Voor minder dan 100 euro zou ik sowieso geen DS+mariokart verkopen. Mariokart kan je makkelijk 30 euro voor vragen en een phat DS is echt nog wel 70 euro waard.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:00 schreef Retarded het volgende:
En toch zie ik niet zoveel normale DS'jes weggaan op ebay en marktplaats. Jammer, want ik zoek nog een normale DS met Mario Kart voor een leuk laag prijsjeDegene die verkocht worden gaan weg voor 110 euro ongeveer... dan koop ik net zo lief een nieuwe
Denk dat niet veel mensen de originele verkopen omdat ze graag multiplayerenquote:Op maandag 3 juli 2006 10:00 schreef Retarded het volgende:
En toch zie ik niet zoveel normale DS'jes weggaan op ebay en marktplaats. Jammer, want ik zoek nog een normale DS met Mario Kart voor een leuk laag prijsjeDegene die verkocht worden gaan weg voor 110 euro ongeveer... dan koop ik net zo lief een nieuwe
quote:Op maandag 3 juli 2006 11:16 schreef GokuSFE het volgende:
Net al in het Tetris topic gepost: Tetris DS voor ca. 28 euro (42,95 cds) bij dvdboxoffice
iddquote:Op maandag 3 juli 2006 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
JPN FFIII box
[afbeelding]
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=108584
Vanavond te zien op DSG, zonder bronvermelding
quote:Op maandag 3 juli 2006 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
JPN FFIII box
[afbeelding]
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=108584
Vanavond te zien op DSG, zonder bronvermelding
quote:Op maandag 3 juli 2006 13:22 schreef Platina het volgende:
Verdorie! Had ik me verheugd op me lekker veel NSMB te spelen. Snij ik me vandaag bij het werken toch een stuk vel uit mijn duim. Dat word dus niet veel gamen
Stukje vel is toch niet zo erg? pleister erop en doorgaan als een echte ventquote:Op maandag 3 juli 2006 13:22 schreef Platina het volgende:
Verdorie! Had ik me verheugd op me lekker veel NSMB te spelen. Snij ik me vandaag bij het werken toch een stuk vel uit mijn duim. Dat word dus niet veel gamen
Huh. Niet helemaal hoor. Helemaal uitspelen ben je wel een berg meer uurtjes aan kwijt.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:13 schreef _SnoepHond het volgende:
maar ik hoorde dat je die in een paar uur helemaal uitspeeld...
Ik zeg ook een stuk vel hequote:Op maandag 3 juli 2006 13:34 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Stukje vel is toch niet zo erg? pleister erop en doorgaan als een echte vent![]()
SnoepHond lijkt me zo'n type die in een keer naar het einde rusht zonder een beetje moeite te doen voor geheime levels etc., om dan te gaan roepen dat ie zo snel uitgespeeld is. Dus NSMB lijkt me dan niet helemaal aan hem/haar besteed.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:22 schreef disjfa het volgende:
[..]
Huh. Niet helemaal hoor. Helemaal uitspelen ben je wel een berg meer uurtjes aan kwijt.
Animal Crossing: Wild World... dûhquote:Op maandag 3 juli 2006 14:13 schreef _SnoepHond het volgende:
Ik vind tetris maar niks... Dus die ga ik zo even ruilen. Maar ik weet niet voor welke game ik em zou moeten ruilen. Ik heb al Tony Hawk, Mario 64 en Mario Kart. Ik zat te denken aan NSMB, maar ik hoorde dat je die in een paar uur helemaal uitspeeld... Weet iemand nog een leuke game waarvoor ik hem kan ruilen ofzo?![]()
Jup...quote:Op maandag 3 juli 2006 15:16 schreef netto_m het volgende:
Is dat Lahm?
lite.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jup...
daar had ie nog niks aan ze hand
heb btw, paar leuke spulletjes gekocht voor me DS light!!
Je kan alleen saven bij forten en als je dingen koopt.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:40 schreef Maaark het volgende:
Oke ik snap er geen zak van... NSMB gekocht, ik speel eerste leveltje, zet dat ding uit, zet 'm aan, niet gesaved...
Waar saved ie precies?
http://gamesarefun.com/news.php?newsid=6594quote:News - DS browser info - no Flash, sound/video, or PDFs
Posted by Ian Pueschel at 08:07:30 AM EST on 7.3.2006.
Nintendo has recently updated their DS Browser page with some info on what you will and won't be able to do with the software.
First off, you won't be able to browse website which utilise PDF files or Flash, so unfortunately you won't be doing any portable Flash gaming anytime soon. It also appears the DS will not be able to handle video or sound of any kind. You also won't be able to save any of the content you can view, though you will be able to keep bookmarks and the software will remember any recently used phrases.
The good news is that it should be technically possible to do everything else, including blog and check your email on compatible web based sites. You'll be able to make good use of the stylus for a screen based keyboard and writing recognition, as well as basic browsing.
The software will also feature a few different viewing modes to make browsing easier, such as displaying a full page on the bottom screen with a magnifying square that displays the boxed area on the top. You'll also be able to view the whole page at whatever size you like on both screens, so as to make reading easier.
The browser comes bundled with a necessary memory extender cartridge that must be plugged into the GBA slot. For the convenience of DS Lite and Classic DS owners, the extender will come in two different physical sizes so as to fit neatly with either version.
The browser bundle will be available only on Nintendo's website by the end of the month, with no retail release currently planned.
Die MSN is leuk, alleen crasht helaas met mijn EZ4, na een tijdje...quote:Op maandag 3 juli 2006 17:03 schreef BMH het volgende:
Meeh.. Brakke browser word het dan... Ik hoop op goede homebrew browsers.
Als je een flashcart hebt voor de DS kun je nu MSN-en & je e-mail (pop3) checken bij iedere wifi hotspot
Slim toch.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Iedereen de Brain Training reclames gezien op NED2 om ongeveer 18:00 en later nog een keer om 18:20?
Wat een beetje jammer is, is dat ze Brain Training marketen als middel om je hersenen echt soepel te laten werken ofzo.In plaats van het gewoon voor de lol doen.
Ik heb hem ook weer verkocht. Dat non-playing gedoe is niets voor mij. Ik verveelde me de tyfus. En ik haat tuinieren.quote:Op maandag 3 juli 2006 08:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Animal Crossing was echt niks voor mij. Beetje brieven schrijven en tuinieren. Leek teveel op echt werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |