typisch van zequote:Op zondag 30 juli 2006 15:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat klein geschreven was meer voor de canon-fans die blijkbaar minder over hun "eigen" merk weten dan ik![]()
Als ik dat wist was ik importeur gewordenquote:Op zondag 30 juli 2006 17:03 schreef HMaster-II het volgende:
Waarom zijn de lenzen die ik wil aanschaffen altijd niet meer op voorraad bij de winkels op het moment dat ik de koop wil sluiten
Canon EF 24-105mm f/4L IS USM..... Ik weet dat Kamera Express hem wel op voorraad heeft, Maar, KE is ruim 100 euries duurder dan de Konijnquote:Op zondag 30 juli 2006 17:41 schreef ebeaydojraes het volgende:
bel vantevoruh dan weet je t. wa mot je hebbuh dan?
Dus hij is wel op voorraad! Niet zeuren dus.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:18 schreef HMaster-II het volgende:
Canon EF 24-105mm f/4L IS USM..... Ik weet dat Kamera Express hem wel op voorraad heeft, Maar, KE is ruim 100 euries duurder dan de Konijn
1 eurie = 1 euro = 1 keer 2.20371 guldenquote:Op zondag 30 juli 2006 21:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dus hij is wel op voorraad! Niet zeuren dus.
En hoeveel is 1 eurie in echt geld?
Keuzes, keuzes, keuzesquote:
eerste instantie wilde ik zo goed koop mogelijk de camera/lens gaan kopen. Echter daar heb je niet de mogelijkheid om lenzen uit te proberen. Ik ga de van de week eens opzoek naar waar dat wel kan.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:44 schreef Elefes het volgende:
[..]
Keuzes, keuzes, keuzes
Ben je van plan je camera en/of lens in de winkel te kopen? Dan zou je vast wel wat aan lenzen even uit mogen proberen, als je het vraagt. Je bent alleen wel ook wat duurder uit..
Er zijn ook een aantal online shops die een echte winkel hebben (of andersom), bijvoorbeeld Foto Konijnenberg geloof ik. Daar zou je ook aan kunnen denkenquote:Op maandag 31 juli 2006 10:06 schreef GiSH het volgende:
[..]
eerste instantie wilde ik zo goed koop mogelijk de camera/lens gaan kopen. Echter daar heb je niet de mogelijkheid om lenzen uit te proberen. Ik ga de van de week eens opzoek naar waar dat wel kan.
is me net iets te ver weg, door benzine is het voordeel wegquote:Op maandag 31 juli 2006 12:04 schreef Elefes het volgende:
[..]
Er zijn ook een aantal online shops die een echte winkel hebben (of andersom), bijvoorbeeld Foto Konijnenberg geloof ik. Daar zou je ook aan kunnen denken.
In je profiel staat dat je in Zwijndrecht woont, dus daarvan uitgaande:quote:Op maandag 31 juli 2006 12:54 schreef GiSH het volgende:
[..]
is me net iets te ver weg, door benzine is het voordeel weg
Foka staat morgen op m'n lijstje, vergeet foto klein.. was ik vandaag geweest..quote:Op maandag 31 juli 2006 14:02 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
In je profiel staat dat je in Zwijndrecht woont, dus daarvan uitgaande:
Kamera express zit in capelle, maar je mag er niets proberen, dus daar hoef je al niet naar toe te gaan. Miss is de Foka in Rotterdam iets? Bij het Oostplein in de buurt. En als je toch in de stad bent, Fotoklein heeft er ook wat vestigingen zitten.
Dank u voor de snelle reactie.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:06 schreef Xilantof het volgende:
...
máár!!!
bijv. 8-80mm is ook een 10x zoomlens!
8mm is hier dan ultra-groothoek. en 80 is een lichte telelens.
...
In jou verhaal zou ik op zoek gaan naar een 18-200 mm bereik. 18 mm is lekker groothoek voor gebouwen en landschapjes, en 200mm is leuk tele om wat te kunnen in zoomen.
Die millimeters kun je niet vergelijken met een zoomlens voor DSLR. Is een compleet andere verhouding. Er staat vermoedelijk wel bij wat het 35mm-equivalent is.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:30 schreef Wozzy het volgende:
[..]
Dank u voor de snelle reactie.
Ik heb nog een opvolgvraagje.. Op de lens van de S50 staat 7.1-21.3mm. Betekent dat ik met de S50 meer gebouw/landschap op de foto krijg dan met de 18 stand van een 18-200mm lens?
volgens dpreview is het 35 - 105 mmquote:Op maandag 31 juli 2006 22:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die millimeters kun je niet vergelijken met een zoomlens voor DSLR. Is een compleet andere verhouding. Er staat vermoedelijk wel bij wat het 35mm-equivalent is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |