Bedankt, dat zou ik nu wel willen doen met die *** kinderen.quote:
Als je er achter komt wie het wasquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Bedankt, dat zou ik nu wel willen doen met die *** kinderen.
Dan ben ik jarig, leuk hé!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:22 schreef Mainport het volgende:
Geb. Datum 15-02-1993
Ja, aanzitten en stoer doen wel, maar het dan zeggenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:23 schreef jogy het volgende:
Verzekeringswerk voor de school zelf lijkt me, jammer dat die laffe hond die het gedaan heeft niets durft te zeggen.
Maak je het wel eens anders mee dan ?...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:23 schreef jogy het volgende:
Verzekeringswerk voor de school zelf lijkt me, jammer dat die laffe hond die het gedaan heeft niets durft te zeggen.
Ja, bijzonder hé!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:32 schreef Skv het volgende:
Dude, ben je echt 13?
Een vriend van zag er wel een paar jongens bij staan maar die zeggen natuurlijk dat ze niets gedaan hebben....quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:30 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Maak je het wel eens anders mee dan ?...
Ook jammer dat niemand wat ' gezien ' heeft (jong geleerd is oud gedaan ? )![]()
Of misschien zijn ze bang voor de reaktie van hun ouders? (is het al de 50ste keer of zo dat zoon of dochter-lief dat doet )
Nou, echt onbeheerd was het niet want er liep wel meestal een mentor bij die "schuur".quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:36 schreef splendor het volgende:
Ik zou persoonlijk mijn spullen niet onbeheerd achterlaten, of tenminste er voor zorgen dat het niet met 1 draai aan een willekeurige knop kapot kan gaan.
Maar wet kutkinderen natuurlijk, van andermans spullen blijf je af.
Of iig (net zoals die gast met dat geile wijf in z'n icoon hierboven al zegt) de spullen niet onbeheerd achterlatenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:32 schreef Hyperdude het volgende:
Leermoment! Toch goed van je mentor.![]()
Leen nooit/stel nooit je spullen beschikbaar aan mensen die je niet voor 100% kan vertrouwen.
pino is vast overledenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:38 schreef staaltje het volgende:
Het valt me op dat er de laatste tijd zo veel kleuters aan het posten zijn. Wat is er? Heeft Sesamstraat het forum gesloten ofzo?
Mên, onder welke steen heb jij gelegen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:38 schreef staaltje het volgende:
Het valt me op dat er de laatste tijd zo veel kleuters aan het posten zijn. Wat is er? Heeft Sesamstraat het forum gesloten ofzo?
Nee, het is nog te vroeg.quote:
En hoe oud ben jij dan wel niet?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:38 schreef staaltje het volgende:
Ben nog niet zo wakker...quote:
breng em nouw niet op slechte ideeen, de helft heeft hier al sex, drugs en bier bij zijn icoon staanquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:38 schreef Vinno het volgende:
[..]
Of iig (net zoals die gast met dat geile wijf in z'n icoon hierboven al zegt) de spullen niet onbeheerd achterlaten
Ik mag het nog niet kopen, misschien wel drinken.quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:40 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik mag het nog niet kopen, misschien wel drinken.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:40 schreef Stievus het volgende:
[..]
breng em nouw niet op slechte ideeen, de helft heeft hier al sex, drugs en bier bij zijn icoon staan
Iddquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:22 schreef Mainport het volgende:
Geb. Datum 15-02-1993
denk dat ie eerder van ons uitslag krijgtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:42 schreef Vinno het volgende:
Maare, wanneer krijg je 'de uitslag' Yosander?
Das wel behoorlijk na-ief idd.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:42 schreef longinus het volgende:
Wie gebruikt er nu zijn huiskameraudioapparatuur voor zoiets, dat is vragen om moeilijkheden.
Dat dacht ik ook jaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:48 schreef Limburger_noord het volgende:
Wat heeft die topic titel hier eigenlijk mee te maken ..dacht eerst dat het bv in Zwolle was gebeurt tijdens de laatste ' roze zaterdag '![]()
Wat een gelul. Als ik mijn telefoon op mijn bureau laat liggen en als ik terugkom is hij gejat, is dat dan mijn schuld? Iemand anders heeft dan toch nog steeds iets gepakt wat niet van hem is= stelen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:38 schreef Vinno het volgende:
[..]
Of iig (net zoals die gast met dat geile wijf in z'n icoon hierboven al zegt) de spullen niet onbeheerd achterlaten
Nee, het is zijn schuld niet maar je kan moeilijk achterhalen wie zijn tengels niet onder controle kon houden en men gaat niet vingerafdrukken of DNA-materiaal verzamelen om het te achterhalen dus rest er niets meer dan de speakers uitzwaaien en in jouw geval zou dat je telefoon zijn geweest.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:51 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wat een gelul. Als ik mijn telefoon op mijn bureau laat liggen en als ik terugkom is hij gejat, is dat dan mijn schuld? Iemand anders heeft dan toch nog steeds iets gepakt wat niet van hem is= stelen.
Als iemand met zijn tengels ongevraagd aan andermans spullen komt en die vernield, is dat gewoon vernieling.
Truequote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:41 schreef Stievus het volgende:
[..]
het is nooit te vroeg voor bier. *leermoment*
Het is jou schuld om dat je kon weten dat er mensen zijn die shit jatten of aan dingen gaan komen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:55 schreef sampoo het volgende:
[..]
Nee, het is zijn schuld niet maar je kan moeilijk achterhalen wie zijn tengels niet onder controle kon houden en men gaat niet vingerafdrukken of DNA-materiaal verzamelen om het te achterhalen dus rest er niets meer dan de speakers uitzwaaien en in jouw geval zou dat je telefoon zijn geweest.
kut flikkersquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:48 schreef Limburger_noord het volgende:
Wat heeft die topic titel hier eigenlijk mee te maken ..dacht eerst dat het bv in Zwolle was gebeurt tijdens de laatste ' roze zaterdag '![]()
Nee hoor, dan verhaal je de schade dus maar mooi op de hele groep tenzij de helden zich alsnog melden. Deden ze vroeger ook, toen hadden ze nog niet zo'n "assertieve" houding van "als de dader niet te achterhalen lijkt dan zit je zelf maar in de shit".quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:55 schreef sampoo het volgende:
[..]
Nee, het is zijn schuld niet maar je kan moeilijk achterhalen wie zijn tengels niet onder controle kon houden en men gaat niet vingerafdrukken of DNA-materiaal verzamelen om het te achterhalen dus rest er niets meer dan de speakers uitzwaaien en in jouw geval zou dat je telefoon zijn geweest.
Dan is het nog steeds de schuld van degene die zijn fikken niet thuis kan houden, hoor. Iets onbeheerd achterlaten is hoogstens een beetje naïef of dom.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:57 schreef Charizma het volgende:
[..]
Het is jou schuld om dat je kon weten dat er mensen zijn die shit jatten of aan dingen gaan komen.
Als je hem op je buro laat liggen nietquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:51 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wat een gelul. Als ik mijn telefoon op mijn bureau laat liggen en als ik terugkom is hij gejat, is dat dan mijn schuld? Iemand anders heeft dan toch nog steeds iets gepakt wat niet van hem is= stelen.
Als iemand met zijn tengels ongevraagd aan andermans spullen komt en die vernield, is dat gewoon vernieling.
Mja, en de TS is 13, en dan kan dat inzicht ontbreken, daarom denk ik ook dat de school best wel aansprakelijk is.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:02 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds de schuld van degene die zijn fikken niet thuis kan houden, hoor. Iets onbeheerd achterlaten is hoogstens een beetje naïef of dom.
Aha dan hebben we toch een aanwijzing .\quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:59 schreef R@b het volgende:
[..]
kut flikkers
Waarschijnlijk waren die slooppubers gay.
Geboortedatum: 1986-07-15quote:
Als ik er niet aan gezetten had zou ik geen stuiver afdragen en op die leeftijd zou het via mijn ouders moeten en als ik aangeef dat ik niets had gedaan valt daar niets te halen en kan het "slachtoffer" de pot op.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:01 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee hoor, dan verhaal je de schade dus maar mooi op de hele groep tenzij de helden zich alsnog melden. Deden ze vroeger ook, toen hadden ze nog niet zo'n "assertieve" houding van "als de dader niet te achterhalen lijkt dan zit je zelf maar in de shit".
D'r zijn op zo'n feest zat anderen die gezien hebben wie het waren, gaan ze maar klikken. Das net iets minder erg dan de hele groep op te laten draaien voor jouw losse vingertjes.
Tja of de ouders die hem dat ding mee naar school laten nemenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:06 schreef Vinno het volgende:
[..]
Mja, en de TS is 13, en dan kan dat inzicht ontbreken, daarom denk ik ook dat de school best wel aansprakelijk is.
Ja idd maar als je een fiets niet op slot zet op het station kan je er ook vanuit gaan dat ie gejat word en is het onderandere ook je eigen schuld.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:02 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds de schuld van degene die zijn fikken niet thuis kan houden, hoor. Iets onbeheerd achterlaten is hoogstens een beetje naïef of dom.
Hmm, ja ik vraag het me af, als ik het goed begrijp heeft de school hem gevraagt om die zooi mee te nemen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:11 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Tja of de ouders die hem dat ding mee naar school laten nemen![]()
Nee dat is een goed punt (let wel dit zegt mijn gevoel ,ik heb nog niet uitgezocht hoe het juridisch zitquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:15 schreef Vinno het volgende:
[..]
Hmm, ja ik vraag het me af, als ik het goed begrijp heeft de school hem gevraagt om die zooi mee te nemen.
Dan heb je toch als school ook een soort van verantwoordelijkheid...
Het is toch een beetje een soort van 'lenen' van die spullen dan... Of is dat te ver gezocht?
Mijn ouders hadden mij die pot op gezet. Ik had niet eens aan durven komen met een verhaal "ja maar ik had helemaal niets gedaan" bij mijn ouders als er op een klassenavond iets vernield was. Als de school stelde dat jij medeverantwoordelijk was, dan was je dat, of je organiseerde dat je allemaal de echte daders aangaf.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:11 schreef sampoo het volgende:
[..]
Als ik er niet aan gezetten had zou ik geen stuiver afdragen en op die leeftijd zou het via mijn ouders moeten en als ik aangeef dat ik niets had gedaan valt daar niets te halen en kan het "slachtoffer" de pot op.
Jawel, alleen als je 'm 'dicht doet' en dan weer open doet hoef je niet meer je wachtwoord in te vullen...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:13 schreef gateway het volgende:
ik vraag me af: Als de laptop uitstond.... dan hebben ze die aangezet.... heb jij geen wachtwoord op je laptop???
Ik heb er al wat aan gedaan/gezegd, en ik klaag ik huil niet!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:48 schreef Gunner het volgende:
[..]
Das wel behoorlijk na-ief idd.
In plaats van op een forum uit te huilen, doe er wat aan. Of je ouders aangezien je eigen testikels nog niet zijn ingedaald.
Normaal spreek/praat ik niet zo, maar nu wel door die *** kinderen.quote:
Ben je soms jaloers omdat toen jij 13 was nog met je Lego of Playmobile zat te spelen?quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Ben jaloers omdat toen jij 13 was nog met je Lego of Playmobile zat te spelen?
Een grap ?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:35 schreef sampoo het volgende:
Ik geniet gelukkig wat meer vertrouwen van mijn ouders. Ik denk ook niet dat de school zo'n grap durft uit te halen.
Daarom moeten kinderen die er geen verstand van hebben er ook niet aanzitten!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:10 schreef kaos- het volgende:
Sorry hoor, maar hoe dom ben je dan ook om een versterker van meer vermogen aan te sluiten op speakers die veel minder aankunnen![]()
Das inderdaad niet zo slim (hoewel nog steeds blijft ,laten ze er met hun fikken afblijven dan IS dit nl geen issue ! ) maar mijn opmerking ging over het feit dat de school aktie onderneemt om de schade te verhalen (bv door op iedereen daar de schuld te verhalen tenzij ze de dader aanwijzen )quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:10 schreef kaos- het volgende:
Sorry hoor, maar hoe dom ben je dan ook om een versterker van meer vermogen aan te sluiten op speakers die veel minder aankunnen![]()
Ten 1e: het werd niet op school gehouden het werd gehouden bij iemand gehouden in Wapenveld(Gelderland) en de school staat in Zwolle dus om er gewoon naar niet fietsen is ook al te ver weg.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:20 schreef Gluckskafer het volgende:
Ten 1e: Hoe dom zijn je ouders om jou die apparatuur naar school mee te mogen nemen? (je vader zal het wel gebracht hebben, het lijkt me wat veel voor op je fietsje).
Ten 2e: Hoe dom is je school, dat ze niet hun eigen geluidsapparatuur hebben?
Nee, die versterker kan gewoon meer aan en als je er niet vanaf weet moet je ervan afblijven (dat moet je sowieso al).quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maar wil je eigenlijk gewoon niet vertellen dat je kutspeakers hebt ivg tot die versterker?
Geboortedatum: 1985-00-00quote:
Sorry, vertaling?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:42 schreef Gluckskafer het volgende:
Maar waarom laten je ouders zoeen 13 jarige roflsnotneus die gare speakers en versterker en lollerlaptop met illegale mp3's meenemen?
Ik begrijp het niet. Dan ben je toch niet goed snik.
dezelfde dag als dat je geboren bentquote:
Beroep: postbodequote:
Ik heb dat ook wel eens gedaan, met mijn "apparatuur", maar dat was zo rond de 80 gulden waard bij elkaar. (2e hands, Schneider spul uit 1978.) Werkte wel prima. Ik praat nu over 1993.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:42 schreef Gluckskafer het volgende:
Maar waarom laten je ouders zoeen 13 jarige roflsnotneus die gare speakers en versterker en lollerlaptop met illegale mp3's meenemen?
Het verschil niet snappen tussen een bijbaan en een vaste baan.quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:00 schreef XiChico het volgende:
Compensatiehuillies. Wat boeit het dat TS 13 is, zijn apparatuur is kapot en daar mag hij best over klagen.
Inderdaad, stelletje vooroorlogse opa's hier.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:00 schreef XiChico het volgende:
Compensatiehuillies. Wat boeit het dat TS 13 is, zijn apparatuur is kapot en daar mag hij best over klagen.
meeste versterkers kunne meer leveren dan dat de bijbehoorende speakers aan kunne hoor!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:10 schreef kaos- het volgende:
ik draaide in groep 7 al muziek duss???quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:42 schreef Gluckskafer het volgende:
Dat zal wel geen 200,- en 600,- euro zoals TS aangeeft gekost hebben.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:14 schreef T42 het volgende:
[..]
ik draaide in groep 7 al muziek duss???en had ik me eige draaisetje al
euro's bestonde nog nietquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:31 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Dat zal wel geen 200,- en 600,- euro zoals TS aangeeft gekost hebben.
Geen My First Sony setje dusquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:48 schreef T42 het volgende:
[..]
euro's bestonde nog niet![]()
totaal wat ik toen had was toch wel zo'n 500/600 gulden (lichtjes en geluid) veel dingen wat ik voor verjaardagen heb gekregen natuulijk
Geslacht: Manquote:
bwehehe.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:45 schreef Stievus het volgende:
[..]
denk dat ie eerder van ons uitslag krijgt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |