Bos sloeg de spijker op z'n kop met zijn conclusie.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:22 schreef Toad het volgende:
Wat een vertoning zeg. LPF, SGP en het CDA zitten er echt een wollige boel van te maken.
Politieke realiteit is dat een coalitiepartij haar steun heeft ingetrokken en dat betekent nieuwe verkiezingen.
Ze lachen echt om de meest kinderachtige dingen. Als je een scheet laat in die zaal ligt echt iedereen plat volgens mij.quote:
Jaja, lul d'r maar om heen. Feit blijft dat de coalitie straks lekker aan de bbq gaat en de oppositie treurend aan de tofuburger in de eigen achtertuin.quote:
Nou ja, in ieder geval een nieuwe informatieronde waarin wordt gekeken naar mogelijke oplossingenquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:22 schreef Toad het volgende:
Politieke realiteit is dat een coalitiepartij haar steun heeft ingetrokken en dat betekent nieuwe verkiezingen.
Niet alleen voor de stem.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:23 schreef kollie het volgende:
ik ben allergisch voor de stem van Halsema![]()
Die houdt het stopcontact onder schot.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:22 schreef Harry_Sack het volgende:
waar is Zalm eigenlijk om de stekker er uit te trekken?
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 29 juni 2006 17:23 schreef kollie het volgende:
ik ben allergisch voor de stem van Halsema![]()
daar heb je een puntquote:
Hij wil eerst effe relaxt met reces.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:22 schreef Harry_Sack het volgende:
waar is Zalm eigenlijk om de stekker er uit te trekken?
Ging idd nergens overquote:
lol, ik lach me hier suf om je pavlov-reactie.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:23 schreef Bayer het volgende:
[..]
Jaja, lul d'r maar om heen. Feit blijft dat de coalitie straks lekker aan de bbq gaat en de oppositie treurend aan de tofuburger in de eigen achtertuin.
Joh?quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Het gaat helemaal niet meer over Verdonk of Hirsi Ali.
nee, we zitten nu op de kern van de zaak. Het zwakke gelul van D'66.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:24 schreef Asskicker14 het volgende:
indirectquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Ja, maar gelukkig niet door links.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:24 schreef Nyrem het volgende:
Je weet immers precies als je besodemietert wordt![]()
![]()
nog niet gevallenquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:25 schreef Waxxer het volgende:![]()
Ja heeeelll genant, maar ik ben dus net weer terug en er spoken opeens allerlei berichten door mijn hoofd enz enz enz, hoe zit het nou: DREIGT het kabinet te vallen of IS het al gebeurd?? Ik vind Femke opeens wel érg vrolijk en de scheiding van Bas zat wel érg strak... (en ik zal zelf even verder zoeken naar e.e.a., maar kan er ff geen chocola meer van maken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |