Toe maar, een Gulf of Croutoniaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:23 schreef Dr_Crouton het volgende:
Hier is de update, heb de zeëen een naam gegeven (suggesties welkom), de lelijke zuidpool gefixed en de landen en hoofdsteden zijn ingevuld. Degenen die nog geen naam voor hun hoofdstad hebben verzonnen, heb ik tijdelijk met 'City' ingevuld.
Die is meegenomen voor de volgende update.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:12 schreef IedeK. het volgende:
Misschien kun je een eilandje maken met DEN-Prison ofzo
Ik neig naar optie 1quote:Cutting Off Sex Offenders?
The Issue
After the capture and trial of notorious rapist Henry Taiden, who was convicted of the rape of over 50 women in the past two years a debate has emerged on how he should be punished.
The Debate
1. "That psychopath should be castrated!" cries rape victim Gregory McGuffin, "The agony he put me through must be punished with a means that will ensure that no human being will ever go through what I did! If castration is used more often in these cases you will see rape drop to nothing!"
[Accept]
2. "I understand that this is a terrible time for the poor victims in this case," says defense attorney Roger Winters, "However, the answer is not to revert back to the dark ages. Instead, we should focus on rehabilitation of all criminals in our prison system."
[Accept]
3. "Everyone knows re-education is a waste of money, we shouldn't go soft on these crooks!" says CEO Jean-Paul Rifkin of the People Trading Corporation. "Simply place all rapists and criminals in Zazzizi into forced labor under the management of our company to serve out their sentences. When we're through with them, they won't even think of jaywalking, much less harming another person. We get cheap labor, and these crooks get put straight. Everybody benefits... well, except the crooks."
[Accept]
Waar gaat ditover? Revolutie?quote:The Issue
Big business, fed up with over-regulation in Zazzizi, are heading offshore in ever-increasing numbers.
The Debate
1. "Good riddance!" says noted environmentalist Chastity Johnson. "Sniff that air! It's never been so clean! At last, our society is freeing itself from the consumer death-trap! I say it's time to take the final step and outlaw capitalism once and for all!"
[Accept]
2. "This is a catastrophe waiting to happen," says the Chamber of Commerce. "Think of the consequences! Without big business, where do the jobs come from? Where do we get our medicine? Our cars? Our latest fashions? There are dozens of useless regulations the government could abolish today to make life easier for commerce, and it's high time they did."
[Accept]
Het gaat ook meer om een impressie vergelijkbaar met SimCity. Ik zal dit weekend wel zien of het een haalbaar concept isquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:49 schreef DeHovenier het volgende:
Ik weet niet hoe groot mijn land op die kaart is, maar er moeten wel 827 miljoen mensen op passen
Geinig idee Fila, maar ik weet niet in hoeverre dat te realiseren valt?
...
Kiezen tussen bedrijven vrijer laten (mileu- en belastingregels verminderen, of voor een mindere economie omdat bedrijven wegvluchten). Laat die bedrijven maar lijdenquote:
Je kunt een Issue ook dismissenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:22 schreef DeHovenier het volgende:
Die 2 opties zijn allebij evfen erg dan
- regels verminderen ---> meer vrijheid
of
- mindere economie omdat bedrijven wegvluchten.
Ik zie trouwens net dat er een NationStates 2 aan zit te komen, dat wordt pay to play
En je kan zelf Issues invoeren!
Geweldig!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:23 schreef Dr_Crouton het volgende:
Hier is de update, heb de zeëen een naam gegeven (suggesties welkom), de lelijke zuidpool gefixed en de landen en hoofdsteden zijn ingevuld. Degenen die nog geen naam voor hun hoofdstad hebben verzonnen, heb ik tijdelijk met 'City' ingevuld.
[[url=http://www.canuria.com//images/Fok_Map001.jpg]afbeelding][/url]
Klik op plaatje voor 1024 versie
Je kan nu toch al issues verzinnen en die mailen(?) aan nationstates.net? Ik zie tenminste regelmatig bij issues een naam staan van iemand die hem heeft bijgedragen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:22 schreef DeHovenier het volgende:
Die 2 opties zijn allebij evfen erg dan
- regels verminderen ---> meer vrijheid
of
- mindere economie omdat bedrijven wegvluchten.
Ik zie trouwens net dat er een NationStates 2 aan zit te komen, dat wordt pay to play
En je kan zelf Issues invoeren!
Ow ja! Dat zie ik nu pas (bij 728 miljoen inwoners)quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:59 schreef Dr_Crouton het volgende:
Als je meer dan 500 miljoen inwoners hebt, dan kan je zelf issues verzinnen en indienen via de Issues scherm. Ook kan je de voorvoegsels voor je land veranderen in de Settings.
Kun je Kalgizia er nog bijproppen? Linksonder OpenDoor bijvoorbeeld, op dat rechthoekige eiland. Hoofdstad: Kalgoz. Rura Pwn Island ist überigens toll.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:42 schreef Dr_Crouton het volgende:
Extra zee-namen toegevoegd, straf-eiland aangemaakt.
Klik op plaatje voor 1024 versie
Dank je, was ook een goed idee van IedeK.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:22 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Kun je Kalgizia er nog bijproppen? Linksonder OpenDoor bijvoorbeeld, op dat rechthoekige eiland. Hoofdstad: Kalgoz. Rura Pwn Island ist überigens toll.
Nu:quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:49 schreef DeHovenier het volgende:
Ik weet niet hoe groot mijn land op die kaart is, maar er moeten wel 827 miljoen mensen op passen
Ze fokken als konijnenquote:834 million
Minder invloed. Zal denk ik komen omdat de relatief nieuwe landen, zoals die van mij, aan invloed winnen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:25 schreef DeHovenier het volgende:
Van 'Negotiator' is m'n landje naar 'Auxiliary' gegaan kwa Regional Influence..... is dat meer of minder onvloed? Er was toch ergens zo'n lijstje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |