En dus ga je naar Groningen ?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:30 schreef Jaguarized het volgende:
Hmm als ik nu boek kost het me 310.900 Won naar Fukuoka. Osaka komt op 370.900 en Tokyo op 430.900.
Bij SeLang langsquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:38 schreef Jaguarized het volgende:
Hmm ik kan ook naar Taipei voor 320.900 Won.
Whehehe.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:54 schreef LangeTabbetje het volgende:
Hee Jag, hier Moppentrommel, deel 5 een mopje wat ik van de week hoorde van mijn Koreaanse collega.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hoi, sorry voor mijn afwezigheid hier ,
Nog wel eens in Parijs geweest?quote:maar ik ben nu eenmaal niet zo actief op fok de laatste tijd.
Fictief of onder voorbehoud van plotselingen wijzigingenquote:Aangezien dit nog steeds de travel chat is, post ik even mijn reisschema. Ik vertrek as zondag....
*datums zijn fictief
En dat kun je niet op een normale manier duidelijk makenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:12 schreef Jaguarized het volgende:
Jezus, je mag er toch vanuit gaan dat dat gratis is..
Rijdenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:56 schreef Fogel het volgende:
Mijn reisplan: dinsdag 491.8 km rijden.
Jezus, waar maak je je druk over?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:13 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En dat kun je niet op een normale manier duidelijk maken
Ik heb het hele topic doorgelezen, maar ik kon geen user genaamd Jezus vinden aan wie die vraag gesteld kon zijnquote:
Honduras en El Salvador verwisseld.... dus 2 foutquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:42 schreef Fogel het volgende:
Test je kennis van Noord en Midden Amerika: http://02bjli.norsknettsk(...)mAmerikanskeland.htm
De landnamen staan er in het Noors, maar zijn dusdaning gelijk in het Nederlands dat dát in ieder geval geen probleem zou moeten zijn. Ik had 5 fouten bij de eerste poging (wegens kleine pokkelandjes in Midden Amerika).
4 foutquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:42 schreef Fogel het volgende:
Test je kennis van Noord en Midden Amerika: http://02bjli.norsknettsk(...)mAmerikanskeland.htm
De landnamen staan er in het Noors, maar zijn dusdaning gelijk in het Nederlands dat dát in ieder geval geen probleem zou moeten zijn. Ik had 5 fouten bij de eerste poging (wegens kleine pokkelandjes in Midden Amerika).
Dat is in het Zweeds dus Elfenbanskusten. Zit je daar in zo'n sportsbar met ongeveer 50 televisies om je heen te kijken naar de voetbalwedstrijd tegen Nederland en iedereen is plotseling fan van Elfenbanskusten.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:02 schreef Fogel het volgende:
We hebben ook nog Afrika in de aanbieding: http://02bjli.norsknettskole.no/Test1Afrikaland.htm
"Elfenbeskysten" = Ivoorkust, de rest is makkelijker te vertalen.
Hoe lang moet je afwezig zijn om de interesse van jou te wekken?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:10 schreef DutchTrain het volgende:
[..]WB
[..]
Nog wel eens in Parijs geweest?
[..]
Fictief of onder voorbehoud van plotselingen wijzigingen
Veel plezier
En je zat daar in je eentje in oranje t-shirt met een Nederlandse vlag te zwaaien en was boos omdat je geen bitterballen bij je bier kreeg?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:51 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat is in het Zweeds dus Elfenbanskusten. Zit je daar in zo'n sportsbar met ongeveer 50 televisies om je heen te kijken naar de voetbalwedstrijd tegen Nederland en iedereen is plotseling fan van Elfenbanskusten.
Jag, als we op al jouw berichten moeten gaan reageren, hebben we een dagtaak erbij.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:19 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe lang moet je afwezig zijn om de interesse van jou te wekken?
We kregen gore popcorn. En ik drink geen bier.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:47 schreef Fogel het volgende:
En je zat daar in je eentje in oranje t-shirt met een Nederlandse vlag te zwaaien en was boos omdat je geen bitterballen bij je bier kreeg?![]()
Tis niet om alle berichten te doen hoor. Valt me alleen op dat zodra BHFH of Hik er een tijdje niet is, ze meteen een welkomstonthaal krijgen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:27 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Jag, als we op al jouw berichten moeten gaan reageren, hebben we een dagtaak erbij.
Ik vond jou nou echt een bierpersoon.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
We kregen gore popcorn. En ik drink geen bier.
Weet je nou al of je gratis bier krijgt bij BA?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:31 schreef Jaguarized het volgende:
Ik vond jou nou echt een bierpersoon.![]()
Kun je dan even de data doorgeven waarop je de volgende keer FOK! wenst te bezoeken, dan kunnen we wellicht wat regelen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:29 schreef Jaguarized het volgende:
Tis niet om alle berichten te doen hoor. Valt me alleen op dat zodra BHFH of Hik er een tijdje niet is, ze meteen een welkomstonthaal krijgen.![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:37 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Kun je dan even de data doorgeven waarop je de volgende keer FOK! wenst te bezoeken, dan kunnen we wellicht wat regelen.
[afbeelding]
Ik ben een fanatieke sportman, zowel passief als actief. Zo doe ik dit weekend mee aan een jeu de boules-toernooi. Hoe sportief is dat?!?!?!!!!!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:31 schreef Jaguarized het volgende:
Ik vond jou nou echt een bierpersoon.![]()
[insert fluistersmilie] Ontvangstcommissie.quote:
Ja hoor, die doen gewoon gratis bier.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:34 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Weet je nou al of je gratis bier krijgt bij BA?
Spannende sport, benodigt veel denkwerk.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:41 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik ben een fanatieke sportman, zowel passief als actief. Zo doe ik dit weekend mee aan een jeu de boules-toernooi. Hoe sportief is dat?!?!?!!!!!
Gezien de niet-voor-vrouwelijke-Braziliaanse-strandvolleybalteams onderdoende dames-jeu de bouleteams kan ik dit alleen maar beamen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:45 schreef Jaguarized het volgende:
Spannende sport, benodigt veel denkwerk.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Gezien de niet-voor-vrouwelijke-Braziliaanse-strandvolleybalteams onderdoende dames-jeu de bouleteams kan ik dit alleen maar beamen.
Brazilië is kennelijk geen noodzakelijke bestemming. Zit nu met boeken over Costa Rica voor me.quote:
Dat stond ook op ons lijstje vanaf de Antillen, tis er alleen nooit van gekomen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Brazilië is kennelijk geen noodzakelijke bestemming. Zit nu met boeken over Costa Rica voor me.
Ik zoek nog verder naar een bestemming voor na 15 oktober. Napels, Palermo en Catania lijken mij wel een geschikte plek voor die periode, maar ik zat ook nog te denken aan Bucharest en Sofia, maar daar schijnt het dan al weer een stuk minder goed weer te zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |