quote:'Linksback Braafheid naar Ajax'
Gepubliceerd op 01-07-06 om 17:06 door Mark Vonk
Edson Braafheid speelt komend seizoen voor Ajax. Dat meldt EuropeSoccer vandaag. Na lang onderhandelen gaat Braafheid dan toch naar Ajax. De linksback wilde graag hogerop. In maart zei Foeke Booy dat al waarop dat nogmaals bevestigt werd. 'Edson wil graag hogerop'.
De Europees kampioen –21 jaar tekent in Amsterdam een contract van vijf jaar. FC Utrecht krijgt naar verluid 1,5 miljoen voor de linksback.
Braafheid zou bij Ajax de strijd aan moeten gaan met Urby Emanuelson. Wie Braafheid bij Utrecht opvolgt is nog niet bekend.
Klopt, ik weet et ook niet zeker maargoed ik hoop wel dat het zo is. Ik vind Braafheid een betere linksback dan Urby.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:03 schreef Urquhart het volgende:
Goede aankoop voor de breedte. Je zat toch met een gat achter Emanuelson.
Maar ik twijfel over de betrouwbaarheid van EuropeSoccer
Ik heb bij Marco in de straat gewoont, 18 jaar lang, en bij hem in de klas gezeten (dit gedeelte is echt waar).. en hij heeft mij inderdaad vertelt dat hij de aanvoerdersband zal dragen (en dit gedeelte mag je met een korreltje zout nemenquote:
Krohn-Dehli is de juiste man.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:23 schreef -Wolf- het volgende:
Hm, Stam is niet echt een aanvoerder. Ik zou denk ik toch voor Sneijder gaan.Of Heitinga. Maar met Ten Cate weet je het nog niet.
Stam niet echt een aanvoerder? De man straalt toch kracht, gezag en onoverwinnelijkheid uit. Aan welke eisen moet ie nog meer voldoen? Jaapie schopt een jonge gozer met een grote bek zo het hek over hoor.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:23 schreef -Wolf- het volgende:
Hm, Stam is niet echt een aanvoerder. Ik zou denk ik toch voor Sneijder gaan.Of Heitinga. Maar met Ten Cate weet je het nog niet.
Stam is geen aanvoerders typequote:
Liever Braafheid dan niemand op de bankquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Braafheid? Heeft nu niet echt een hele goede indruk gemaakt op mij
inderdaad.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:27 schreef twi het volgende:
[..]
Liever Braafheid dan niemand op de bankVermaelen mag van mij trouwens ook wel linksback.
Die kan bij Jong Ajax nog niet mee. Dat was die boomstam die ten onrechte Ahn uit de basis hield.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:32 schreef Pritt het volgende:
Inderdaad geen slechte investering.
Af en toe een invalsbeurtje en Ajax krijgt miljoenen aan verkoop binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |