abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39353576
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:49 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Zeg dan gewoon niks.
Je vind het een goed plan wat er nu gaat gebeuren?
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_39353578
Laten we maar hopen dat het nu goed komt
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  † In Memoriam † donderdag 29 juni 2006 @ 13:52:00 #153
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_39353618
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:49 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Zeg dan gewoon niks.
Of je gaat voor de verandering eens niet uitlokken maar blijft bij de discussie.
  donderdag 29 juni 2006 @ 13:52:20 #154
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_39353629
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:50 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Je vind het een goed plan wat er nu gaat gebeuren?
Het is natuurlijk één en al ellende, voor beide partijen, maar ik vind het lachwekkend hoe eenzijdig onze Moderator is.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_39353647
Het IDF onderzoek sloot al snel uit dat de Israëlische Marine verantwoordelijk is voor het drama. Twee ‘Palestijnse’gewonden, waaronder een Palestijns meisje, zijn behandeld in een Israëlisch ziekenhuis. De uit hun lichamen verwijderde metaalsplinters komen niet overeen met het type munitie dat Israël gebruikt. Ook zijn er geen kraters ter plaatse gevonden die zoals gebruikelijk, worden veroorzaakt door artilleriegranaten. Volgens Israël heeft de marine, tien minuten voor de explosie op het strand, in totaal zes granaten afgevuurd op een plek waar PA-terroristen bezig waren met het afvuren van Kassam –raketten op Israëlische doelen. Deze granaten zijn neergekomen op 250 meter afstand van de plaats des onheils.
pi_39353665
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:52 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Het is natuurlijk één en al ellende, voor beide partijen, maar ik vind het lachwekkend hoe eenzijdig onze Moderator is.
Nee, jij hebt een objectief blik op het geheel
Fiets
  † In Memoriam † donderdag 29 juni 2006 @ 13:53:48 #157
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_39353677
quote:

[..]

En weer.
  † In Memoriam † donderdag 29 juni 2006 @ 13:55:37 #158
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_39353730
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:52 schreef Dolce-gehaktbal het volgende:
Het IDF onderzoek sloot al snel uit dat de Israëlische Marine verantwoordelijk is voor het drama. Twee ‘Palestijnse’gewonden, waaronder een Palestijns meisje, zijn behandeld in een Israëlisch ziekenhuis. De uit hun lichamen verwijderde metaalsplinters komen niet overeen met het type munitie dat Israël gebruikt. Ook zijn er geen kraters ter plaatse gevonden die zoals gebruikelijk, worden veroorzaakt door artilleriegranaten. Volgens Israël heeft de marine, tien minuten voor de explosie op het strand, in totaal zes granaten afgevuurd op een plek waar PA-terroristen bezig waren met het afvuren van Kassam –raketten op Israëlische doelen. Deze granaten zijn neergekomen op 250 meter afstand van de plaats des onheils.
Het keyword is hier volgens Israël.

De Palestijnen hebben bijna gesmeekt om een UN onderzoek, de Israeli's weigeren en hebben Annan veroordeeld omdat die het niet met de lezing van hen eens was.
  donderdag 29 juni 2006 @ 13:57:40 #159
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_39353779
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:53 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Nee, jij hebt een objectief blik op het geheel
* deleted *

[ Bericht 27% gewijzigd door Drugshond op 29-06-2006 14:08:43 ]
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
pi_39353847
Net zoals ze de USS Liberty nooit hebben aangevallen...
pi_39353881
quote:

[..]

eeen moderator heeft ook zijn mening
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  donderdag 29 juni 2006 @ 14:07:58 #162
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_39354144
Pracissor, wat Meki zegt... Een moderator heeft een mening.
En deze mening is met nuance geschreven zonder overdreven krachttermen.
Ik zit niet te wachten op trollen uitlokken en flamen.... je neemt deze mening voor lief. Of je gaat er inhoudelijk erop in.
pi_39355089
Olmert moet natuurlijk laten zien dat hij net zo een bad ass is Sharon dus het is gewoon politieke machtsvertoon van de Israelische zijde niets nieuws dus
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_39355541
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:04 schreef Meki het volgende:
Ik zie Palestijnen niet opzettelijk baby´s en kinderen doodmaken
Weleens van Ma'alot gehoord? Om eens een voorbeeld te noemen.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  donderdag 29 juni 2006 @ 14:49:53 #165
21467 franske19
Hit the deck!
pi_39355616
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 14:47 schreef Apropos het volgende:

[..]

Weleens van Ma'alot gehoord? Om eens een voorbeeld te noemen.
Hij wil het niet zien.
  donderdag 29 juni 2006 @ 15:00:47 #166
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_39355973

Palestinians based in Lebanon, and subsequently identified as members of the Democratic Front for the Liberation of Palestine (DFLP), a faction affiliated with the PLO, infiltrated into Israel dressed as Israeli soldiers, and stormed "Netiv Meir", an elementary school in Ma'alot, a community in northern Israel, where a group of 100 14-16 year olds were sleeping on the floor after a day spent hiking.

The DFLP members first attacked a van bringing Arab women home from work, killing two women and wounding one. They then entered the town of Ma'alot, killed a family in their apartment and then took over a local school, immediately killing a security guard, a student, and one other person. Some students managed to escape by jumping out of a window, but 90 or so students and some teachers were held as hostages.

The hostage-takers presented their demands the next morning: release 23 Arab and three other political prisoners, including Kozo Okamoto - a Japanese national involved in the 1972 Lod Airport Massacre, from Israeli prisons, or they would kill the students. The deadline was set at 6:00 p.m. the same day.

The Knesset, the Israeli parliament, met in an emergency session, and by 3:00 p.m. a decision was reached to negotiate, but the DFLP members refused a request for more time.

At 5:45 p.m., a unit of the elite Sayeret Matkal special forces group stormed the building. They managed to kill all the hostage takers, but not before they had used guns and explosives to kill some of their hostages. A total of 26 Israelis were killed and more than 60 people were wounded in what became known as the Maalot Massacre[1].
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  † In Memoriam † donderdag 29 juni 2006 @ 15:01:22 #167
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_39355996
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 14:33 schreef Slayage het volgende:
Olmert moet natuurlijk laten zien dat hij net zo een bad ass is Sharon dus het is gewoon politieke machtsvertoon van de Israelische zijde niets nieuws dus
De Universiteit van Gaza is inmiddels ook al beschoten.

Scholen zijn kennelijk ook slecht volgens Israel.
pi_39356084
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 14:49 schreef franske19 het volgende:

Hij wil het niet zien.
Ja, en voor iedere Palestijnse actie is wel een vergelijkbare Israelische te vinden, da's totaal nutteloos. Zolangzamerhand heb ik het gevoel dat de wereld gewoon een hek om beide landen moet zetten en dan maar wachten tot ze klaar zijn met elkaar uitmoorden.

Probleem opgelost.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2006 15:04:20 ]
  donderdag 29 juni 2006 @ 15:04:32 #169
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_39356106
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:01 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

De Universiteit van Gaza is inmiddels ook al beschoten.

Scholen zijn kennelijk ook slecht volgens Israel.
Het zou niet geheel onwaarschijnelijk zijn dat universiteiten/scholen/kerken e.d. worden gebruikt als schutterspost, gezien het verleden.
pi_39356203
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:24 schreef Meki het volgende:
Israel moet keihard aangepakt worden
zij gebruiken nu Hitler praktijken tegen onschuldige mensen.

Israel = Zionisten
Nee Meki het zijn onschuldige lamme schaapjes. Kijk voor de grap eens ffkes op www.ogrish.com zie hoe deze terroristen met mensen omgaan. Als dat geen Hitlerpraktijken zijn?

Mijn mening. Goeie zet Hamas staat nog steeds op de lijst met terroristische organisaties. Gewoon platbombaderen.
..:: Vraag je niet af wat je land voor je kan doen, maar vraag je af wat jij voor je land kan doen! ::..
pi_39356296
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:07 schreef Botros het volgende:

[..]

Nee Meki het zijn onschuldige lamme schaapjes. Kijk voor de grap eens ffkes op www.ogrish.com zie hoe deze terroristen met mensen omgaan. Als dat geen Hitlerpraktijken zijn?

Mijn mening. Goeie zet Hamas staat nog steeds op de lijst met terroristische organisaties. Gewoon platbombaderen.
En waarom Israel niet dan?
Fiets
pi_39356320
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:04 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Het zou niet geheel onwaarschijnelijk zijn dat universiteiten/scholen/kerken e.d. worden gebruikt als schutterspost, gezien het verleden.
Heel Gaza is een broeinest voor terroristen. De bulldozer er overheen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_39356364
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:04 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, en voor iedere Palestijnse actie is wel een vergelijkbare Israelische te vinden, da's totaal nutteloos.
Natuurlijk.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  donderdag 29 juni 2006 @ 15:12:54 #174
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_39356380
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:11 schreef Slayage het volgende:

[..]

Heel Gaza is een broeinest voor terroristen. De bulldozer er overheen
Precies, je kan het altijd nog gaan ridiculiseren wanneer je niks weet te zeggen.
pi_39356594
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:12 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Precies, je kan het altijd nog gaan ridiculiseren wanneer je niks weet te zeggen.
Ja, wat moet je dan? Deze discussies zijn totaal zinloos, "Hij deed x" "Ja maar, hij deed eerst y!" Fuck it, laat ze elkaar maar uitmoorden, ik heb het gehad met beide kanten in het conflict, ik stond vroeger pal achter Israel totdat ze niet meer te onderscheiden waren van de terroristen, nu is er niemand meer om achter te kunnen staan met een schoon geweten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')