Nah niet ver boven hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:31 schreef sanderp het volgende:
[..]
jij bent zeker ook zo iemand die gibson ver boven epiphone stelt en fender ver boven squier.....
beterquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:32 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Weer een 'nieuw' discussiepuntje, jeuh!
Jij bent zeker ook zo iemand die epiphone net zo goed vind als Gibson...
Als dat zo zal zijn zal ik geen jappaner hebben gekochtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:34 schreef Jorikjet het volgende:
maar bij brian gaat het volgens mij ook vaak gewoon om de naam van de gitaar...
heeft behringer geen reverb pedaaltje?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:34 schreef Doodmetaal het volgende:
Heeft iemand ervaring met de stetsbar? Ik wil graag een tremolo op mijn Gibson, maar vraag me af hoeveel het kost, of het klinkt en of het het wel waard is en waar het te krijgen is natuurlijk ook..
[afbeelding]
www.stetsbar.com
En wat is een goed(koop) reverb pedaal wat nog wel goed klinkt?
Waarom pak je niet gewoon een bowen handle? Hoef je ook niet te boren/schroeven!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:34 schreef Doodmetaal het volgende:
Heeft iemand ervaring met de stetsbar? Ik wil graag een tremolo op mijn Gibson, maar vraag me af hoeveel het kost, of het klinkt en of het het wel waard is.
[afbeelding]
www.stetsbar.com
Geen ervaring mee,quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:34 schreef Doodmetaal het volgende:
Heeft iemand ervaring met de stetsbar? Ik wil graag een tremolo op mijn Gibson, maar vraag me af hoeveel het kost, of het klinkt en of het het wel waard is en waar het te krijgen is natuurlijk ook..
[afbeelding]
www.stetsbar.com
en er binnen 24 uur gelijk an van af willenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:36 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Als dat zo zal zijn zal ik geen jappaner hebben gekocht
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:37 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
en er binnen 24 uur gelijk an van af willen
Klopt...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:34 schreef sanderp het volgende:
[..]
beter![]()
nee, ik ben van mening dat een epiphone niet persé slechter hoeft te zijn dan een gibson![]()
+1 Scherp!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:37 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
quote:
Heey nu hou ik hem wel hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:37 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
Asjeblieft, een mooi bod!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:40 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
[..]
Heey nu hou ik hem wel hoor
Tenzij ik een mooi bod krijg
Hahaha, wordt dat bijgeleverd?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:27 schreef guitarist.nl het volgende:
Oja en ik ging ff een plaatje van de big muff zoekenKLIK
Helaas niet te beluisteren!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:45 schreef Doodmetaal het volgende:
Heb je een goede site van die bowen handle waar ik het ook kan beluisteren misschien?
Geen behringer, bitte.
Je ziet ze weinig tot niet in Nederland, dus het zou wel heel toevallig zijn als er iemand op dit forum en in dit topic er een heeft!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:50 schreef Doodmetaal het volgende:
Maar niemand heeft er dus ervaring mee?
Het is stukken goedkoper dan de stetsbar.. maar het is een beetje jammer dat er zo weinig info over te vinden is en ik niet kan horen hoe het klinkt.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:52 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Je ziet ze weinig tot niet in Nederland, dus het zou wel heel toevallig zijn als er iemand op dit forum en in dit topic er een heeft!
Ik wil er ook één op mijn SG... die Maestro vibrola's zijn helemaal niet te koop los...![]()
Qua constructie lijkt het erg op de moderne (studs) tremelo van Fender, dus ik kan me voorstellen dat ie ongeveer zo werkt cq. klinkt!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:54 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Het is stukken goedkoper dan de stetsbar.. maar het is een beetje jammer dat er zo weinig info over te vinden is en ik niet kan horen hoe het klinkt.
Ja, ik zou zeggen pak de Holy Grailquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:03 schreef Doodmetaal het volgende:
Een reverb pedaal kost minsten 70/80 zo te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |