dat klinkt idd als zijnde behoorlijk drukquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:28 schreef Patch het volgende:
Ik werk op dit moment als Docent Drama & Toneel op enkele ZMOK woongroepen in Duitsland, en daarnaast nog het hele nasynchronisatiegebeuren
Tot dusver nog niet, heb me nog niet zo verdiept hier in Keulen bijv.quote:
Uitspraak en grammatica is voor 100% in orde.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:39 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb de indruk dat voor nasynch werk in duits je duits nagenoeg perfect zijn, toch?
grtjs terug vanuit Duitslandquote:
Bendu gaai Brabandur jah?quote:
Hoe staat t met het "iniminie Coen-tournamentje" Doff?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:56 schreef Doff het volgende:
[..]
Vind Barton Fink eigenlijk nog steeds de beste.
Maar kisschien volgende week na introductie-week. Heb nog nooit tournamentje gehouden.
Moet nog steeds mentorkindjes vermakenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:00 schreef cwk het volgende:
[..]
Hoe staat t met het "iniminie Coen-tournamentje" Doff?![]()
Nou, dat is eindelijk achter de rug. Nu nog alleen even The Ladykillers kijkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:47 schreef Doff het volgende:
[..]
Moet nog steeds mentorkindjes vermaken.
Komt nog.![]()
nouwwwwquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:19 schreef Patch het volgende:
Vanuit Duitsland: " En dan denk ik aan Brabant, want daar brandt nog licht...."
![]()
Zie je dat, Doff doet er al 6 dagen over om The Ladykillers te kijken. Hij was dan ook niet zo goed.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:54 schreef Doff het volgende:
[..]
Nou, dat is eindelijk achter de rug. Nu nog alleen even The Ladykillers kijken. Ik hoop vanavond.
Dat zegt dus iedereen en ik heb helemaal geen zin om 'm te kijkenquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:16 schreef cwk het volgende:
[..]
Zie je dat, Doff doet er al 6 dagen over om The Ladykillers te kijken. Hij was dan ook niet zo goed.
Dan heb je Sitcom nog niet gezien.quote:
Eerste Godard en ik heb 'm pas gehuurd, ik kijk vanavondquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:52 schreef Sokolsky het volgende:
Wat vond je van À bout de souffle? En was dat je eerste Godard?
Heb gisteren even het beginnetje gekeken en dat zag er veel belovend uit. Lekker jazzy deuntje en sfeervolle beelden. Deed me zelfs een beetje denken aan Ascenseur pour l'Echafaud en C'est Arrivé Pres de Chez Vous, al maak ik nu vast een heel foute opmerking.quote:
Gisteravond gekeken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:52 schreef Sokolsky het volgende:
Wat vond je van À bout de souffle? En was dat je eerste Godard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |