Hey.. MT'tje..quote:
Mwah.. vooruit dan maar.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik ga wel aan het voeteneind zitten dan.
Ja, Neenetje en Mt dit keer, we wachten nog op Chowi en c_cquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:47 schreef NJ het volgende:
Lesbisch?
Okay.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:48 schreef Misstique het volgende:
Doe es ff het goeie nummer!
Eigenlijk wil ik c_c hebbenquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, Neenetje en Mt dit keer, we wachten nog op Chowi en c_c
Nóg niet.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:48 schreef NJ het volgende:
Zijn daar foto's van?
Dat is beter.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:48 schreef Misstique het volgende:
Doe es ff het goeie nummer!
JA hallo, je doet nu eerst maar met Mt hoor.quote:
Hihi.. Ja-, Neenetje en Mt dus..quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, Neenetje en Mt dit keer, we wachten nog op Chowi en c_c
Okidokie.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
JA hallo, je doet nu eerst maar met Mt hoor.!
Braaf zo.quote:
Eens.quote:
Je hebt een stijfje van het idee van een nakende Mt, c_c, Chowi en Neenetje in een krioelende massa van zuchtende en zinderende lichamen?quote:
Hoe meer zielen, hoe meer sex.quote:
Dichte mist of meer dat je zegt een nevel?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:51 schreef Stofje het volgende:
Ik mistte iets.
Vooruit, je hebt jezelf gered. Ik wou al heel boos reageren op:quote:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:45 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ja goffer![]()
Op wie moet ik nou m'n lesbische gevoelens botvieren?
Tof, ik vond Dago's suggestie ook wel tof.. je weet wel, die ene waar stofke een stijfje van kreeg..quote:
Heuj. "Mistte" is helemaal niet met dubbel-t!quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dichte mist of meer dat je zegt een nevel?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vooruit, je hebt jezelf gered. Ik wou al heel boos reageren op:
[..]
I'm in.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:53 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Tof, ik vond Dago's suggestie ook wel tof.. je weet wel, die ene waar stofke een stijfje van kreeg..
Ik kreeg pas een erectie van deze opmerking.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:53 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Tof, ik vond Dago's suggestie ook wel tof.. je weet wel, die ene waar stofke een stijfje van kreeg..
*tromroffel geluid maakt op keyboardquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:55 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nou al?
Dat moet je wel even aankondigen van tevoren hoor MT
Hou je drumstickje maar in je broek hoor..quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
*tromroffel geluid maakt op keyboard
Uiteraard.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:55 schreef Dagonet het volgende:
Mt heeft een goed groot bed.
ja te laat...quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:57 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hou je drumstickje maar in je broek hoor..
Fine.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomme.
Vergeet dat knuffelseks-gedoe maar dames, ik ben niét in de bui voor lievigheid.
Keiharde lesbihoerenseks en niets anders.
je neus stond er niet naar?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomme.
Vergeet dat knuffelseks-gedoe maar dames, ik ben niét in de bui voor lievigheid.
Keiharde lesbihoerenseks en niets anders.
Je vindt me lief he?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:02 schreef Neenetje het volgende:
Is McD geen permban aan te naaien Dago?
Gewoon een vraagje hoor..
Vindt.quote:
JD.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:05 schreef JDude het volgende:
Kuttopic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |