kan je gewoon via ikea.nl doen toch?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:11 schreef johandeleng het volgende:
Wil iemand van de Utrechtse ikea even kijken wanneer de bijtafel voor over het bed van Malm in het wit weer in Utrecht op voorraad is? Ik kan ook wel naar Duiven toe, want daar is hij er wel, maar vind het zonde als ik er dan een dag later zie dat het weer in Utrecht op voorraad is.
Bedankt
wij kunnen naast de voorraadstatus (ja/nee) ook zien wanneer er weer geleverd gaat worden!quote:
Daar rekende ik inderdaad op! En als dat nou een beetje binnenkort is dan wacht ik wel.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:20 schreef Adelante het volgende:
wij kunnen naast de voorraadstatus (ja/nee) ook zien wanneer er weer geleverd gaat worden!
Euhm...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:11 schreef johandeleng het volgende:
Wil iemand van de Utrechtse ikea even kijken wanneer de bijtafel voor over het bed van Malm in het wit weer in Utrecht op voorraad is? Ik kan ook wel naar Duiven toe, want daar is hij er wel, maar vind het zonde als ik er dan een dag later zie dat het weer in Utrecht op voorraad is.
Bedankt
Neej niemand van Utrecht aanwezig...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:23 schreef Bartjebart het volgende:IKEA Sliedrecht: kalinho IKEA Delft: Snarf (keukenafdeling) IKEA Heerlen: Adelante - TimC IKEA Duiven: WebForce - TuuT IKEA Barendrecht: RubberDuckey - Debsterr IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in - Irisvrede IKEA Haarlem: GenderQ IKEA Breda: Allan24 IKEA Amsterdam: JC-Rags
Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten![]()
Ja dat klopt inderdaad! Ik kan van elke vestiging die informatie opvragen... maar blijkbaar wil hij dat perse van een medewerker uit Utrecht wetenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:58 schreef Adelante het volgende:
maar we kunnen allemaal ook de voorraad en leverings informatie van andere meubelhuizen opvragen
ik kijk morgen wel even voor 'm, staat me iets van bij dat er voor Malm een nieuw soortig bijafel werd ontwikkeld. ik check het morgen.
Ow je bedoeld zoals die op pagina 6, de linker? met die klep aan de bovenkant?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:10 schreef Adelante het volgende:
ik bedoelde niet de nieuwe head board, maar meer de dressing table. zoals die in onderstaande pdf staat....
http://www.members.lycos.(...)_Presskit_lowres.pdf
Nou de toilettafel is dus gewoon in Utrecht op voorraad volgens internet... scheelt weerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:24 schreef Adelante het volgende:
die laatste bedoelde ik ja
en ik zie dat de MALM ladekast met spiegel veel voordeliger is dan de VINSTRA, die m'n vriendin wil hebben. toch eens kijken of ik 'r kan overhalen 300 euro minder aan de kast en meer aan de inhoud uit te geven
Ja die serie was ook bedoeld om vrouwen aan te spreken... die zouden helemaal warm moeten worden van die serie... net als de CYRIL werkhoek etc...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:44 schreef Adelante het volgende:
het is een mooie serie (wel vrouwelijk moet ik zeggen), maar om voor een paar extra lades 300 euro neer te leggen![]()
ik heb even voor je gekeken vwb de voorraad MALM bijtafels wit in Utrecht, maar dat gaat echt nog wel een tijdje duren eer er weer voorraad is daar. Er staan er een flink aantal weggereserveerd (misschien voor zakelijke klanten?) en er is nog geen nieuwe levering onderweg. Dus dat ritje naar Duiven is wel de moeite als je het artikel snelt wilt hebben!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:28 schreef johandeleng het volgende:
Daar rekende ik inderdaad op! En als dat nou een beetje binnenkort is dan wacht ik wel.
Oké, dank je wel. Dan rij ik wel vanuit het werk even langs Duiven. Zo ver om is het ook weer niet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:35 schreef Adelante het volgende:
ik heb even voor je gekeken vwb de voorraad MALM bijtafels wit in Utrecht, maar dat gaat echt nog wel een tijdje duren eer er weer voorraad is daar. Er staan er een flink aantal weggereserveerd (misschien voor zakelijke klanten?) en er is nog geen nieuwe levering onderweg. Dus dat ritje naar Duiven is wel de moeite als je het artikel snelt wilt hebben!
Dit vind ik een slechte eigenschap als mensen het zo zeggen...quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:14 schreef kruimel_20 het volgende:
van de ikea !
van de IKEA.. Van IKEA. Van de DE klinkt zo banaal...quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:20 schreef kruimel_20 het volgende:
hoezo? de spullen komen toch van de ikea vandaan ?![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:14 schreef Debsterr het volgende:
Kalinho is van onssssss, en niet meer van Slie
Oftewel: Kalinho, als je inlogt op de comp in het personeelsrestaurant, log dan ook weer uit.
Oe die kast is leuk inderdaad! heb je en in het wit of in een of ander kek kleurtje?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:07 schreef Furia het volgende:
Deze hebben we gisteren gekocht
[afbeelding]
Weet iemand toevallig wat er met die driehoekige Lacktafeltjes is gebeurd? Op de site staat nog wel 55x55x45 (ik vermoed dat dat ze zijn), maar die is "niet beschikbaar". Zijn ze in een ander (niet in Groningen dus) filiaal misschien nog wel?
In t wit ook! Ik ben zelf nogal van het rood, maar wit paste hier beter in t interieur. Hoewel hij hartstikke groot is, lijkt het nu een stuk lichter in de kaner als toen we er een half zo breed houtkleurig kastje hadden staan!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oe die kast is leuk inderdaad! heb je en in het wit of in een of ander kek kleurtje?
De driehoekige LACK tafeltjes zijn uit het assortiment helaas...
Marktplaats of ik2a.nl?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:50 schreef Xcalibur het volgende:
ik heb een paar Billy boekenkasten (een hoge, en twee lage) in de kleur antraciet, nog geen 1,5 jaar geleden gekocht.... nou wilde ik pas nog een extra kast kopen en een extra plank.... hebben ze die kleur uit het assortiment gehaald
heb al contact opgenomen met de klantenservice, maar ze hebben ook geen voorraad meer ergens... nou heb ik dus wel een probleem, want ik kan dus mooi andere kasten gaan kopen, want anders ziet het er niet uit natuurlijk.... iemand nog goeie ideeen?
quote:Geen artikelen gevonden met het woord 'billly' in de groep 'Allen'
Nevermind! Deze is al opgelost, was gisteravond een beetje moe denk ik...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:33 schreef Jippo het volgende:
Weet iemand hoe je de draadmanden van de Pax-kasten moet monteren?
Ik heb geen manual want tweedehands gekocht.... Ik heb een vermoeden hoe het moet maar voor de zekerheid hoor ik het graag nog eens van een ander!
Dank!![]()
Je gaat het toch persoonlijk ophalen? Dan kan je kijken hoe de kast eruit ziet!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:04 schreef Xcalibur het volgende:
mja, ik ben niet zo van de 2e hands spullen.... marktplaats vertrouw ik iig niet
ik2a.nl ken ik niet, zal eens gaan kijken
edit:
hmmm
[..]
bel de telefonische klantenservice even, sturen ze je zo een pdf bestandje van de montagehandleidingquote:Op zondag 23 juli 2006 10:39 schreef Jippo het volgende:
Nu ik toch bezig ben: heeft iemand een gebruiksaanwijzing voor het monteren van de kastdeuren van de Pax kasten???
Ach ja...quote:
Ziet er leuk uit hoor! vooral die combinatie helder blauw met middenbruin vind ik errug leuk!quote:Op maandag 24 juli 2006 10:00 schreef kruimel_20 het volgende:
[..]
Ach ja...
In het topic over mijn appartjementje staan wat foto's van het ikea spul .
Het is trouwens wel lastig als je geleverd krijgt om uit te vogelen welke dozen nou bij elkaar horen...
en het in elkaar zetten is vooral goed kijken naar de plaatjes ....
Dit kun je (nog) niet online checken. Alleen aan de kassa of bij de klantenservice kunnen ze voor je nakijken wat het tegoed is op de pas die je hebt gekregenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:02 schreef kleine83 het volgende:
hoi,
even een vraagje, ik heb voor mijn verjaardag een pasje van de ikea gekregen met ene tegoed erop alleen ik wou vragen of ik ergens kan zien hieveel erop staat want het tegoed is nier ingevuld op het kaartje.
alvast bedankt
groetjes kleine83
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |