Bron ANPquote:Publiek Binnenhof jouwt D66-ministers uit
DEN HAAG (ANP) - Enkele tientallen mensen op het Binnenhof hebben de D66-ministers Laurens Jan Brinkhorst en Alexander Pechtold met boegeroep ontvangen toen ze uit de Trêveszaal kwamen. ,,Naar huis, naar huis, naar huis'', scandeerden sommigen. Premier Jan Peter Balkenende kreeg een applausje toen hij over het Binnenhof naar de Tweede Kamer liep, waar hij zojuist een verklaring heeft afgelegd.
http://streams.planet.nl/cgi-bin/reflector.cgi?source=195.121.7.100&stream=TKStream3&title=Tweede%20Kamer%20der%20Staten-Generaalquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:16 schreef nixxx het volgende:
is er ergens een stream van dat debat? heb hier geen tv..
www.tweedekamer.nlquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:16 schreef nixxx het volgende:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:16 schreef nixxx het volgende:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:04 schreef the_disheaver het volgende:
stream plenaire zaal
hij is geopend.
Waaibomenhout natuurlijk.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:16 schreef Harry_Sack het volgende:
Kom op Loesewies, laat zien uit welk hout je gesneden bent, hup!
Als dit verder geen gevolgen heeft dan hoop ik eigenlijk dat D'66 dit niet te boven komt, dan hebben ze hun bestaansrecht simpelweg verspeeld imho.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben benieuwd of D66 dit ooit nog te boven komt...
Waren dat, heel toevallig, misschien dezelfde figuren die vandaag tegen de veteranendag protesteerden?quote:
Op z'n minst.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:18 schreef Genverbrander het volgende:
Als dit echt gebeurt verwacht ik dat de leden van D66 deze week nog de partij zullen opblazen in een partijcongres.
Presenteerden er mensen tegen de veteranendag?quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:21 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Waren dat, heel toevallig, misschien dezelfde figuren die vandaag tegen de veteranendag protesteerden?
Het debat is geschorst tot 16.30. Je hebt dus nog 8 minuten geen zorgen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:21 schreef gitaarsnaar het volgende:
g*dv*rd*mme, ned 1,2 en 3 liggen er precies nu uit in den haag
Da's geen toeval!quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:21 schreef gitaarsnaar het volgende:
Ja, er presenteren mensen tegen de veteranendag.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:22 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
Presenteerden er mensen tegen de veteranendag?
Hoe ver was dat linkse tuig heen?![]()
Welke anarchist heeft met de draden lopen knoeien.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:21 schreef gitaarsnaar het volgende:
Zo bedrijf je politiek idd. Puur op rancune.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:22 schreef frankium het volgende:
Heb toch al een hekel aan loeseiwes.
+ veteranendag (veel militair geschut)quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:21 schreef gitaarsnaar het volgende:
ik ga wel naar de tweede kamer toequote:
Whahahaha ik zou nu wel graag bij het spoedberaad van D66 aanwezig willen zijnquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:24 schreef Strolie75 het volgende:
Zou Loesewies nu aan het huilen zijn?
Wij hebben hier ergens haar 06-nummer. Moet ik het even voor je navragen?quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:24 schreef Strolie75 het volgende:
Zou Loesewies nu aan het huilen zijn?
Ik zou voorstellen om onder te duiken op een tropisch eiland en nooit meer terug te komenquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:24 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Whahahaha ik zou nu wel graag bij het spoedberaad van D66 aanwezig willen zijn![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:23 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ja, er presenteren mensen tegen de veteranendag.
jaquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:25 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wij hebben hier ergens haar 06-nummer. Moet ik het even voor je navragen?
V.
democratie is dan ook erg veranderlijkquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:24 schreef Genverbrander het volgende:
Het KAN gewoon niet dat de D66-ministers nu blijven zitten. Van der Laan zei eerder vandaag dat ze de steun had van haar ministers!
Die vrouwenstem is een standaard sample, die kerel zit het net in te spreken denk ik.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:25 schreef the_disheaver het volgende:
lol... De vrouwenstem zegt onzinnige dingen. Dat ie via de draadomroep te luisteren is (ja, waar denk je dat ik naar luister!)
opeens komt een mannenstem, zonder muziek op de achtergrond met tijdstip van schorsing, en de inhoud van het debat
take 3quote:
Welke toekomst? Het verschil tussen 1 of 2 zetels hooguit.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:27 schreef mcyodogg het volgende:
Van der Laan heeft de toekomst van haar partij in haar handen.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:27 schreef Scorpie het volgende:
Wel mooi dat nu van der Laan het pispaaltje is ipv VerdonkWaar zijn de Verdonk bashers nu?
![]()
SAMENVATTING:quote:
Die hebben hun ziel verkocht... de zet ligt nu bij Loesewies vd Laan, of zij nog vertrouwen heeft in haar eigen vertegenwoordigers. Dat is nu het spelquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:27 schreef roelofjan het volgende:
Ehm, het kabinet was unaniem?
En Pechtold en Brinkhorst dan?
Gaat lekker bij D66...quote:Premier Balkenende heeft verklaard dat het kabinet blijft zitten. In de Kamer zei hij dat het kabinet unaniem heeft besloten geen uitvoering te geven aan een motie die niet aanvaard is.
Hij wil jullie gewoon al dat gelul besparenquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:23 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Welke anarchist heeft met de draden lopen knoeien.
Wat is dat steeds voor onzinquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:27 schreef Scorpie het volgende:
Wel mooi dat nu van der Laan het pispaaltje is ipv VerdonkWaar zijn de Verdonk bashers nu?
![]()
Hierquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:27 schreef Scorpie het volgende:
![]()
Goed goed, in zetels zal het niet veel uitmaken, maar wel qua geloofwaardigheid van de partij. Wat misschien cruciaal is tussen een paar zetels of opdoeken.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:28 schreef nikk het volgende:
[..]
Welke toekomst? Het verschil tussen 1 of 2 zetels hooguit.
Welke partijen hebben allemaal voor/tegen de motie gestemd?quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:29 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
SAMENVATTING:
Het enige wat er tot nu toe is gebeurd is dat Balkenende heeft verklaard dat alle ministers unaniem hebben besloten gewoon door te regeren met dit kabinet.
Nu is er grote verwarring over het woord "unaniem" omdat dat betekent dat ook de D66-ministers daar bij zouden zitten. Lousewies heeft eerder verklaard dat de D66-ministers zich terugtrekken als Verdonk blijft zitten.
Niemand snapt het meer dus, inclusief D66, en nu is er dus een spoedoverleg van D66 waardoor de discussie gestaakt is.![]()
![]()
![]()
Ons volk is daar te slap voor. Om Eurosport op de kabel te houden willen ze wel voor vechten, maar politiek.....quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:28 schreef no1uknow het volgende:
Jemig zeg.
En wat komen ze er weer makkelijk vanaf.
Het volk zou eigenlijk in opstand moeten komen.
140.000 bejaarden die ons over komen nemenquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:24 schreef DJKoster het volgende:
+ veteranendag (veel militair geschut)
Het land word overgenomen door D66 mb.v. het leger![]()
Ook niet zo gek, Verdonk heeft gisteren de grootste veeg al gehad. Nu gaat het puur over de vraag wat D66 nu gaat doen en aangezien van der Laan nogal zwabbert...quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:27 schreef Scorpie het volgende:
![]()
Waar ging 't ook alweer om he...quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:27 schreef Scorpie het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |