O je mag er van denken wat je wilt,maar de juwelier vondt het de moeite van restaureren zeker waard.Is nog uit de tijd dat er geen bladgoud bestond.quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, iedereen heeft zo zn domem ding uit het verleden waar hij eeuwig mee geassocieerd word. Jij je zipje, hij zn BX
Was het maar zo makkelijkquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat een trieste pogingAlsof ik daar nog voor weg ga
En als we nu de foto's stuk voor stuk gaan posten zou dat werken?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat een trieste pogingAlsof ik daar nog voor weg ga
Doe eensquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En als we nu de foto's stuk voor stuk gaan posten zou dat werken?![]()
![]()
![]()
't was dan ook een garpjequote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:05 schreef richardgie het volgende:
[..]
O je mag er van denken wat je wilt,maar de juwelier vondt het de moeite van restaureren zeker waard.Is nog uit de tijd dat er geen bladgoud bestond.
dan gaan er een paar andere mensen weg ben ik bangquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik denk dat er dan modjes aan het werk gaanquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
![]()
Half. Ik weet dat je een boer bentquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:07 schreef Youp het volgende:
[..]
mwah... achja... een beetje
je kent mij toch
En Sjonnies laten huilen door sneller weg te zijnquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Onze vorige autoMensen laten lachen bij de stoplicht door op en neer te gaan
![]()
![]()
Sssst!!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan gaan er een paar andere mensen weg ben ik bang
Dan hoop ik maar dat TF nog wakker is, anders moet ik morge nog gaan teruglezen ookquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:07 schreef bwt het volgende:
[..]
ik denk dat er dan modjes aan het werk gaan
Dan wens ik je suc6 om morgen 2 topics door te lezenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat TF nog wakker is, anders moet ik morge nog gaan teruglezen ook![]()
Zeikert, ik stuur pimber op je af heurquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan gaan er een paar andere mensen weg ben ik bang
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Half. Ik weet dat je een boer bent
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
En Sjonnies laten huilen door sneller weg te zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |