Nu blijven er alleen renners over die recht op hun fiets zittenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:42 schreef Ereinion het volgende:
Ik heb er ook veel zin in. Ik zal alleen wel Mancebo missen, mijn held![]()
Hoeveel van die bladen ik wel niet aansleepte toen ik een jaar of 14 wasquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:56 schreef Robocock het volgende:
Beetje jammer dat ik niet een uitgebreid sportblad kan kopen met ALLES over de tour, alle renners etcKlopt namelijk geen reet meer van de inhoud.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:38 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Het heeft trouwens z'n voordelen om geen vervangers aan te wijzen. Het peleton is in de eerste etappes te groot voor die kleine Nederlandse rotondes![]()
Elk jaar rijden er in stuk of 3 of 4 Colombiaantjes mee, die met z'n allen keihard op hun bek gaan bij de eerste de beste vluchtheuvel. Misschien dat ze nu meer overzicht over de weg hebbenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat is dan weer een meevaller
Het AD hoef ik zeker ook niet te proberen...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:56 schreef Robocock het volgende:
Beetje jammer dat ik niet een uitgebreid sportblad kan kopen met ALLES over de tour, alle renners etcKlopt namelijk geen reet meer van de inhoud.
Gewoon de Tour-site zelf lijkt me het snelste: http://www.letour.fr/2006/TDF/LIVE/us/0/index.htmlquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:01 schreef Banzaii het volgende:
Waar kan ik de tour 'live'volgen qua uitslagen e.d.. Er is een of ande4re belgische site, ben de link kwijt.![]()
Andere liefhebbers van het wielrennen helpt me aan deze link![]()
Een Delgadootje.quote:
Morgen vlak, overmorgen heuvelachtig de laatste kilometersquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:44 schreef Zwansen het volgende:
De komende 2 etappes hebben een vlakke aankomst? Of wel iets voor freire of Valverde?
Dinsdag ben ik niet zo zeker van hoor.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:47 schreef Ereinion het volgende:
Morgen helemaal vlak. Maandag en dinsdag wat klimmetjes in de finale. Maar normaal gesproken moet dat voor de sterkere sprinters zoals Hushovd en Boonen geen probleem te zijn.
Zou mooi zijn, die heb ik in ongeveer elke poule opgenomenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:56 schreef BVO het volgende:
Gilbert gaat het dinsdag doen.
Nee, 10-15 minuten lopen vanaf station Valkenburg.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:22 schreef jorienvdherik het volgende:
is de cauberg ver van een ns station ja zeker
dat zijn geen 2 km meer hooguit een kmquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:56 schreef Ericr het volgende:
Er is veel ploegen er aan gelegen om het bij elkaar te houden, als Valverde gaat stunten gaan de andere ploegen met klassementsrenners er toch weer achteraan. Die 2K naar de finish, voorbij de top van de Cauberg, is niet lastig genoeg om weg te blijven.
loat goan daan. Ik ga wss ergens kijken in Eijs of ook op de Loorbergquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:47 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ben vandaag even over het parcours gereden (met de auto) in Zuid Limburg. Op de loorberg was de streep al getrokken voor de bergpremie. Tevens een grote tent daar (schijnt van Rabobank te zijn). Verder overal op de route al de hekken klaar om de wegen af te sluiten. Bovenop de Cauberg ook grote tribunes. Ik ben dinsdag te vinden boven op de Loorberg. Samen met een echte limburgse joekskapel en zaate hermenie
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:21 schreef JohnDDD het volgende:
nog leuke tips voor kalk op de straat
bij een rechte weg met een open ruimte of stuk ravijn ernaast:
"DOPERS
GO LEFT"
of
"IS A DOPER
WHO READ THIS"
met de bijzin onderaan, omdat de renners die het eerste lezen
"TUGBOAT
PITI
BIRILLO
=
DO(G)PE"
Vind ik ook wel leuk. Ik wil er wel heen fietsen, maar niet helemaal vanaf Utrecht. Vanaf Eindhoven ofzo... maar ik ben dus weer de enige idioot die dit belangrijker vindt dan tentamens ed.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:15 schreef ultra_ivo het volgende:
Kunnen we er bijna een meet van maken. Ik rij op een rode Bioracer met PBP uitrusting en een PBP shirt.
Loorberg dan maar doen?!? Ik ben bij de joekskapel met de shirtjes van lindeboom (bier).quote:Op zondag 2 juli 2006 10:27 schreef ErikT het volgende:
[..]
Vind ik ook wel leuk. Ik wil er wel heen fietsen, maar niet helemaal vanaf Utrecht. Vanaf Eindhoven ofzo... maar ik ben dus weer de enige idioot die dit belangrijker vindt dan tentamens ed.
Ergens op een berg (heuvel) afspreken? Geen idee waar ik moet gaan staan.
Ik rijd op een gele Batavus, en draag een Kelme shirt![]()
Bedankt !!quote:Op zondag 2 juli 2006 10:35 schreef Gitanki het volgende:
http://www.memoire-du-cyclisme.net/eta_tdf/presentation_tdf.php
Handige site, wel in het frans, maar met heel veel uitslagen..
Misschien moeten we er ff een topic van maken.quote:Op zondag 2 juli 2006 10:35 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Loorberg dan maar doen?!? Ik ben bij de joekskapel met de shirtjes van lindeboom (bier).
Ik las dat er ook pendelbussen reden vanaf het station naar de finishplaats.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:22 schreef jorienvdherik het volgende:
is de cauberg ver van een ns station ja zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |