abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 juli 2006 @ 18:21:55 #154
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_39946923
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 18:11 schreef johandeleng het volgende:
Wil iemand van de Utrechtse ikea even kijken wanneer de bijtafel voor over het bed van Malm in het wit weer in Utrecht op voorraad is? Ik kan ook wel naar Duiven toe, want daar is hij er wel, maar vind het zonde als ik er dan een dag later zie dat het weer in Utrecht op voorraad is.

Bedankt
kan je gewoon via ikea.nl doen toch?
  dinsdag 18 juli 2006 @ 19:20:44 #155
3185 Adelante
To let it go now
pi_39948141
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 18:21 schreef wobbel het volgende:

kan je gewoon via ikea.nl doen toch?
wij kunnen naast de voorraadstatus (ja/nee) ook zien wanneer er weer geleverd gaat worden!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_39949736
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 19:20 schreef Adelante het volgende:
wij kunnen naast de voorraadstatus (ja/nee) ook zien wanneer er weer geleverd gaat worden!
Daar rekende ik inderdaad op! En als dat nou een beetje binnenkort is dan wacht ik wel.
pi_39955325
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 18:11 schreef johandeleng het volgende:
Wil iemand van de Utrechtse ikea even kijken wanneer de bijtafel voor over het bed van Malm in het wit weer in Utrecht op voorraad is? Ik kan ook wel naar Duiven toe, want daar is hij er wel, maar vind het zonde als ik er dan een dag later zie dat het weer in Utrecht op voorraad is.

Bedankt
Euhm...
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 01:23 schreef Bartjebart het volgende:

• IKEA Sliedrecht: kalinho
  • IKEA Delft: Snarf (keukenafdeling)
  • IKEA Heerlen: Adelante - TimC
  • IKEA Duiven: WebForce - TuuT
  • IKEA Barendrecht: RubberDuckey - Debsterr
  • IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in - Irisvrede
  • IKEA Haarlem: GenderQ
  • IKEA Breda: Allan24
  • IKEA Amsterdam: JC-Rags
    Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten
  • Neej niemand van Utrecht aanwezig...
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      dinsdag 18 juli 2006 @ 22:58:42 #158
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_39955670
    maar we kunnen allemaal ook de voorraad en leverings informatie van andere meubelhuizen opvragen

ik kijk morgen wel even voor 'm, staat me iets van bij dat er voor Malm een nieuw soortig bijafel werd ontwikkeld. ik check het morgen.
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_39955848
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 22:58 schreef Adelante het volgende:
    maar we kunnen allemaal ook de voorraad en leverings informatie van andere meubelhuizen opvragen

ik kijk morgen wel even voor 'm, staat me iets van bij dat er voor Malm een nieuw soortig bijafel werd ontwikkeld. ik check het morgen.
    Ja dat klopt inderdaad! Ik kan van elke vestiging die informatie opvragen... maar blijkbaar wil hij dat perse van een medewerker uit Utrecht weten

Er is inderdaad een nieuwe bijtafel. Deze gaat alleen niet over het bed, maar achter het hoofdeinde. Is net zo hoog als het hoofdeinde en heeft aan de zijkant 2 laden die uittrekbaar zijn.

Edit: Artikelnummer 601-094-17

[ Bericht 10% gewijzigd door Bartjebart op 18-07-2006 23:08:53 ]
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      dinsdag 18 juli 2006 @ 23:10:19 #160
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_39956120
    ik bedoelde niet de nieuwe head board, maar meer de dressing table. zoals die in onderstaande pdf staat....

http://www.members.lycos.(...)_Presskit_lowres.pdf

dinsdag 18 juli 2006 @ 23:12:12 #161
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_39956207
    ohjah, erg Zweeds en toepasselijk op IKEA's eigen hulp in nood dame: boten Anna

http://basshunter.m0o.eu/anna/ANNA_REMIX.mp3

pi_39956317
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 23:10 schreef Adelante het volgende:
    ik bedoelde niet de nieuwe head board, maar meer de dressing table. zoals die in onderstaande pdf staat....

http://www.members.lycos.(...)_Presskit_lowres.pdf

Ow je bedoeld zoals die op pagina 6, de linker? met die klep aan de bovenkant?

Deze?

Of dit vreemde kistje Wat moet je er mee?!

Ow ow ow... of de toilettafel?
      dinsdag 18 juli 2006 @ 23:24:07 #163
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_39956719
    die laatste bedoelde ik ja

en ik zie dat de MALM ladekast met spiegel veel voordeliger is dan de VINSTRA, die m'n vriendin wil hebben. toch eens kijken of ik 'r kan overhalen 300 euro minder aan de kast en meer aan de inhoud uit te geven
    pi_39956935
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 23:24 schreef Adelante het volgende:
    die laatste bedoelde ik ja

en ik zie dat de MALM ladekast met spiegel veel voordeliger is dan de VINSTRA, die m'n vriendin wil hebben. toch eens kijken of ik 'r kan overhalen 300 euro minder aan de kast en meer aan de inhoud uit te geven
    Nou de toilettafel is dus gewoon in Utrecht op voorraad volgens internet... scheelt weer

Maar jij gunt je vriendin de VINSTRA niet?
    Nou ja zeg... de VINSTRA is echt 100x mooier... en dan vooral als je de gehele serie hebt... (Vooral het bed is ge-wel-dig)
      dinsdag 18 juli 2006 @ 23:44:40 #165
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_39957546
    het is een mooie serie (wel vrouwelijk moet ik zeggen), maar om voor een paar extra lades 300 euro neer te leggen
    pi_39957700
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 23:44 schreef Adelante het volgende:
    het is een mooie serie (wel vrouwelijk moet ik zeggen), maar om voor een paar extra lades 300 euro neer te leggen
    Ja die serie was ook bedoeld om vrouwen aan te spreken... die zouden helemaal warm moeten worden van die serie... net als de CYRIL werkhoek etc...
      woensdag 19 juli 2006 @ 09:14:49 #167
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_39965213
    Kalinho is van onssssss , en niet meer van Slie

Oftewel: Kalinho, als je inlogt op de comp in het personeelsrestaurant, log dan ook weer uit .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      woensdag 19 juli 2006 @ 10:35:22 #168
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_39967188
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 20:28 schreef johandeleng het volgende:

Daar rekende ik inderdaad op! En als dat nou een beetje binnenkort is dan wacht ik wel.
    ik heb even voor je gekeken vwb de voorraad MALM bijtafels wit in Utrecht, maar dat gaat echt nog wel een tijdje duren eer er weer voorraad is daar. Er staan er een flink aantal weggereserveerd (misschien voor zakelijke klanten?) en er is nog geen nieuwe levering onderweg. Dus dat ritje naar Duiven is wel de moeite als je het artikel snelt wilt hebben!
    pi_39968413
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 10:35 schreef Adelante het volgende:
    ik heb even voor je gekeken vwb de voorraad MALM bijtafels wit in Utrecht, maar dat gaat echt nog wel een tijdje duren eer er weer voorraad is daar. Er staan er een flink aantal weggereserveerd (misschien voor zakelijke klanten?) en er is nog geen nieuwe levering onderweg. Dus dat ritje naar Duiven is wel de moeite als je het artikel snelt wilt hebben!
    Oké, dank je wel. Dan rij ik wel vanuit het werk even langs Duiven. Zo ver om is het ook weer niet.
      donderdag 20 juli 2006 @ 09:14:43 #170
    99606 kruimel_20
    Doe wat je wilt!
    pi_40001961
    morgen komt onze levering van de ikea !
    alleen beetje vreemd , de order is gesplitst in 2 facturen. Het ene transportbedrijf komt alles behalve het laminaat leveren. en de andere levert alleen het laminaat.... tenminste zo zeggen ze het

...nice...

ik ben allang blij dat het komt hoor maar blijf het raar vinden. Morgen zullen we zien of alles komt...
    the journey is more important than the end or the start
    and what it meant to me will eventually be
    a memory of the time when i tried so hard
    pi_40008949
    quote:
    Op donderdag 20 juli 2006 09:14 schreef kruimel_20 het volgende:
    van de ikea !
    Dit vind ik een slechte eigenschap als mensen het zo zeggen...
      donderdag 20 juli 2006 @ 13:20:31 #172
    99606 kruimel_20
    Doe wat je wilt!
    pi_40008981
    hoezo? de spullen komen toch van de ikea vandaan ?
    pi_40009031
    quote:
    Op donderdag 20 juli 2006 13:20 schreef kruimel_20 het volgende:
    hoezo? de spullen komen toch van de ikea vandaan ?
    van de IKEA.. Van IKEA. Van de DE klinkt zo banaal...
      donderdag 20 juli 2006 @ 13:27:36 #174
    99606 kruimel_20
    Doe wat je wilt!
    pi_40009204
    vind ik niet hoor... andere spullen komen ook van de matrassenfabriek... .en de leenbakker....
    Maargoed , Morgen komt (hopelijk) alles VAN IKEA
    pi_40009940
    lol
    pi_40024402
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 09:14 schreef Debsterr het volgende:
    Kalinho is van onssssss , en niet meer van Slie

Oftewel: Kalinho, als je inlogt op de comp in het personeelsrestaurant, log dan ook weer uit .
    Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
    pi_40024428
    fuck vergeet ik er wat bij te typen
    magoed, wist ik veel dat iemand anders ook nog op die pc ging zitte
    Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
      vrijdag 21 juli 2006 @ 12:07:53 #178
    107521 Furia
    snoopy weer
    pi_40043496
    Deze hebben we gisteren gekocht

Weet iemand toevallig wat er met die driehoekige Lacktafeltjes is gebeurd? Op de site staat nog wel 55x55x45 (ik vermoed dat dat ze zijn), maar die is "niet beschikbaar". Zijn ze in een ander (niet in Groningen dus) filiaal misschien nog wel?
    pi_40059734
    quote:
    Op vrijdag 21 juli 2006 12:07 schreef Furia het volgende:
    Deze hebben we gisteren gekocht

[afbeelding]

Weet iemand toevallig wat er met die driehoekige Lacktafeltjes is gebeurd? Op de site staat nog wel 55x55x45 (ik vermoed dat dat ze zijn), maar die is "niet beschikbaar". Zijn ze in een ander (niet in Groningen dus) filiaal misschien nog wel?
    Oe die kast is leuk inderdaad! heb je en in het wit of in een of ander kek kleurtje?

De driehoekige LACK tafeltjes zijn uit het assortiment helaas...
      zaterdag 22 juli 2006 @ 11:46:45 #180
    107521 Furia
    snoopy weer
    pi_40070367
    quote:
    Op vrijdag 21 juli 2006 22:23 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Oe die kast is leuk inderdaad! heb je en in het wit of in een of ander kek kleurtje?

De driehoekige LACK tafeltjes zijn uit het assortiment helaas...
    In t wit ook! Ik ben zelf nogal van het rood, maar wit paste hier beter in t interieur. Hoewel hij hartstikke groot is, lijkt het nu een stuk lichter in de kaner als toen we er een half zo breed houtkleurig kastje hadden staan!

Balen van die Lack tafeltjes :(
      zaterdag 22 juli 2006 @ 11:49:09 #181
    3479 Lithion
    Melancholisch misantroop
    pi_40070412
    ARGH! Waarom is het zo godvergeten moeilijk om die irritante kutdeurtjes van het verder prachtige Bjursta-dressoir, mooi recht en evenwijdig erin te hangen!!!! Gaaah!

Must... not... use... hammer!
    pi_40070431
    ik heb een paar Billy boekenkasten (een hoge, en twee lage) in de kleur antraciet, nog geen 1,5 jaar geleden gekocht.... nou wilde ik pas nog een extra kast kopen en een extra plank.... hebben ze die kleur uit het assortiment gehaald

heb al contact opgenomen met de klantenservice, maar ze hebben ook geen voorraad meer ergens... nou heb ik dus wel een probleem, want ik kan dus mooi andere kasten gaan kopen, want anders ziet het er niet uit natuurlijk.... iemand nog goeie ideeen?
      zaterdag 22 juli 2006 @ 11:56:54 #183
    107521 Furia
    snoopy weer
    pi_40070581
    quote:
    Op zaterdag 22 juli 2006 11:50 schreef Xcalibur het volgende:
    ik heb een paar Billy boekenkasten (een hoge, en twee lage) in de kleur antraciet, nog geen 1,5 jaar geleden gekocht.... nou wilde ik pas nog een extra kast kopen en een extra plank.... hebben ze die kleur uit het assortiment gehaald

heb al contact opgenomen met de klantenservice, maar ze hebben ook geen voorraad meer ergens... nou heb ik dus wel een probleem, want ik kan dus mooi andere kasten gaan kopen, want anders ziet het er niet uit natuurlijk.... iemand nog goeie ideeen?
    Marktplaats of ik2a.nl?
    pi_40072272
    mja, ik ben niet zo van de 2e hands spullen.... marktplaats vertrouw ik iig niet
    ik2a.nl ken ik niet, zal eens gaan kijken

edit:
    hmmm
    quote:
    Geen artikelen gevonden met het woord 'billly' in de groep 'Allen'
      zaterdag 22 juli 2006 @ 14:21:24 #185
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_40074456
    probeer het eens met twee "L"-en
    pi_40078136
    quote:
    Op zaterdag 22 juli 2006 14:21 schreef Adelante het volgende:
    probeer het eens met twee "L"-en
    pi_40086824
    Weet iemand hoe je de draadmanden van de Pax-kasten moet monteren?

Ik heb geen manual want tweedehands gekocht.... Ik heb een vermoeden hoe het moet maar voor de zekerheid hoor ik het graag nog eens van een ander!

Dank!
    pi_40097588
    Nu ik toch bezig ben: heeft iemand een gebruiksaanwijzing voor het monteren van de kastdeuren van de Pax kasten???
    pi_40098377
    quote:
    Op zaterdag 22 juli 2006 21:33 schreef Jippo het volgende:
    Weet iemand hoe je de draadmanden van de Pax-kasten moet monteren?

Ik heb geen manual want tweedehands gekocht.... Ik heb een vermoeden hoe het moet maar voor de zekerheid hoor ik het graag nog eens van een ander!

Dank!
    Nevermind! Deze is al opgelost, was gisteravond een beetje moe denk ik...
    pi_40113556
    quote:
    Op zaterdag 22 juli 2006 13:04 schreef Xcalibur het volgende:
    mja, ik ben niet zo van de 2e hands spullen.... marktplaats vertrouw ik iig niet
    ik2a.nl ken ik niet, zal eens gaan kijken

edit:
    hmmm
    [..]
    Je gaat het toch persoonlijk ophalen? Dan kan je kijken hoe de kast eruit ziet!

Ik ben iig erg blij met mijn billy kast voor 10 euro!
    hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
      zondag 23 juli 2006 @ 22:34:48 #191
    99606 kruimel_20
    Doe wat je wilt!
    pi_40115886
    vrijdag is bij ons alles geleverd van de ikea
    het laminaat ligt er al in, het bed staat al incl nachtkastjes , de malm kast staat al en ik heb straks nog 4 stefan stoelen in elkaar zitten draaien...

Wij zijn straks een ikea showroom
      zondag 23 juli 2006 @ 23:27:17 #192
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_40117628
    weer de IKEA he, kruimel
      zondag 23 juli 2006 @ 23:28:06 #193
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_40117658
    quote:
    Op zondag 23 juli 2006 10:39 schreef Jippo het volgende:
    Nu ik toch bezig ben: heeft iemand een gebruiksaanwijzing voor het monteren van de kastdeuren van de Pax kasten???
    bel de telefonische klantenservice even, sturen ze je zo een pdf bestandje van de montagehandleiding
    pi_40121907
    Servicemededeling

Heb jij een LYCKSELE slaapfauteuil/slaapbank gekocht voor juli 2005? Lees dan onderstaande informatie

IKEA heeft een aantal meldingen gekregen van klanten die zichzelf verwond hebben door te proberen het kantelmechanisme in werking te zetten door er hun vingers in te steken. Dit is in tegenstelling tot wat er staat beschreven in de handleiding. Om dit soort gevallen in de toekomst te voorkomen, heeft IKEA een beschermkap voor over het kantelmechanisme ontwikkeld. De beschermkap wordt standaard geleverd bij alle LYCKSELE slaapfauteuils en slaapbanken die na juli 2005 zijn verkocht.

Als je een LYCKSELE slaapfauteuil of slaapbank hebt gekocht voor juli 2005 en het kantelmechanisme niet voorzien is van beschermkappen, vragen we je om contact op te nemen met IKEA of gratis een set beschermkappen op te halen in de winkel. Deze kappen bedekken het kantelmechanisme.

Onze excuses voor eventuele ongemakken. Neem contact op met een IKEA bij jou in de buurt voor meer informatie.
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
      maandag 24 juli 2006 @ 10:00:13 #195
    99606 kruimel_20
    Doe wat je wilt!
    pi_40125535
    quote:
    Op zondag 23 juli 2006 23:27 schreef Adelante het volgende:
    weer de IKEA he, kruimel
    Ach ja...

In het topic over mijn appartjementje staan wat foto's van het ikea spul .

Het is trouwens wel lastig als je geleverd krijgt om uit te vogelen welke dozen nou bij elkaar horen...
    en het in elkaar zetten is vooral goed kijken naar de plaatjes ....
    pi_40141449
    IKEA nieuws op Tweakers

http://tweakers.net/nieuws/43619

Enkele medewerkers van de Stanford University in Californië hebben de taak op zich genomen om een robot te ontwikkelen die in staat is om de bekende Ikea-boekenkast Billy in elkaar te zetten. Volgens het Zweedse Ikea is deze boekenkast wereldwijd meer dan een miljoen maal verkocht. Volgens Andrew Ng lukt het veel mensen echter niet om de zelfbouwproducten van Ikea op de juiste manier in elkaar te zetten, iets waar hij zelf ook achterkwam toen hij twee Billy's had en het hem al niet lukte om de eerste boekenkast op de juiste manier in elkaar te zetten. Ng heeft daarop een een team van 30 computerwetenschappers bij elkaar gezocht om een robot te bouwen die Billy's in elkaar kan zetten. Verder wil Ng met dit project de tanende belangstelling voor robots opvijzelen en laten zien dat er weldegelijke leuke en nuttige dingen mee gedaan kunnen worden.

De laatste jaren is door computer- en robotwetenschappers voornamelijk gewerkt aan het bouwen van robots die goed zijn in één taak, zoals het schoonmaken van vloeren. Het maken van robots die meedere taken goed kunnen uitvoeren, en daardoor dus meer op mensen lijken, is echter een moeilijkere taak. Ng wil met de Billy-robot echter toch een poging wagen een dergelijke robot te ontwerpen en in elkaar te zetten. De robot zal moeten beschikken over de mobiliteit en kracht om de plastic zakjes met schroeven open te maken en de houten onderdelen van de kast te kunnen tillen. Verder zal het apparaat de handigheid en 'slimheid' moeten bezitten om het juiste schroefje uit het zakje te kunnen halen en op de correcte plaats aan te brengen. Voordat de BillyBot daadwerkelijk bruikbaar zal zijn, zal het echter nog minstens drie en misschien wel tien jaar duren, denkt Ng.

pi_40142223
    Nog zoiets:

Stem op IKEA!
    In 2005 hebben ruim ruim 90.000 mensen hun stem uitgebracht en is IKEA verkozen tot Beste Winkelketen van Nederland 2005!

Vind je dat we deze titel ook in 2006 moeten behouden, klik dan hier en stem op IKEA!

pi_40144442
    quote:
    Op maandag 24 juli 2006 10:00 schreef kruimel_20 het volgende:

[..]

Ach ja...

In het topic over mijn appartjementje staan wat foto's van het ikea spul .

Het is trouwens wel lastig als je geleverd krijgt om uit te vogelen welke dozen nou bij elkaar horen...
    en het in elkaar zetten is vooral goed kijken naar de plaatjes ....
    Ziet er leuk uit hoor! vooral die combinatie helder blauw met middenbruin vind ik errug leuk!

Bij welke IKEA ben je wezen shoppen? Groningen, Duiven of Hengelo?
      dinsdag 25 juli 2006 @ 08:27:08 #199
    99606 kruimel_20
    Doe wat je wilt!
    pi_40157262
    We zijn in duiven geweest...
    nou ja geweest... ik heb het laten brengen

ik heb gister de storm lampen opgezet en vanmorgen nog gauw 2 lack tafeltjes in elkaar gedraaid.

(ik heb ook even gauw gestemt op ikea)
    pi_40158675
    hoi,

even een vraagje, ik heb voor mijn verjaardag een pasje van de ikea gekregen met ene tegoed erop alleen ik wou vragen of ik ergens kan zien hieveel erop staat want het tegoed is nier ingevuld op het kaartje.

alvast bedankt

groetjes kleine83
    in zomer 2007 eindelijk ons nieuwbouwhuis klaar (hopen we)
      dinsdag 25 juli 2006 @ 10:19:43 #201
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_40159027
    quote:
    Op dinsdag 25 juli 2006 10:02 schreef kleine83 het volgende:
    hoi,

even een vraagje, ik heb voor mijn verjaardag een pasje van de ikea gekregen met ene tegoed erop alleen ik wou vragen of ik ergens kan zien hieveel erop staat want het tegoed is nier ingevuld op het kaartje.

alvast bedankt

groetjes kleine83
    Dit kun je (nog) niet online checken. Alleen aan de kassa of bij de klantenservice kunnen ze voor je nakijken wat het tegoed is op de pas die je hebt gekregen .
      dinsdag 25 juli 2006 @ 10:24:12 #202
    99606 kruimel_20
    Doe wat je wilt!
    pi_40159142
    je kunt het ook even vragen aan diegene die je het gegeven heeft...
    pi_40163761
    Verkoopt Ikea ook mooie trapjes / ladders om op een vide te komen?
    pi_40178088
    Pfff, een robot om een Billy in elkaar te zetten. Als er één product van Ikea makkelijk zelf te knutselen is, dan is het de Billy wel!

Is er trouwens een vriendelijk Ikea-medewerker die mij kan vertellen waneer het zwartbruine Vika Amon tafelblad weer in Delft te krijgen is? De kleine versie lag er laatst wel, maar ik wil de grote!
    Iedere droom moet je in een potje vangen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')