abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 juli 2006 @ 23:44:26 #51
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_39525563
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 23:20 schreef Whizzkith het volgende:
Nou, krijgen we de regio ooit nog terug?
Nog niet, maar zolang de langstzittenden met de meeste regionale invloed hun poot stijfhouden kunnen die denneboompjes hen niet uittrappen.
The Internets, I needs it..
pi_39527803
Is er een lijstje met de waarden van de regionale invloeden?
Children of the night. What music they make.
  woensdag 5 juli 2006 @ 10:07:47 #53
55260 Rayyvin
Back again
pi_39532544
Heb me ook aangemeld en zit bij regio Fok.

The Holy Empire of The God and Me is a tiny, devout nation, remarkable for its complete absence of social welfare. Its hard-nosed, hard-working, intelligent population of 5 million are highly moralistic and fiercely conservative, in the sense that they tend to believe most things should be outlawed. People who have good jobs and work quietly at them are lauded; others are viewed with suspicion.

The large, moralistic government juggles the competing demands of Law & Order, Religion & Spirituality, and Defence. The average income tax rate is 23%. A substantial private sector is led by the Basket Weaving industry, followed by Cheese Exports and Trout Farming.

Crime is a problem. The God and Me's national animal is the grasshopper, which frolics freely in the nation's many lush forests, and its currency is the pon.

Zit ook bij UN.
pi_39533510
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 10:07 schreef Rayyvin het volgende:
Heb me ook aangemeld en zit bij regio Fok.

The Holy Empire of The God and Me is a tiny, devout nation, remarkable for its complete absence of social welfare. Its hard-nosed, hard-working, intelligent population of 5 million are highly moralistic and fiercely conservative, in the sense that they tend to believe most things should be outlawed. People who have good jobs and work quietly at them are lauded; others are viewed with suspicion.

The large, moralistic government juggles the competing demands of Law & Order, Religion & Spirituality, and Defence. The average income tax rate is 23%. A substantial private sector is led by the Basket Weaving industry, followed by Cheese Exports and Trout Farming.

Crime is a problem. The God and Me's national animal is the grasshopper, which frolics freely in the nation's many lush forests, and its currency is the pon.

Zit ook bij UN.
Geef eens een endorsement aan Crouton
  woensdag 5 juli 2006 @ 12:06:23 #55
55260 Rayyvin
Back again
pi_39536056
Gedaan
pi_39537402
Walduria is ook een Fok natie b.t.w.
Het staat nu 7 vs 7 voor wat betreft de endorsements... go FOK!
Gelukkig geen eigenaar van RSI ledematen
  woensdag 5 juli 2006 @ 13:09:26 #57
104871 remlof
Europees federalist
pi_39538051
New Croutonia heeft nu 8 endorsements tegen What We All Need 7...
Hebben we nu gewonnen?
pi_39539845
Als Dr_Crouton online komt voordat zij nog één endorsement krijgen, kan hij ze eruit gooien
En dan kan ik weer erin
pi_39540011
nou, hup fok!
  woensdag 5 juli 2006 @ 14:33:40 #60
6290 Dr_Crouton
pi_39540805
Ik heb nu 8 endorsements vs 7, nu nog wachten op de site zelf die onze regio dagelijks updated en hopen dat die bezetter niets in de gaten heeft, dan kan ik eindelijk aarsch schoppen!

Heb ook degenen die mijn ge-endorsed hebben een endorsement teruggegeven, zo groeit hun macht ook sneller en kunnen ze na een tijd niet meer gekickt worden door 'minnow' What We All Need.
pi_39541384
En wil je dan:
-The People's Republic of Elmario
-The People's Republic of Grunnn
-The Republic of Koffemania

unbannen?

Dan kunnen wij je nog drie endorsements geven waardoor het weer moeilijker is voor DEN om de macht weer terug te grijpen
pi_39542587
Je kunt dus meer dan 1 endorsement geven?
Gelukkig geen eigenaar van RSI ledematen
pi_39549631
7-7
  woensdag 5 juli 2006 @ 20:38:52 #64
6290 Dr_Crouton
pi_39551445
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:53 schreef IedeK. het volgende:
En wil je dan:
-The People's Republic of Elmario
-The People's Republic of Grunnn
-The Republic of Koffemania

unbannen?

Dan kunnen wij je nog drie endorsements geven waardoor het weer moeilijker is voor DEN om de macht weer terug te grijpen
Doen ik.
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:30 schreef Dreadknight het volgende:
Je kunt dus meer dan 1 endorsement geven?
Je kan maar 1 endorsement geven, maar als je er 5 krijgt bijvoorbeeld, kan je ook 5 weggeven, 1 per land.
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 19:31 schreef Whizzkith het volgende:
7-7
We hebben te weinig UN members en diegenen die mij nog niet ge-endorsed hebben zijn in-actief; Evelandia (30 dagen) en Knaxworst (5 dagen).

Evelandia is best krachtig, heeft de Regional Influence van 'Power'. Dat zal best hoog op de ladder staan. Jammer genoeg wordt dat al 30 dagen niet gebruikt.

Weet iemand waar er een lijstje is te vinden met de graad van macht van de Regional Influence?
  woensdag 5 juli 2006 @ 20:56:37 #65
6290 Dr_Crouton
pi_39552045
Ik heb een niet-officieel lijstje gevonden. Van hoog naar laag:

Hermit
Hegemony
Dominator
Superpower
Power
Powerbroker
Eminence Grise
Enforcer
Dealmaker
Instigator
Contender
Negotiator
Auxiliary
Ambassador
Diplomat
Envoy
Duckspeaker
Handshaker
Truckler
Vassal
Minnow
  donderdag 6 juli 2006 @ 01:56:02 #66
119221 Aurelianus
Sebastokrator
pi_39561960
quote:
Dear Kalgizia:

I'm with the Zurich Military and we're planning to liberate Fok shortly. We need you to assist us by endorsing the nation of "New Croutonia". He is a native to Fok just like you, and he was recently replaced as UN Delegate of your region by the terrorist organization of The DEN.

Best regards,

Swedish Parliament
Zurich's Foreign Secretary - Air Force Intelligence
quote:
Greetings. As president of the great region of Zurich, I have heard of the distress of your region, and how it has been attacked by raiders "The DEN". I urge you to rise up against the invaders, and rid yourselves of their influence by endorsing your native nation of New Croutonia. Don't allow this atrocity to continue - free your region!
Toch wel behulpzaam van ze.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
  donderdag 6 juli 2006 @ 02:34:29 #67
6290 Dr_Crouton
pi_39562392
Nogal.

Mij rest nog een vraag van of we nadat we bevrijd zijn een password gaan invoeren voor het joinen van regio Fok of niet. Zo kunnen we invasies enigszins voorkomen, maar het beperkt als groot nadeel het vrije verhuizingsverkeer. Wat denken jullie ervan?
  donderdag 6 juli 2006 @ 08:02:24 #68
6290 Dr_Crouton
pi_39563356
Bah. Had er 8, nu 6 endorsements en de delegate is nu Vassal geworden; elke nieuweling die nu binnenkomt (is minnow) moet het langer zien vol te houden zonder gekickt te worden om een hogere influence te krijgen. Het begint moeilijker te worden om onze regio terug te krijgen.
pi_39564077
quote:
Regional Influence: Negotiator
Ik zit dus ertussenin.
quote:
Gunman Kills Three
The Issue

Tragedy struck Zazzizi today, as a gunman killed three people in a suburban shooting rampage. The community is united in grief, but divided in opinion as to what should be done.
The Debate

1. The strongest voices demand tighter gun controls. "The only way to prevent further atrocities is to take the guns out of the hands of the murderers," says anti-gun campaigner Clint Utopia. "There's no justification for them in today's society. We need tighter regulations on who can hold guns, so only our police and military have them."
[Accept]

2. "That's not all we need," says radical left-wing activist Peggy Fellow. "The government should ban all guns outright--even in the police force. This is an opportunity to make Zazzizi a totally gun-free state."
[Accept]

3. "Guns don't kill people, people kill people," says NRA head honcho Larry Rifkin. "If you outlaw guns, only outlaws will have guns. Is that what we want? Think, people. The answer isn't to ban guns. It's to crack down on those Hollywood movies and computer games that glamorize violence. They're the real criminals."
Zei er iemand Amerika
  donderdag 6 juli 2006 @ 09:14:47 #70
55260 Rayyvin
Back again
pi_39564100
Ben uit de regio getrapt door die parasiet van een What we all need.
pi_39564268
Dan ga je weer terug
pi_39564442
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:14 schreef Rayyvin het volgende:
Ben uit de regio getrapt door die parasiet van een What we all need.
Als je geband bent en er niet meer in kan. kun je ook in deze komen:
FOKREGION

password is foknations

Hier zitten al 3 gebande fokkers
  donderdag 6 juli 2006 @ 09:43:45 #73
55260 Rayyvin
Back again
pi_39564628
Zal ik even doen.
  donderdag 6 juli 2006 @ 09:52:20 #74
55260 Rayyvin
Back again
pi_39564781
Gedaan, die andere ook maar even ge endorst
  donderdag 6 juli 2006 @ 10:12:19 #75
6290 Dr_Crouton
pi_39565249
Regio Polska is bevrijd van den door Zurich. Alleen heeft de nieuwe delegate het nog niet door geloof ik.
  donderdag 6 juli 2006 @ 10:23:28 #76
104871 remlof
Europees federalist
pi_39565468
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 10:12 schreef Dr_Crouton het volgende:
Regio Polska is bevrijd van den door Zurich. Alleen heeft de nieuwe delegate het nog niet door geloof ik.
Mooi, dan kan Zurich zich nu gaan inzetten voor de bevrijding van Fok!
  donderdag 6 juli 2006 @ 10:35:10 #77
6290 Dr_Crouton
pi_39565761
De site update onze regio om 7:50 uur 's morgens. Voor die tijd moet er van buitenaf hulp komen, regio Fok massaal binnengaan en New Croutonia massaal endorsen zodat het weinig zin heeft om te kicken.
Zodra de site onze regio update om 7:50u en ik heb nog steeds de meerderheid in stemmen, dan heeft New Croutonia de status van UN Delegate terug en kan ik what we all need en de rest van de den-bende eruit wippen.

Dit is de theorie, maar de afgelopen dagen is dat niet erg gelukt doordat what we all need de te kleine meerderheid die ik vaak had op tijd eruit trapte.

Dus: iedereen die wilt helpen en lid is van de UN en buiten Fok bevindt om 7:45u 's morgens naar onze regio om zoveel mogelijk New Croutonia te endorsen!
pi_39565888
Als we nu heel snel heel veel nieuwe fok-members kunnen krijgen die zich gaan aanmelden (en nog niet bij de regio gaan) en zorgen dat voor morgenvroeg UN-member zijn moet dat niet zo moeilijk zijn denk ik Misschien gewoon zorgen voor een hype in ONZ ofzo Topicje maken met de melding dat Fok! wordt overgenomen door terroristen
pi_39571366

Ik kan wel bij de UN gaan en daarna m'n lidmaatschap opzeggen (als dat kan )
pi_39571998
je kunt daarna je UN-membership afzeggen
  vrijdag 7 juli 2006 @ 01:41:22 #81
104871 remlof
Europees federalist
pi_39593494
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 02:34 schreef Dr_Crouton het volgende:
Nogal.

Mij rest nog een vraag van of we nadat we bevrijd zijn een password gaan invoeren voor het joinen van regio Fok of niet. Zo kunnen we invasies enigszins voorkomen, maar het beperkt als groot nadeel het vrije verhuizingsverkeer. Wat denken jullie ervan?
ja doen, en dat password in deze reeks posten
  vrijdag 7 juli 2006 @ 11:48:46 #82
104871 remlof
Europees federalist
pi_39600529
quote:
The Serene Republic of SwissPeace
Received: 5 hours ago

Dear Faduz:

This is General SwissPeace of the Zurich Armed Forces.

I'd like to request that you endorse all native UN nations in Fok so that your power influence grows faster than the terrorists' that has occupied your region.

To find out who is a native nation, just look at New Croutonia's endorsements.

Thank you,

Gen. SwissPeace
We zitten nog steeds onder het juk van de DEN, laten we bovenstaande raad maar opvolgen dus...
pi_39600732
e ik had nog wel zoveel geinvesteerd in Offensie Defensie
pi_39601901
de uitvaartindustrie beleeft gouden tijden in Abacadabra
quote:
houses and businesses are bulldozed to make way for ever-expanding cemetaries, and senior citizens are often found slaving away in factories
  vrijdag 7 juli 2006 @ 12:30:22 #85
6290 Dr_Crouton
pi_39601907
Nee, de andere defensie; elkaar endorsen. Geef aan iedereen die lid is van de UN (en van Fok, niet perse iedereen zonder die idiote rang-vlaggen) een endorsements zonder endorsements op te geven die je al gegeven hebt.

Dit wordt een loopgravenoorlog...
pi_39602583
Wie zit er trouwens achter Evelandia? Kunnen we die niet wakkerschudden en zorgen dat ie gaat endorsen?

edit: Oh, Airelle is het, gisteren nog online geweest
  vrijdag 7 juli 2006 @ 13:18:00 #89
119221 Aurelianus
Sebastokrator
pi_39603492
Zojuist ook met wat endorsements rondgestrooid.
quote:
Toffe site.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_39603910
Lijkt me een tof spel . Ga alleen morgen op vakantie . Dus dan maar een tvp .
pi_39604762
  vrijdag 7 juli 2006 @ 18:58:24 #92
6290 Dr_Crouton
pi_39614289
Wie is Vercioty? Tot vanmorgen had deze nation den ge-endorsed.
pi_39618870
Ze zijn weg Tenminste, hij heeft geen endorsements meer
  zaterdag 8 juli 2006 @ 03:32:21 #94
119221 Aurelianus
Sebastokrator
pi_39625901
quote:
Dear fellow nation, I have noticed your region has been invaded and is becoming inactive and slowing down. I would like to offer you a new region. "The Genesis Federation". It's still a little small but we are recruiting active nations everyday and trying to make it a bit more fun. Please consider moving to The Genesis Federation.
Ze proberen me te schaken.
pi_39625991
Kun je ook gewoon iedere dag je issues blijven behandelen, zonder dat je lastig gevallen wordt door anderen en je bij allerlei federaties moet aansluiten? Ik snap daar namelijk geen hout van. Niet dat ik me er in verdiept heb overigens, maar mijn pasgeboren staatje heeft rust nodig.( http://www.nationstates.net/croupeloupe )
  zaterdag 8 juli 2006 @ 03:53:14 #96
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_39626086
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 03:43 schreef Croupouque het volgende:
Kun je ook gewoon iedere dag je issues blijven behandelen, zonder dat je lastig gevallen wordt door anderen en je bij allerlei federaties moet aansluiten? Ik snap daar namelijk geen hout van. Niet dat ik me er in verdiept heb overigens, maar mijn pasgeboren staatje heeft rust nodig.( http://www.nationstates.net/croupeloupe )
OMG, we hebben precies dezelfde vlag gekozen
http://www.nationstates.net/mark_it_zero
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_39626095
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 03:53 schreef Plastic_Power het volgende:

[..]

OMG, we hebben precies dezelfde vlag gekozen
http://www.nationstates.net/mark_it_zero
Hij is dan ook prachtig, vind je niet? Maar ik ga er binnenkort zelf eentje maken.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 03:57:51 #98
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_39626128
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 03:54 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Hij is dan ook prachtig, vind je niet? Maar ik ga er binnenkort zelf eentje maken.
Ik ga ook een keertje knutselen.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 10:45:13 #99
119221 Aurelianus
Sebastokrator
pi_39627872
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 03:43 schreef Croupouque het volgende:
Ja, dat kan. Maar als je ooit toe bent aan iets nieuws dan kun je je nog altijd aansluiten bij de FOK-regio. Je staat lijkt trouwens ook ietwat op de mijne.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 10:45:58 #100
119221 Aurelianus
Sebastokrator
pi_39627883
DEN heeft trouwens de regio verlaten! En ik krijg sinds kort regelmatig issues die ik al een keer eerder heb afgehandeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')