mijn idee, zorgwekkend is wel dat deze allemaal uit top 10 van een belgisch moppensite zijnquote:op donderdag 9 maart 2006 16:09 schreef faberic het volgende:
[..]
geen dijenkletsers, maar vermakelijk
er bestaan geen leuke moppen, waar je echt keihard om lacht.quote:op donderdag 9 maart 2006 16:10 schreef mobster273 het volgende:
[..]
mijn idee, zorgwekkend is wel dat deze allemaal uit top 10 van een belgisch moppensite zijnkan je nagaan hoe belabberd de rest is
die bovenste kreeg zelfs een 9.33
![]()
quote:op maandag 20 maart 2006 16:10 schreef calella het volgende:
a vacationing penguin is driving through arizona when he notices that the oil-pressure light is on. he gets out to look and sees oil dripping out of the motor. he drives to the nearest town and stops at the first gas station.
after dropping the car off, the penguin goes for a walk around town. he sees an ice-cream shop and, being a penguin in arizona, decides that something cold would really hit the spot. he gets a big bowl of vanilla ice cream and sits down to eat. having no hands, he makes a real mess trying to eat with his little flippers.
after finishing his ice cream, he goes back to the gas station and asks the mechanic if he's found the problem. the mechanic looks up and says, "it looks like you blew a seal."
"no, no," the penguin replies, "it's just ice cream."
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goeie man, je doet je sig eer aan...quote:op zaterdag 15 april 2006 22:29 schreef lathund het volgende:
wilde op iemand reageren, maar merkte te laat dat de post waar ik op wilde reageren op een eerdere pagina stond. toen de boel maar weer weggehaald.quote:op zaterdag 15 april 2006 23:52 schreef mobster273 het volgende:
[..]
goeie man, je doet je sig eer aan...![]()
quote:op zondag 16 april 2006 00:50 schreef eek-a-mouse het volgende:
komt een paard in de bar,
vraagt de barman: ''waarom het lange gezicht?''
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(verkapt topickick)
quote:op zaterdag 6 mei 2006 17:23 schreef keiichi het volgende:
donald rumsfeld briefed the president this morning. he told bush that 3
brazilian soldiers were killed in iraq.
to everyone's amazement, all of the color ran from bush's face, then he
collapsed onto his desk, head in hands, visibly shaken, almost whimpering.
finally, he composed himself and asked rumsfeld,
"just exactly how many is a brazillion?"
---quote:op donderdag 1 juni 2006 14:40 schreef lathund het volgende:
toch leuk, van die mensen die op pagina 6 nog een keer een tvp plaatsen
ja, dat is dus mijn mop hč...quote:op donderdag 1 juni 2006 14:40 schreef lathund het volgende:
toch leuk, van die mensen die op pagina 6 nog een keer een tvp plaatsen
quote:op dinsdag 21 februari 2006 16:08 schreef x-naut het volgende:
een engelse toerist neemt een taxi om van de luchthaven in zaventem naar z'n hotel in brussel te gaan. ze rijden voorbij het atomium en de passagier achter in de taxi wil de chauffeur wat vragen over het imposante bouwwerk, dus tikt hij de man even op z'n schouder om de aandacht te trekken. de taxichauffeur geeft een geweldige schreeuw en verliest de macht over het stuur.
het voertuig mist op een haartje na een tram, ramt bijna een huis, alvorens op het trottoir tussen tientallen driftig fotograferende japanners tot stilstand te komen.
het is even stil in de taxi.dan zegt de chauffeur: "meneer, wilt u dat nooit meer doen. ik ben me dood geschrokken." de passagier zegt dat hij niet had geweten dat de chauffeur zo zou schrikken van een klein tikje op z'n schouder. waarop de bestuurder zegt: "het is uw schuld niet hoor meneer. maar vandaag is mijn eerste dag als taxichauffeur. hiervoor heb ik 25 jaar lijkwagens gereden".
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
quote:op zondag 18 juni 2006 18:15 schreef guitarist.nl het volgende:
hoe wordt in den haag een cliniclown genoemd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
quote:op vrijdag 23 juni 2006 18:51 schreef balthar het volgende:
er loopt een man door het bos, ineens ziet hij een andere man die een boom omhelst.
hij loopt er naar toe en vraagt waarom die man dat doet.
deze vertelt hem dat hij op deze manier al zijn stress kan ontladen door het directe contact met de natuur.
je moet het maar eens proberen zegt hij.
onze wandelaar probeert het. hij gaat dicht tegen de boom staan en omhelst deze.
plotseling doet de andere man hem handboeien om, jat zijn portemonnaie en autosleutels en rent weg,
daar staat hij dan. hij begint luid om hulp te roepen.
gelukkig komt er al snel een jonge man aangelopen.
deze vraagt wat er aan de hand is.
snel legt onze wandelaar uit wat er gebeurd is en dat hij nu vast zit aan de boom.
tja, zegt de jongeman terwijl hij zijn gulp opent: dit is niet jouw dag he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
Er zijn mensen die mij platvloers vinden... Die moeten niet zo zeiken!
Taxiracing weblog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
in een europese versie van deze mop zou er in elk geval een rol zijn weggelegd voor een duitser...quote:op vrijdag 14 juli 2006 10:53 schreef langetabbetje het volgende:
a japanese, a north korean, and a south korean sit in a restaurant. de waiter comes up and says " excuse, me, there is no more beef" .
the north korean: "what´s beef ?"
the japanese "what´s no more ?"
the south korean: "what´s excuse me?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |