Niet lullen mannetje.quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:33 schreef Akkersloot het volgende:
Heb ik je ook nooit eerder geantwoord dat wanneer je je voordoet als een geesteszieke profeet het maar gewoon huilie is als je je geestesziek noemt![]()
Zoiets als je doet je voor als geestesgestoord om een WAO uitkering te krijgen en je gaat dan brullen dat ze je geestesziek noemen.
En verder. Waarom mag ik niet geloven dat Mohammed en Paulus met hun "visioenen", en natuurlijk ook die methadonslikker van achter het station voor het geval je daar ook nog eens voor op wil komen, niet gewoon geestesziek waren. Dat ik als "ongelovige" in de hel kom dat mogen de volgelingen van deze "profeten" toch ook geloven
![]()
Een profeet ed moet minimaal 50 tot 100 jaar dood zijn Akkersloot anders werkt het niet.quote:Op zondag 2 juli 2006 10:49 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Kan je misschien hier op reageren ?
[..]
Als ik het wel heb denken Mormonen daar toch anders over.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:30 schreef Vandeplato het volgende:
[..]
Een profeet ed moet minimaal 50 tot 100 jaar dood zijn Akkersloot anders werkt het niet.
Verrek je hebt gelijk er zijn uitzonderingen.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:40 schreef buachaille het volgende:
[..]
Als ik het wel heb denken Mormonen daar toch anders over.
Ietwat hypocriet ben je wel he? Gelovigen mogen jou niet lastig vallen met wat zij geloven, maar jij mag wel in elke discussie iedereen lastig vallen met de onzin die jij gelooft? Je kickt er zelfs topics voor omhoog...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:33 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
En verder. Waarom mag ik niet geloven dat Mohammed en Paulus met hun "visioenen", en natuurlijk ook die methadonslikker van achter het station voor het geval je daar ook nog eens voor op wil komen, niet gewoon geestesziek waren. Dat ik als "ongelovige" in de hel kom dat mogen de volgelingen van deze "profeten" toch ook geloven
![]()
Nou, dan moet dat maar eens gebeuren. En snel ook. Als ie dan zo graag de profeet wil uithangen.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:48 schreef Vandeplato het volgende:
(Maar voor Akkersloot lijkt me eerst dood zijn toch een vereiste.)
Geen kwestie van iemand lastig vallen met wat je gelooft maar een kwestie van een ander betrekken in je godsdienst.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dat ik als "ongelovige" in de hel kom dat mogen de volgelingen van deze "profeten" toch ook geloven
Ietwat hypocriet ben je wel he? Gelovigen mogen jou niet lastig vallen met wat zij geloven, maar jij mag wel in elke discussie iedereen lastig vallen met de onzin die jij gelooft? Je kickt er zelfs topics voor omhoog...![]()
Dat geldt dan ook voor die LSD slikker achter het centraal stationquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:15 schreef nickybol het volgende:
Het is slechts een theorie Akkersloot, niet de absolute waarheid.
Ik kan toch nog steeds je boosheid en arrogantie niet plaatsen Akkersloot,quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:02 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Dat geldt dan ook voor die LSD slikker achter het centraal station![]()
Als ik niet geloof dat visioenen goddelijk zijn verklaar ik dat gewoon als gevolg van een geestesziekte. Moeten bewijzen dat dergelijke stemmenhoorders geestesziek zijn komt neer op de omkering van bewijslast.
Deed je dat vroeger op school ook, dan? Als de juf je wat vroeg geen antwoord geven omdat dat 'omkering van bewijslast' is, en zij maar moest bewijzen dat wat zij vroeg wel of niet waar was? Je snapt zelfs de basis van de wetenschap niet, he? Sterker nog, je snapt zelfs het concept van 'omkering van bewijslast' niet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:02 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Als ik niet geloof dat visioenen goddelijk zijn verklaar ik dat gewoon als gevolg van een geestesziekte. Moeten bewijzen dat dergelijke stemmenhoorders geestesziek zijn komt neer op de omkering van bewijslast.
Wat een lap tekst. En dat is allemaal voor mijquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Deed je dat vroeger op school ook, dan? Als de juf je wat vroeg geen antwoord geven omdat dat 'omkering van bewijslast' is, en zij maar moest bewijzen dat wat zij vroeg wel of niet waar was? Je snapt zelfs de basis van de wetenschap niet, he? Sterker nog, je snapt zelfs het concept van 'omkering van bewijslast' niet.
Iemand die iets stelt, dient die stelling te onderbouwen. Universiteiten leiden mensen daar 4 jaar lang voor op. Als ik had geprobeerd een afstudeerscriptie in te leveren van een vraagstelling, met als conclusie: "Dit is de vraagstelling, maar ik ga het niet onderbouwen, want dat is omkering van bewijslast" had ik mijn prof misschien een dolle avond bezorgd, maar ik had er geen bul voor gekregen, hoor.
Jij stelt dat Mohammed EN Paulus (en nog een heel riedeltje mensen waarvan jij vindt dat ze fout bezig waren [wel toevallig dat je nooit zo'n claim maakt voor mensen die dingen hebben geroepen waar je het wel mee eens bent]) geestesziek waren. Je onderbouwt dat niet, je loopt het alleen als een losgeslagen zeemijn over het hele forum te roepen en als iemand je erop aanspreekt is hij 'islamofiel', moet hij 'zijn grote bek houden' of is het ineens 'omkering van bewijslast'. Wat doe je hier eigenlijk nog? Je draagt niks bij aan welke discussie dan ook, je irriteert alleen maar mensen die wel op een normale wetenschappelijke manier een discussie voeren, je versteert discussies en je bent op geen enkel moment of op geen enkele wijze bereid zelfs maar te aanvaarden dat er andere standpunten dan de jouwe zijn, zelfs niet als je hiervoor stapels bewijzen, onderbouwingen en argumenten om je oren krijgt.
Maak een forum op je eigen site en ga daar lekker raaskallen. Hier heb je he-le-maal niks te zoeken.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:10 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Wat een lap tekst. En dat is allemaal voor mij![]()
Het blijft de omkering van bewijslast hoor.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Sterker nog, je snapt zelfs het concept van 'omkering van bewijslast' niet.
Je ontwijkt de discussie weer eens door platgetreden paden te betreden. Oh ja, en door te schelden. Ik ga het je ook niet uitleggen, je bent gewoon te dom.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:44 schreef Akkersloot het volgende:
[niet lullen mannetje]
[Heb ik je ook nooit eerder geantwoord dat wanneer je je voordoet als een geesteszieke profeet het maar gewoon huilie is als men je geestesziek noemt
Zoiets als je doet je voor als geestesgestoord om een WAO uitkering te krijgen en je gaat dan brullen dat ze je geestesziek noemen. ]
Als je niet gelooft dat visioenen goddelijk zijn, zijn er vele andere mogelijkheden. Er wel eens aan gedachten dat die zogenaamde profeten het gewoon verzonnen zouden kunnen hebben? Jouw theorie is slechts een van de vele theorieën, die best redelijk is, maar die je wel gewoon moet onderbouwen en niet moet propageren als de absolute waarheid als je geen onomstotelijk bewijsmateriaal hebt.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:02 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Dat geldt dan ook voor die LSD slikker achter het centraal station![]()
[Heb ik je ook nooit eerder geantwoord dat wanneer je je voordoet als een geesteszieke profeet het maar gewoon huilie is als men je geestesziek noemt ]quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:48 schreef nickybol het volgende:
Als je niet gelooft dat visioenen goddelijk zijn, zijn er vele andere mogelijkheden. Er wel eens aan gedachten dat die zogenaamde profeten het gewoon verzonnen zouden kunnen hebben?
quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:14 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
[Heb ik je ook nooit eerder geantwoord dat wanneer je je voordoet als een geesteszieke profeet het maar gewoon huilie is als men je geestesziek noemt ]
![]()
Wil je dan zeggen dat ze met het (zogenaamde?) horen van stemmen echt geestesziek waren. ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Zoek het woord 'voordoen' eens op. Geen enkele profeet heeft zich 'voorgedaan' als een geesteszieke profeet.
'Voordoen' wil zeggen, dat je 'net doet alsof'. Geen enkele profeet zal zich voordoen als een geesteszieke profeet. dat is JOUW kwalificatie.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:41 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Wil je dan zeggen dat ze met het (zogenaamde?) horen van stemmen echt geestesziek waren. ?
erg sterk, 2 quotes en zo'n gigantisch goed wederargument.quote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Deed je dat vroeger op school ook, dan? Als de juf je wat vroeg geen antwoord geven omdat dat 'omkering van bewijslast' is, en zij maar moest bewijzen dat wat zij vroeg wel of niet waar was? Je snapt zelfs de basis van de wetenschap niet, he? Sterker nog, je snapt zelfs het concept van 'omkering van bewijslast' niet.
Iemand die iets stelt, dient die stelling te onderbouwen. Universiteiten leiden mensen daar 4 jaar lang voor op. Als ik had geprobeerd een afstudeerscriptie in te leveren van een vraagstelling, met als conclusie: "Dit is de vraagstelling, maar ik ga het niet onderbouwen, want dat is omkering van bewijslast" had ik mijn prof misschien een dolle avond bezorgd, maar ik had er geen bul voor gekregen, hoor.
Jij stelt dat Mohammed EN Paulus (en nog een heel riedeltje mensen waarvan jij vindt dat ze fout bezig waren [wel toevallig dat je nooit zo'n claim maakt voor mensen die dingen hebben geroepen waar je het wel mee eens bent]) geestesziek waren. Je onderbouwt dat niet, je loopt het alleen als een losgeslagen zeemijn over het hele forum te roepen en als iemand je erop aanspreekt is hij 'islamofiel', moet hij 'zijn grote bek houden' of is het ineens 'omkering van bewijslast'. Wat doe je hier eigenlijk nog? Je draagt niks bij aan welke discussie dan ook, je irriteert alleen maar mensen die wel op een normale wetenschappelijke manier een discussie voeren, je versteert discussies en je bent op geen enkel moment of op geen enkele wijze bereid zelfs maar te aanvaarden dat er andere standpunten dan de jouwe zijn, zelfs niet als je hiervoor stapels bewijzen, onderbouwingen en argumenten om je oren krijgt.
Maak een forum op je eigen site en ga daar lekker raaskallen. Hier heb je he-le-maal niks te zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |