volbrengen) missie op de proppen
.
wow, een klassiekerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sterker nog, het is een bord van de vorige generatie. Tegenwoordig zien de borden er anders uit
[afbeelding]
Verreweg de meeste Nederlandse bordjes hebben een wit vierkantje in de linkerbovenhoek
Maar ook nog tijd genoeg om e.e.a. eventueel te restaurerenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vast wel
het duurt even maar dan heb je ook wat!
voel me nu prima dus ja
behalve dan dat ik klaar zit met mn make-up maar me vergist had in de tijd
nu moet ik nog 2 uur proberen het niet uit te wrijven haha
nee, helemaal niets, raampje open, that's itquote:
Waar is dat blokje voorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sterker nog, het is een bord van de vorige generatie. Tegenwoordig zien de borden er anders uit
[afbeelding]
Verreweg de meeste Nederlandse bordjes hebben een wit vierkantje in de linkerbovenhoek
dat is waar!!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar ook nog tijd genoeg om e.e.a. eventueel te restaureren.
dat is nergens voor. Lelijk, ach... Ik vind het wel wat hebbenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Waar is dat blokje voor. 'T is lelijk
.
wdrzquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Leg 's uit... Hoe kan het dat (volgens mij) mensen die kunnen mp-en daar ook per ongeluk 'last' van kunnen hebben, en mensen die het niet kunnen dat niet hebben (ik heb volgens mij zelfs nog nooit een dubbelpost gehad).
nee dit is pas poging 2quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:25 schreef Pheno het volgende:
Liefie_, waarom maken jullie zoveel familiefoto's? Doen jullie dat wekelijks of zo?
Iets met een knoop in edele delen leggenquote:
]quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Iets met een knoop in edele delen leggen.
Over dat op invoeren klikkenquote:
Ach, ieder zn geinquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik zie de lol van die bordjes niet in, maar toch hulde voor je inzet
Ik ben geen Dudequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |