dat klinkt idd als zijnde behoorlijk drukquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:28 schreef Patch het volgende:
Ik werk op dit moment als Docent Drama & Toneel op enkele ZMOK woongroepen in Duitsland, en daarnaast nog het hele nasynchronisatiegebeuren
Tot dusver nog niet, heb me nog niet zo verdiept hier in Keulen bijv.quote:
Uitspraak en grammatica is voor 100% in orde.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:39 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb de indruk dat voor nasynch werk in duits je duits nagenoeg perfect zijn, toch?
grtjs terug vanuit Duitslandquote:
Bendu gaai Brabandur jah?quote:
Hoe staat t met het "iniminie Coen-tournamentje" Doff?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:56 schreef Doff het volgende:
[..]
Vind Barton Fink eigenlijk nog steeds de beste.
Maar kisschien volgende week na introductie-week. Heb nog nooit tournamentje gehouden.
Moet nog steeds mentorkindjes vermakenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:00 schreef cwk het volgende:
[..]
Hoe staat t met het "iniminie Coen-tournamentje" Doff?![]()
Nou, dat is eindelijk achter de rug. Nu nog alleen even The Ladykillers kijkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:47 schreef Doff het volgende:
[..]
Moet nog steeds mentorkindjes vermaken.
Komt nog.![]()
nouwwwwquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:19 schreef Patch het volgende:
Vanuit Duitsland: " En dan denk ik aan Brabant, want daar brandt nog licht...."
![]()
Zie je dat, Doff doet er al 6 dagen over om The Ladykillers te kijken. Hij was dan ook niet zo goed.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:54 schreef Doff het volgende:
[..]
Nou, dat is eindelijk achter de rug. Nu nog alleen even The Ladykillers kijken. Ik hoop vanavond.
Dat zegt dus iedereen en ik heb helemaal geen zin om 'm te kijkenquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:16 schreef cwk het volgende:
[..]
Zie je dat, Doff doet er al 6 dagen over om The Ladykillers te kijken. Hij was dan ook niet zo goed.
Dan heb je Sitcom nog niet gezien.quote:
Eerste Godard en ik heb 'm pas gehuurd, ik kijk vanavondquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:52 schreef Sokolsky het volgende:
Wat vond je van À bout de souffle? En was dat je eerste Godard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |