abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40248388
Oke, bedankt! Ik zal eens kijken of die artikelen in de Plundra zijn . Moet ik ze zaterdag dan maar even halen.
pi_40249096
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 15:42 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Bedoel je deze?
[afbeelding]

Die is in de meeste vestigingen op voorraad in de champagnekleurige uitvoering
Ja, die bedoel ik, op de site stond telkens niet op voorraad (alle vestigingen). Nu kijk ik weer en ja hoor weer voorradig! Alleen jammer dat ze de kleur hebben veranderd...
  donderdag 27 juli 2006 @ 20:46:13 #228
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_40249466
Vanmiddag zei de voorraadinfo op internet 'ja'
Djeez, wat baal ik zeg Vanavond lege schappen

Komen de minnen meegroeibedjes nog?????????? Asjeblieft, zeg ja..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_40249680
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 20:46 schreef E.T. het volgende:
Vanmiddag zei de voorraadinfo op internet 'ja'
Djeez, wat baal ik zeg Vanavond lege schappen

Komen de minnen meegroeibedjes nog?????????? Asjeblieft, zeg ja..
Heb je niet even bij de informatiebalie nagevraagd wanneer ze dat artikel in je vestiging weer op voorraad krijgen?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_40249702
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 20:05 schreef Nuna het volgende:
Oke, bedankt! Ik zal eens kijken of die artikelen in de Plundra zijn . Moet ik ze zaterdag dan maar even halen.
In Hengelo is het PLUNDRA! assortiment zo goed als uitverkocht...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 27 juli 2006 @ 21:12:28 #231
3011 E.T.
pi_40250207
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 20:54 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Heb je niet even bij de informatiebalie nagevraagd wanneer ze dat artikel in je vestiging weer op voorraad krijgen?
d'r stond een rij tot achter in t magazijn... t was bloedheet en door de hormonen zaten mn tranen erg hoog....
ik wilde alleen nog maar zo snel mogelijk weg en in stilte janken en mezelf vervloeken dat ik niet toch afgelopen maandag door de hitte was gegaan

ik geef toe..als buitenstaander komt dit erg dramatisch over...echter ..als je zwanger bent wordt zoiets realiteit
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 05:11:38 #232
3185 Adelante
To let it go now
pi_40260355
om ongeveer een beeld te krijgen van de prijsverlagingen vanaf 13 augustus (datum dat nieuwe catalogus prijzen voor FY07 gaan gelden) check http://www.ikea.com/ms/sv_SE/kampanj/fy07_nlp/nlp.html

Oke, het is in Zweedse kronen, maar het toont wel alle artikelen die (veel) voordeliger worden

[ Bericht 1% gewijzigd door Adelante op 28-07-2006 11:19:45 (geen punt! bij IKEA) ]
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_40262417
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 05:11 schreef Adelante het volgende:
om ongeveer een beeld te krijgen van de prijsverlagingen vanaf 13 augustus (datum dat nieuwe catalogus prijzen voor FY07 gaan gelden) check http://www.ikea.com/ms/sv_SE/kampanj/fy07_nlp/nlp.html.

Oke, het is in Zweedse kronen, maar het toont wel alle artikelen die (veel) voordeliger worden
http://www.ikea.com/ms/sv_SE/kampanj/fy07_nlp/nlp.html

Wel effe de punt weghalen, mijn browser denkt dat die bij de URL hoort... anders krijg je
quote:
vad söker du?
Ursäkta, men ett fel har uppstått. Är det något av det nedanstående som du letar efter?
Heerlijke taal, dat Zweeds
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_40262864
ET, meegroeibedje Minnen wordt dus ook goedkoper

als je belt met ikea's 0900-nr kun je bij voorraadinfo ook een sms'je laten sturen zodra hij weer op voorraad is.
pi_40263179
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 05:11 schreef Adelante het volgende:
om ongeveer een beeld te krijgen van de prijsverlagingen vanaf 13 augustus (datum dat nieuwe catalogus prijzen voor FY07 gaan gelden) check http://www.ikea.com/ms/sv_SE/kampanj/fy07_nlp/nlp.html.

OW dat gaat echt niet op hoor... ik zie nu al genoeg artikelen op die zweedse site staan die in Nederland niet in prijs omlaag gaan... Of artikelen die afgelopen jaar al bij ons in prijs zijn verlaagd...
pi_40264099
Oe weet iemand al hoe duur de rode Skruvsta en de Hendriksdal worden? Dan wacht ik nog even voor ik weer naar Ikea ga namelijk
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 11:26:33 #237
3185 Adelante
To let it go now
pi_40264753
rode skruvsta zie ik alleen in Haarlem in de aanbieding van 15/10 tot 29/10 voor 49 ipv 69 euro. Weet niet of je zo lang kunt wachten Henriksdal wordt een tientje voordeliger (stoel onderstel), hoezen blijven dezelfde prijs.

voro de rest wat bartjebart zegt, in Zweden hanteren ze andere prijzen en niet alle artikelen die op hun site in prijs verlaagd worden, gaan ook hier naar beneden.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_40267670
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 20:54 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

In Hengelo is het PLUNDRA! assortiment zo goed als uitverkocht...
Hmm, jammer. Toch ga ik wel even heen Is toch goedkoper dan meeste andere meubelzaken (én leuker).
pi_40284866
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 10:16 schreef poemojn het volgende:
ET, meegroeibedje Minnen wordt dus ook goedkoper
Ik heb het even nagekeken voor de zekerheid, maar dat bedje blijft komend jaar nog gewoon op 79.- staan...
pi_40284902
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:26 schreef Adelante het volgende:
rode skruvsta zie ik alleen in Haarlem in de aanbieding van 15/10 tot 29/10 voor 49 ipv 69 euro. Weet niet of je zo lang kunt wachten Henriksdal wordt een tientje voordeliger (stoel onderstel), hoezen blijven dezelfde prijs.

voro de rest wat bartjebart zegt, in Zweden hanteren ze andere prijzen en niet alle artikelen die op hun site in prijs verlaagd worden, gaan ook hier naar beneden.
Hoe kom jij nou weer aan de aanbiedingsprijzen van IKEA Haarlem in die periode?
(hoezo hebben ze bij IKEA Haarlem nu al aanbiedingen ingepland staan voor de herfstvakantie?)
  vrijdag 28 juli 2006 @ 22:55:36 #241
3011 E.T.
pi_40285787
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 22:25 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik heb het even nagekeken voor de zekerheid, maar dat bedje blijft komend jaar nog gewoon op 79.- staan...
das nou jammer

maar ik weet wel dat ie in week 35 weer binnen moet komen (vorige keer werd er week 32 gezegd en dat bleek 29 te moeten zijn.. dus ik hou maar gewoon de website in de gaten.)
De sms-service ging niet omdat er volgens het systeem nog ergens 1 bedje in het pand moest zijn en dan zou ik dus direct een sms'je krijgen...
  vrijdag 28 juli 2006 @ 22:57:24 #242
3185 Adelante
To let it go now
pi_40285842
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 22:26 schreef Bartjebart het volgende:

Hoe kom jij nou weer aan de aanbiedingsprijzen van IKEA Haarlem in die periode?
(hoezo hebben ze bij IKEA Haarlem nu al aanbiedingen ingepland staan voor de herfstvakantie?)
Gadd for iSell

waarschijnlijk komt er een brochure uit tegen die tijd en hebben ze in Haarlem deze vast ingelegd als centrale prijswijziging
  zaterdag 29 juli 2006 @ 00:03:29 #243
92354 Nuvole
feeling good
pi_40287726
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 10:27 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

OW dat gaat echt niet op hoor... ik zie nu al genoeg artikelen op die zweedse site staan die in Nederland niet in prijs omlaag gaan... Of artikelen die afgelopen jaar al bij ons in prijs zijn verlaagd...
Veel van die artikelen zijn in Zweden een stuk duurder in vergelijking met hier als ik het omreken. B.v de PUGG wandklok kost hier ¤9,95 en in Zweden straks 149 SEK = ¤16,12. Ook SKRUVST, BONNY, JÖKEL, SLIPAD zijn duurder.
Ik heb weinig kunnen ontdekken dat goedkoper is. Alleen MIKAEL scheelt straks 7 euro en LYCKSELE een paar eurotjes.
Dus voor koopjes helaas niet naar Zweden. .

Edit: Toch een aantal dingen: BILLY scheelt bijna 10 euro. KLIPPAN 8 EURO.
Nou ja, toch het bekende liedje van Duitsland en België, sommige dingen zijn een beetje duurder, andere goedkoper.

M'n MOMENT bank bevalt nog steeds prima.

En ik ben erachter gekomen dat hij in 1985 zelfs covermodel was.

Zijn er nog meer liefhebbers van deze klassieker hier?
Only the good die young.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 10:26:48 #244
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_40293273
wauw dat is een mooie bank!
pi_40296388
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 22:57 schreef Adelante het volgende:

[..]

Gadd for iSell

waarschijnlijk komt er een brochure uit tegen die tijd en hebben ze in Haarlem deze vast ingelegd als centrale prijswijziging
Gadd for iSell? Was dat? Dat heb ik ook op mijn computer staan...
pi_40296439
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 00:03 schreef Nuvole het volgende:

[..]
M'n MOMENT bank bevalt nog steeds prima.

Ow in kleurtjes, turqoois/geel/grijs/wit, is die dan wel weer leuk. Helemaal met die contrasterende kussens erbij... Ik ken em alleen in fout groen en zwart.

Ook de ENETRI (die stellingkast op de achtergrond) is errug leuk in die kleurtjes...
pi_40298715
nee die lamp is cool!

edit: ff gekeken op de site, maar kan hem niet vinden. iemand die weet hoe ie heet en of ie nog te krijgen is?
pi_40301937
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 15:30 schreef erik-de-perik het volgende:
nee die lamp is cool!

edit: ff gekeken op de site, maar kan hem niet vinden. iemand die weet hoe ie heet en of ie nog te krijgen is?
Nieuwe collectie misschien?
pi_40303891
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 15:30 schreef erik-de-perik het volgende:
nee die lamp is cool!

Welke lamp? De lamp die achter deze bank staat?

Ik ben bang dat die helemaal niet meer in het assortiment zit aangezien de bank en die kast al heel lang niet meer in die kleuren verkrijgbaar zijn.
pi_40307316
ja die bedoel ik, de vloer/leeslamp. jammer, ik zocht nog een goeie...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')