Maar wel Ben & Jerry'squote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:53 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
dan nogdas bijna een euro per 100 ml
Klinkt lekker!quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:14 schreef Serendips het volgende:
Laatste een toetje gemaakt voor een stel vriendinnen;
Zelfgemaakte chocoladecake uitgehold, hele doos Chunky Monkey erin, 'deksel' er opgelegd en weer ingevroren.
Bij het serveren chocoladesaus gemaakt van pure choco. Dit erover heen laten lopen.
De dames hadden niet gezien dat er ijs in mijn dessert zat en dachten cake met chocoladesaus te krijgen. Met het aansnijden van de cake klonk een orgastisch gegil bij de ontdekking van Ben & Jerry's in de kern....
quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:14 schreef Serendips het volgende:
Laatste een toetje gemaakt voor een stel vriendinnen;
Zelfgemaakte chocoladecake uitgehold, hele doos Chunky Monkey erin, 'deksel' er opgelegd en weer ingevroren.
Bij het serveren chocoladesaus gemaakt van pure choco. Dit erover heen laten lopen.
De dames hadden niet gezien dat er ijs in mijn dessert zat en dachten cake met chocoladesaus te krijgen. Met het aansnijden van de cake klonk een orgastisch gegil bij de ontdekking van Ben & Jerry's in de kern....
Ja, duhquote:Op maandag 31 juli 2006 10:59 schreef Lianne__ het volgende:
omdat dit nederland is.. -_-
Ik was laatst ook daar, en moest nog ruim 2 uur met de treinquote:Op maandag 31 juli 2006 13:06 schreef teig het volgende:
van de week bij de ben&jerry's winkel op het cs in amsterdam geweest. Ze hadden gewoon alle smaken zo los... behalve mijn smaak.. die kon je alleen maar kopen per halve liter bak. En aangezien ik nog ruim een half uur moest reizen durfde ik het niet aan.... GRMBL
btw mijn favo smaak: half baked
Waarom kon je hem dan niet in de trein opeten?quote:Op maandag 31 juli 2006 13:06 schreef teig het volgende:
van de week bij de ben&jerry's winkel op het cs in amsterdam geweest. Ze hadden gewoon alle smaken zo los... behalve mijn smaak.. die kon je alleen maar kopen per halve liter bak. En aangezien ik nog ruim een half uur moest reizen durfde ik het niet aan.... GRMBL
op schiphol zit ook een ben en jerry's winkel met bakken!!quote:Op maandag 31 juli 2006 13:06 schreef teig het volgende:
btw mijn favo smaak: half baked
omdat ik weet dat ik dan door blijf eten en er misselijk van word..maar woensdag een vriestas mee en maaar hopen dat ie het een beetje haalt!!!!quote:Op maandag 31 juli 2006 17:59 schreef Tasje het volgende:
[..]
Waarom kon je hem dan niet in de trein opeten?![]()
Gewoon in de supermarkt!quote:Op maandag 31 juli 2006 20:23 schreef SuperBosch het volgende:
[afbeelding]
Daar heb ik een keertje een klein bakje van gehad.
Weet iemand waar die in Zuid-Limburg te krijgen zijn? De grote pints dan.
overal eigelijk waar ze ben&jerry's verkopenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:23 schreef SuperBosch het volgende:
[afbeelding]
Hoi, ik woon in Venlo en hier haal ik altijd B&J ijs bij Videoland, of de Appie. Niet zo heel veel keus, maar Videoland heeft zo'n tegekke vrieskast met alle smakenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:23 schreef SuperBosch het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:18 schreef Houniet het volgende:
gister cookie dough op, die vond ik tegenvallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |