Bron: NFS-Planet.dequote:Now it is official: Need for Speed Carbon has been announced and will be released this fall.
Redwood City, Calif. - June 22, 2006 - Electronic Arts (NASDAQ: ERTS) announced today that Need for Speed™ Carbon is in development and will hit the streets this November. Developed by EA Black Box in Vancouver, British Columbia, Need for Speed Carbon delivers the next generation of adrenaline-filled street racing and will challenge players to face the ultimate test of driving skill on treacherous canyon roads.
"We pride ourselves on our ability to reinvent the franchise and continually uncover new and exciting trends in car culture. Canyon Racing is a real test of a driver's skill and we think it provides a fantastic game play opportunity to lean into," said Larry LaPierre, the game's executive producer.
What starts in the city is settled in the canyons as Need for Speed Carbon immerses you into the world's most dangerous and adrenaline-filled form of street racing. You and your crew must race in an all-out war for the city, risking everything to take over your rivals' neighborhoods one block at a time. As the police turn up the heat, the battle ultimately shifts to Carbon Canyon, where territories and reputations can be lost on every perilous curve. Need for Speed Carbon delivers the next generation of customization giving you the power to design and tweak your crew's cars in every way using the ground-breaking new Autosculpt™ technology. Represent your car class, your crew, and your turf in Need for Speed Carbon, the next revolution in racing games.
Need for Speed Carbon will be available for Xbox 360™ video game and entertainment system, PlayStation®3 computer entertainment system, and Wii™ as well as the PlayStation®2 computer entertainment system, Xbox® videogame system from Microsoft, Nintendo GameCube™, Nintendo DS™, Game Boy® Advance, PSP™ (PlayStation Portable) handheld entertainment system, PC and mobile.
Ik zag de trailer (die zal ik zo ook even in de OP zetten) dat dit deel gebaseerd is op het driften in de bergen, zoals dat in Japan ook gebeurt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
Niets nieuws dus voglens mij.
Inderdaad, allemaal meer en beter, maar niets vernieuwends dusquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:16 schreef MosPos het volgende:
[..]
Ik zag de trailer (die zal ik zo ook even in de OP zetten) dat dit deel gebaseerd is op het driften in de bergen, zoals dat in Japan ook gebeurt.
Er zijn waarschijnlijk meer- en nieuwe auto's, een nieuwe en waarschijnlijk grotere stad, en de grapichs zijn iets opgeschroefd.
Ja lijkt mijinderdaad ook heel vet, maar ik ga er niet vanuitquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:09 schreef Sapstengel het volgende:
Ik hoop dat er nu ook Ferrari's, Maserati's enzo inzitten en niet 10 porsches die bijna allemaal hetzelfde zijn.
dat zei iedereen ook bij de vorige 2 delen!! mijn mening, iedereen kijkt uit naar release speelt een paar ronden en komt tot de conclussie dat het ontzettend veel op de vorige deel lijkt!!quote:Op zondag 2 juli 2006 18:08 schreef G-Mart het volgende:
Goed punt: Ik zie opvallend veel exotic sportwagens op de screenshots! Oldskool NFS versus Newskool NFS lijkt het op![]()
Onbegrijpelijk eigelijk dat mensen er maar in blijven trappen. De kwaliteitsverbetering is gewoon bedroevendquote:Op zondag 2 juli 2006 18:20 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
dat zei iedereen ook bij de vorige 2 delen!! mijn mening, iedereen kijkt uit naar release speelt een paar ronden en komt tot de conclussie dat het ontzettend veel op de vorige deel lijkt!!
dat met je toetsenboord herken ik wel, meesal doen goedkope toetsenboorden niet meer dan 2 knopen tegelijk kunnen bedienen anders lsaat die vast, met logitech ken je tot 8 geloof ikquote:Op maandag 3 juli 2006 02:49 schreef speedfreakssj het volgende:
kan het zijn dat de tailer de geluidsscenes verkeerd heeft ziten?
bij mij hapert alles behalve het beeld.
kan zijn door de klote kaart en zo en het feit dat de pc al een paar dagen net meer opgestart is en het warm is maar adn nog.
hoe dan ook, het ziet er wel GAAR uit zeg, het ECHTE driften komt dus niet inde buurt van dit.
dit is alleen een beetje powersliden......
hetzelfde dat je bereikt bij NFSMW door in een bocht je handrem aan te rekken en gas te geven.....
Links doen het niet ...quote:Op zondag 9 juli 2006 16:41 schreef MosPos het volgende:
Er zijn weer nieuwe fimlpjes verschenen van NFSC:
NFS Carbon - Canyon Race 01
NFS Carbon - Canyon Race 02
NFS Carbon - Canyon Race 03
NFS Carbon - Developer Interview Scott Nielsen
NFS Carbon - Developer Interview Matt Tomporowski (PSP)
1 jaar developmenttijdquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:25 schreef G-Mart het volgende:
Vette movies.
Wat nieuwe screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er erg nice uit! Geen Gran Turismo kwaliteit, maar dan praat je ook over een verschil van 1 jaar development tijd (NFS) en 3 jaar developmenttijd (GT). En in die drie jaar tijd verkoopt EA zo'n 13 miljoen NFS games, en Sony maar 5 miljoen van Gran Turismo hehe. Desondanks ziet dit er erg vet uit, ook dat sculpting lijkt me tof.
Eigenlijk moet je echt die video's die hierboven gepost zijn even bekijken, dan zul je ook wel zien dat dit niet meer echt een tuning game is maar Muscle Cars versus Exotics versus Tuning.![]()
Ik zeg toch niet dat ze elk jaar opnieuw beginnen? Tuurlijk is het gewoon dezelfde engine maar dan verbeterd, dat hebben ze zelf ook al zo vaak gezegd. Als je kijkt hoe onwerkelijk groot de stad is waar je in raced in NFS en dan alle andere aanpassingen die ze doen in de game dan kun je daar met gemak een jaar aan developmenttijd aan volmaken. En zo'n wanproduct is het niet gezien de vele topics die hier op het Fok forum gevuld worden aan Most Wanted, en gezien de metacritic scoresquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:25 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
1 jaar developmenttijd![]()
Geloof je het zelf dat ze ieder jaar opnieuw met een NFS beginnen? Ze passen hooguit een voorgaande versie wat aan, tuning het een en ander, voegen wat toe en weten door de deadline weer een wanprodukt te leveren waar de domme consument volvolgens weer intrapt. En zolang de domme consument erin blijft trappen blijven ze met die bagger komen
quote:Op zondag 9 juli 2006 16:41 schreef MosPos het volgende:
Er zijn weer nieuwe fimlpjes verschenen van NFSC:
Hier te vinden
En in een filmpje hoorde ik 1 van de mensen van EA zeggen, dat er zo rond de 50 auto's in het spel komen. Veel auto's uit de vorige NFS series, maar ook een paar verrasingen.quote:About the demo:
So the demo of Need for Speed Carbon will be out much earlier than the NFS Most Wanted demo was.
What it'll contain is still being determined, but it'll give you a solid look/feel of what the core elements of the game will be.
About the customization
Most aspects of games (especially for NFS) are included if they fit or make sense to the overall concept.
The rating aspects of Underground games was included because the style aspect is core to that racing scene. Customization was scaled back in MW because the racing and cop evasion was the core concept, not customization. So where does Carbon fit in this? You'll have to wait and see.
He also said that the star rating system in NFSU2 probably wont be back in NFSC.
About the cops:
YES there will be police in the game, but not the same way as in Need for Speed Most Wanted.
and finally about the carlist:
I've not seen the list since around March. While there's always going to be one car that people feel the game must have, this list is really extensive and I'm really blown away with some f the proposed vehicles.
Once it's official, I'll make sure to shout it from rooftops.
Cutscenes zijn scenes die ze uit het spel hebben gehaald, toch? Waar kan ik die bij MW zien dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:02 schreef the_idiot het volgende:
Ik hoop iig wel op véél meer cutscenes zoals in Most WantedDie waren zó cheesy dat ze cool zijn
![]()
Nee, het zijn de tussenfilmpjesquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:06 schreef MosPos het volgende:
[..]
Cutscenes zijn scenes die ze uit het spel hebben gehaald, toch? Waar kan ik die bij MW zien dan?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:29 schreef OnlineGokker het volgende:
Ik mis de Hummer en de Escalade
Nee, Volgens mij, begin November.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:48 schreef X-fi het volgende:
6 september komt hij uit? Das snel
Check maar het filmpje met het uitbouwen van de auto. Daar zie je: "Release NFS: Carbon: September 6th"quote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:20 schreef X-fi het volgende:
[..]
Check maar het filmpje met het uitbouwen van de auto. Daar zie je: "Release NFS: Carbon: September 6th"
quote:At the moment there are no specific releasedates for Need for Speed Carbon, but the game has been announced for "fall 2006". According to the predecessors of the Need for Speed series we can expect the game to be released in November 2006.
NFS Carbon is being developed for the following platforms:
PC-CD
Playstation® 3
Playstation® 2
PSP™
Xbox 360™
Xbox®
Nintendo Gamecube™
Gameboy® Advance
Nintendo DS™
WII™
Mobile
Huldequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:46 schreef MosPos het volgende:
Wikipedia
Hier staat veel info over NFSC...
Het leek me leuker als er dag en nacht in het spel zat...quote:It is also evident that nighttime racing will make a welcome return to the series as some of the cars appear to have neon lights.
Intervieuw met developer Michael Mannquote:Op de Games Convention in Leipzig, heeft EA een aantal consoles waar de demo van Need for Speed Carbon is te spelen. De geruchten gaan nu dat de demo op 3 september zal uitkomen. Het zal dezefde demo zijn als op de Games Convention, met een paar verbeteringen hier en daar. We houden je natuurlijk op de hoogte als de demo uit is. De release datum van het hele spel is 2 november voor alle consoles, inclusief PC.
Hopelijk hebben ze wel muziek van 50 Cent, G-Unit en andere gangsta's in de game gestopt om dit leed te verzachtenquote:
ik vind dat ze telkens van hetzelfde afleveren en iedere keer is de besturing in de NFS-serie weer dieptriest.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:02 schreef Will_I_am het volgende:
Ik zit hier wel op te wachten aangezien EA iedere keer wel weer een topgame aflevert.
de besturing van MW was heerlijkquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:09 schreef peacetaker het volgende:
ik hoop dat ze de besturing anders hebben gemaakt dan die van Most Wanted
dat was meer het besturen van een stuk losgeslagen dekzeil...
Al die fopnegersquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:48 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze wel muziek van 50 Cent, G-Unit en andere gangsta's in de game gestopt om dit leed te verzachten![]()
Als je het spel niet mooi of interesant vind, hoef je ook niet te reageren...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:05 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik vind dat ze telkens van hetzelfde afleveren en iedere keer is de besturing in de NFS-serie weer dieptriest.
En wees eerlijk, vergelijk de screenshots van Carbon nou eens met die van Test DRive Unlimited, daar komt EA niet eens bij in de buurt.
waar slaat dat nou weer op?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:28 schreef MosPos het volgende:
[..]
Als je het spel niet mooi of interesant vind, hoef je ook niet te reageren...
Ik vind het wel een goede tip om die ook eens te bekijken, die moet zeker ook nog gaan uitkomen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:58 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
waar slaat dat nou weer op?
ik mag toch best kritiek leveren?
als het nou ongeredeneerd afzeiken was, ok, maar ik gaf duidelijk mijn onderbouwing
Jij gebruikt mijn tactiekquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:34 schreef Arnold_fan het volgende:
Wijze woorden, ik download ze allebei wel, en kijk welke de beste is, en dan koop ik die voor de multiplayer. Dat heb ik trouwens bij veel spellen, GTA SA heb ik ook eerst gedownload, maar hij was zo goed dat ik hem gelijk heb gekocht, sommige spellen moet je gewoon hebben
Yup. En dan hebben ze ook weer zin om aan een nieuwe deel te werkenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:15 schreef MosPos het volgende:
Ik download gewoon de demo's, en als ik denk dit is een leuke game, koop ik hem. Alles legaal.
Dat tunen is echt superbruut!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:28 schreef MosPos het volgende:
[..]
Als je het spel niet mooi of interesant vind, hoef je ook niet te reageren...
Hier nog een cool filmpje. Hier laten ze wat wagens zien, en tunen ze de 2006 Subaru Impreza STi
Ik hoop dat dit niet waar is, en dat de Demo gewoon op 2 of 3 sept. uitkomt.quote:Het duitse magazine PCGames heeft informatie gekregen van Electronic Arts over de demo vanNeed for Speed Carbon. Deze zal vrijgegeven worden aan het eind van september / begin oktober. Eigenlijk was de demo op 3 september geplaned, maar als we naar de demo van NFS MW kijken was het eerder aan te nemen dat de demo van NFS Carbon ook later zou komen.
Klinkt wel ok. Echt autocruise muziekjequote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:55 schreef MosPos het volgende:
Kan er maar 1 vinden
Ladytron - Sugar
Evol Intent zelfs.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:15 schreef Sapstengel het volgende:
Drum 'n Bass is altijd wel relaxed. In de Most Wanted zaten ook twee D 'n B nummers geloof ik/
sommige nummers van NFSMW kan ik geen muziek meer nummer, alleen een beetje rammen op een gitaar met wat geschreeuw erbij. De muziek van NFS5: PU daarentegen, dat was een huzarenstukjequote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:54 schreef MosPos het volgende:
Ja ik vond die muziek bij NFSU1 wel vet. Bij NFSU2 wat minder maar daar zaten ook leuke nummers tussen. En NFSMW vond ik weer goede muziek hebben. Hopen dat Carbon verder ook leuke nummers heeft
NFS5 is sowieso het beste deel van allemaal.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:18 schreef Merovingian het volgende:
sommige nummers van NFSMW kan ik geen muziek meer nummer, alleen een beetje rammen op een gitaar met wat geschreeuw erbij. De muziek van NFS5: PU daarentegen, dat was een huzarenstukje![]()
Porsche Unleashed.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:37 schreef MosPos het volgende:
Welke NFS is 5?
Spel is niet bagger, graphics zijn uiteraard minder gezien de leeftijd van het spel, muziek is naar mijn mening een stuk beter dan MW, en die handling is realistisch. Geen arcade racer als MW/U1/U2. Niet dat ik arcade verkeerd vind, ik hou gewoon van allebei de soortenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:50 schreef MosPos het volgende:
Net Porsche 2000 geinstaleerd........
Meteen er weer af gegooid. Wat een bagger spel, bagger grapichs, handling is verot, klote muziek op de achtergrond, de banen zijn lelijk. Geef mij NFSU1 maar.
quote:
quote:Need for Speed Carbon has been announced for "fall 2006". Following are the specific releasedates, which may can change:
PC
EU: 2006-11-03
US: 2006-10-31
AU: 2006-11-09
Playstation® 3
EU: 2006-11-17
USA: 2006-11-17
AU: 2006-11-16
Playstation® 2
PSP™
US: 2006-11-01
Xbox 360™
Xbox®
Nintendo Gamecube™
WII™
EU: TBA
USA: TBA
Mobile
USA: 2006-11-01
de -10-quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:25 schreef Merovingian het volgende:
welk deel snap je niet?
okequote:
Dezelfde, alleen Unleashed is voor Amerika, 2000 voor Europa.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:29 schreef MosPos het volgende:
Ik heb Porsche 2000, welke is dat dan?
Hij heeft ook wel wat weg van een getunede Aston Martin DB9.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:39 schreef the_idiot het volgende:
Kan iemand mij even vertellen welke auto dit is? http://www.nfscarbon.nl/gallery/screenshots/images/81.jpg
Hij lijkt op een mix-up van een gallardo en een 350z
Dat is de 2007 Audi Le Mans Quatroquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:39 schreef the_idiot het volgende:
Kan iemand mij even vertellen welke auto dit is? http://www.nfscarbon.nl/gallery/screenshots/images/81.jpg
Hij lijkt op een mix-up van een gallardo en een 350z
De meeste audi's hebben 4 van die rare kringeltjes op de voorkant, deze ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:38 schreef the_idiot het volgende:
Oh ok, nu zie ik die vormen van audi ook.
Ja ik had die auto nog niet van de voorkant gezienquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:53 schreef Merovingian het volgende:
[..]
De meeste audi's hebben 4 van die rare kringeltjes op de voorkant, deze ook![]()
Ik kreeg dit terug:quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:57 schreef the_idiot het volgende:
[..]
Ja ik had die auto nog niet van de voorkant gezienMaar die rondingen en de grote grille is gewoon Audi-style. Van de vooraknt herkende ik dat ding meteen
.
MosPos heb je al reactie van EA btw?
quote:Beste MosPos,
Daar hebben wij hier geen info over.
Check regelmatig eens www.nfscarbon.nl
Met vriendelijke groet,
Electronic Arts
Customer Support Team
0900 100 16 66
nl-cs@ea.com
Net als met deel 4quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dezelfde, alleen Unleashed is voor Amerika, 2000 voor Europa.
Ja. Was gepland op 2/3 september maar is uitgesteld richting eind september begin oktober.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar komt er ook een demo voor de PC?
Misschien is hij uitgesteld:quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:54 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ja. Was gepland op 2/3 september maar is uitgesteld richting eind september begin oktober.
Hopen dat het niet waar is dat hij is uitgesteldquote:Op de officiele forums zei Smoothie, de PR van NFS, dat de demo op 3 september uitkomt. Andere geruchten zeggen 6 september.
Ik zet hun reactie hier ook wel neer.quote:Hello EA.
i'm looking forward to Need For Speed Carbon. I saw movies and screenshots, and I just can't wait to play it. A couple of weeks ago I saw that the Demo was coming out the 2nd or 3rd of September. But a couple of days ago I heard that it was coming out on the end of September / Begin October. I didn't like this news, and I thought that thej were joking. Can you please tell me when the demo is released. And if its coming out on the end of this month, please tell my why, because the hole world is waitng for it.
I'm looking forward to hear from you soon.
Your's faithfully
MosPos
Het is een Audi R8 (Audi Le Mans Quattro was de naam van het studiemodel). De officiele presentatie is op de autoshow van Parijsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:04 schreef MosPos het volgende:
[..]
Dat is de 2007 Audi Le Mans Quatro
[afbeelding]
oh sorryquote:Op zaterdag 2 september 2006 08:02 schreef MegA het volgende:
[..]
Het is een Audi R8 (Audi Le Mans Quattro was de naam van het studiemodel). De officiele presentatie is op de autoshow van Parijs
Dat is nog van het oude spelquote:
Ik bedoel: Doe mij maar een intro met live-auto'squote:Op maandag 4 september 2006 11:03 schreef MosPos het volgende:
[..]
Dat is een eclipse en een Supra hoor![]()
quote:Several onlineshops already attached packshots of Need for Speed Carbon to their articles, but unfortunately only in really small resolutions.
At least when EA officially publishes the packshots we can show you pictures in higher quality than the one you can see to your right.![]()
Die heb ik al 3x uitgespeeld, inclusief deechallenge serie......quote:Op maandag 4 september 2006 18:39 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm... moet nu weg, maar vanavond maar eens 't demofilmpje bekijken.
En haast gaan maken met het uitspelen van MW
quote:The demo of Need for Speed Carbon will be released end September / beginning October and you'll be able to download it here.
Opmerkelijk dat hij al te krijgen is terwijl ze er nog mee aan het werk zijn??? Of moeten ze alleen voor pc nog wat sleutelen?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:28 schreef switchboy het volgende:
De demo voor PS2 is al via verschillende minder legale bronnen te krijgen
Dat of een of ander blad heeft exclusieve demo rechten voor een maandquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:56 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat hij al te krijgen is terwijl ze er nog mee aan het werk zijn??? Of moeten ze alleen voor pc nog wat sleutelen?
quote:EA seems to have learned from last year's NFS Most Wanted. In Europe the NFSMW Black Edition was only available for Playstation 2, but with Need for Speed Carbon things should be different.
Amazon.de (Germany) added the Need for Speed Carbon Collector's Edition for PC and PS2 to their sortiment. For PC there will be a Collector's Edition and a normal version - released on DVD.
quote:Exclusive Collector's Edition Content - Featuring three new cars, ten specially tuned cars, six new races, ten exclusive vinyl kits, and a bonus DVD containing behind-the-scenes footage on the making of the game.
In november pas....... Daar schieten we nu niet veel mee opquote:
Was gewoon nieuws. Het spel komt gewoon in November uit. Maar nu kan je de special ook kopen op dezelfde release date als de orginele: 2 nov.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:14 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
In november pas....... Daar schieten we nu niet veel mee op
Op PSCX2 ziet het er jammergenoeg als een pixelfeest uitquote:Op donderdag 7 september 2006 00:40 schreef peacetaker het volgende:
ikzelf heb die minder legale ps2 demo
en ik moet zeggen dat die autosculpting mij gigantisch aansprak
je kan de auto's echt op heel veel manieren naar je eigen smaak maken
bijvoorbeeld al 9 opties voor de demo velgen
maargoed die demo gebruik ik alleen om te testen of ik hem wel zou willen kopen
Ik heb de auto's uit het 2de deel van de carlist, zelf geplaatst. Een GT lijkt me wel een exotic.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:59 schreef the_idiot het volgende:
Wat doet de Ford GT bij de exotics?Verder ziet het er wel leuk uit, start auto wordt dus een Golf/Clio/Mazda 3 denk ik.
Nog niet alle auto's zijn officieel vrijgegeven. Zie je de Porsche Carrera GT, Lambo Gallardo of de Aston Martin ertussen staan? Die staan wel op de screenshots, maar nog niet oficieel vrijgegeven.quote:
Ik ga gewoon dood zeg...quote:Op donderdag 7 september 2006 21:29 schreef MosPos het volgende:
[..]
eind van de maand / begin volgende maand.
Tja dat moet je dan maar uitstellen to na de demo...quote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 21:48 schreef switchboy het volgende:
[..]
Tja dat moet je dan maar uitstellen to na de demo...![]()
De PS2 versie wel ja, maar ik zie nog nergens een pc versiequote:Op woensdag 13 september 2006 20:35 schreef poehej het volgende:
ik zag op GoT staan dat de demo was gelekt.. ik weet alleen niet of het waar is.
Dat was NFSU2 ook, net als NFS MWquote:Op woensdag 13 september 2006 22:49 schreef Mikkie het volgende:
Wel tof dat de CE nu ook op de pc komt.
Inderdaad ja. Underground is te doen, maar Most Wanted is gewoon saai.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:10 schreef OnlineGokker het volgende:
Hopelijk is dit de laatste baggergame uit de Need for speed serie en gaan ze volgend jaar weer verder waar ze 4-5 jaar geleden gebleven waren
Underground 2 vond ik te uitgebreid qua tuning.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Underground is te doen, maar Most Wanted is gewoon saai.
Opzich is het free roaming idee echt wel vet. Maar alleen om een race te vinden aan de andere kant van de stad was het inderdaad klote in NFSU2. Gelukkig was het in NFSMW beterquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:13 schreef switchboy het volgende:
Bij most wanted hoefde je tenminste niet de hele stad rond te rijden naar racesmaar werden ze geteld als ze vanuit het menu gestart weren 14.gif
Dus ik hoop dat dat bij Carbon ook zo zal zijn. Shops graag ook vanuit het menu. Free roaming
Demo komt eind van Spetember / Begin Oktober. Volgens mij zitten we nu wel aan het eind van September. Over 2 weken is hij er cker wel denkikquote:
Veeeel beterquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:18 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Opzich is het free roaming idee echt wel vet. Maar alleen om een race te vinden aan de andere kant van de stad was het inderdaad klote in NFSU2. Gelukkig was het in NFSMW beter![]()
Vet! Ziet er zeker goed uit!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:26 schreef MosPos het volgende:
Hier een trailertje, ziet er goed uit toch![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:26 schreef MosPos het volgende:
Hier een trailertje, ziet er goed uit toch![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 17:18 schreef switchboy het volgende:
Demo! Demo! Demo!
Ik kan niet wachten. Hopelijk komt ie dit weekend!
Demo! Hopelijk vnadaag, maar dat zal wel niet. Ik denk 1 oktoberquote:
Nee hoor, gewoon eind van de maandquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:51 schreef X-fi het volgende:
Het wordt volgens mij echt veel te laat vrij gegeven
Dit weekend hopenlijkquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:29 schreef MosPos het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon eind van de maand
quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:14 schreef X-qlusive. het volgende:
1 november... ook voor PC ?
Oud nieuws hèquote:Op maandag 25 september 2006 08:27 schreef Maikalo het volgende:
Zaterdag bij een gamewinkel geweest. Ze zeiden dat hij 2 november in de winkel zou zijn. Die kerel had ook al de demo mogen spelen. Je kan nu bijvoorbeeld ook de grootte van je bumper aanpassen. Dus net als NFSU1 voorbumper kiezen, alleen dan kan je hem nog aanpassen daarna op grootte. Klinkt goed![]()
2 november, om je even uit die droom te helpenquote:Op donderdag 28 september 2006 14:31 schreef MosPos het volgende:
We zitten nu echt in Eind sept. ik hoop dat hij morgen uitkomt
quote:Op donderdag 28 september 2006 15:40 schreef X-fi het volgende:
2 november de volledigegame ja! Hij heeft het over de demo.
quote:Op donderdag 28 september 2006 15:40 schreef X-fi het volgende:
2 november de volledigegame ja! Hij heeft Ik had het over de demo.
Bedoelde eigenlijkquote:Op donderdag 28 september 2006 15:54 schreef X-fi het volgende:
[..]
Wat is er?Bedoel het niet rot hoor
Hier nog een filmpjequote:Electronic Arts finally published some infos about the onlinemode of Need for Speed Carbon over the onlinemagazine IGN:
Can you give us a quick synopsis of what direction you are taking online features this year? What is the biggest difference between this year and last year?
Carbon's online feature set is much broader and deeper than anything we've done before on a Need for Speed game. For Most Wanted last year we had 3 online multiplayer modes. This year we've added to that and included a great deal more .
In or out of the main career all of our race modes can be played online. There are 4 game modes that you can compete in online multiplayer racing: Circuit, Sprint, Speedtrap and Canyon Duel. Those races that aren't multiplayer will track your best times and scores on the Online Leaderboards.
We are tracking and displaying your statistics for every race, track, game mode and free roam event you participate in during the game. We've added Online Co-operative Challenge Series events where you can race with up to 3 friends in any of 4 challenges and complete the Challenge together.
What can you tell us about the new race modes?
We also have two, very cool, online exclusive multiplayer modes that I can't wait to talk about. But, we'll have to save those for next time.
How are you taking advantage of leader boards this year?
Every track and race mode has its own leaderboard that reflects both multiplayer and single player results. If you are connected to online while playing, your best results are being recorded to the boards. Better yet, we filter the results to show you how you rank against all of your friends on each board.
What is Shadow Mode?
We've built Need for Speed's first Shadow mode. You can record your own shadow on any ranked track and if you play online, you can download the current leader's Shadow for a specific track and race mode. If you can do better, your Shadow takes over the top spot for others to try to beat.
We heard there was a photo mode? What is that?
We have developed a Photo Mode this year. You can take a photo of your car in either the pause menu of a solo race, or the front end and upload it to NeedforSpeed.com for you and your friends to share. Each photo includes detailed data on your car including your modifications, visual upgrades and car statistics
What are virus achievements?
There are four special unlocks you can earn this year by playing others online. Three of the unlocks are earned by playing an "infected" player in specific multiplayer modes. Once you've played together, you are now infected, gain the unlock, and can infect others by playing with them in that mode. If you can contract all three viruses you'll earn an additional piece of content for the achievement.
Hij komt toch nog wel? Die demoquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:06 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik had er ook wel zin in...... Maar helaas
eerst zien, dan gelovenquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:12 schreef X-fi het volgende:
Het spel komt 3 november uit
ja tis ea games he die brengen het gewoon uit op 3 november met 32489 duizend bugs maar boeie patches komen laterquote:
Verder nog iets nuttigs te melden?quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:18 schreef TYNOz het volgende:
[..]
ja tis ea games he die brengen het gewoon uit op 3 november met 32489 duizend bugs maar boeie patches komen later
quote:Electronic Arts heeft vandaag een demoversie beschikbaar gesteld van de racegame Need for Speed Carbon. De demo is vooralsnog alleen te downloaden via de Xbox 360 Marketplace en is ruim één gigabyte groot. Need for Speed Carbon draait om nachtelijke races langs diepe afgronden. Je staat er gelukkig niet alleen voor, want andere courreurs zullen in jouw dienst de tegenstanders in de proberen te weg zitten en voor slipstream zorgen. Of er ook nog een demo van de pc-versie zal verschijnen is nog niet bekend.
Ik zit er steeds meer aan te denken om een Xbox 360 te halenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:24 schreef Badabingea het volgende:
jezus, maar wel leuk voor de mensen met een xbox360...
Nou geweldigquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:24 schreef Badabingea het volgende:
jezus, maar wel leuk voor de mensen met een xbox360...
inderdaad, het is nog steeds begin oktoberquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:29 schreef the_idiot het volgende:
[..]
Verder nog iets nuttigs te melden?![]()
Hmm, EA lijkt een beetje laat te zijn.. maar die demo komt wel(positief blijven)
om eerlijk te zijn: jaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:30 schreef EricG het volgende:
Hij is dus kut?
Nogal.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:30 schreef EricG het volgende:
Hij is dus kut?
Fifa is best vet man.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:09 schreef Saekerhett het volgende:
EA dus weer lekker bezig laatste tijd, FIFA 07 is kut, Carbon is kut, alles is kut
Jaa tof man, geen NL elftal, lelijke graphics en mijn oma zapt nog sneller door dia's dan de herhalingen en cutscene's in dit spelquote:
Ja idd die dingen die je zegt zijn wel kut ja maar dan nog is het vet. Met die jeugdopleiding enzo.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jaa tof man, geen NL elftal, lelijke graphics en mijn oma zapt nog sneller door dia's dan de herhalingen en cutscene's in dit spel
Maar goed, da's mijn mening, maar ik vind dat EA er de kantjes vanaf loopt de laatste tijd. Ben trouwens wel benieuwd of er nog een pc demo komt.
Dat was MW ook. Dus ik koop hem zekerquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:18 schreef poehej het volgende:
De demo zuigt eigenlijk best wel..ik ga het spel iig niet kopen
Nice shitquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:36 schreef MosPos het volgende:
Weer nieuwe filmpjes
http://www.nfsplanet.com/main.php?lang=eng
Het is en blijft een demoquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:03 schreef Daniel-1992 het volgende:
ik heb inmiddels de demo van nfsc gespeelt op de xbox 360 en ik vind de gameplay niks![]()
optimistquote:
Veel. Zie de demo van NFSMWquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
optimisthoeveel denk je dat ze een game nog kunnen veranderen in de korte tijd voor de release
Misschien kun je wel kiezen voor analog of digitaal, kan bij meer spellenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:55 schreef X-qlusive. het volgende:
t valt iedereen tegen omdat alles onderhand al verzonnen en toegepast is ? iedereen denkt dat het maar zo simpel is ff opnieuw een 'super' game uitbrengen.... das hetzelfde als HL2 en HL2 E1 die zijn 1 pot nat alleen het verhaal is verschillend.... zuigt die daarom meteen ? jah en nee....
ik zeg gewoon ff wachten en wees niet eens zo kritisch.... en ga anders lekker zelf een spel ontwikkelen![]()
ik moet anders zeggen dat ik al aardig wat nieuwe dingen zie die me bevallen.... de wegen hebben geen tot nauwelijks verlichting en dus is je auto het enigste wat je zicht geeft. je ken van de bergen af vallen, het tunen is leuker geworden.... een grotere soort auto-genre... en tuurlijk er zijn altijd dingen die beter kunnen...![]()
wat me tegenvalt is de kleine soort (egte) drift auto's, geen analoge toerteller, geen bredere tuning mogelijkheden onder de motorkap ?![]()
Eensch. Waar zijn de echte auto's?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:13 schreef LoggedIn het volgende:
t is ook geen boeiende titel meer.. Vroeger stond NFS ergens voor, maar tegenwoordig..gare nachtzooi, slecht uitgewerkte autos (ze zien er redelijk waarheidsgetrouw uit, maar daar houdt het op), alles vindt plaats op een planeet waar alleen gebouwen zijn en geen levende dingen, ...
En het blijft er ook allemaal zo knuddig uitzien
Midnight Club dan?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:13 schreef LoggedIn het volgende:
t is ook geen boeiende titel meer.. Vroeger stond NFS ergens voor, maar tegenwoordig..gare nachtzooi, slecht uitgewerkte autos (ze zien er redelijk waarheidsgetrouw uit, maar daar houdt het op), alles vindt plaats op een planeet waar alleen gebouwen zijn en geen levende dingen, ...
En het blijft er ook allemaal zo knuddig uitzien
Ziet er wat simpeltjes uit, dit is natuurlijk voor de xbox360, ik mag hopen dat de pc wel iets beter isquote:
newbiesquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:43 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ziet er wat simpeltjes uit, dit is natuurlijk voor de xbox360, ik mag hopen dat de pc wel iets beter is![]()
Is die op de Pc te verkrijgen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:52 schreef Maikalo het volgende:
[afbeelding]
Midnight Club 3 Dub Edition Remix is ook wel vet, in vergelijking met NFSMW![]()
PS2 roeleertquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:54 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Is die op de Pc te verkrijgen.
Nee ow![]()
Ik heb hem hier liggen voor ps2, 5 minuten gespeeld, en toen weer terug naar mijn pc. Mijn pc roeleertquote:
Ja, ik heb een klotepc voor games dat scheeltquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:06 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik heb hem hier liggen voor ps2, 5 minuten gespeeld, en toen weer terug naar mijn pc. Mijn pc roeleert
Hehe, als je mijn dub edition wilt kopen mail me dan maarquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:11 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ja, ik heb een klotepc voor games dat scheelt![]()
Midnight Club 3 is bagger. Kut besturing en al.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:52 schreef Maikalo het volgende:
[afbeelding]
Midnight Club 3 Dub Edition Remix is ook wel vet, in vergelijking met NFSMW![]()
quote:
Inderdaad. En lang leve de view in de autoquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:52 schreef switchboy het volgende:
[..]
Heerlijk om met vrienden split screen te spelen.
Split screen moet terug naar PC!
Dat waren nog eens tijden. Samen op 1 toetsenbord racenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:52 schreef switchboy het volgende:
[..]
Heerlijk om met vrienden split screen te spelen.
Split screen moet terug naar PC!
so did Iquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nostalgie! Mên, dat spel heb ik he-le-maal grijs gespeeld!
iedereen wel.. dat was nog een echte NFSquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nostalgie! Mên, dat spel heb ik he-le-maal grijs gespeeld!
Niemand houd je tegen om die te installeren tochquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:34 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
iedereen wel.. dat was nog een echte NFSgeen verwaarloosde carbon troep
Bij snelkoppeling kun je compatibiliteit in stellen, je gaat naar de snelkoppeling, eigenschappen, laatste tapje en dan kies je win 98/win95 of welke je ook wilt en gamen maarquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:21 schreef X-fi het volgende:
Helaas werkt die bij mij niet onder XP.
lol.. idd, als je 'geweldige' klassiekers erbij pakt, dan merk je toch wel hoe ver we vooruit zijn gegaanquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 08:24 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Bij snelkoppeling kun je compatibiliteit in stellen, je gaat naar de snelkoppeling, eigenschappen, laatste tapje en dan kies je win 98/win95 of welke je ook wilt en gamen maar![]()
Hoewel je het beter misschien niet kunt spelen, het valt altijd tegen, ik heb pas een jeugdspel geinstalleerd en gespeeld, maar vond dit erg tegenvallen, in mijn herinnering was het een geweldig spel, maar in werkelijkheid was het een 2d saai spel.
Ow. Wist niet dat dat wel ging werken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 08:24 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Bij snelkoppeling kun je compatibiliteit in stellen, je gaat naar de snelkoppeling, eigenschappen, laatste tapje en dan kies je win 98/win95 of welke je ook wilt en gamen maar![]()
Hoewel je het beter misschien niet kunt spelen, het valt altijd tegen, ik heb pas een jeugdspel geinstalleerd en gespeeld, maar vond dit erg tegenvallen, in mijn herinnering was het een geweldig spel, maar in werkelijkheid was het een 2d saai spel.
anders is er wel een patch voor..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:32 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ow. Wist niet dat dat wel ging werken.
* X-fi installeert NFS:HS
Ik doe dit wel, makkelijkerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:44 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
anders is er wel een patch voor..
En weer verslaafd? Of valt hij toch weer wat tegen?quote:
Over welke heb je het?quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:13 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
En weer verslaafd? Of valt hij toch weer wat tegen?
Vet spelquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:21 schreef Arnold_fan het volgende:
NFS HS, waarvoor ik je die tip van de snelkoppeling gaf.....
Niet meer zon trek in.Heb hem al 4 keer uitgespeeld.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:24 schreef Maikalo het volgende:
Gisteren weer MW gespeeld. Blijft een topper![]()
De nostalgiequote:
Omdat de tuningscene veel meer kopers trektquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:19 schreef Rosbief het volgende:
[..]
De nostalgie![]()
Samen met Porsche 2000 de beste uit de reeks!
Waarom maken ze geen fatsoenlijke remakes van deze spellen, ipv dat undergrondse kampgedoe![]()
Vooral het muziek is weer goed verzorgdquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:43 schreef the_idiot het volgende:
Ik vind het anders best leuk om met een exotic (Carrera GT) een Golfje voorbij te rijden
! Goede mix dus!
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:43 schreef switchboy het volgende:
[..]
EA turned Nintendo on us Oh noes!!!
de beste NFS naar mijn gevoel, ik mis die cockpit al zo lang in NFSquote:
Most Wanted voldoet al aan een aantal van die eisen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:45 schreef Impreza_STI het volgende:
Pff wanneer komen ze nou weer met een leuke NFS. Al die tuningpoep heb ik nu wel weer gezien. Waar zijn die goede ouwe tijden gebleven waar je nog dashboarden met dashboardverlichting had, waar je politie had, waar je zelf politie kan zijn, waar je overdag en s'nachts kan rijden, waar je in een niet tuppeware auto kan rijden![]()
Waar zijn die tijden !?!
Je hoeft niet te tunen, en met carbon kan je de politie zijn, online zelfs.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:45 schreef Impreza_STI het volgende:
Pff wanneer komen ze nou weer met een leuke NFS. Al die tuningpoep heb ik nu wel weer gezien. Waar zijn die goede ouwe tijden gebleven waar je nog dashboarden met dashboardverlichting had, waar je politie had, waar je zelf politie kan zijn, waar je overdag en s'nachts kan rijden, waar je in een niet tuppeware auto kan rijden![]()
Waar zijn die tijden !?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |