abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 juli 2006 @ 17:06:12 #76
3185 Adelante
To let it go now
pi_39635986
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 00:04 schreef MikelenniuM het volgende:
Vraagje aan iemand die op de lampenafdeling werkt:
kan het kloppen dat de KLIMAT lamp niet meer wordt geleverd? Vandaag bij de Ikea Duiven gevraagd of ze deze nog binnen kregen, maar toen ze in de computer keken bleek dat alle orders in alle vestigingen waren teruggetrokken
Als we hier toch nog 2 plafondlampen zouden kunnen krijgen......
week 28 komt de KLIMAT hanglamp in alle vestigignen weer binnen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_39637326
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 08:53 schreef imago het volgende:
*Expedit kast vraag*
Toevallig deze kast 2 weken geleden nog in elkaar gezet

Bovenkant en zijkant haal je er als eerste af. Dan de korte plankjes, lange planken, korte plankjes enz. tot je hem bijna uit elkaar hebt.

Het is iig de omgekeerde volgorde van in elkaar zetten

Succes met verhuizen!
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 17:06 schreef Adelante het volgende:

[..]

week 28 komt de KLIMAT hanglamp in alle vestigignen weer binnen
Dat is dus maandag al???
  zaterdag 8 juli 2006 @ 17:55:18 #78
3185 Adelante
To let it go now
pi_39637358
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 17:54 schreef MikelenniuM het volgende:

Dat is dus maandag al???
kan, maar kan ook volgende week zaterdag zijn. check www.ikea.nl voor actuele voorraadinformatie.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_39666608
Ik probeer al enige tijd het frontje van de vaatwasser op de vaatwasser DFW BOO te monteren, maar het lukt me niet. Ik ben ook de gebruiksaanwijzing kwijt wat de klus er niet makkelijker op maakt.
Wie kan mij helpen? Het staat zo lullig.....
pi_39687588
Het IKEA-starterspakket, met borden, glazen, bestek e.d.... Blauwe doos, rode letters (hij staat op werk, vandaar...), wat kosttie?
pi_39687805
Deze?

¤ 79 volgens de site
  maandag 10 juli 2006 @ 14:43:32 #82
100857 lordmedelo
ondergedoken
pi_39690623
even een redelijk dringende vraag.
Als ik Faktum keukenkastpoten wil kopen, waar moet ik die dan bij IKEA halen? Moet dat via de keukenafdeling? Of hangen die gewoon in een rek.
Ik wil wel bellen naar IKEA, maar dat kan ik verder nergens meer vinden op de website
Een toevallige passant, wordt soms ineens irritant.
pi_39691765
Die staan op de keukenspulletjes afdeling denk ik
pi_39694396
allan24, hoe bevallen de sliedrecht-collegas eigenlijk? en jacco?
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  maandag 10 juli 2006 @ 17:04:43 #85
100857 lordmedelo
ondergedoken
pi_39694919
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:22 schreef mrien het volgende:
Die staan op de keukenspulletjes afdeling denk ik
Dat leek mij ook het meest logisch, maar je blijkt het toch in de winkel af te moeten rekenen en vervolgens in het magazijn te moeten gaan halen.
Thanks anyway!
Een toevallige passant, wordt soms ineens irritant.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 01:44:26 #86
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_39711314
Hoi, ik ben op zoek naar 4 billy vitrinedeuren... heb 2 kasten (80 cm breed p.s.) waar ik graag deurtjes op hang...met dat melkglas zegmaar...alleen zijn deze nergens (tenminste in de combinatie frostedglas/zilverkleur) nergens meer op voorraad

Iemand énig idee waar ik deze nog kan vinden? desnoods 2e hands? heb marktplaats al afgespeurd maar zonder resultaat... even voor de duidelijkheid, het gaat dus hierom:

klik

ik heb er in totaal dus 4 nodig (2 per kast)... iemand énig idee !?!?

--------------------------

Ik zie overigens dat deze deuren in een aantal vestigingen in Amerika nog wel "in stock" is... gaat een duur geintje worden denk ik als ik er 4 laat overkomen?

[ Bericht 5% gewijzigd door Conflict op 13-07-2006 10:12:20 (lay-out was kapot, link aangepast) ]
Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 14:04:42 #87
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_39722079
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 00:18 schreef Adelante het volgende:
Die bonus dit tertiaal kun je wel vergeten met een hittegolf
Dat is voor ons het grote voordeel, ondanks een hittegolf is de bonus alweer vrijwel zeker. We hebben tenslotte een hoop klanten erbij gekregen ivm sluiting van Slie .

Mag ik ook bij het IKEA B'drecht medewerkers lijstje ?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_39724011
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 01:44 schreef EsDe het volgende:
Hoi, ik ben op zoek naar 4 billy vitrinedeuren... heb 2 kasten (80 cm breed p.s.) waar ik graag deurtjes op hang...met dat melkglas zegmaar...alleen zijn deze nergens (tenminste in de combinatie frostedglas/zilverkleur) nergens meer op voorraad

Iemand énig idee waar ik deze nog kan vinden? desnoods 2e hands? heb marktplaats al afgespeurd maar zonder resultaat... even voor de duidelijkheid, het gaat dus hierom:

klik

ik heb er in totaal dus 4 nodig (2 per kast)... iemand énig idee !?!?

--------------------------

Ik zie overigens dat deze deuren in een aantal vestigingen in Amerika nog wel "in stock" is... gaat een duur geintje worden denk ik als ik er 4 laat overkomen?
Uit Amerika over laten komen is inderdaad best prijzig...

De deuren van BILLY zijn het afgelopen jaar iets anders geworden waardoor we nu een vernieuwde versie in de winkel hebben. De nieuwe deuren hebben ook een dubbele naam. De nieuwe deuren heten bijvoorbeeld BILLY BYOM. Oudere versie deuren zijn uitverkocht inderdaad...

Frosted glas zit bij BILLY alleen in de deuren met een zilveren of aluminium omlijsting. De deuren met een houtfineer omlijsting zijn altijd met helder glas!

[ Bericht 5% gewijzigd door Conflict op 13-07-2006 10:12:38 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_39724081
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 14:04 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Dat is voor ons het grote voordeel, ondanks een hittegolf is de bonus alweer vrijwel zeker. We hebben tenslotte een hoop klanten erbij gekregen ivm sluiting van Slie .

Hej vreemd... ik had je wel willen toevoegen aan mijn openingspost maar ik kan die zelf opeens niet meer aanpassen terwijl ik laatst wel nog irisvrede heb toegevoegd

Misschien dat een mod dat kan aanpassen???
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 11 juli 2006 @ 15:08:53 #90
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_39724117
Heeft trouwens 1 van de medewerkers al het beoordelingsgesprek gehad ?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 11 juli 2006 @ 15:10:12 #91
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_39724152
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 15:04 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Frosted glas zit bij BILLY alleen in de deuren met een zilveren of aluminium omlijsting. De deuren met een houtfineer omlijsting zijn altijd met helder glas!
bedoel je deze? kunnen deze dan wel gewoon op de 'oude' billy zegmaar?

klik

kan best denk ik zo, donkergrijze kast met zilver/alu deurtjes...toch?
zie alleen nergens staan 'frosted' glas oid...

[ Bericht 20% gewijzigd door Conflict op 13-07-2006 10:13:15 (ook een link aangepast) ]
pi_39724286
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 15:10 schreef EsDe het volgende:

[..]

heb je daar toevallig een foto/link van?
kan het zo 123 niet vinden namelijk...

kan best denk ik zo, donkergrijze kast met zilver/alu deurtjes...toch?
Links en foto's? Tuurlijk:

BILLY BYOM Deuren met fineeromlijstingen

of

BILLY MOREBO Deuren met matglas en een aluminium omlijsting

of

BILLY NICKELBY Deuren met matglas met bloemmotief en een aluminium omlijsting

Een donkergrijze kast met aluminiumdeuren kan heel goed hoor! Beter in ieder geval dan deuren met fineeromlijstingen!
pi_39726172
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 14:04 schreef Debsterr het volgende:

[..]

ey! jij was diegene die zaterdag allemaal zat te vertellen over een reis naar australie toch?
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 11 juli 2006 @ 22:29:10 #94
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_39736167
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 15:15 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

info
Okay, hartstikke bedankt! gaat helemaal passen begrijp ik dus... dan gaan het die aluminium worden met matglas (geen bloemmotief haha)

iig hartstikke bedankt voor de hulp!
  dinsdag 11 juli 2006 @ 22:34:20 #95
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_39736380
Geen idee waarom je de OP niet meer kon wijzigen Bartjebart, maar ik heb Debsterrr bij Barendrecht toegevoegd
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_39736716
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 22:29 schreef EsDe het volgende:

[..]

Okay, hartstikke bedankt! gaat helemaal passen begrijp ik dus... dan gaan het die aluminium worden met matglas (geen bloemmotief haha)

iig hartstikke bedankt voor de hulp!
Ik wil niet lullig doen, maar als ik me niet vergis zijn de Billy Morebo deuren niet met matglas maar met helderglas. Het idee van die deur is namelijk dat je iets van foto's ofzo tussen de glasplaat en de witte/zwarte achterplaat doet zodat je je eigen deur kan creeeren. Het zou dus niet logisch zijn als dit matglas zou zijn....... Overigens is het wel een hele mooie deur!!

Je kan mij trouwens toevoegen als vertegenwoordiger van IKEA Amsterdam!!
  dinsdag 11 juli 2006 @ 23:53:58 #97
3185 Adelante
To let it go now
pi_39739023
Vanmiddag even in Sliedrecht geweest wat een afgebrand dorp, half gestript, de letters van de reclamezuil af, grote advertenties waar andere stores te vinden zijn en toch is het kantoor nog goed bezet om alles financieel en sociaal af te handelen... respect
pi_39740306
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 22:43 schreef JC-Rags het volgende:

[..]

Ik wil niet lullig doen, maar als ik me niet vergis zijn de Billy Morebo deuren niet met matglas maar met helderglas. Het idee van die deur is namelijk dat je iets van foto's ofzo tussen de glasplaat en de witte/zwarte achterplaat doet zodat je je eigen deur kan creeeren. Het zou dus niet logisch zijn als dit matglas zou zijn....... Overigens is het wel een hele mooie deur!!
Ow wacht je kon wel eens gelijk hebben! (er staat bij materiaal info ook: hardboard)
Maar volgens mij is er toch nog wel steeds een matglazen versie?!
pi_39740380
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 22:34 schreef E.T. het volgende:
Geen idee waarom je de OP niet meer kon wijzigen Bartjebart, maar ik heb Debsterrr bij Barendrecht toegevoegd
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 22:43 schreef JC-Rags het volgende:

Je kan mij trouwens toevoegen als vertegenwoordiger van IKEA Amsterdam!!
Euhm... E.T.?
  woensdag 12 juli 2006 @ 08:31:36 #100
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_39744067
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:38 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

[..]

Euhm... E.T.?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')