Het staat in Zwolle. 1 straat vanaf ons nieuwe huisquote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:15 schreef Chinless het volgende:
Waar sta je huis te koop?
Zal aan de hitte liggen... Zwolle lees ik nu....quote:Op zondag 2 juli 2006 12:01 schreef Jippo het volgende:
Waar staat het huis? En wat hebben jullie ongeveer betaald?
Ja bij die keuken zat ik al van WOW!quote:Op zondag 2 juli 2006 20:59 schreef _Boo_ het volgende:
Leuk huis! Ik vind de keuken juist mooi.
quote:
Waar laat je 'm op maat maken dan, als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:11 schreef XTracer het volgende:
Die tafel op het plaatje is niet 100% zoals die van ons wordt, die van ons wordt op maat gemaakt.
Vlak bij je werk in Zwollywood? Waar werk je dan?
wij twijvelen wel een beetje, de ruimte is gigiantisch allen een zolder....moeilijk moeilijk Kun je misschien ook een digitale ronleiding makenquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:54 schreef Lishe het volgende:
Ranzige pad, is het misschien mogelijk straatnaam weg te halen? Dank je! (Niks jammers aan de zolder hoor...In ons oude huis hadden we geen zolder, dus wij vinden dit allang best! )
Oeps, sorry, niet goed nagedacht. Maar ik had het goed, jeeh jeehquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:26 schreef XTracer het volgende:
Thanks voor het weghalen van de straatnaamen idd, dat was hem.
Leuke site!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:57 schreef Lishe het volgende:
En dan de tegeltjes die tussen grote tegels het terras vormen. Mooi ende oud.
Te vinden op www.timelessnv.be bij oude bouwmaterialen.
Leuk gedaanquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:44 schreef XTracer het volgende:
[afbeelding]
De muurschildering in wording,ook dit is weer mooier in high-res, maar die pics worden dit weekend pas gepost als alles een beetje op zijn plek staat.
Functie gaat voor design. En voor de veiligheid van kinderen is dit een prima oplossing.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:43 schreef Lishe het volgende:
Over het tuinhek denken wij ook zo Marsepein. (In iets minder heftige bewoording dan hoor.) Maar het is nodig en financiele middelen voor een mooi hekje ontbreken even. Vandaar.
Wij hebben het laten doen bij herrinneringenoplinnen.nl . Zo ziet het er dus ook uit... Een foto op linnen gedrukt. Succes!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Lishe, mag ik vragen waar je die foto op doek hebt laten zetten? Ik wil het nl. ook laten doen, maar er zijn er zoveel....
Gefeliciteerd met je zwangerschap!quote:Op zondag 25 februari 2007 15:46 schreef Lishe het volgende:
Ik zie je zo in Myat verschijnen. Leuk! Ik ga straks thuis kijken of we fotos van de stoelen online hebben. Een bank is er nog niet. De computerkamer moet omgebouwd worden naar babykamer,dus daar gaan nu de kosten naartoe.
![]()
Spannend hoor! Wanneer ben je uitgerekend?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:50 schreef Lishe het volgende:
Wat leuk, al dat enthousiasme! De kamer van dochterlief is moeilijk te overtreffen ben ik bang, ook omdat we het geslacht niet willen weten. (Dank voor felicitatie, jaja, je begrijpt het goed!). Ik denk dat het fotobehang gaat worden. Of iets 70's. Maar we zullen zien. Foto's volgen hoor!
Oh...quote:Op zondag 25 februari 2007 15:55 schreef Lishe het volgende:
[[url=http://www.depl0y.com/huis/tafel_500.jpg]afbeelding][/url]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |