Inderdaad ja. Underground is te doen, maar Most Wanted is gewoon saai.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:10 schreef OnlineGokker het volgende:
Hopelijk is dit de laatste baggergame uit de Need for speed serie en gaan ze volgend jaar weer verder waar ze 4-5 jaar geleden gebleven waren
Underground 2 vond ik te uitgebreid qua tuning.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Underground is te doen, maar Most Wanted is gewoon saai.
Opzich is het free roaming idee echt wel vet. Maar alleen om een race te vinden aan de andere kant van de stad was het inderdaad klote in NFSU2. Gelukkig was het in NFSMW beterquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:13 schreef switchboy het volgende:
Bij most wanted hoefde je tenminste niet de hele stad rond te rijden naar racesmaar werden ze geteld als ze vanuit het menu gestart weren 14.gif
Dus ik hoop dat dat bij Carbon ook zo zal zijn. Shops graag ook vanuit het menu. Free roaming
Demo komt eind van Spetember / Begin Oktober. Volgens mij zitten we nu wel aan het eind van September. Over 2 weken is hij er cker wel denkikquote:
Veeeel beterquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:18 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Opzich is het free roaming idee echt wel vet. Maar alleen om een race te vinden aan de andere kant van de stad was het inderdaad klote in NFSU2. Gelukkig was het in NFSMW beter![]()
Vet! Ziet er zeker goed uit!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:26 schreef MosPos het volgende:
Hier een trailertje, ziet er goed uit toch![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:26 schreef MosPos het volgende:
Hier een trailertje, ziet er goed uit toch![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 17:18 schreef switchboy het volgende:
Demo! Demo! Demo!
Ik kan niet wachten. Hopelijk komt ie dit weekend!
Demo! Hopelijk vnadaag, maar dat zal wel niet. Ik denk 1 oktoberquote:
Nee hoor, gewoon eind van de maandquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:51 schreef X-fi het volgende:
Het wordt volgens mij echt veel te laat vrij gegeven
Dit weekend hopenlijkquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:29 schreef MosPos het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon eind van de maand
quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:14 schreef X-qlusive. het volgende:
1 november... ook voor PC ?
Oud nieuws hèquote:Op maandag 25 september 2006 08:27 schreef Maikalo het volgende:
Zaterdag bij een gamewinkel geweest. Ze zeiden dat hij 2 november in de winkel zou zijn. Die kerel had ook al de demo mogen spelen. Je kan nu bijvoorbeeld ook de grootte van je bumper aanpassen. Dus net als NFSU1 voorbumper kiezen, alleen dan kan je hem nog aanpassen daarna op grootte. Klinkt goed![]()
2 november, om je even uit die droom te helpenquote:Op donderdag 28 september 2006 14:31 schreef MosPos het volgende:
We zitten nu echt in Eind sept. ik hoop dat hij morgen uitkomt
quote:Op donderdag 28 september 2006 15:40 schreef X-fi het volgende:
2 november de volledigegame ja! Hij heeft het over de demo.
quote:Op donderdag 28 september 2006 15:40 schreef X-fi het volgende:
2 november de volledigegame ja! Hij heeft Ik had het over de demo.
Bedoelde eigenlijkquote:Op donderdag 28 september 2006 15:54 schreef X-fi het volgende:
[..]
Wat is er?Bedoel het niet rot hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |