SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Welkom idd, en alhoewel de kinderen in mn land tweetalig opgevoed worden en ze op school 5 talen moeten leren, doe ik dat lekker niet in 2 tot 5 talen.
Ja, iddquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:19 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Die nieuwe headlines bij de issues zien er ook tof uit.
ik geef de jeugd alle kansen/wapens/drugs die ze maar hebben willen, maar ze moeten niet gaan zeiken wanneer ze volwassen worden en tegen minimum loon in een kerncentrale moeten werken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:27 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Er komen zat stellingen voorbij die ik nog ken van voor mijn pauze van 1,5 jaar. De uitkomsten zijn soms best verrassend inderdaad. 1% van mijn inwoners sterft tijdens het bungee jumpen
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik geef de jeugd alle kansen/wapens/drugs die ze maar hebben willen, maar ze moeten niet gaan zeiken wanneer ze volwassen worden en tegen minimum loon in een kerncentrale moeten werken.
ohja en ook geen stemrecht natuurlijk.
Je bent een aardig Utopia aan het opbouwen.quote:The government helps teach children how to kill a man from six paces
De kutRocjes moeten toch ergens vandaan komen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:09 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
[..]
Je bent een aardig Utopia aan het opbouwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |