Nu blijven er alleen renners over die recht op hun fiets zittenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:42 schreef Ereinion het volgende:
Ik heb er ook veel zin in. Ik zal alleen wel Mancebo missen, mijn held![]()
Hoeveel van die bladen ik wel niet aansleepte toen ik een jaar of 14 wasquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:56 schreef Robocock het volgende:
Beetje jammer dat ik niet een uitgebreid sportblad kan kopen met ALLES over de tour, alle renners etcKlopt namelijk geen reet meer van de inhoud.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:38 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Het heeft trouwens z'n voordelen om geen vervangers aan te wijzen. Het peleton is in de eerste etappes te groot voor die kleine Nederlandse rotondes![]()
Elk jaar rijden er in stuk of 3 of 4 Colombiaantjes mee, die met z'n allen keihard op hun bek gaan bij de eerste de beste vluchtheuvel. Misschien dat ze nu meer overzicht over de weg hebbenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat is dan weer een meevaller
Het AD hoef ik zeker ook niet te proberen...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:56 schreef Robocock het volgende:
Beetje jammer dat ik niet een uitgebreid sportblad kan kopen met ALLES over de tour, alle renners etcKlopt namelijk geen reet meer van de inhoud.
Gewoon de Tour-site zelf lijkt me het snelste: http://www.letour.fr/2006/TDF/LIVE/us/0/index.htmlquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:01 schreef Banzaii het volgende:
Waar kan ik de tour 'live'volgen qua uitslagen e.d.. Er is een of ande4re belgische site, ben de link kwijt.![]()
Andere liefhebbers van het wielrennen helpt me aan deze link![]()
Een Delgadootje.quote:
Morgen vlak, overmorgen heuvelachtig de laatste kilometersquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:44 schreef Zwansen het volgende:
De komende 2 etappes hebben een vlakke aankomst? Of wel iets voor freire of Valverde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |