abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102592314
Wat is NationStates?

In de woorden van de maker zelve: "NationStates is a nation simulation game. You create your own country, fashioned after your own ideals, and care for its people. Either that or you deliberately torture them. It's really up to you."

Link: http://www.nationstates.net/

en er is een region met andere FOK! users

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102592495
quote:
16s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 21:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Welkom idd, en alhoewel de kinderen in mn land tweetalig opgevoed worden en ze op school 5 talen moeten leren, doe ik dat lekker niet in 2 tot 5 talen. :6
Huh? :P

Wel een leuke toevoeging zijn de statistieken in de vorm van taartdiagrammen.
pi_103052577
Die nieuwe headlines bij de issues zien er ook tof uit.
pi_103052614
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:19 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Die nieuwe headlines bij de issues zien er ook tof uit.
Ja, idd :D
pi_103052830
Ik heb de laatste tijd eilk alleen maar saaie stellingen, toch vind ik de uitkomsten daarvan wel vermakelijk :')
pi_103053033
Er komen zat stellingen voorbij die ik nog ken van voor mijn pauze van 1,5 jaar. De uitkomsten zijn soms best verrassend inderdaad. 1% van mijn inwoners sterft tijdens het bungee jumpen :|W
pi_103054172
quote:
2s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:27 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Er komen zat stellingen voorbij die ik nog ken van voor mijn pauze van 1,5 jaar. De uitkomsten zijn soms best verrassend inderdaad. 1% van mijn inwoners sterft tijdens het bungee jumpen :|W
ik geef de jeugd alle kansen/wapens/drugs die ze maar hebben willen, maar ze moeten niet gaan zeiken wanneer ze volwassen worden en tegen minimum loon in een kerncentrale moeten werken. >:)
ohja en ook geen stemrecht natuurlijk. :)
pi_103055549
quote:
16s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

ik geef de jeugd alle kansen/wapens/drugs die ze maar hebben willen, maar ze moeten niet gaan zeiken wanneer ze volwassen worden en tegen minimum loon in een kerncentrale moeten werken. >:)
ohja en ook geen stemrecht natuurlijk. :)
quote:
The government helps teach children how to kill a man from six paces
Je bent een aardig Utopia aan het opbouwen.
pi_103055692
quote:
16s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 22:09 schreef Filatelistfetisjist het volgende:

[..]

[..]

Je bent een aardig Utopia aan het opbouwen.
De kutRocjes moeten toch ergens vandaan komen. :6
pi_103128338
Jij helpt je economie wel erg om zeep remlof. :')
  vrijdag 30 december 2011 @ 14:26:47 #11
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_106203834
De FOK!regio is op sterven na dood geraakt. Erg jammer want het is een fantastisch spel, hopelijk zijn er nog geïnteresseerde mensen hier. Meedoen is gratis en iedereen kan zich aansluiten bij onze regio.

http://www.nationstates.net/region=fokpol
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')