Ja, ik had het idd gelezen, maar goed, ik heb daar gewoon maling aan, ik wil dat en ik ga het doen ook!quote:
Dat zou ik dan ook wel lekker vinden nog iddquote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:54 schreef snoopy het volgende:
Ik vind ertussenin wel fijn: een huisje huren. Of zo'n agriturismo in Italië. Een soort kamperen maar dan in een huisje
Wij zaten in oktober op een kleine boerderij in Toscane en dat was geweldig! Dus wel de hele dag buiten tussen de boerderijbeestjes, olijfbomen en druivenranken. Maar dan ook wel weer de luxe van een eigen badkamer en keuken etc.
Ja, is het ook wel hoor, maar goed, het is er nog niet eens definitief door en ik wil het ook gewoon niet zomaar weer aan de kant zetten nu ik er eenmaal toe besloten heb.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:54 schreef Belana het volgende:
gelijk heb je hoor BE, je moet dat natuurlijk doorzetten, maar ik vond het evengoed nogal wat!
Idem. En als de zon maar schijntquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:34 schreef Githa het volgende:
Van mij mag alles, tent, caravan, huisje, of hotel...kan mij het schelen als het maar vakantie is![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:46 schreef coolbabe het volgende:
Mochten jullie nog verbouwings/schilderplannen hebben Lishe, kijk je dan wel uit waar je Luuke laat?
[afbeelding]
Goede vraag, ze heeft dinsdag voor het laatst gepost. Ze is niet op vakantie oid?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:09 schreef Sugar het volgende:
Waar is Bix eigenlijk?
De vraag was ook meer aan anderen gesteld, daar jij je al afvroeg waar ze wasquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:17 schreef Sugar het volgende:
Ik weet van geen vakantie, maar ja, dat zegt niks.![]()
![]()
Jij hebt vast nooit de holtkamper gezienquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:20 schreef Brighteyes het volgende:
Die vouwwagen sla ik dan wel over. Dat vind ik van die monsters!
Ik heb wel altijd een zwak voor van die hele kleine caravannetjes.
Ja, het is echt een hele leuke campingquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:06 schreef jessie het volgende:![]()
![]()
Belana die link is leuk
Volgens jaar als ik helemaal beter ben wil ik daar heen. Ik ga Geer gewoon overhalen. Heb een jaar de tijd
kamperen in een huisjequote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:54 schreef snoopy het volgende:
Ik vind ertussenin wel fijn: een huisje huren. Of zo'n agriturismo in Italië. Een soort kamperen maar dan in een huisje
Wij zaten in oktober op een kleine boerderij in Toscane en dat was geweldig! Dus wel de hele dag buiten tussen de boerderijbeestjes, olijfbomen en druivenranken. Maar dan ook wel weer de luxe van een eigen badkamer en keuken etc.
Nee sorry, ik vind dat echt helemaal niets.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:22 schreef Belana het volgende:
Jij hebt vast nooit de holtkamper geziendie gaan wij weer kopen
(we hadden een cocoon toen ik zwanger raakte van Liam en die is echt te klein, we gaan nu voor een astro denk ik) en ja, dure business, maar ze zijn echt heel goed en mooi en makkelijk
Uhm, Ikea?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:35 schreef lady-wrb het volgende:
rewimo, waar zit je? geef msn eens een duw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |