Je vind het een goed plan wat er nu gaat gebeuren?quote:
Het is natuurlijk één en al ellende, voor beide partijen, maar ik vind het lachwekkend hoe eenzijdig onze Moderator is.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:50 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Je vind het een goed plan wat er nu gaat gebeuren?![]()
Nee, jij hebt een objectief blik op het geheelquote:Op donderdag 29 juni 2006 13:52 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Het is natuurlijk één en al ellende, voor beide partijen, maar ik vind het lachwekkend hoe eenzijdig onze Moderator is.
En weer.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:52 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Het is natuurlijk één en al ellende, voor beide partijen, maar ik vind het lachwekkend hoe eenzijdig onze Moderator is.
Het keyword is hier volgens Israël.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:52 schreef Dolce-gehaktbal het volgende:
Het IDF onderzoek sloot al snel uit dat de Israëlische Marine verantwoordelijk is voor het drama. Twee ‘Palestijnse’gewonden, waaronder een Palestijns meisje, zijn behandeld in een Israëlisch ziekenhuis. De uit hun lichamen verwijderde metaalsplinters komen niet overeen met het type munitie dat Israël gebruikt. Ook zijn er geen kraters ter plaatse gevonden die zoals gebruikelijk, worden veroorzaakt door artilleriegranaten. Volgens Israël heeft de marine, tien minuten voor de explosie op het strand, in totaal zes granaten afgevuurd op een plek waar PA-terroristen bezig waren met het afvuren van Kassam –raketten op Israëlische doelen. Deze granaten zijn neergekomen op 250 meter afstand van de plaats des onheils.
* deleted *quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:53 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Nee, jij hebt een objectief blik op het geheel
eeen moderator heeft ook zijn meningquote:Op donderdag 29 juni 2006 13:52 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Weleens van Ma'alot gehoord? Om eens een voorbeeld te noemen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:04 schreef Meki het volgende:
Ik zie Palestijnen niet opzettelijk baby´s en kinderen doodmaken
Hij wil het niet zien.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:47 schreef Apropos het volgende:
[..]
Weleens van Ma'alot gehoord? Om eens een voorbeeld te noemen.
De Universiteit van Gaza is inmiddels ook al beschoten.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:33 schreef Slayage het volgende:
Olmert moet natuurlijk laten zien dat hij net zo een bad ass is Sharon dus het is gewoon politieke machtsvertoon van de Israelische zijde niets nieuws dus![]()
Ja, en voor iedere Palestijnse actie is wel een vergelijkbare Israelische te vinden, da's totaal nutteloos. Zolangzamerhand heb ik het gevoel dat de wereld gewoon een hek om beide landen moet zetten en dan maar wachten tot ze klaar zijn met elkaar uitmoorden.quote:
Het zou niet geheel onwaarschijnelijk zijn dat universiteiten/scholen/kerken e.d. worden gebruikt als schutterspost, gezien het verleden.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:01 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
De Universiteit van Gaza is inmiddels ook al beschoten.
Scholen zijn kennelijk ook slecht volgens Israel.
Nee Meki het zijn onschuldige lamme schaapjes. Kijk voor de grap eens ffkes op www.ogrish.com zie hoe deze terroristen met mensen omgaan. Als dat geen Hitlerpraktijken zijn?quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:24 schreef Meki het volgende:
Israel moet keihard aangepakt worden
zij gebruiken nu Hitler praktijken tegen onschuldige mensen.
Israel = Zionisten
En waarom Israel niet dan?quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:07 schreef Botros het volgende:
[..]
Nee Meki het zijn onschuldige lamme schaapjes. Kijk voor de grap eens ffkes op www.ogrish.com zie hoe deze terroristen met mensen omgaan. Als dat geen Hitlerpraktijken zijn?
Mijn mening. Goeie zet Hamas staat nog steeds op de lijst met terroristische organisaties. Gewoon platbombaderen.
Heel Gaza is een broeinest voor terroristen. De bulldozer er overheenquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:04 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Het zou niet geheel onwaarschijnelijk zijn dat universiteiten/scholen/kerken e.d. worden gebruikt als schutterspost, gezien het verleden.
Natuurlijk.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, en voor iedere Palestijnse actie is wel een vergelijkbare Israelische te vinden, da's totaal nutteloos.
Precies, je kan het altijd nog gaan ridiculiseren wanneer je niks weet te zeggen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
Heel Gaza is een broeinest voor terroristen. De bulldozer er overheen![]()
Ja, wat moet je dan? Deze discussies zijn totaal zinloos, "Hij deed x" "Ja maar, hij deed eerst y!" Fuck it, laat ze elkaar maar uitmoorden, ik heb het gehad met beide kanten in het conflict, ik stond vroeger pal achter Israel totdat ze niet meer te onderscheiden waren van de terroristen, nu is er niemand meer om achter te kunnen staan met een schoon geweten.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:12 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Precies, je kan het altijd nog gaan ridiculiseren wanneer je niks weet te zeggen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |