Vergeet Landis niet.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:16 schreef JohnDDD het volgende:
het lijkt erop dat valverde, leipheimer, en toch hincapie en popovych de grote favorieten gaan worden voor de overwinning
Misschien is het een Franse truuk, die zijn ook spectaculair afwezig in het geruchtencircuit.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:01 schreef Robar het volgende:
Ik vraag me toch heel erg af of dit geen "Spaanse truc" is?
Staan er Spanjaarden (van belang) op die lijst?
Dat is voor mij een tweede belangrijke vraag.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Discovery, steunpilaar van cleanheid.
.
Zijn ze nu alsnog geweerd dan? Ik dacht dat ze wel mochten starten, afgaande op de berichten van gisteren.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:19 schreef Botterboy het volgende:
wel klote dat de tour Astana weert, zo krijg je nooit een fatsoenlijk deelnemersveld kwantitatief gezien
quote:
Als de lijst veel Astana renners bevat dan is het logisch. En nu krijg je een open strijd voor de eerste plekken. Kan best een mooie Tour worden zo.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:19 schreef Botterboy het volgende:
wel klote dat de tour Astana weert, zo krijg je nooit een fatsoenlijk deelnemersveld kwantitatief gezien
http://www.wielrensite.nl/nieuws/874quote:T-Mobile heeft Lorenzo Bernucci en Stephan Schreck als vervangers opgeroepen
nu de mannschaft nog en schade deutschland alles ist vorbeiquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:21 schreef Ericr het volgende:
Ohne Jan fahren wir nach Paris!!
Hahahaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:21 schreef Ericr het volgende:
Ohne Jan fahren wir nach Paris!!
Wellicht hebben Ullrich en Sevilla intern aangegeven dat de geruchten niet helemaal uit de lucht gegrepen zijn? Anders zou ik niet weten waarom ze niet eerst de officiële persconferentie afwachten.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:28 schreef -skippybal- het volgende:
9. 30 en die lijst is er nog niet. Wat een verrassing.....
Wtf gaat er in het hoofd van de T-Mobile leiding om?? Hebben zij wel bewijzen?? Of voelen ze nu de grond onder de voeten te heet worden??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |