Dat is nog niet zekerquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:12 schreef Solidius het volgende:
Schade kabinet Balkenende, alles ist vorbei
quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:12 schreef Spideyman het volgende:
te vroeg, jij attentionwhore.
Nu was ik eerderquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:13 schreef Mtijn het volgende:
Crisis in Den Haag #11: Het is de schuld van [vul zelf in]!! trouwens!
Ja, maar mijn OP is weer beter en ik heb een linkje in t andere topic en ik zat dichter bij t eindequote:
Jawel hoor, zojuist is op TV bekendgemaakt dat alle betrokken ministers ontslag nemen.quote:
Ik voorspel breek-winst.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:06 schreef Falco het volgende:
De peiling van nu:
[afbeelding]
Wie pakt de 3 D66-zetels?
Beter wqas het een paar maanden later geweest, de peilingen werden net weer wat leuker.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:13 schreef knnth het volgende:
Nu lekker een weekje D66-bashen
Bos heeft te vroeg gepiekt.
In oktober is het VVD/CDA
Met dank aan D66.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:13 schreef knnth het volgende:
Nu lekker een weekje D66-bashen
Bos heeft te vroeg gepiekt.
In oktober is het VVD/CDA
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:13 schreef H.Flick het volgende:
Geweldige timing zo op een voetballoze dag
da's zielig ja, maar het had nog erger kunnen zijn als ie gisteren geinstalleer was of zo.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:12 schreef Verbal het volgende:
[..]
Precies. Die zou vandaag officieel staatssecretaris worden. Niet dus. Da's toch zielig?
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |