abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39353468
ik zal het aanpassen, thanks
"There is no logical way to the discovery of elemental laws. There is only the way of intuition, which is helped by a feeling for the order lying behind the appearance."
Albert Einstein
  donderdag 29 juni 2006 @ 13:58:53 #27
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_39353826
Ik denk dat het topic toch meer in TRU past. Ik schop het daar dan ook voorzichtig heen.

WFL >>> TRU
pi_39354850
is ook goed
"There is no logical way to the discovery of elemental laws. There is only the way of intuition, which is helped by a feeling for the order lying behind the appearance."
Albert Einstein
  donderdag 29 juni 2006 @ 17:37:16 #29
20435 Dante_A
Multidisciplinair
pi_39361723
Even een copy-paste van een tekst n.a.v. van jouw website uit een eerder gesloten topic:
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 12:01 schreef Dante_A het volgende:
Prachtig dit!

Waarom heb je het overigens voortdurend over '3-dimensional reality' terwijl juist de vierde (tijd) zo cruciaal zou moeten zijn in jouw 'theorie'? Bovendien leeft iedereen in een 4-dimensionele realiteit anders zou er verdomd weinig gebeuren op deze aarde.

Als je al je 'gebeurtenissen' slechts baseert op dingen die jou via de media bereiken, wat doe je dan met dingen die je mist omdat je op vakantie was/de media niet interessant vonden om door te geven/alleen lokaal, ver weg van Nederland de media bereiken? Die metingen/constateringen verricht je dus niet?

Als voor jou een tijd als 11:11 zo belangrijk is, wat gebeurt er dan als jouw klok iets achter of voor loopt? Jouw 11:11 is iemand anders 11:12 of 11:10 (en mijn 10:11 maar dat terzijde). Nog afgezien van het feit dat bijvoorbeeld een tijd als 22:22 in grote delen van de wereld gewoon 10:22 PM heet en dat voor mensen met een analoge klok die cijfers sowieso geen verband houden.

Waarom noem je Pim Fortuyn 'our would have been prime minister' terwijl het er nooit naar uit heeft gezien dat hij Minister President zou worden, zelfs niet als hij was blijven leven? Daar zijn namelijk wel wat meer stemmen voor nodig dan het hoogste aantal dat hij ooit heeft gehaald.

Waarom is 11 september 2001 zo belangrijk en niet het uitbreken van de eerste wereldoorlog, de moord op Marten Luther King of Olof Palme, de val van Srebrenica of de Falkland Oorlog?
Liever elke anderhalve minuut een vliegtuig over mijn hoofd dan één keer in de week een draaiorgel in m'n straat.
Europeanen aller landen verenigt u.
Meten is weten, zolang je weet wat je meet.
Chanson du jour: Sonic Youth - Cross the Breeze
  donderdag 29 juni 2006 @ 17:48:10 #30
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_39362030
This thread is worthless without pics

dan zal ik wel ff

Centrum in trigoni centri

het solomons zegel is zo dan ook een 2 D representatie van het 3D dubele tetraheder model

The actual contact point of a circumscribed tetrahedron... is precisely 19.47°, rounded up to the canonical "19.5°." The sine of 19.47° is .3333 (which, by the way, is where we believe the significance of the mysterious Masonic “33rd Degree” comes from).
  donderdag 29 juni 2006 @ 22:42:17 #31
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_39372556
Geweldig Dutch!

Wat dit te maken heeft met spirituele groei, het is voor iedereen anders. Daarom is het geen geloof, kom op zeg. Iedereen heeft andere delen, andere delen. Dat zijn delen uit andere dimensies, uit mijn Thuis, mijn spirituele familie.

Je zou die spirituele groei ook kunnen noemen: ontwakingsproces. Er zijn op dit moment miljoenen menselijke engelen die door een ontwakings/herinneringsproces gaan. En er zijn miljoenen engelen in de "celestial realms" oftewel Hogere dimensies, als wij ze roepen, en vragen om hulp.

Deze ontwikkeling op het gebied van het wetenschappelijk ontdekken van andere dimensies, werpt weer een heel nieuw licht op wat wij channeling noemen met Engelen. En ook de plaats waar we heen gaan na de dood. Heeft er allemaal mee te maken.

Bij de spirituele groei hoort bewustwording, veeeeel bewustwording, het zorgt ervoor dat je voelt dat je deel uit maakt van een groter geheel.
pi_39374935
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:38 schreef Dutch. het volgende:
die meerdere dimensies die aangetoont zijn met de snaartheorie zullen uiteindelijk ook nodig zijn om onze realiteit wetenschappelijk te beschrijven. Ondertussen lijkt het mij zinvol om te filosoferen over wat die andere dimensies voor ons betekenen en wat onze plaats hierin is.
Die meerdere dimensies zijn niet aangetoond. De snaartheorie heeft zichzelf nog lang niet bewezen. De reden om die dimensies in te voeren, is omdat je anders te maken krijgt met niet-fysische toestanden. Het interessante is dus dat de theorie het aantal ruimte-tijd dimensies vastlegt, en in die zin is ze redelijk uniek. Maar, de snaartheorie heeft zeker niet aangetoond dat die dimensies er zijn ! Het is simpelweg een vereiste van de theorie, en die theorie staat zeker niet op een voetstuk zoals de algemene relativiteitstheorie of de quantumfysica. Sommige mensen zien er een boel heil in, anderen menen dat de theorie de plank volledig mis slaat. Het probleem is, dat ze nog niet zoveel concrete fysische voorspellingen heeft gedaan die toetsbaar zijn. En dus blijft het nog afwachten wat voor status de theorie zal krijgen.

Wat jij vervolgens met die dimensies wilt doen is me volstrekt onduidelijk, persoonlijk ben ik wat vies van zweefdoenerij over een wiskundig begrip. Een dimensie is een vrijheidsgraad, of strikter gezegd: het aantal dimensies van een ruimte wordt bepaald door het aantal onafhankelijke basisvectoren die de ruimte opspannen. Ik snap niet waarom nou juist dit concept voer is voor zoveel speculatie, zweverij, etc. Er zijn een boel verschillende "definities" van het woordje "dimensie" in omloop, maar ik vind het raar dat je dan juist die wiskundige definitie er bij pakt. Om haar vervolgens verkeerd te interpreteren.
pi_39375638
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 11:34 schreef Dutch. het volgende:
De principes zijn gebaseerd op Hyper Dimensional Physics elementen, Platonische Geometrie toegepast op de bewegingen in ons zonnestelsel en dus onze perceptie van tijd, de Gulden Snede Phi ratio gerelateerd aan de omloop banen van planeten in ons zonnestelsel, etc.
Je noemt in deze paragraaf ongeveer vijf verschillende elementen die geen direct verband met elkaar hebben. Wat is volgens jou wel het verband?

En zou je de theorie wat meer kunnen uitleggen? Je OP is nu namelijk een beetje vaag .
pi_39381438
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 17:37 schreef Dante_A het volgende:
Even een copy-paste van een tekst n.a.v. van jouw website uit een eerder gesloten topic:
[..]
Dante_A,

Wanneer tijd gezien wordt als een 4e dimensie maakt het geen verschil, het gaat mij om dimensies buiten de normaliter geaccepteerde realiteit, of die nou 3 of 4 dimensioneel genoemd wordt.
De methodes die ik toepas zijn in principe overal op toepasbaar, op microniveau in ons persoonlijk leven ( waar ik zelf niet mee bezig ben omdat ik me graag laat verrassen in mijn persoonlijke leven) en op macro niveau ( regionaal, nationaal wereld wijd etc.). Doel is om te anticiperen op toekomstige gebeurtenissen en ik concentreer me dan min of meer op wat mijn pad kruist en belangrijk lijkt. Het is natuurlijk onmogelijk om alles bij te houden, daarom is het macroniveau het belangrijkste voor mij omdat iedereen op een of andere manier bij betrokken kan zijn.

11:11 is een 'prompt', veel mensen zien dit meer dan gemiddeld en wat het precies betekend, daar zijn de meningen over verdeeld ( google het maar eens). In ieder geval liikt het een vorm van 'contact' te zijn, die van buiten onze geaccepteerde dimensies komt. Het zijn de getallen, niet de tijd die belangrijk is want de tijd is over de wereld natuurlijk verschillend.

Voor mij betekend 11:11 echter nog meer. Als het een soort 'ontwakenings' sein is dat heeft het getal misschien ook een diepere betrekenis. Ik kwam op de gedachte een tijdsframe rond een willekeurige dag te bekijken van 1111 dagen:
de startdag + 555 dagen + de observatie datum in het midden + 555 dagen einddag.
( ook over het nummer 555 is veel te vinden op het internet).
Ik heb de start- en eind dagen 'trigger' datums genoemd die een relatie hebben met de geobserveerde dag in het midden. Ik heb het 1111 dagen tijdsframe rond een geobserveerde dag het 'ontwakenings tijdsframe ' genoemd. ik zal hier later meer over uitleggen want anders wordt mijn verhaal te lang.

'would' of 'could' is niet relevant, het gaat erom dat Pim vermoord is. ik kom hier ook op terug.

11 september 2001 is belangrijk omdat we nu het terrein van de platonische geometry betreden.

Merlin heeft een mooi plaatje gepost met een Tetrahedron in een gesloten bol. Hyper dimensional Physics heeft alles te maken met rotaties en de 19.47 graden intersectie punten zouden de hyper dimensionele werking in onze realiteit kunnen onthullen, zoals zonnevlammen die rond 19.47 graden Noord en Zuid uit de zon komen, vulkanische activiteiten in het zonnestelsel en nog veel meer voorbeelden die ik verzameld heb.

Dat zijn de physieke en zichtbare aanwijzingen van hyper dimensionele activiteit maar hoe zit het met onze perceptie van tijd? Wij drukken tijd uit in dagen maar in feite meten we de aftand die we afleggen rond de zon. Als er een 5e dimensie bestaat dan zal die voor ons niet waarneembaar zijn, net zoals het voor iemand die in 2 dimensies zou leven onmogelijk zou zijn hoe onze realiteit eruit zou zien. Hyperdimensional Physics is ook gebaseerd op overeenkomsten in Licht, geluid en meetkunde ( zie hievoor het werk van Hoagland, Wilcock e.a.). Het is de geometrie die de aanwezigheid van deze dimensies zou kunnen onthullen. Stel je voor dat de Tetrahedron van het plaatje zijn oorsprong in een hogere dimensie heeft. Voor ons is die tetrahedron dan niet waarneembaar maar voor ons begrip is de tetrahedron plat en omgerold.
Als deze HD Tetrahedron geplaats wordt op onze omloop rond de zon, dan zijn de 19.47 graden intersecte punten op die omloop in overeenstemming met de datum die wij gebruiken van 11 september.
Zo heb ik meerder HD datums bepaald waar ik later op terug kom. Een andere HD Tetrahedron datum is 11 maart. Op 11 maart, 20004 was de aanslag in Madrid en tussen 9/11 en Madrid liggen 911 dagen. meer hierover later.

Er zijn nog veel meer belangrijke gebeurtenissen die allemaal beschreven worden in het materiaal en srebrenica is daar ook bij. ook hier heb ik veel over te melden
Albert Einstein
pi_39381540
ik zal proberen niet zweverig te zijn maar er is gewoon een heleboel uit te leggen. met een beetje geduld zal ik het allemaal zo goed mogelijk proberen duidelijk te maken maar het kan niet allemaal ineens
Albert Einstein
  vrijdag 30 juni 2006 @ 09:03:43 #36
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_39381747
Heb je nou al die rekenfout er uit gehaald?
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_39382164
er is geen rekenfout. Ik baseer mij op geometrische locaties van de aarde in relatie tot de zon en de planeten. geometrie is gebaseerd op 360 graden en er gaan nu een maal 365 dagen in een jaar als je begrijpt wat ik bedoel. Op macroniveau heb je met tijdsverschillen te maken dus de mathematisch bepaalde datums moeten altijd +/- een dag gecorrigeerd worden.
Albert Einstein
  vrijdag 30 juni 2006 @ 09:27:34 #38
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_39382196
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 09:26 schreef Dutch. het volgende:
er is geen rekenfout. Ik baseer mij op geometrische locaties van de aarde in relatie tot de zon en de planeten. geometrie is gebaseerd op 360 graden en er gaan nu een maal 365 dagen in een jaar als je begrijpt wat ik bedoel. Op macroniveau heb je met tijdsverschillen te maken dus de mathematisch bepaalde datums moeten altijd +/- een dag gecorrigeerd worden.
Je maakt die correctie nog nadat je die rekenfout maakt.
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
  vrijdag 30 juni 2006 @ 09:30:47 #39
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39382265
Ben benieuwd naar de bevindingen van topic-starter

Ik weet alleen van mezelf dat ik vaker in een mooie 3D wereld leef, heb dat al eens gezegd in het verleden. Dan lijkt alles hyper Dimensional te zijn

Dan is het niet zomaar 3D.

Dan is het hyper hyper hyper

Schijnt met het bewustzijn te maken te hebben. Soms heb ik ook het idee dat ik dwars door alles heen kan stappen. Maar dan moet het los zijn en uit elkaar vallen

Maar dat los zijn en uit elkaar vallen heb ik ook al 1000 keer gezegd. Het heeft zeker met gevoel te maken en de connectie aan het geheel, of juist de niet-connectie. Dat je niet zo sterk verbonden bent, dat het dan pas beter tot uitdrukking komt allemaal.

En wie weet valt de gehele realiteit wel weg als alles uit elkaar valt.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_39382294
Een meer elementaire betekenis van 1111 is deze:

de Gulden Snede Phi is alom tegenwoordig in de natuur en is ook een sleutelbegrip in mijn werk.
Gebleken is dat 1111 in combinatie met Phi een sleutel vormt met betrkking tot de omloopbanen van Aarde, Mars en Venus:

1111 * Phi Gulden Snede = precies 8 Venus Jaren in aardse dagen

1111 / Phi Gulden Snede = precies 1 Mars Jaar in aardse dagen
Albert Einstein
pi_39382336
freiss geef nou eens aan wat je probleem is dan zal ik concreet antwoorden
Albert Einstein
pi_39382560
911 aardse dagen verbinden dus een Hyper Dimensionele Tetrahedron, op macro niveau o.a. zichtbaar gemaakt met 9/11 en de aanslag in Madrid. ook op nationall niveau is er zo'n 911 gebaseerde Gulden Snede werkzaam:

de moord op fortuin - 911 dagen later de moord op Theo van Gogh =>

911 / Phi = 563 dagen later: Ayaan Hirsi Ali draagt zetel in het parlement over

de moord op Theo is 'starttrigger' van de affaire rond Ayaan die precies 555 dagen na de moord begon op 12 mei.

Ik heb hier van tevoren over gepubliseerd en ik heb aangegeven dat ik politieke ontwikkelingen verwachtte. De val val het kabinet is hier een rechtstreeks gevolg van
Albert Einstein
pi_39382632
freiss, ook de verschillende tijdzones op aarde rechtvaardigen een correctie van +/- een dag.
Albert Einstein
pi_39382912
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 09:42 schreef Dutch. het volgende:
911 aardse dagen verbinden dus een Hyper Dimensionele Tetrahedron, op macro niveau o.a. zichtbaar gemaakt met 9/11 en de aanslag in Madrid. ook op nationall niveau is er zo'n 911 gebaseerde Gulden Snede werkzaam:

de moord op fortuin - 911 dagen later de moord op Theo van Gogh =>

911 / Phi = 563 dagen later: Ayaan Hirsi Ali draagt zetel in het parlement over

de moord op Theo is 'starttrigger' van de affaire rond Ayaan die precies 555 dagen na de moord begon op 12 mei.

Ik heb hier van tevoren over gepubliseerd en ik heb aangegeven dat ik politieke ontwikkelingen verwachtte. De val val het kabinet is hier een rechtstreeks gevolg van
Ik ben het helemaal met je eens hoor, maar iedereen maakt er wel een heel ingewikkeld verhaal van.
Wel de waarheid, maar je kunt het ook zo uitleggen dat iedereen het kan volgen

Hier wordt gesproken over HDT, maar verdiep je eens in numorologie, kom je tot dezelfde eind conclusie.
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_39382913
De omloopbanen van de Aarde t.o.v. Venus verhouden zich bijna exact als de Gulden Snede Phi

De ratio is 8 Aardse jaren t.o.v. 13 Venus Jaren

Er is een afwijken t.o.v. de Gulden Snede van 13 dagen en hier ligt naar mijn mening de oorsprong van het 'occulte' nummer 13

Albert Einstein
pi_39383050
er zijn meerdere wegen naar Rome

De 911 gebaseerde Gulden snede tijdsspiraal houdt niet op bij het vertrek an Ayaan.

Zet maar vast in je agenda:

rond 2 mei 2007 kunnen we gerelateerde ontwikkelingen verwachten, subtiel of high impact

aangezien Ayaan in de US zit en Srebrenica-Karma een rol speelt kan er ook een gerelateerde gebeurtenis in de US plaatsvinden
Albert Einstein
pi_39384718
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 09:42 schreef Dutch. het volgende:

Bron?
pi_39384997
op mijn forum, maar de discussie moet hier blijven anders ben ik aan het spammen geloof ik

de gerelateerde threads:

911 based Phi spiral in Dutch society
http://hddesign.forumup.nl/viewtopic.php?t=87&mforum=hddesign

Balkan Karma Venus based
http://hddesign.forumup.nl/viewtopic.php?t=4&mforum=hddesign
Albert Einstein
  vrijdag 30 juni 2006 @ 11:07:54 #49
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_39385191
TS ik snap geen snars van je wetenschappelijke benadering, maar ik vind het wel heel knap gevonden van je.
Reden dat ik toch wil reageren in het topic is dat ik bezig ben met een boek te lezen wat gaat over channelen. Het in contact komen met je gids(en) en contact met overledenen.. het boek is deels geschreven door gidsen en zij hebben getracht uit te leggen wat de theorie is achter het communiceren.

Zij noemde daar onderandere inderdaad ook een aantal andere dimensies waar zij bestaan, en ze gebruikte hetzelfde woord als jou "Tunen" om op deze dimensie contact te hebben en te onderhouden. Als je wil zoek ik vanavond even op welke dimensies zij benoemde..

En wat de getallen betreffen en de gebeurtenissen waarvan je verbanden ziet... wel eens iets gelezen over de Mayakalender en hun berekingen?
Wellicht zie je overeenkomsten, aangezien hun al 2000 jaar geleden vastlegde wat er in de toekomst zou gebeuren, op basis van getallen inderdaad.
pi_39385317
Dat zou ik wel interessant vinden Atuniel
Albert Einstein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')