Je kan tegenwoordig (en ik meen als sinds twee jaar) niet meer afrekenen zonder dat je boardingcard of Schipholpas gescand is. Daarop wordt namelijk de totale prijs gebaseerd.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:53 schreef Douwe het volgende:
Goed, wat ik dus zei, ik heb eens een memorycard voor mijn digitale camera gekocht bij aankomst, en niemand vroeg om mijn boardingpass. Hoe zit dat dan?
bron: http://www.nederlandveilig.nlquote:In welke landen is de identiteitskaart geldig als reisdocument?
In de volgende 33 Europese landen is de Nederlandse identiteitskaart een geldig reisdocument:
Andorra
België
Cyprus
Denemarken
Duitsland
Estland
Finland
Frankrijk
Griekenland
Groot-Brittannië
Hongarije
Noord-Ierland (inclusief de Kanaaleilanden)
Ierland
Italië
Letland
Liechtenstein
Litouwen
Luxemburg
Malta
Monaco
Noorwegen
Oostenrijk
Polen
Portugal (inclusief Madeira en de Azoren)
San Marino
Slovenië
Slowakije
Spanje (inclusief de Canarische eilanden)
Tsjechië
Turkije
IJsland
Zweden
Zwitserland
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:55 schreef Hik het volgende:
Misschien snap ik de vraag niet, maar Praag/Budapest ís toch EU?![]()
Nu de Brazilianen er uit liggen moet het toch alsnog feest zijn in Buenos Airesquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:35 schreef flipsen het volgende:
Tja, op 2 paarden gegokt deze mundial en die ligger er nu beiden uit, da´s wel jammer...
De taxichauffeur was in ieder geval zeer verheugd jaquote:Op zondag 2 juli 2006 10:56 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nu de Brazilianen er uit liggen moet het toch alsnog feest zijn in Buenos Aires
Siberië misschien een suggestie? Zal daar nu wel lekker koel zijnquote:Op maandag 3 juli 2006 11:54 schreef UIO_AMS het volgende:
Nu Zweden achter de rug is, moet ik eigenlijk op zoek naar een nieuwe mogelijke bestemming. Maar het is te warm om daar over na te denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |