Je kan nog wisselenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het is erg voor de sport, maar natuurlijk nog veel erger voor al die mensen die Ullrich in hun Tour-poule hadden. Niemand denkt ooit aan de echte slachtoffers.
Dat is 1 voordeel, Ullrich neem ik standaard nooit mee in mijn voorspellingen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het is erg voor de sport, maar natuurlijk nog veel erger voor al die mensen die Ullrich in hun Tour-poule hadden. Niemand denkt ooit aan de echte slachtoffers.
Ja, de strijd wordt zo wel erg open inderdaad.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:47 schreef APK het volgende:
Chaos.![]()
Ik ga na jarenlange Armstrong overheersing de tour weer eens met meer dan een half oog volgen.
Het zal mij niet verbazen als bepaalde gedupeerden nu ook renners met een andere arts zwart proberen te maken.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:49 schreef Grobbel het volgende:
Ja, de strijd wordt zo wel erg open inderdaad.
die lijst stond hier gisteren alquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:52 schreef Falco het volgende:
Cyclingnews.com dus
The list so far (31 riders)
nope denk ook niet dat we die officiele lijst te zien krijgen. denk alleen dat je in de loop van de middag hoort wie wel/niet starten morgenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's toch nog steeds geen officiële lijst?
nee. Duurt langquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's toch nog steeds geen officiële lijst?
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:58 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nope denk ook niet dat we die officiele lijst te zien krijgen. denk alleen dat je in de loop van de middag hoort wie wel/niet starten morgen
Onder andere die ene kerel die Roland Garros heeft gewonnenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik wil ook die 144 niet-wielrenners weten.
Inderdaad. Voetballers, tennissers, mountainbikers you name it. Dat is net zo interessant.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik wil ook die 144 niet-wielrenners weten.
Dat zeg ik ook al een tijdje. ik kan me namelijk niet voorstellen dat de ploegleider en teamarts van niets weten. Zelfs als ze er niet zelf rechtstreeks bij betrokken zijn, moeten ze dat toch merken op een of andere manier? Zeker als ploegarts zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:05 schreef Ratatosk het volgende:
Toch wel triest al dit nieuws![]()
Met renners alleen pakken komen we nergens. Je ziet nu hoe snel een team zich kan distansieren van een werknemerWil het doping probleem echt aangepakt worden dan zal er ook meer op de dokters en teambazen gefocussed moeten worden.
Het is nu te vaak zo dat het team/sponser intern zegt dat een renner zich moet doperen of anders kan vertrekken en daarna de vermoorde onschuld speelt.
Plus dat als er ook een zooitje voetballers bij betrokken zijn, dan gaat het eens een keertje niet alleen maar over wielrennen. Alsof in de andere sporten niet gebruikt wordtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:01 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Inderdaad. Voetballers, tennissers, mountainbikers you name it. Dat is net zo interessant.
k vond het inderdaad al vreemd dat hij nu van de lijst ontbreekt.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:20 schreef Wombcat het volgende:
Stond overigens Botero niet ook op die lijst, en was die daarom al door Phonak op non-actief gesteld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |