hahaha, die denkt alleen aan de centen. ouwe zemelaar.quote:
hehe hij werd boosquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:23 schreef Cheesecake het volgende:
Pas op, oude meneer, dat je dr geen beroerte van krijgt.
Heeft overigens wel gelijk, die man.
Zelfs een vlieg kon vantevoren voorspellen dat NOVA voor het meerendeel positieve reacties zou uitzenden op de val van het kabinet.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:24 schreef achterhetspoor het volgende:
Hehe altijd leuk de stem van de straat.
Ze hadden ook geen enkele goede argumentquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:24 schreef Cheesecake het volgende:
Die meiden in die veel te kleine kleding voor hun figuur weten volgens mij amper wie Hirsi Ali is. Het zou zomaar kunnen dat ze denken dat het de DJ uit de lokale R&B tent is.
Duh denkt hij aan de centen. Die ziet Bos al aankomen met zn AOW-plannen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
hahaha, die denkt alleen aan de centen. ouwe zemelaar.![]()
![]()
't Is maar wat je uitdagen noemt. Bos heeft een ronduit asociale debating-stijl. Hij ratelt in een paar seconden gewoon een tiental niet-onderbouwde dingen op. Daar kun je als tegenstander nooit allemaal op ingaan. Het gevolg is dat er altijd wel een paar blijven hangen bij het publiek, die dit soort dingen niet inziet.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:55 schreef Philosocles het volgende:
Tijdens de campagne kan Bos waarschijnlijk weer veel goed maken door de andere partijen over hetzelfde onderp uit te dagen.
het kabinet hiervoor heeft er een puinhoop van gemaakt en dat kost ping ping.. Ik denk dat hij Balkenende 1 bedoeldequote:Op donderdag 29 juni 2006 22:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Bos die enge boeman wil iedereen zijn centjes afpakken, net zo als alle linkse rakkers..quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:26 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Duh denkt hij aan de centen. Die ziet Bos al aankomen met zn AOW-plannen.
ANPquote:Ook Pechtold en Brinkhorst wilden van Verdonk af
DEN HAAG (ANP) - De D66-bewindslieden Laurens Jan Brinkhorst en Alexander Pechtold hadden net als hun fractie geen vertrouwen meer in hun VVD-collega Rita Verdonk (Vreemdelingenzaken en Integratie). Het was niet in het ,,landsbelang dat het beleid en handelen van Verdonk kon voortduren'', zei Pechtold (Bestuurlijke Vernieuwing) donderdagavond in een toelichting op zijn aftreden.
In de kwestie rond de naturalisatie van Ayaan Hirsi Ali ging er volgens hem iets mis in de verhouding tussen de overheid en de burger. ,,Dit ging onze grenzen van politieke geloofwaardigheid ver voorbij'', zei Pechtold. Hij en Brinkhorst (Economische Zaken) kregen echter geen steun in het kabinet voor hun opvatting dat Verdonk de eer aan zichzelf moest houden.
Ja, zoiets.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:26 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
het kabinet hiervoor heeft er een puinhoop van gemaakt en dat kost ping ping.. Ik denk dat hij Balkenende 1 bedoelde![]()
Nee, wilders heeft een goede debatingstijl. Of verdonk. 'ik als mens wil even zeggen dat ik ook gevoelens heb, en dat ik desondanks toch gewoon 250 asielzoekers ga uitzetten morgen.'quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:26 schreef Zelva het volgende:
[..]
't Is maar wat je uitdagen noemt. Bos heeft een ronduit asociale debating-stijl. Hij ratelt in een paar seconden gewoon een tiental niet-onderbouwde dingen op. Daar kun je als tegenstander nooit allemaal op ingaan. Het gevolg is dat er altijd wel een paar blijven hangen bij het publiek, die dit soort dingen niet inziet.
Bos.
Maar dat is het soort partijpolitiek dat wèl mag.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:25 schreef golfer het volgende:
De verkiezingscampagne is begonnen en de retoriek begint meteen al.
Overigens wel slim van de VVD om hoe dan ook achter de top-stemmentrekker Verdonk te blijven staan, want als ze die hadden laten vallen had ze met bijvoorbeeld Marco Pastors een eigen partij opgericht en heel veel toekomstige stemmen van de VVD weggehaald.
Centen waar de gemiddelde AOW-er hard voor gewerkt heeft en wat Bos wil geven aan de tegenwoordig materialistisch-ingestelde lui die er niets voor willen doen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Rita zet geen asielzoekers uit, maar het asielbeleid - overigens opgesteld door PVDA'er Cohen - zet uitgeprocedeerde asielzoekers uit.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:28 schreef gronk het volgende:
[..]
Nee, wilders heeft een goede debatingstijl. Of verdonk. 'ik als mens wil even zeggen dat ik ook gevoelens heb, en dat ik desondanks toch gewoon 250 asielzoekers ga uitzetten morgen.'
Maar wat het CDA nou voor partij-belang erbij had om Verdonk zo te blijven steunen is mij nog steeds onduidelijke.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:28 schreef Verbal het volgende:
Maar dat is het soort partijpolitiek dat wèl mag.
V.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |