Wij hebben ook nog nooit gewonnen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:34 schreef Isabeau het volgende:
De ijsprijs krijgt iedereen tzt van de postcodeloterij (ik ken bijvoorbeeld niemand die die nog niet heeft gewonnen) en volgens mij is dat een geweldige reclamestunt van B&J's. Iedereen die het ijs niet kent proeft nu het goddelijke spul en zal het dus vaker gaan kopen (op een enkele uitzondering na di ehet toch al nooit zou hebben gekocht).
* Isabeau heeft nog een bakje Cookie Dough staan
bij ons 5.50quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:01 schreef Zwaffel het volgende:
ik heb zoooooooo'n zin in chunky munkey. Maar het is zooooooooo zonde om daar 5 euro voor neer te tellen
En? Istie al leeg?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:35 schreef Arcee het volgende:
[afbeelding]
Deze is toch ook wel erg goed.
4.57quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:01 schreef Zwaffel het volgende:
ik heb zoooooooo'n zin in chunky munkey. Maar het is zooooooooo zonde om daar 5 euro voor neer te tellen
quote:
Vorige week nog in de bonus bij AH.quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
New York Super Fudge Chunk![]()
Cookie Dough![]()
Da's best knap op zich. Wat een zelfdiscipline!quote:
Cool!quote:
Nooit in 1 dag leeg.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:37 schreef Urnie het volgende:
Da's best knap op zich. Wat een zelfdiscipline!![]()
Arcee
Fossil Fuelquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:58 schreef snopprinses het volgende:
Vandaag fossil fuel gehad ^^
twee voor acht euro dus.. helaas heb ik geen super in de buurtquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:04 schreef maduropa het volgende:
Net de folder gelezen van de Super,
24 t/m 30 juli, Alle smaken van Ben & Jerry, 5,25
en de 2e voor halve prijs
tijdens de ijsprijs hadden ze een redelijke voorraad, dat werd daarna minder.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
twee voor acht euro dus.. helaas heb ik geen super in de buurt
Had die ook laatst! Best wel heerlijk dat het alleen maar chocolade-ijs is, maar van mij part hadden er meer stukjes chocolade in gemogen en minder van die nootjesquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:35 schreef Arcee het volgende:
[afbeelding]
Deze is toch ook wel erg goed.
Dat doe ik ook!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 08:15 schreef Isabeau het volgende:
Rare vraag...zijn hier meer mensen die B&J's bijna gesmolten ook al zo verschrikkelijk lekker vinden? Ik laat het ijs meestal even staan voor ik eraan beginNadeel: als je het bakje laat staan dan moet je het daarna niet weer invriezen en moet je dus alles in 1x opeten.
OMGquote:Op zaterdag 22 juli 2006 08:15 schreef Isabeau het volgende:
Rare vraag...zijn hier meer mensen die B&J's bijna gesmolten ook al zo verschrikkelijk lekker vinden? Ik laat het ijs meestal even staan voor ik eraan begin
klopt, die vind ik ook niet lekker. Na 1 hap word ik al misselijk.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Fossil Fuel
De enige die ik tot nu toe niet lekker vind is Peace of Cake.
Echtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 08:15 schreef Isabeau het volgende:
Nadeel: als je het bakje laat staan dan moet je het daarna niet weer invriezen en moet je dus alles in 1x opeten.
dat doen wequote:Op maandag 24 juli 2006 16:01 schreef Zwaffel het volgende:
Ben & Jerry's Ice cream
alle soorten
beker 500 ml
voor 5.25 2e halve prijs!
Ja precies ik heb even een beetje geprobeerd te rekenen voor hoe veel je er dan 2 hebt, want daar gaat het toch om hè.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:01 schreef Zwaffel het volgende:
Ben & Jerry's Ice cream
alle soorten
beker 500 ml
Ik ben al naar de supermarkt geweest, maar het komt morgen pas binnen.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:01 schreef Zwaffel het volgende:
Ben & Jerry's Ice cream
alle soorten
beker 500 ml
500 hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:32 schreef Zwaffel het volgende:
echt,ik was gisteren bij de AH,en hoe lekker ik B&J ook vindt,ik geef geen 4,57 uit voor een 300ml pot
Waar ik net was hadden ze Fossil Fuel, Peace of Cake en Vanilla Caramel Fudge.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:24 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Is het assortiment van de Super de Boer wel een beetje breed dan, want anders gaat ik voor niks![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |