Wij hebben ook nog nooit gewonnen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:34 schreef Isabeau het volgende:
De ijsprijs krijgt iedereen tzt van de postcodeloterij (ik ken bijvoorbeeld niemand die die nog niet heeft gewonnen) en volgens mij is dat een geweldige reclamestunt van B&J's. Iedereen die het ijs niet kent proeft nu het goddelijke spul en zal het dus vaker gaan kopen (op een enkele uitzondering na di ehet toch al nooit zou hebben gekocht).
* Isabeau heeft nog een bakje Cookie Dough staan

bij ons 5.50quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:01 schreef Zwaffel het volgende:
ik heb zoooooooo'n zin in chunky munkey. Maar het is zooooooooo zonde om daar 5 euro voor neer te tellen

En? Istie al leeg?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:35 schreef Arcee het volgende:
[afbeelding]
Deze is toch ook wel erg goed.

4.57quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:01 schreef Zwaffel het volgende:
ik heb zoooooooo'n zin in chunky munkey. Maar het is zooooooooo zonde om daar 5 euro voor neer te tellen

quote:

Vorige week nog in de bonus bij AH.quote:

quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
New York Super Fudge Chunk![]()
Cookie Dough![]()

Da's best knap op zich. Wat een zelfdiscipline!quote:

Cool!quote:

Nooit in 1 dag leeg.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:37 schreef Urnie het volgende:
Da's best knap op zich. Wat een zelfdiscipline!![]()
Arcee

Fossil Fuelquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:58 schreef snopprinses het volgende:
Vandaag fossil fuel gehad ^^

twee voor acht euro dus.. helaas heb ik geen super in de buurtquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:04 schreef maduropa het volgende:
Net de folder gelezen van de Super,
24 t/m 30 juli, Alle smaken van Ben & Jerry, 5,25
en de 2e voor halve prijs

tijdens de ijsprijs hadden ze een redelijke voorraad, dat werd daarna minder.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
twee voor acht euro dus.. helaas heb ik geen super in de buurt

Had die ook laatst! Best wel heerlijk dat het alleen maar chocolade-ijs is, maar van mij part hadden er meer stukjes chocolade in gemogen en minder van die nootjesquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:35 schreef Arcee het volgende:
[afbeelding]
Deze is toch ook wel erg goed.

Dat doe ik ook!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 08:15 schreef Isabeau het volgende:
Rare vraag...zijn hier meer mensen die B&J's bijna gesmolten ook al zo verschrikkelijk lekker vinden? Ik laat het ijs meestal even staan voor ik eraan beginNadeel: als je het bakje laat staan dan moet je het daarna niet weer invriezen en moet je dus alles in 1x opeten.

OMGquote:Op zaterdag 22 juli 2006 08:15 schreef Isabeau het volgende:
Rare vraag...zijn hier meer mensen die B&J's bijna gesmolten ook al zo verschrikkelijk lekker vinden? Ik laat het ijs meestal even staan voor ik eraan begin

klopt, die vind ik ook niet lekker. Na 1 hap word ik al misselijk.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Fossil Fuel
De enige die ik tot nu toe niet lekker vind is Peace of Cake.

Echtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 08:15 schreef Isabeau het volgende:
Nadeel: als je het bakje laat staan dan moet je het daarna niet weer invriezen en moet je dus alles in 1x opeten.

dat doen wequote:Op maandag 24 juli 2006 16:01 schreef Zwaffel het volgende:
Ben & Jerry's Ice cream
alle soorten
beker 500 ml
voor 5.25 2e halve prijs!

Ja precies ik heb even een beetje geprobeerd te rekenen voor hoe veel je er dan 2 hebt, want daar gaat het toch om hè.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:01 schreef Zwaffel het volgende:
Ben & Jerry's Ice cream
alle soorten
beker 500 ml

Ik ben al naar de supermarkt geweest, maar het komt morgen pas binnen.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:01 schreef Zwaffel het volgende:
Ben & Jerry's Ice cream
alle soorten
beker 500 ml

500 hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:32 schreef Zwaffel het volgende:
echt,ik was gisteren bij de AH,en hoe lekker ik B&J ook vindt,ik geef geen 4,57 uit voor een 300ml pot

Waar ik net was hadden ze Fossil Fuel, Peace of Cake en Vanilla Caramel Fudge.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:24 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Is het assortiment van de Super de Boer wel een beetje breed dan, want anders gaat ik voor niks![]()

Maar wel Ben & Jerry'squote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:53 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
dan nogdas bijna een euro per 100 ml

Klinkt lekker!quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:14 schreef Serendips het volgende:
Laatste een toetje gemaakt voor een stel vriendinnen;
Zelfgemaakte chocoladecake uitgehold, hele doos Chunky Monkey erin, 'deksel' er opgelegd en weer ingevroren.
Bij het serveren chocoladesaus gemaakt van pure choco. Dit erover heen laten lopen.
De dames hadden niet gezien dat er ijs in mijn dessert zat en dachten cake met chocoladesaus te krijgen. Met het aansnijden van de cake klonk een orgastisch gegil bij de ontdekking van Ben & Jerry's in de kern....

quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:14 schreef Serendips het volgende:
Laatste een toetje gemaakt voor een stel vriendinnen;
Zelfgemaakte chocoladecake uitgehold, hele doos Chunky Monkey erin, 'deksel' er opgelegd en weer ingevroren.
Bij het serveren chocoladesaus gemaakt van pure choco. Dit erover heen laten lopen.
De dames hadden niet gezien dat er ijs in mijn dessert zat en dachten cake met chocoladesaus te krijgen. Met het aansnijden van de cake klonk een orgastisch gegil bij de ontdekking van Ben & Jerry's in de kern....

Ja, duhquote:Op maandag 31 juli 2006 10:59 schreef Lianne__ het volgende:
omdat dit nederland is.. -_-

Ik was laatst ook daar, en moest nog ruim 2 uur met de treinquote:Op maandag 31 juli 2006 13:06 schreef teig het volgende:
van de week bij de ben&jerry's winkel op het cs in amsterdam geweest. Ze hadden gewoon alle smaken zo los... behalve mijn smaak.. die kon je alleen maar kopen per halve liter bak. En aangezien ik nog ruim een half uur moest reizen durfde ik het niet aan.... GRMBL
btw mijn favo smaak: half baked

Waarom kon je hem dan niet in de trein opeten?quote:Op maandag 31 juli 2006 13:06 schreef teig het volgende:
van de week bij de ben&jerry's winkel op het cs in amsterdam geweest. Ze hadden gewoon alle smaken zo los... behalve mijn smaak.. die kon je alleen maar kopen per halve liter bak. En aangezien ik nog ruim een half uur moest reizen durfde ik het niet aan.... GRMBL

op schiphol zit ook een ben en jerry's winkel met bakken!!quote:Op maandag 31 juli 2006 13:06 schreef teig het volgende:
btw mijn favo smaak: half baked

omdat ik weet dat ik dan door blijf eten en er misselijk van word..maar woensdag een vriestas mee en maaar hopen dat ie het een beetje haalt!!!!quote:Op maandag 31 juli 2006 17:59 schreef Tasje het volgende:
[..]
Waarom kon je hem dan niet in de trein opeten?![]()

Gewoon in de supermarkt!quote:Op maandag 31 juli 2006 20:23 schreef SuperBosch het volgende:
[afbeelding]
Daar heb ik een keertje een klein bakje van gehad.
Weet iemand waar die in Zuid-Limburg te krijgen zijn? De grote pints dan.

overal eigelijk waar ze ben&jerry's verkopenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:23 schreef SuperBosch het volgende:
[afbeelding]

Hoi, ik woon in Venlo en hier haal ik altijd B&J ijs bij Videoland, of de Appie. Niet zo heel veel keus, maar Videoland heeft zo'n tegekke vrieskast met alle smakenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:23 schreef SuperBosch het volgende:
[afbeelding]

quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:18 schreef Houniet het volgende:
gister cookie dough op, die vond ik tegenvallen

videotheek new york in maastricht heeft alle smaken..misschien een new york in sittard ook?quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:56 schreef Tuvai.net het volgende:
Hmmm, ik wil weer 's wat nieuwe smaken uitproberen. tot nu toe heb ik gehad:
Half Baked
Cookie Dough
Piece of Cake
Caramel Chew Chew
Karamel Sutra
New York Super Fudge Chunk
Maar heb nergens andere smaken gezien? Waar o waar?(Limburg)

quote:

jeh ik bedoelde de new york videotheek he, niet de pizza's.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:31 schreef Tuvai.net het volgende:
snopprinses, kom altijd na m'n werk langs de New York pizza; zal daar ook eens gaan kijken.
Trouwens, net effe stout gedaan en alle smaken die ik nog niet gehad heb hier in de videotheek gekocht. Dublin Mudslide vind ik tot nu toe bij verre de lekkerste. _-_ Ik heb nu alle smaken gehad die op de Nederlandse Ben en Jerry's site staan. Misschien binnenkort maar eens over de grens naar Wehr (Duitsland, paar honderd meter verderop) om wat Duitse flavors op te zoeken.

gewoon in de videotheek en albert heijn hier in maastrichtquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:24 schreef Tuvai.net het volgende:
Nja bij die videotheken enz hebben ze bijna ook allemaal dezelfde smaken, sowieso bijna alle die in NL te koop zijn.
Was jij dat niet met die foto met dat gigantisch aantal B&J potjes snopprises?Waar heb je die allemaal vandaan? >_>

Ik heb 'm al paar keer gehaald bij de videotheek. Erg lekker trouwens.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:15 schreef Poison-Ivy het volgende:
'half baked' lijkt me ook wel lekker, alleen nog nergens gezien![]()

ik ook! daarom wil ik hem zo graag proberen ^^quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:07 schreef Tuvai.net het volgende:
Pistachio Pistachio!Wist niet dat die bestond.
Als er een soort ijs is wat ik lekker vind dan is het wel pistache ijs.
![]()
![]()

Die heb ik net meegenomen bij Appie en ik vrees dattie er vanavond al aan gaat!quote:

dan is ze ook nog niet verslaafdquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:56 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Mijn moeder trouwens ook al verslaafd gemaakt aan de B&JLaatst ging ze Half Baked proberen. Haalt ze de brokken koekjesdeeg eruit, wat ze aan de hond wilt geven
wat is dit nou, dit is nog rauw
![]()

Op marktplaats staat er 1 te koop. Voor 250 euro.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:56 schreef snopprinses het volgende:
ik zou ook al blij zijn met zo'n lege ijskast van bnj

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |