quote:
Op donderdag 29 juni 2006 17:37 schreef Dante_A het volgende:Even een copy-paste van een tekst n.a.v. van jouw website uit een eerder gesloten topic:
[..]
Dante_A,
Wanneer tijd gezien wordt als een 4e dimensie maakt het geen verschil, het gaat mij om dimensies buiten de normaliter geaccepteerde realiteit, of die nou 3 of 4 dimensioneel genoemd wordt.
De methodes die ik toepas zijn in principe overal op toepasbaar, op microniveau in ons persoonlijk leven ( waar ik zelf niet mee bezig ben omdat ik me graag laat verrassen in mijn persoonlijke leven)
![]()
en op macro niveau ( regionaal, nationaal wereld wijd etc.). Doel is om te anticiperen op toekomstige gebeurtenissen en ik concentreer me dan min of meer op wat mijn pad kruist en belangrijk lijkt. Het is natuurlijk onmogelijk om alles bij te houden, daarom is het macroniveau het belangrijkste voor mij omdat iedereen op een of andere manier bij betrokken kan zijn.
11:11 is een 'prompt', veel mensen zien dit meer dan gemiddeld en wat het precies betekend, daar zijn de meningen over verdeeld ( google het maar eens). In ieder geval liikt het een vorm van 'contact' te zijn, die van buiten onze geaccepteerde dimensies komt. Het zijn de getallen, niet de tijd die belangrijk is want de tijd is over de wereld natuurlijk verschillend.
Voor mij betekend 11:11 echter nog meer. Als het een soort 'ontwakenings' sein is dat heeft het getal misschien ook een diepere betrekenis. Ik kwam op de gedachte een tijdsframe rond een willekeurige dag te bekijken van 1111 dagen:
de startdag + 555 dagen + de observatie datum in het midden + 555 dagen einddag.
( ook over het nummer 555 is veel te vinden op het internet).
Ik heb de start- en eind dagen 'trigger' datums genoemd die een relatie hebben met de geobserveerde dag in het midden. Ik heb het 1111 dagen tijdsframe rond een geobserveerde dag het 'ontwakenings tijdsframe ' genoemd. ik zal hier later meer over uitleggen want anders wordt mijn verhaal te lang.
'would' of 'could' is niet relevant, het gaat erom dat Pim vermoord is. ik kom hier ook op terug.
11 september 2001 is belangrijk omdat we nu het terrein van de platonische geometry betreden.
Merlin heeft een mooi plaatje gepost met een Tetrahedron in een gesloten bol. Hyper dimensional Physics heeft alles te maken met rotaties en de 19.47 graden intersectie punten zouden de hyper dimensionele werking in onze realiteit kunnen onthullen, zoals zonnevlammen die rond 19.47 graden Noord en Zuid uit de zon komen, vulkanische activiteiten in het zonnestelsel en nog veel meer voorbeelden die ik verzameld heb.
Dat zijn de physieke en zichtbare aanwijzingen van hyper dimensionele activiteit maar hoe zit het met onze perceptie van tijd? Wij drukken tijd uit in dagen maar in feite meten we de aftand die we afleggen rond de zon. Als er een 5e dimensie bestaat dan zal die voor ons niet waarneembaar zijn, net zoals het voor iemand die in 2 dimensies zou leven onmogelijk zou zijn hoe onze realiteit eruit zou zien. Hyperdimensional Physics is ook gebaseerd op overeenkomsten in Licht, geluid en meetkunde ( zie hievoor het werk van Hoagland, Wilcock e.a.). Het is de geometrie die de aanwezigheid van deze dimensies zou kunnen onthullen. Stel je voor dat de Tetrahedron van het plaatje zijn oorsprong in een hogere dimensie heeft. Voor ons is die tetrahedron dan niet waarneembaar maar voor ons begrip is de tetrahedron plat en omgerold.
Als deze HD Tetrahedron geplaats wordt op onze omloop rond de zon, dan zijn de 19.47 graden intersecte punten op die omloop in overeenstemming met de datum die wij gebruiken van 11 september.
Zo heb ik meerder HD datums bepaald waar ik later op terug kom. Een andere HD Tetrahedron datum is 11 maart. Op 11 maart, 20004 was de aanslag in Madrid en tussen 9/11 en Madrid liggen 911 dagen. meer hierover later.
Er zijn nog veel meer belangrijke gebeurtenissen die allemaal beschreven worden in het materiaal en srebrenica is daar ook bij. ook hier heb ik veel over te melden
"There is no logical way to the discovery of elemental laws. There is only the way of intuition, which is helped by a feeling for the order lying behind the appearance."
Albert Einstein