Ja, die bedoel ik, op de site stond telkens niet op voorraad (alle vestigingen). Nu kijk ik weer en ja hoor weer voorradig! Alleen jammer dat ze de kleur hebben veranderd...quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
[afbeelding]
Die is in de meeste vestigingen op voorraad in de champagnekleurige uitvoering
Heb je niet even bij de informatiebalie nagevraagd wanneer ze dat artikel in je vestiging weer op voorraad krijgen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:46 schreef E.T. het volgende:Vanmiddag zei de voorraadinfo op internet 'ja'
![]()
Djeez, wat baal ik zegVanavond lege schappen
![]()
Komen de minnen meegroeibedjes nog?????????? Asjeblieft, zeg ja..
In Hengelo is het PLUNDRA! assortiment zo goed als uitverkocht...quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:05 schreef Nuna het volgende:
Oke, bedankt! Ik zal eens kijken of die artikelen in de Plundra zijn. Moet ik ze zaterdag dan maar even halen.
d'r stond een rij tot achter in t magazijn... t was bloedheet en door de hormonen zaten mn tranen erg hoog....quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je niet even bij de informatiebalie nagevraagd wanneer ze dat artikel in je vestiging weer op voorraad krijgen?
http://www.ikea.com/ms/sv_SE/kampanj/fy07_nlp/nlp.htmlquote:Op vrijdag 28 juli 2006 05:11 schreef Adelante het volgende:
om ongeveer een beeld te krijgen van de prijsverlagingen vanaf 13 augustus (datum dat nieuwe catalogus prijzen voor FY07 gaan gelden) check http://www.ikea.com/ms/sv_SE/kampanj/fy07_nlp/nlp.html.
Oke, het is in Zweedse kronen, maar het toont wel alle artikelen die (veel) voordeliger worden
Heerlijke taal, dat Zweedsquote:vad söker du?
Ursäkta, men ett fel har uppstått. Är det något av det nedanstående som du letar efter?
OW dat gaat echt niet op hoor... ik zie nu al genoeg artikelen op die zweedse site staan die in Nederland niet in prijs omlaag gaan... Of artikelen die afgelopen jaar al bij ons in prijs zijn verlaagd...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 05:11 schreef Adelante het volgende:
om ongeveer een beeld te krijgen van de prijsverlagingen vanaf 13 augustus (datum dat nieuwe catalogus prijzen voor FY07 gaan gelden) check http://www.ikea.com/ms/sv_SE/kampanj/fy07_nlp/nlp.html.
Oke, het is in Zweedse kronen, maar het toont wel alle artikelen die (veel) voordeliger worden
Hmm, jammer. Toch ga ik wel even heenquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
In Hengelo is het PLUNDRA! assortiment zo goed als uitverkocht...
Ik heb het even nagekeken voor de zekerheid, maar dat bedje blijft komend jaar nog gewoon op 79.- staan...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:16 schreef poemojn het volgende:
ET, meegroeibedje Minnen wordt dus ook goedkoper![]()
![]()
Hoe kom jij nou weer aan de aanbiedingsprijzen van IKEA Haarlem in die periode?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:26 schreef Adelante het volgende:
rode skruvsta zie ik alleen in Haarlem in de aanbieding van 15/10 tot 29/10 voor 49 ipv 69 euro. Weet niet of je zo lang kunt wachtenHenriksdal wordt een tientje voordeliger (stoel onderstel), hoezen blijven dezelfde prijs.
voro de rest wat bartjebart zegt, in Zweden hanteren ze andere prijzen en niet alle artikelen die op hun site in prijs verlaagd worden, gaan ook hier naar beneden.
das nou jammerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb het even nagekeken voor de zekerheid, maar dat bedje blijft komend jaar nog gewoon op 79.- staan...
Gadd for iSellquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:26 schreef Bartjebart het volgende:
Hoe kom jij nou weer aan de aanbiedingsprijzen van IKEA Haarlem in die periode?
(hoezo hebben ze bij IKEA Haarlem nu al aanbiedingen ingepland staan voor de herfstvakantie?)
Veel van die artikelen zijn in Zweden een stuk duurder in vergelijking met hier als ik het omreken. B.v de PUGG wandklok kost hier ¤9,95 en in Zweden straks 149 SEK = ¤16,12. Ook SKRUVST, BONNY, JÖKEL, SLIPAD zijn duurder.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
OW dat gaat echt niet op hoor... ik zie nu al genoeg artikelen op die zweedse site staan die in Nederland niet in prijs omlaag gaan... Of artikelen die afgelopen jaar al bij ons in prijs zijn verlaagd...
Gadd for iSell? Was dat? Dat heb ik ook op mijn computer staan...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gadd for iSell
waarschijnlijk komt er een brochure uit tegen die tijd en hebben ze in Haarlem deze vast ingelegd als centrale prijswijziging
Ow in kleurtjes, turqoois/geel/grijs/wit, is die dan wel weer leuk. Helemaal met die contrasterende kussens erbij... Ik ken em alleen in fout groen en zwart.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:03 schreef Nuvole het volgende:
[..]
M'n MOMENT bank bevalt nog steeds prima.
Nieuwe collectie misschien?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:30 schreef erik-de-perik het volgende:
nee die lamp is cool!
edit: ff gekeken op de site, maar kan hem niet vinden. iemand die weet hoe ie heet en of ie nog te krijgen is?
Welke lamp? De lamp die achter deze bank staat?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:30 schreef erik-de-perik het volgende:
nee die lamp is cool!
edit: ff gekeken op de site, maar kan hem niet vinden. iemand die weet hoe ie heet en of ie nog te krijgen is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |