Nee, het groeit niet. In de open for business expansion zitten geloof ik wel kappers, maar lijkt me niet dat het haar dan ineens groeit ofzo.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:16 schreef fresta het volgende:
ff vraagje, groeit het haar van je sim ook? zo ja, moet je dan ook naar de kapper en zo?
Dat doe ik waarschijnlijk fout!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
als je op haar klikt kun je de maaltijd uitkiezen en komt ze het brengen.
haha oke dank jequote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee, het groeit niet. In de open for business expansion zitten geloof ik wel kappers, maar lijkt me niet dat het haar dan ineens groeit ofzo.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:36 schreef fresta het volgende:
ben vandaag bij de mediamarkt geweest (Zwolle) en nog een paar andere winkels en alle sims 2en waren uitverkocht! stom..
Daar (FRS Zwolle) heb ik gisteren Gaan Het Maken gekocht (lees: gratis gehaald met Freebees). Leuke uitbreiding! Lekker moeilijk. Ik vermaak me wel weer een tijdje.quote:
Gaan het maken?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:41 schreef Double-U het volgende:
[..]
Daar (FRS Zwolle) heb ik gisteren Gaan Het Maken gekocht (lees: gratis gehaald met Freebees). Leuke uitbreiding! Lekker moeilijk. Ik vermaak me wel weer een tijdje.
Ja, Gaan Het Maken. Uitbreiding van Sims2.quote:
Hmm. Heb ik niet. Heb alleen Universityquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:48 schreef Double-U het volgende:
[..]
Ja, Gaan Het Maken. Uitbreiding van Sims2.
Zeker gaaf, als ik het zo hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:54 schreef Double-U het volgende:
In Gaan Het Maken kan je je eigen bedrijf beginnen en opbouwen. Weer eens wat anders dan kindjes krijgen en op laten groeien. Ik vind het een leuke afwisseling.
IK HAAT ROOD HARIGE SIMSquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:08 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
get a room you two!![]()
![]()
edit: ik hou btw vooral van zwart-harige sims, brunettes vind ik ook nog wel mooi..Maar ik heb eerlijk gezegd bijna geen blonde sims...en roodharige sims zijn bij mij al helemaal uit den boze...daar mogen mijn sims niet eens vrienden mee worden!!
![]()
![]()
Nounouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |