Hey.. MT'tje..quote:
Mwah.. vooruit dan maar.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik ga wel aan het voeteneind zitten dan.
Ja, Neenetje en Mt dit keer, we wachten nog op Chowi en c_cquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:47 schreef NJ het volgende:
Lesbisch?
Okay.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:48 schreef Misstique het volgende:
Doe es ff het goeie nummer!
Eigenlijk wil ik c_c hebbenquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, Neenetje en Mt dit keer, we wachten nog op Chowi en c_c
Nóg niet.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:48 schreef NJ het volgende:
Zijn daar foto's van?
Dat is beter.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:48 schreef Misstique het volgende:
Doe es ff het goeie nummer!
JA hallo, je doet nu eerst maar met Mt hoor.quote:
Hihi.. Ja-, Neenetje en Mt dus..quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Okidokie.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
JA hallo, je doet nu eerst maar met Mt hoor.!
Braaf zo.quote:
Eens.quote:
Je hebt een stijfje van het idee van een nakende Mt, c_c, Chowi en Neenetje in een krioelende massa van zuchtende en zinderende lichamen?quote:
Hoe meer zielen, hoe meer sex.quote:
Dichte mist of meer dat je zegt een nevel?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:51 schreef Stofje het volgende:
Ik mistte iets.
Vooruit, je hebt jezelf gered. Ik wou al heel boos reageren op:quote:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:45 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ja goffer![]()
Op wie moet ik nou m'n lesbische gevoelens botvieren?
Tof, ik vond Dago's suggestie ook wel tof.. je weet wel, die ene waar stofke een stijfje van kreeg..quote:
Heuj. "Mistte" is helemaal niet met dubbel-t!quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dichte mist of meer dat je zegt een nevel?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vooruit, je hebt jezelf gered. Ik wou al heel boos reageren op:
[..]
I'm in.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:53 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Tof, ik vond Dago's suggestie ook wel tof.. je weet wel, die ene waar stofke een stijfje van kreeg..
Ik kreeg pas een erectie van deze opmerking.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:53 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Tof, ik vond Dago's suggestie ook wel tof.. je weet wel, die ene waar stofke een stijfje van kreeg..
*tromroffel geluid maakt op keyboardquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:55 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nou al?
Dat moet je wel even aankondigen van tevoren hoor MT
Hou je drumstickje maar in je broek hoor..quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
*tromroffel geluid maakt op keyboard
Uiteraard.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:55 schreef Dagonet het volgende:
Mt heeft een goed groot bed.
ja te laat...quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:57 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hou je drumstickje maar in je broek hoor..
Fine.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomme.
Vergeet dat knuffelseks-gedoe maar dames, ik ben niét in de bui voor lievigheid.
Keiharde lesbihoerenseks en niets anders.
je neus stond er niet naar?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomme.
Vergeet dat knuffelseks-gedoe maar dames, ik ben niét in de bui voor lievigheid.
Keiharde lesbihoerenseks en niets anders.
Je vindt me lief he?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:02 schreef Neenetje het volgende:
Is McD geen permban aan te naaien Dago?
Gewoon een vraagje hoor..
Vindt.quote:
JD.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:05 schreef JDude het volgende:
Kuttopic.
Mt.quote:
Oh ja, zo lief..quote:
Dat doe ik al sinds de basisschool niet meer.quote:
Bruno.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:06 schreef Neenetje het volgende:
Oh ja, zo lief..
Ik zou je het liefst doodknuffelen dood laten knuffelen door een grote bruine beer.. genaamd Bubba.
Deze?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:06 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Oh ja, zo lief..
Ik zou je het liefst doodknuffelen dood laten knuffelen door een grote bruine beer.. genaamd Bubba.
quote:Voor een mooie speelgoedwinkel
In een grote drukke stad
Stond een meisje droef te staren
Naar het liefste dat ze had
Tussen al die mooie dingen
Stond een echte grote beer
Ach wat zou ze die graag hebben
Daarom vroeg ze telkens weer
Mijn allerliefste moesje
Geef mij een teddybeer
Daar zal ik zoet mee spelen
Heus ik verlang niet meer
Op een dag kwam er een circus
In de grote stad te staan
En men zag het kleine meisje
Steeds weer naar dat circus gaan
Tussen al die wilde dieren
Stond een echte grote beer
En met tranen in haar ogen
Vroeg ze aan haar moeder weer
Mijn allerliefste moesje
Geef mij een teddy
Daar zal ik zoet mee spelen
Heus ik verlang niet meer
Voor de kooi stond zij te dromen
Met een glimlach om haar mond
Dan een gil, daar lag het meisje
Door de beer heel zwaar gewond
Van haar allerlaatste centjes
Kocht haar moesje toen een beer
En legde die bij het grafje van haar kleine lieveling neer
Mijn allerliefste meisje
Hier is je teddybeer
Daar kan je nu mee spelen
Bij onze lieve Heer
Beregoeie seks.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:11 schreef Misstique het volgende:
Kunnen we weer ff ontopic gaan?
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:11 schreef Misstique het volgende:
Over dat lesbisch conflict?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:11 schreef Misstique het volgende:
Geen conflict te bekennen. We zijn het met elkaar eens; het wordt gewoon lesbihoerenseks.quote:
Ik doe mee.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Geen conflict te bekennen. We zijn het met elkaar eens; het wordt gewoon lesbihoerenseks.
Wees blij als ik je je ogen laat houden...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het lijkt me wel wat, maar ik ben bang dat ik niet mag kijken van janet
Jij zou niet eens durven manquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het lijkt me wel wat, maar ik ben bang dat ik niet mag kijken van janet
Jij bent niet lesbisch.quote:
Waarom zou ik in godsnaam in jouw buurt willen komen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:16 schreef mcDavid het volgende:
ik ben eigenlijk een beetje bang voor janet!
ik ben blij dat ze in het buitenland zit, anders zou ik nooit meer naar buiten durven
Way harsh girlfriend.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:16 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Waarom zou ik in godsnaam in jouw buurt willen komen?
Ja nou!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:16 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Waarom zou ik in godsnaam in jouw buurt willen komen?
Hm. Laat maar.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Jij hebt een piemel, tenzij je hem ter plekke afsnijdt mag je niet meedoen.
In dit geval zou dat eerder andersom zijn.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:21 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nou! DAGO! Laat 'r even heel wil je..
Doe ik 't al beter dan McD.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Als je braaf bent mag je op het bankje zitten kijken.
Kinky.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
In dit geval zou dat eerder andersom zijn..
Wrijf.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:23 schreef mcDavid het volgende:
JA VRIJF HET ER MAAR IN!!
jij mag niet meer op mijn feestje komen!
Ook kijken bij de orgie?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:23 schreef cerror het volgende:
Terug vind ziekte.
Als jij ook niet komt, komt er helemaal niemand meer!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Wrijf.
En eh, wanneer? Waar? Details?.
Diarree is een aandoening die je goed terug kunt vinden. In de pot.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:23 schreef cerror het volgende:
Terug vind ziekte.
Kinkhoest evenzo. Maar dan anders.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Diarree is een aandoening die je goed terug kunt vinden. In de pot.
Ik weet niet eens waar het over gaat.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:25 schreef mcDavid het volgende:
Als jij ook niet komt, komt er helemaal niemand meer!
Dat is dan ook wel onbeschrijflijk dom.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:24 schreef clumsy_clown het volgende:
McD heeft seks geweigerd, tis z'n eigen schuld.
Mijn feestje. Maar er is nu helemaal niemand meer die nog mag komen. Dus ik denk dat ik het maar aflas.quote:
Ik heb nog steeds emotionele schade te verwerken. M'n ego is aan duigen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel onbeschrijflijk dom.
Oh. En wat heb ik verkeerd gedaan?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:27 schreef mcDavid het volgende:
Mijn feestje. Maar er is nu helemaal niemand meer die nog mag komen. Dus ik denk dat ik het maar aflas.
hey, er stond een koud biertje voor me. Ik moest snel een keuze maken!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel onbeschrijflijk dom.
Het lag niet aan jouquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb nog steeds emotionele schade te verwerken. M'n ego is aan duigen.
Oh. Nou. Dat moment heb ik vast gemistquote:
Volgens mij was je er nieteens bij!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh. Nou. Dat moment heb ik vast gemist.
Volgens mij was dat ook de betekenis van mijn postquote:
Het klonk alsof je er wel bij was, maar op dat moment even niet oplette.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Volgens mij was dat ook de betekenis van mijn post.
Hm, ontvangende of gevende kant?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:55 schreef rompompom het volgende:
Ik heb niks gelezen, maar ik zit voor de gloryhole!
Waar kies jij voor?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 02:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hm, ontvangende of gevende kant?
In excelsis deo!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 02:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een ander soort gloriegat bedoelt.
Ga gas aftappen van een mesthoop, vrouw.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 02:28 schreef clumsy_clown het volgende:
WE ZIJN GODVERREDOMME IN NEDERLAND JA! JULLE OUWEHOEREN MAAR IN HET NEDERLANDS, VERDOMME.
Zuig aan je grote teen, jij vent!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 02:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ga gas aftappen van een mesthoop, vrouw.
Ok, sorry het spijt me niet slaanquote:Op vrijdag 30 juni 2006 02:31 schreef Litso het volgende:
Sikterlan!
Ik merk er niks vanquote:Op vrijdag 30 juni 2006 02:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Zie mij eens onderdanig zijn.
Je doet je best niet eens om me te veroveren!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 02:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waarom zou ik nou weer onderdanig moeten doen bij jou, jij bent al bezet verdomme.
Ik zal zaterdag retezwoel naar je starenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 02:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je doet je best niet eens om me te veroveren!!!!!
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 02:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zal zaterdag retezwoel naar je staren.
Alsof het Tal niet opviel dat je de hele dag naar me zat te starenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 02:54 schreef rompompom het volgende:
[..]Tof!
Maar doe het wel een beetje onopvallend, anders krijg ik op m'n kop
Ja, daarom juist!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 02:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Alsof het Tal niet opviel dat je de hele dag naar me zat te staren.
Been there, done that, got the t-shirt!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 02:58 schreef cerror het volgende:
Beflap nog an toe, ik wil bier godverdomme!
We gaan gewoon aan hele andere kanten van de zaal staan en werpen elkaar stiekem smachtende blikken toe. Moet je niet wéér de hele tijd achter m'n reet aan zitten hoor, dat gaat ook vervelenquote:
Als jij die reet een keer een béétje weet te verbloemen, is dat geen probleem.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 03:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
We gaan gewoon aan hele andere kanten van de zaal staan en werpen elkaar stiekem smachtende blikken toe. Moet je niet wéér de hele tijd achter m'n reet aan zitten hoor, dat gaat ook vervelen.
God, gééf je dat manvolk een keer hun zin, láát je ze een keer naar je reet staren, is het wéér niet goed.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 03:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als jij die reet een keer een béétje weet te verbloemen, is dat geen probleem.
Als ik m'n zin krijg, gebeurt er heul iets anders hoor!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 03:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
God, gééf je dat manvolk een keer hun zin, láát je ze een keer naar je reet staren, is het wéér niet goed.
Hihi, wat dan?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 03:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als ik m'n zin krijg, gebeurt er heul iets anders hoor!
Goorlap! Perverseling!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 03:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan gingen we naar Duinrell, het Tikibad in.
Een beetje zoals ik. Ongeveer.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 03:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Goorlap! Perverseling!! Serieus, hoe ziek moet je zijn om zoiets te bedenken?!
.
Bij de McDonalds kan je óók een carriere opbouwen hoor.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 03:52 schreef mcDavid het volgende:
Zal ik nou toch eens beginnen met leren?
ik bedoel, ik móét die toets halen, anders krijg ik een bindend (negatief) studieadvies. Dus er hangt best wel wat vanaf. dus...
en hamburgersquote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Bij de McDonalds kan je óók een carriere opbouwen hoor.
Hier ben ik.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
en waar is dago nu, hm?quote:
Ja, goftedomme, we lopen elkaar altijd mis.quote:
halloquote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:37 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Dáár?quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:38 schreef Pheno het volgende:
Ik heb gisteren in [POL] gepost
Jogy.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:39 schreef jogy het volgende:
Ah, vrouwvolk. Wees welkom.
was dat hetquote:
Pff, dat je dat hebt kunnen missen!quote:
jogy.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:39 schreef jogy het volgende:
Ah, vrouwvolk. Wees welkom.
Nee, niet bepaald. nu komt links aan de machtquote:
Zonde.quote:
Uitkijken!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald. nu komt links aan de macht
naar rechts naar links en nog een naar rechts voordat je oversteektquote:
of was het andersom, ik kijk nooit uit. En steek nooit overquote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
naar rechts naar links en nog een naar rechts voordat je oversteekt
Oh? Ze knuffelden toch bomen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:47 schreef jogy het volgende:
Oeh, links komt aan de macht, Paniek, Peeuw! verberg de kindertjes. Vlucht, Vlucht zeg ik je! they eat babies!
Ik steek wel eens over, maar ik kijk nooit uit. Ik gá gewoon, als ik vind dat ik moet gaan. Het lot beslist wel of ik dood moet.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
of was het andersom, ik kijk nooit uit. En steek nooit over
en geven de centen aan paupers uit die te lui zijn om te werkenquote:
mooie gedachtengangquote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik steek wel eens over, maar ik kijk nooit uit. Ik gá gewoon, als ik vind dat ik moet gaan. Het lot beslist wel of ik dood moet.
Nee, die hogere benzineprijzen zijn fijn.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
en geven de centen aan paupers uit die te lui zijn om te werken
Om over sigaretten maar te zwijgen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, die hogere benzineprijzen zijn fijn.
Dood moeten ze. Allemaal. Op de brandstapel, gelieve.quote:
Lang leve het gelijkheidsbeginsel.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
en geven de centen aan paupers uit die te lui zijn om te werken
Ligt eraan, wat zijn de consequenties van die verliefdheid?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:55 schreef Chowi het volgende:
Mag ik verliefd op je worden, Jogy?
die betaal ik niet, dat doet mijn baasquote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, die hogere benzineprijzen zijn fijn.
je hebt luie paupers en mensen die er voor willen werken. Luie paupers moeten geen geld krijgenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Lang leve het gelijkheidsbeginsel.
Dat jij dan openlijk bekendmaakt dat het wederzijds is, maar ook dat ik stomende neuqseks met je heb, en de afwas voor je doe.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Ligt eraan, wat zijn de consequenties van die verliefdheid?
Zie mijn PI!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
je hebt luie paupers en mensen die er voor willen werken. Luie paupers moeten geen geld krijgen
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat jij dan openlijk bekendmaakt dat het wederzijds is, maar ook dat ik stomende neuqseks met je heb, en de afwas voor je doe.
Jullie maken het ons ook gewoon té makkelijk.quote:
Ze was óók af hoor.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jullie maken het ons ook gewoon té makkelijk.
Het went wel, hoor.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jullie maken het ons ook gewoon té makkelijk.
Het was een versterking op mijn mening.quote:
Hey, I'm all for manipulation.quote:
Je laat mij achter als enige vrouw?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:11 schreef Chowi het volgende:
Chowi is gøne.
Blijkbaar, en dat maakt niet uit hoor, het bevestigt gewoon mijn vermoeden dat mannen maar simpele zielen zijn.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:12 schreef jogy het volgende:
Oy, neuksex, de stomende variant, én ook nog helpen met de afwas. Daar kan een vent geen nee op zeggen.
Nee hoor, we zijn gewoon niet zo moeilijk. Je zal maar trots op zijn op je bochtjeswerk als rechtdoor ook werkt.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Blijkbaar, en dat maakt niet uit hoor, het bevestigt gewoon mijn vermoeden dat mannen maar simpele zielen zijn..
waarom iets moeilijk maken als het ook makkelijk kanquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Blijkbaar, en dat maakt niet uit hoor, het bevestigt gewoon mijn vermoeden dat mannen maar simpele zielen zijn..
en de meeste mannen van vrouwenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:32 schreef Misstique het volgende:
Ik klaag niet hoor, ik hou erg van mannen..
Ik zie ook wel dat je niet klaagt mevrouw. Ik geef enkel aan dat je het feit dat mannen niet moeilijk doen over bepaalde dingen verwart met met de term 'simpele ziel'quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:32 schreef Misstique het volgende:
Ik klaag niet hoor, ik hou erg van mannen..
vrouwen willen altijd moeilijk doen. RIta had gewoon moeten opstappenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zie ook wel dat je niet klaagt mevrouw. Ik geef enkel aan dat je het feit dat mannen niet moeilijk doen over bepaalde dingen verwart met met de term 'simpele ziel'
Mooi bruggetje.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
vrouwen willen altijd moeilijk doen. RIta had gewoon moeten opstappen
Loesniwies ookquote:
Ik deed het nog gewoon ook!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 03:52 schreef mcDavid het volgende:
Zal ik nou toch eens beginnen met leren?
ik bedoel, ik móét die toets halen, anders krijg ik een bindend (negatief) studieadvies. Dus er hangt best wel wat vanaf. dus...
Wat nietquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:46 schreef jogy het volgende:
Whattup, JD.
Dat is een métro, D.quote:
quote:
Misschien kun je dat beter in SES vragen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
weet iemand trouwens hoe je van Cp naar P omrekent? Dat is het enige wat ik niet helemaal snap!1
Zet Litso maar even aan het werk.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:05 schreef Misstique het volgende:
Misscien kun je dat beter in SES vragen?
Zwaai je als je door delft rijdt?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Zet Litso maar even aan het werk.
Ik ben weg. Even naar Amsterdam en terug.
Och, ik moet toch over 3 minuten wegquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Misschien kun je dat beter in SES vragen?
Break a leg.quote:
Niet?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:19 schreef jogy het volgende:
Wat Mt zegt, niet letterlijk natuurlijk.
Nee, dat doet pijn hoor, en McD verdient nog geen pijn.quote:
Oh.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, dat doet pijn hoor, en McD verdient nog geen pijn.
Mja, op dit moment weinig, geef ik toe.quote:
Sorry mên, ik heb ook verplichtingen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je laat mij achter als enige vrouw?
Omdat bier, natuurlijk! Doe eens niet zo dom!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:51 schreef jogy het volgende:
Waarom, e.?
Neuken is vaak ook een verplichting.quote:
Je bent een snelle leerling, e.!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:53 schreef ehqo het volgende:
En omdat, bier, schijnbaar.
Dan doe je iets niet goed.quote:
Ter ondersteuning van de relatie enzo.quote:
Ik ben er nog?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:57 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Je houdt niet meer van me he?
Dat is het he?
Misstique. Zingende sirene van de hoop.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:55 schreef Misstique het volgende:
ehqo.
Je begint steeds meer op BS te lijken.quote:
Ik deed een impressie, is het zo erg?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je begint steeds meer op BS te lijken.
Ik hoop het niet voor hem.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je begint steeds meer op BS te lijken.
Ja.quote:
Neen, het was een goede impressie.quote:
Niet waar, want ik ken BS beter.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:11 schreef ehqo het volgende:
Mt. is blauw, haar mening is beter.
Tot uw dienst, mevroi.quote:
Prullenbak? Thrashcan?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:26 schreef Neenetje het volgende:
U heeft 2692 items geselecteerd, weet u zeker dat u deze wilt verwijderen?
Jawel, maar de punten waar je wél wat aan heb kan ik op afstand niet uitvoeren.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:57 schreef Neenetje het volgende:
[..]Je houdt niet meer van me he?
Dat is het he?
Dat klinkt goed!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:46 schreef jogy het volgende:
Nasi met kip.
Nah, het is wel een magnetron AH prakkie maar beter dan 2 dagen oud brood met zweetkaas.quote:
Oh, dan is het goed..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Jawel, maar de punten waar je wél wat aan heb kan ik op afstand niet uitvoeren.
Bier.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:55 schreef Stofje het volgende:
Ik ben zó fucking vrolijk, dat wil je niet meemaken.
Niet doen joh.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:16 schreef jogy het volgende:
Porno, met dieren.
Porno, zónder dieren.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:16 schreef jogy het volgende:
Porno, met dieren.
Gezellig.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:16 schreef pc-fr34k het volgende:
Gisteren diploma-uitreiking, vanavond examenfeest.
Oh, nou, ik ben al weer weg. Als het zo moet.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat een dooddoener. Nu ben ik chagrijnig. Hihi.
Daar voelen die cavia's niets van hoor.quote:
:}quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:18 schreef Niet-Bubbel het volgende:
:p
Vind conflict het niet erg?quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:17 schreef Niet-Bubbel het volgende:
Dat dacht ik dus ook
Hoi BS.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:18 schreef Niet-Bubbel het volgende:
:p
Denk het niet. Ze heeft al tijden een icoontje met een hond met drie ballen in de bek, misschien wilt ze het een keer nadoen, leen ik wel een bal uit als ze belooft niet te gaan bijten.quote:
Oh, trek die smiley dan maar terug.quote:
Ga je hier nu ook de hele tijd smilies posten?quote:
niet alleen hier, kan niemand die aap permbannen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ga je hier nu ook de hele tijd smilies posten?
Ahuhquote:Op vrijdag 30 juni 2006 02:54 schreef rompompom het volgende:
[..]Tof!
Maar doe het wel een beetje onopvallend, anders krijg ik op m'n kop
Nee, maar door de schok gaan die beestjes meteen dood, ergo, geen tijd voor pijn.quote:
Mijn God, wat een teringuser is dat zeg.quote:
Jaja.. Bijna geloofwaardig..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, maar door de schok gaan die beestjes meteen dood, ergo, geen tijd voor pijn.
dank voor deze versterking van mijn meningquote:
Hij gaat mijn reactie nu letterlijk kopieëren in een ander topic.quote:
Lang stevig stuk touw mag ook!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:44 schreef mcDavid het volgende:
Heeft er nog iemand een stervende hoeren kankerscheermes voor me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |