Ja, ik had het idd gelezen, maar goed, ik heb daar gewoon maling aan, ik wil dat en ik ga het doen ook!quote:
Dat zou ik dan ook wel lekker vinden nog iddquote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:54 schreef snoopy het volgende:
Ik vind ertussenin wel fijn: een huisje huren. Of zo'n agriturismo in Italië. Een soort kamperen maar dan in een huisje
Wij zaten in oktober op een kleine boerderij in Toscane en dat was geweldig! Dus wel de hele dag buiten tussen de boerderijbeestjes, olijfbomen en druivenranken. Maar dan ook wel weer de luxe van een eigen badkamer en keuken etc.
Ja, is het ook wel hoor, maar goed, het is er nog niet eens definitief door en ik wil het ook gewoon niet zomaar weer aan de kant zetten nu ik er eenmaal toe besloten heb.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:54 schreef Belana het volgende:
gelijk heb je hoor BE, je moet dat natuurlijk doorzetten, maar ik vond het evengoed nogal wat!
Idem. En als de zon maar schijntquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:34 schreef Githa het volgende:
Van mij mag alles, tent, caravan, huisje, of hotel...kan mij het schelen als het maar vakantie is![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:46 schreef coolbabe het volgende:
Mochten jullie nog verbouwings/schilderplannen hebben Lishe, kijk je dan wel uit waar je Luuke laat?
[afbeelding]
Goede vraag, ze heeft dinsdag voor het laatst gepost. Ze is niet op vakantie oid?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:09 schreef Sugar het volgende:
Waar is Bix eigenlijk?
De vraag was ook meer aan anderen gesteld, daar jij je al afvroeg waar ze wasquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:17 schreef Sugar het volgende:
Ik weet van geen vakantie, maar ja, dat zegt niks.![]()
![]()
Jij hebt vast nooit de holtkamper gezienquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:20 schreef Brighteyes het volgende:
Die vouwwagen sla ik dan wel over. Dat vind ik van die monsters!
Ik heb wel altijd een zwak voor van die hele kleine caravannetjes.
Ja, het is echt een hele leuke campingquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:06 schreef jessie het volgende:![]()
![]()
Belana die link is leuk
Volgens jaar als ik helemaal beter ben wil ik daar heen. Ik ga Geer gewoon overhalen. Heb een jaar de tijd
kamperen in een huisjequote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:54 schreef snoopy het volgende:
Ik vind ertussenin wel fijn: een huisje huren. Of zo'n agriturismo in Italië. Een soort kamperen maar dan in een huisje
Wij zaten in oktober op een kleine boerderij in Toscane en dat was geweldig! Dus wel de hele dag buiten tussen de boerderijbeestjes, olijfbomen en druivenranken. Maar dan ook wel weer de luxe van een eigen badkamer en keuken etc.
Nee sorry, ik vind dat echt helemaal niets.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:22 schreef Belana het volgende:
Jij hebt vast nooit de holtkamper geziendie gaan wij weer kopen
(we hadden een cocoon toen ik zwanger raakte van Liam en die is echt te klein, we gaan nu voor een astro denk ik) en ja, dure business, maar ze zijn echt heel goed en mooi en makkelijk
Uhm, Ikea?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:35 schreef lady-wrb het volgende:
rewimo, waar zit je? geef msn eens een duw!
Hier toch! We hebben het over niks andersquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:29 schreef Luchtbel het volgende:
Ja maar ja maar ja maar waar is nou dat vakantietopic?
Ik zie tieten in de wolkenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:13 schreef Noli. het volgende:
Luchtbel! En andere LOST-liefhebbers...
Ik kreeg gisteren dit leuke linkje..
http://www.bvimovies.com/dvd/lost2/
Oké het zoeken is gewoon leuk.. The 'secret footage". Tjsa...![]()
Die tieten zag ik gister ook...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:34 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik zie tieten in de wolkenDat is vast niet de bedoeling
Ik moet er nog drie en ik zie ze niet, het is stom![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:43 schreef Noli. het volgende:
[..]
Die tieten zag ik gister ook...
Ik heb al gevonden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk en ik kijk en ik zie niets, behalve die tieten. Ze staren naar me
Edit: nog een gevonden
Een beetje vreemd, maar wel lekker
Woon je in de buurt danquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:18 schreef Anitra het volgende:
Nijna je mag altijd hier een dag oppassen hoor, want het lijkt me heerlijk om een dag in bed te blijven
Ik zie er helemaal niets inquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:13 schreef Noli. het volgende:
Luchtbel! En andere LOST-liefhebbers...
Ik kreeg gisteren dit leuke linkje..
http://www.bvimovies.com/dvd/lost2/
Oké het zoeken is gewoon leuk.. The 'secret footage". Tjsa...![]()
Je zult het misschien niet geloven maar we zijn bijna klaarquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:21 schreef lady-wrb het volgende:
hoe is het met het huis, coolbabe?
Ik hoor dat die kids binnenkort een dagje hier komenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:18 schreef Anitra het volgende:
Nijna je mag altijd hier een dag oppassen hoor, want het lijkt me heerlijk om een dag in bed te blijven
Kinderen in een tent gaat prima! Zowel Bert als ik zijn met tent en al opgevoed. Hmm, misschien niet het beste voorbeeldquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:34 schreef Luchtbel het volgende:
Ja die natuurlijk, eigenlijk moet ik heel hard werken nog nu maar ja.
Ik wil zo graag dingen weten over kinderen in een tent.
dat heb je verdomd snel gedaan, potige damequote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:07 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Je zult het misschien niet geloven maar we zijn bijna klaar
De slaapkamers moeten nog gedaan en dan kunnen we over. Ik zit hier temidden van enorme stapels verhuisdozen, allemaal ingepakt
het was niet zo veel werk, dat scheeltquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:41 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat heb je verdomd snel gedaan, potige dame
Met peuterpubers heb ik inmiddels wel wat ervaring opgedaan, tienerpubers wat minder, maar kan alleen maar leerzaam zijn tochquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:56 schreef Anitra het volgende:
Nijna en Troel jullie komen ze maar halen hoorwees voorbereid op een peuter puber en een tiener puber
Das een peuter puber alleen dan net zo eigenwijs als ze lang is en verder is er geen versschil, ze zijn ook niet te verstaan, gooien ook met dingen als ze kwaad zijn en het volgende moment kunnen ze weer poeslief ijnquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:18 schreef Nijna het volgende:
[..]
Met peuterpubers heb ik inmiddels wel wat ervaring opgedaan, tienerpubers wat minder, maar kan alleen maar leerzaam zijn toch.
Dan zou het moeten kunnen lukkenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:55 schreef Anitra het volgende:
[..]
Das een peuter puber alleen dan net zo eigenwijs als ze lang is en verder is er geen versschil, ze zijn ook niet te verstaan, gooien ook met dingen als ze kwaad zijn en het volgende moment kunnen ze weer poeslief ijn
Het is ff nodig anders gaat alle teelt verlorenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:51 schreef lady-wrb het volgende:
jeetje, 60 uur pw, dat is een flinke ruk.
is dat niet een beetje veel?
Ja, blad bij de pijpquote:
Het had ook wel Tom kunnen wezen hoor, dat ventjequote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:38 schreef bixister het volgende:
coolbabe, ik was er net ook met beide benen ingetuind net, die foto!![]()
![]()
![]()
maar gelukkig is 't niet bij jullie thuis. pfff! succes met de verhuizing.
Dat zeiden wij ook heel fout tegen elkaar. Op een expres aangemeten zeiktoontje:quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:35 schreef Luchtbel het volgende:
BE man dat is geen tent da's meer een soort van euh, huis?!
Ja euh zeg mij niks over rustquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:46 schreef coolbabe het volgende:
Heerlijk die rust! Alleen jammer dat de afwas zo opstapelt
Nee serieus, ik vermaak me prima en vind het ook niet erg, omdat ik weet dat het altijd maar tijdelijk is. Ik hou ook van m`n rust en hij doet graag z`n eigen dingen dus voor ons werkt dit prima
6 maanden geleden zat hij nog op kantoor van 8 tot 6 (hij werkt gewoon graag veelquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:52 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja euh zeg mij niks over rustmaar ik kan me wel voorstellen ook als je gewend bent aan anders dat dit dan weer raar is. Lost gekeken? Sawyer
en hij was nog lief ook dit keer
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 08:07 schreef jessie het volgende:
BE mooie tent hoor. En juist heerlijk toch dat die lekker grot is
Mooizo!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:34 schreef Nijna het volgende:
Ik heb vandaag uitslag gekregen en ik ben geslaaaaagd. Ik ben nu echt peuterjuffie![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:46 schreef Belana het volgende:
ja, maar het is toch ook wat als je eigen moeder ze ook weigert te dragen
Woeiiiiiquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:47 schreef Maggie het volgende:
Morgen 17:00 komt ie hier aanben er nerveus van
Vroegahquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:37 schreef Karin het volgende:
Moeten jullie echt een keertje doen hoor easy-going.
Ik kreeg vanmiddag ineens natte voeten, je bent het water toch niet ingeweest he?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:50 schreef jessie het volgende:
Easy moet je doen joh, zo'n lekker zwembad. En goed overzicht voor de kleintjes.
En als je die aangespoelde walrus ziet......dat ben ik![]()
Nou ja hoe dan ook, vanavond heeft geen zin meerquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:53 schreef Anitra het volgende:
Luchtbel als je smiddags wijn gedronken heb kan je savonds wel een tabletje nemen of des noods een halve als je het niet durft. Het gaat erom dat je niet het tabletje ineemt met wijn of er gelijk voor of na alcohol drinkt.
Hier komt ook echt geen zandbakquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:54 schreef Anitra het volgende:
Beef ik heb ook zo'n hekel aan zandZo erg zelfs dat ik geprobeerd heb om geen zandbak neer te zetten voor Djulian.
Marktplaats?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:47 schreef Lois het volgende:
Het is weleens lastig idd snoopy, zo drinkt Eva al jaren uit een en dezelfde tuitbeker. We zijn toe aan de laatste hier in huis (ik had een voorraad) en nu zijn ze natuurlijk niet meer te krijgen, nergens niet.![]()
Hoe we dit nu weer moeten oplossen weet ik ff niet, simpele en voor de hand liggende oplossingen zijn al door mevrouw van de hand gewezen.
MIsschien heeft iemand die bekers gekocht en wil er niemand uit drinken. Gebruikte bekers lijkt me niet prettig nee...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:09 schreef beefcake het volgende:
[..]
ieuw! Of zou iemand ongebruikte bekers aanbieden denk je?
Hier ook water dus je drinkt niet alleenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:05 schreef snoopy het volgende:
Iedereen aan de wijn![]()
Ik neem nog wel een slokje waterProost!
Ik heb er in Freeks tijd toch wel een hele stapel verschillende gekocht, omdat ie zo slecht dronk ging ik vanalles uit proberen. Kan dus best zijn dat er maar 1 keer uit gedronken is. Wat zoek je Lois?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:12 schreef sjak het volgende:
[..]
MIsschien heeft iemand die bekers gekocht en wil er niemand uit drinken. Gebruikte bekers lijkt me niet prettig nee...
1 glaasje mag toch voor heel speciale gelegenhedenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:05 schreef snoopy het volgende:
Iedereen aan de wijn![]()
Ik neem nog wel een slokje waterProost!
Mooiquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:18 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik post dit gedichtje van Annie.Mg Smit hier maar neer, want het slaat niet zozeer alleen op Thijs, maar voor veel mensen die een dierbare moeten missen:
Zonder jou
De wereld is wonderlijk leeg zonder jou.
Er staat maar zo weinig meer in.
De hemel is aldoor zo hinderlijk blauw.
Waarom? Wat heeft het voor zin?
De merel zit zachtjes te zingen in 't groen.
Voor mij hoeft ie heus zo z'n best niet te doen.
De wereld kon vol van geluk zijn, maar nou:
Leeg, zonder jou
Nee, voorlopig niet. Nu even geen tijd en na de vakantie ook te druk enzo. En dan vind ik het zonde om met zo'n brevet te zitten als je verder toch amper duikt.quote:
Hoe groot is zo groot...? er zou er maar 1 aan je teen hangenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:01 schreef Brighteyes het volgende:
Nijna, idd wel leuke dingen gezien. Een enorme Noordzee-krab. Nooit geweten dat die krengen zo groot kunnen worden!En een aantal kreeften en mini-scholletjes enzo.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:54 schreef Lois het volgende:
Ik hou me zeer aanbevolen als iemand deze bekers per ongeluk ergens tegen komtTnx!
Ik heb geen idee of ik ze nu nog kan plantenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:31 schreef Bar_en_Mar het volgende:
@ Rewimo, heb je nog meer zonnebloem zaadjes nodig?
Febo , JA !quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:36 schreef E.T. het volgende:
ff vraagje voor de horinezen hier.. Swets en ik hadden 't vanavond over of 'automatieken' nog bestaan. Ik zie ze hier nergens nl. Toen ik van Hoorn naar r'dam kwam had Febo een automatiek en 't Smitje ook (op het grote noord, in de buurt van Victoria bios).
Zitten die er allebei nog, en zo ja.. hebben ze nog een automatiek?
(gewoon nieuwsgierig)
Ik heb hier nog een vol zakje liggen waar wij niets mee doen, mocht je ze willen dan hoor ik het welquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of ik ze nu nog kan plantenIk heb het wel geprobeerd afgelopen week. Maar ik zou ze voor volgend jaar kunnen bewaren
Graag, vind ik hartstikke lief van jequote:Op zondag 2 juli 2006 00:00 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ik heb hier nog een vol zakje liggen waar wij niets mee doen, mocht je ze willen dan hoor ik het wel
Ik denk dat je Rewimo te pakken neemt, die heeft gisteren de boel staan maken bij de workshopquote:Op zondag 2 juli 2006 09:29 schreef livelink het volgende:
Misschien komt het omdat ik niet van chocolade hou, maar ik vind dit er echt niet lekker uitzien.
Maar waarschijnlijk beledig ik Christan nu heel erg. Sorry, Christan.
quote:Op zondag 2 juli 2006 09:06 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij stuitert Maggie de gehele dag door al spiekend op de klok!![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 09:29 schreef livelink het volgende:
Maar waarschijnlijk beledig ik Christan nu heel erg. Sorry, Christan.
Voor het grafje zelf hebben we al grind althans staat in de offerte (maar we gaan nog naar verschillende kijken)quote:Op zondag 2 juli 2006 08:37 schreef m@x het volgende:
BIj het tuincentrum kan je vaak van dat gelige grind kopen. Dat vind ik zelf wel mooi voor een kindergrafje Bar.
Over 20 minuten begint ie aan z'n laatste stukje Londen-Gibraltarquote:Op zondag 2 juli 2006 10:17 schreef m@x het volgende:
Oh, Maggie, spannend![]()
Love is in the air, tralalala
![]()
't Was meer dat ik effe gemist had dat ik eerst richting Heerlen moestquote:Op zondag 2 juli 2006 18:26 schreef Anitra het volgende:
Rewimo zelfs ik kan het vinden![]()
* Anitra zegt ff niet dat ze de eerste keer raar heeft staan kijken hoe die straat nu liep want ineens was het een hele andere straat
quote:Op zondag 2 juli 2006 20:29 schreef Rewimo het volgende:
es70, voor de grotere kids hebben we Van kleuter tot puber deel 10
En ja, het kinderfototopic is voor alle leeftijden
Bedankt, ga ik daar eens even neuzenquote:Op zondag 2 juli 2006 20:29 schreef Lois het volgende:
We hebben Van kleuter tot puber deel 10 voor alle, iets oudere, kinderen en in het fototopic mogen natuurlijk alle kinderen geplaatst worden, graag zelfs!![]()
Wat rewimo ook al zei dus![]()
Ja, ook zelfgemaaktquote:Op zondag 2 juli 2006 09:48 schreef Ireth het volgende:
Zie ik nu goed dat die 'schaal' waar ze op liggen ook van chocolade is Rewimo?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_evenstar_ heeft het gemaakt voor Christanquote:Op zondag 2 juli 2006 20:18 schreef Lois het volgende:
Wat een onwijs gaaf schilderij! Als ik zoiets had gevonden als kraamkadootje voor Karin (toen ze bevallen was van Bram) had ik een gat in de lucht gesprongen.
quote:Op zondag 2 juli 2006 21:18 schreef Lois het volgende:
Evenstar moet een winkel beginnen hierin joh! Dit zijn echt superleuke kraamkadootjes.
Wat een straf om op te moeten eten!quote:
Oh ja, doe eens! Ik heb echt heel benieuwd. Hij is echt leuk!quote:Op zondag 2 juli 2006 21:24 schreef _evenstar_ het volgende:![]()
Het moet een hobby blijven
ik doe wel op verzoek hoor (a)
Zal morgen eens kiekjes maken van de andere frutsels
quote:Op maandag 3 juli 2006 09:55 schreef lady-wrb het volgende:
www.vkmag.com/sites/fuck/dochterondope.png
dit is toch een grapje he?
Als de blaren al op zijn schouders staan valt daar niet echt meer tegenaan te smeren zou ik denken.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:49 schreef lady-wrb het volgende:
even een vraagje.
luca is van het weekend vreselijk verbrand. (pa bezuinigt kennelijk op zonnebrand)
echt met blaren op zijn schouders.
ik wil vanmiddag met hem naar de recreatieplas. hij heeft alleen een ontzettende hekel aan t-shirts aanhouden in het water. is er iets wat ik kan smeren zodat dat t-shirt niet aan hoeft, of moet hij niet zeuren en gewoon t-shirt aanhouden of anders thuisblijven?
ja dat doe ik ook, maar die drab en zand die op de bodem liggen krijg je dr niet mee weg.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:59 schreef Bar_en_Mar het volgende:
wij halen het zwembad leeg met een visnet
ik kijk wel eens in het namentopic hier en verbaas me over wat mensen allemaal al niet kunnen verzinnen, dus op die basis zou ik niet durven beweren of een bericht al dan niet nep is.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:01 schreef poemojn het volgende:
Sterkte vandaag Bar, Mar en Rewimo
Wat een naam heeft dat meisje trouwens.Moet haast wel nep zijn.. toch?
Kan je daar niet dezelfde voor gebruiken dan?quote:Op maandag 3 juli 2006 11:01 schreef lady-wrb het volgende:
ja dat doe ik ook, maar die drab en zand die op de bodem liggen krijg je dr niet mee weg.
voor het aquarium heb je van die stofzuigertjes, zoiets zou ook voor het zwembad moeten bestaan.
ik had dezelfde gedachte als jij be (inclusief dat denken dat je iets heel doms zegt)quote:Op maandag 3 juli 2006 11:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kan je daar niet dezelfde voor gebruiken dan?
Of zeg ik nu iets heel doms?
Oh, en ik gok trouwens dat ze wel zullen bestaan maar of de kosten een beetje redelijk zullen zijn betwijfel ik.
Dat hoop ik wel...quote:Op maandag 3 juli 2006 09:55 schreef lady-wrb het volgende:
www.vkmag.com/sites/fuck/dochterondope.png
dit is toch een grapje he?
dat vraagt om een fotoooooooooquote:Op maandag 3 juli 2006 11:20 schreef Nijna het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel...![]()
Leuk zeg, Noli.
Arme Luca, shirt aan lijkt me goed, want ik vrees dat er niet tegenop te smeren is...![]()
Nieuwe tuinset is een uurtje geleden gebracht en hij staat al helemaal in elkaar te pronken in de tuin, nu eerst ff boodschappen en dan kan ik de rest van de middag eens even proberen hoe het zit/hangt/luiert...
quote:Op maandag 3 juli 2006 11:20 schreef lady-wrb het volgende:
ik had dezelfde gedachte als jij be (inclusief dat denken dat je iets heel doms zegt)
Ik dnek dat hij niks liever wil want met die blaren in de zon is vreselijk en dat brand als de neten.... . Ik zou dan ook geen genoegen nemen met zonnebrand maar gewoon shirt aan en anders blijven we thuis.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:49 schreef lady-wrb het volgende:
echt met blaren op zijn schouders.
ik wil vanmiddag met hem naar de recreatieplas. hij heeft alleen een ontzettende hekel aan t-shirts aanhouden in het water. is er iets wat ik kan smeren zodat dat t-shirt niet aan hoeft, of moet hij niet zeuren en gewoon t-shirt aanhouden of anders thuisblijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |