abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39352553
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:09 schreef nixxx het volgende:

[..]

Als Israel dat opzettelijk zou willen doen dan bombardeerden ze elke school in heel de palestijnse gebieden plat. Het ironische is juist door de militaire macht van Isreal dat land tegengehouden wordt om effectief op te treden.

Misschien hebben ze zo met het ontvoeren van kopstukken wel een mooi middel in handen.
dat hebben de Palestijnen ook
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_39352601
Meki
pi_39352615
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:16 schreef Meki het volgende:

[..]

ik weet alles
ik kies ook geen KANT
ik kies de kant van ONSCHULDIGEN
en ik zie dat Israel een sport maakt om onschuldigen te doden
Meki weet alles
Je mag blij zijn dat er nog (bijna) serieus op je gereageerd word.
  donderdag 29 juni 2006 @ 13:21:32 #129
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_39352668
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:16 schreef Meki het volgende:
ik weet alles
Dan ben je de eerste die er in is geslaagd om het Palestijns-Israëlisch conflict geheel te doorgronden. Tijd voor een Nobelprijs dus.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  donderdag 29 juni 2006 @ 13:22:31 #130
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_39352697
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:18 schreef Meki het volgende:

[..]
dat hebben de Palestijnen ook
Suggereer je nu dat de israelis hetzelfde mogen doen als wat die palestijnse ontvoerders deden met die kolonist?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_39352740
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:59 schreef Pracissor het volgende:

[..]

En waarom het ontvoeren van kinderen wel, als ze hun niet mogen vermoorden, waarmee zouden ze dan kunnen dreigen?
Hen niet terug te geven. Onderhandelingspositie verstevigen heet dat.
Allah Al Watan Al Malik
pi_39352761
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:58 schreef Cairon het volgende:

[..]

Volgens veel Moslims en Pallies zijn alle joden bezetters, en moet Israel van de kaart worden geveegd, samen met alle Joden.

Mutant vind dat Israel een bezettende macht is, en vind dat alle joden bezetters zijn... ergo volgens mutant is iedere jood een legitiem doelwit.
Zal ik deze poging tot smaad eens even ergens gaan melden?
Allah Al Watan Al Malik
pi_39352848
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:22 schreef nixxx het volgende:

[..]

Suggereer je nu dat de israelis hetzelfde mogen doen als wat die palestijnse ontvoerders deden met die kolonist?
Doen ze niet hetzelfde dan?

Beide kampen vermoorden onschuldige mensen.
De ene partij heeft echter tanks waar de andere kant het met primitive wapens moet doen.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  donderdag 29 juni 2006 @ 13:29:46 #134
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_39352907
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:27 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Doen ze niet hetzelfde dan?

Beide kampen vermoorden onschuldige mensen.
De ene partij heeft echter tanks waar de andere kant het met primitive wapens moet doen.
die 64 politici zullen niet met een kogel door hun hoofd gevonden worden nee..

Dat de palestijnen slecht bewapend zijn.. is dat israels probleem? Ja in zoverre dat de publieke opinie israel tegenhoudt om alle palestijnen onder te schoffelen, want ze zijn zo zielig enz..
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
pi_39352981
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:29 schreef nixxx het volgende:

[..]

maar vriendelijk zullen ze ook niet behandeld worden.
quote:
Dat de palestijnen slecht bewapend zijn.. is dat israels probleem? Ja in zoverre dat de publieke opinie israel tegenhoudt om alle palestijnen onder te schoffelen, want ze zijn zo zielig enz..
nope dat is in het voordeel van israel.

Maar kan ik nu uit je laatste zin suggereren dat Israel de palestijnen maar onder moet schoffelen? Maar dat ze dat niet doen door de druk van de publieke opinie?
Fiets
pi_39352986
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:29 schreef nixxx het volgende:

[..]

Dus je geeft toe dat Israel eigenlijk een moordmachine is die slechts tegengehouden wordt door een zeer dunne grens, te weten de publieke opinie.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 29 juni 2006 @ 13:34:34 #137
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_39353060
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:31 schreef kareltje_de_grote het volgende:
maar vriendelijk zullen ze ook niet behandeld worden.
Als jij opgepakt wordt voor openbare dronkenschap word je ook niet vriendelijk behandeld door de politie.. maar wel correct
quote:
nope dat is in het voordeel van israel.

Maar kan ik nu uit je laatste zin suggereren dat Israel de palestijnen maar onder moet schoffelen?
Het voortslepen van dit conflict is niet in het voordeel van israel.. (of de palestijnen) Je mag uit die laatste zin halen dat israel het ZOU kunnen doen, niet meer niet minder. EN dat de publieke opinie, voornamelijk steun uit amerika Israel tegenhoudt.
pi_39353124
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:34 schreef nixxx het volgende:

[..]

Als jij opgepakt wordt voor openbare dronkenschap word je ook niet vriendelijk behandeld door de politie.. maar wel correct
[..]
correct onder druk van de publieke opinie bedoel je.
Er zijn genoeg gevallen bekent van marteling van gevangenen door Israel.
quote:
Het voortslepen van dit conflict is niet in het voordeel van israel.. (of de palestijnen) Je mag uit die laatste zin halen dat israel het ZOU kunnen doen, niet meer niet minder. EN dat de publieke opinie, voornamelijk steun uit amerika Israel tegenhoudt.
Hetzelfde Amerika dat Israel van wapens en geld voorziet.
Fiets
  donderdag 29 juni 2006 @ 13:37:14 #139
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_39353151
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:31 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dus je geeft toe dat Israel eigenlijk een moordmachine is die slechts tegengehouden wordt door een zeer dunne grens, te weten de publieke opinie.
De strategie die de palestijnen gebruiken steunt op juist die publieke opinie ook. Als die steun wegvalt.. wat hebben de palestijnen dan voor kans? nul komma nul militair gezien. Het nederlandse leger is ook een moordmachine, dat is een leger nou eenmaal als je alle fijnzinnigheden wegstript.
pi_39353187
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:37 schreef nixxx het volgende:

[..]

De strategie die de palestijnen gebruiken steunt op juist die publieke opinie ook. Als die steun wegvalt.. wat hebben de palestijnen dan voor kans? nul komma nul militair gezien. Het nederlandse leger is ook een moordmachine, dat is een leger nou eenmaal als je alle fijnzinnigheden wegstript.
Het verschil is dat Nederland zich enigszins bepaalde interntionale regels aantrekt, ongeacht wat de publieke opinie ervan vind.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 29 juni 2006 @ 13:40:43 #141
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_39353261
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:36 schreef kareltje_de_grote het volgende:

Hetzelfde Amerika dat Israel van wapens en geld voorziet.
Bekijk het eens zo..
de palestijnen als klein keffertje en israel als grote bulldog aan een ketting van publieke opinie. Zolang die ketting er is kan het keffertje makkelijk de bulldog uitdagen. Breekt de ketting, dan is het keffertje de lul... ALS de bulldog boos is tenminste. Het keffertje hoeft de bulldog niet te provoceren, maar waarom doet het dat?
pi_39353291
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:40 schreef nixxx het volgende:

[..]

Bekijk het eens zo..
de palestijnen als klein keffertje en israel als grote bulldog aan een ketting van publieke opinie. Zolang die ketting er is kan het keffertje makkelijk de bulldog uitdagen. Breekt de ketting, dan is het keffertje de lul... ALS de bulldog boos is tenminste. Het keffertje hoeft de bulldog niet te provoceren, maar waarom doet het dat?
Omdat de bulldog telkens het hokje van het keffertje kapot maakt of gebruikt om op te plassen.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 29 juni 2006 @ 13:43:31 #143
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_39353360
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:38 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het verschil is dat Nederland zich enigszins bepaalde interntionale regels aantrekt, ongeacht wat de publieke opinie ervan vind.
internationale regels is publieke opinie geformaliseerd. En in de halve oorlogssituatie waarin israel zich constant bevindt worden er regels overtreden. Logisch als je vecht voor je voortbestaan. Idem voor de palestijnen, maar die lijken niet door te hebben dat ze vechtend geen kans hebben...
pi_39353368
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:40 schreef nixxx het volgende:

[..]

Bekijk het eens zo..
vanuit de ogen van het keffertje: Wat doet die dikke bulldog in mijn territorium?
Hij maakt geen schijn van kans, maar een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Fiets
  donderdag 29 juni 2006 @ 13:44:23 #145
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_39353388
Er is een centraal topic voor deze oeverloze discussie overigens:
[Centraal] Conflict Palestina & Israel #55
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_39353409
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:43 schreef nixxx het volgende:

[..]

maar die lijken niet door te hebben dat ze vechtend geen kans hebben...
de oplossing is inderdaad ophouden met vechten, helaas hebben we hier te maken met twee wel hele koppige partijen.
Fiets
  donderdag 29 juni 2006 @ 13:45:25 #147
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_39353420
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Omdat de bulldog telkens het hokje van het keffertje kapot maakt of gebruikt om op te plassen.
kip-ei.. idd.. daarom denk ik ook niet dat er een oplossing komt.. maar ik snap niet dat er nog steeds palestijnen geloven in een gewelddadige actie tegen israel. gebruik je hoofd, dat kun je niet winnen. zelfs nu al niet terwijl israel zo terughoudend optreed (militair gezien).
pi_39353441
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:43 schreef nixxx het volgende:

[..]

internationale regels is publieke opinie geformaliseerd. En in de halve oorlogssituatie waarin israel zich constant bevindt worden er regels overtreden. Logisch als je vecht voor je voortbestaan. Idem voor de palestijnen, maar die lijken niet door te hebben dat ze vechtend geen kans hebben...
Dat zou nogal tegenstrijdig zijn. Door het overschreiden van die regels worden er dus regels genegeerd die gebaseerd zijn op de publieke opinie. Dat houd in dat de publieke opinie er dus uiteindelijk helemaal niets over te zeggen heeft.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † donderdag 29 juni 2006 @ 13:47:08 #149
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_39353473
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:43 schreef Meki het volgende:
maar vergeet niet dat de soldaat is ontvoert na de massamoord op het Palestijnse strand door Israelische terroristen
Klopt. Hamas had zichzelf daarvoor een eenzijdige wapenstilstand opgelegd. Hoewel Hamas niet achter de gevangenneming van die soldaat zat.
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:44 schreef Frutsel het volgende:

[..]

ook dat is nog niet bewezen....
Omdat Israel geen onafhankelijk UN onderzoek toestaat.

Over wat ze nu doen ga ik maar niet reageren. Het is gewoon bij de beesten af. En de wereld kijkt ernaar met de armen over elkaar. Niet in de laatste plaats omdat de VS elke poging van de VN daartoe saboteert met een veto.
  donderdag 29 juni 2006 @ 13:49:21 #150
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_39353540
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:47 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Klopt. Hamas had zichzelf daarvoor een eenzijdige wapenstilstand opgelegd.
[..]

Omdat Israel geen onafhankelijk UN onderzoek toestaat.

Over wat ze nu doen ga ik maar niet reageren. Het is gewoon bij de beesten af. En de wereld kijkt ernaar met de armen over elkaar. Niet in de laatste plaats omdat de VS elke poging van de VN daartoe saboteert met een veto.

Zeg dan gewoon niks.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')