Met de BWC komt het vast wel goed. Er zijn een paar verzekeraars die moeilijk doen, maar bij het merendeel zullen jullie ongetwijfeld op medische indicatie de ingreep geheel vergoed krijgen, ook bij privé-klinieken (en die hebben geen of amper wachttijd). Ik had voor mijn ingreep geen medische indicatie en ik heb nog een korting van duizenden euro's gekregen doordat mijn zorgverzekeraar afspraken had met de kliniek in kwestie. Dus als je nog correcties wilt laten doen die niet vergoed worden, dan is dat misschien ook een mogelijkheid.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:14 schreef Rewimo het volgende:
Het zou mij niet zoveel uitmaken, mits de medische zorg gegarandeerd is en vooral het natraject (ik ken wat verhalen over complicaties - overigens meer gerelateerd aan de ingreep dan aan de kliniek of het ziekenhuis). En mits het vergoed wordt, want die bult kan ik nog wel financieren maar een bwc is van een andere financiële orde.
Hoe dan ook word ik straks gewoon een supermooie meid waar elke jongen achteraanlooptquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Met de BWC komt het vast wel goed. Er zijn een paar verzekeraars die moeilijk doen, maar bij het merendeel zullen jullie ongetwijfeld op medische indicatie de ingreep geheel vergoed krijgen, ook bij privé-klinieken (en die hebben geen of amper wachttijd). Ik had voor mijn ingreep geen medische indicatie en ik heb nog een korting van duizenden euro's gekregen doordat mijn zorgverzekeraar afspraken had met de kliniek in kwestie. Dus als je nog correcties wilt laten doen die niet vergoed worden, dan is dat misschien ook een mogelijkheid.
Trouwens, Troel, bij een BWC wordt er ook wat vet weggehaald en vaak worden je spieren gereefd. Ik heb zeer zelden voorbeelden gezien van een ankerlitteken hierbij. Je kunt de ingreep ook combineren met liposuctie, als je bijvoorbeeld bang bent dat je heupen anders niet meer in proportie zijn. Wat is het toch fijn om in 2006 te leven.
Jij hebt er zelf vast nog geen idee van hoe jij er uiteindelijk uit komt te zien!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:26 schreef Troel het volgende:
Hoe dan ook word ik straks gewoon een supermooie meid waar elke jongen achteraanloopt
Hm... dan mag Bert wel vast spieren gaan kwekenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:26 schreef Troel het volgende:
Hoe dan ook word ik straks gewoon een supermooie meid waar elke jongen achteraanloopt
Dat moet nu ook alquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jij hebt er zelf vast nog geen idee van hoe jij er uiteindelijk uit komt te zien!![]()
Wat je ook gaat krijgen, is dat je je straks opnieuw moet gaan voorstellen aan mensen die je allang kent maar een tijdje niet gezien hebt.![]()
Ja, da's lachen, ik liep met mijn vriendin (85 kilo kwijt inmiddels) in Schiedam, komt er iemand op haar af die haar alleen maar had herkend aan haar stemquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:28 schreef Claudia_x het volgende:
Wat je ook gaat krijgen, is dat je je straks opnieuw moet gaan voorstellen aan mensen die je allang kent maar een tijdje niet gezien hebt.![]()
Hoeveel voorbeelden heb je gezien dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:22 schreef Claudia_x het volgende:
......Ik heb zeer zelden voorbeelden gezien van een ankerlitteken hierbij.......
Inmiddels honderden.quote:
Weet je nog wat de reden daarvoor was? Veel overhangend vel boven de navel, te veel huid in de breedte over, te veel spanning op het litteken, huid die niet ver genoeg naar beneden getrokken kan worden?quote:De mensen die ik ken uit het ziekenhuis en die na WLS een BWC (leuk al die afkortingen trouwens)
ondergaan hebben dacht ik allemaal een mexicaans hoed (ofwel anker) gekregen. Incl. ikzelf![]()
Volgens mij vertelde die chirurg me toendertijd dat het met zoveel overtollig huid noodzakelijk wasquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:28 schreef Claudia_x het volgende:
Weet je nog wat de reden daarvoor was? Veel overhangend vel boven de navel, te veel huid in de breedte over, te veel spanning op het litteken, huid die niet ver genoeg naar beneden getrokken kan worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |