Tegen je hondquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:20 schreef Neuk het volgende:
[..]
Nou gewoon, alles gaat veranderen....Er komt iemand bij waar ik rekening mee moet houden.
Ik bedoel ook bijvoorbeeld dat ik zo bang ben dingen fout te doen ook. Ik ben hartstikke fel en opvliegerig de laatste paar weekjes en als de hond bijv. vervelend is en ik schreeuw tegen dat haar omdat ze niet luistert ofzo dan heb ik al spijt en ben ik bang dat ik een depressief angstig kindje krijg.. Zulk soort dingen
Herkenbaar. Soms hoor ik mezelf tekeergaan en dan is het eerste wat er bij me opkomt "viswijf".quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:20 schreef Neuk het volgende:
[..]
Nou gewoon, alles gaat veranderen....Er komt iemand bij waar ik rekening mee moet houden.
Ik bedoel ook bijvoorbeeld dat ik zo bang ben dingen fout te doen ook. Ik ben hartstikke fel en opvliegerig de laatste paar weekjes en als de hond bijv. vervelend is en ik schreeuw tegen dat haar omdat ze niet luistert ofzo dan heb ik al spijt en ben ik bang dat ik een depressief angstig kindje krijg.. Zulk soort dingen
Lenen? Hebben mag niet maarreh... teckels zijn heel vervelende kleine kindjes, dat zijn ze!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Tegen je hond
Dat lieve beestje
Maar ik snap het wel (nouja, in hoeverre een niet-zwangere dat kan snappen).
Als ik nog op mezelf gewoond had, had ik hem direct opgehaaldquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:14 schreef Neuk het volgende:
[..]
Lenen? Hebben mag niet maarreh... teckels zijn heel vervelende kleine kindjes, dat zijn ze!
En dan dat rooie mokkelsletje erbij, da's helemaal niet te houden samen!!!![]()
[afbeelding]
Beetje onschuldig kijken enzoyeah right!
Ja mag ik toch hopen van wel, heb vanmiddag twee broodjes tonijn opquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:25 schreef ik80 het volgende:
mag je trouwens tonijn? Is zoo lekker met dit weer op een stokbroodje met een beetje sla e.d
ja hoor, vis is zelfs heel gezondquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:25 schreef ik80 het volgende:
mag je trouwens tonijn? Is zoo lekker met dit weer op een stokbroodje met een beetje sla e.d
Uit een blikje neem ik aan, niet rauw? Alleen rauwe vis is niet aan te raden.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:25 schreef ik80 het volgende:
De enige rauwe vis die wel kan is een harinkjequote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:28 schreef Belana het volgende:
[..]
ja hoor, vis is zelfs heel gezondalleen rauwe vis dan weer niet, maar een lekker broodje met tonijn, mmmm
lekker hor!
Mijn teckel krijgt straks echt wel een mini-muilkorf! Dat heb ik destijds ook gedaan toen ik nog een oppaskindje had, omdat hij erg schattig is, maar ook gewend om de "baby" te zijn en alle aandacht te krijgen, en als het meneer niet zint dan wil ie nog wel eens in je neus hangen, dus hij heeft pech straks, maar ik ga toch echt het risico niet lopenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:14 schreef Neuk het volgende:
[..]
Lenen? Hebben mag niet maarreh... teckels zijn heel vervelende kleine kindjes, dat zijn ze!
En dan dat rooie mokkelsletje erbij, da's helemaal niet te houden samen!!!![]()
[afbeelding]
Beetje onschuldig kijken enzoyeah right!
Technisch gezien is gepekeld/gezouten vlees/vis toch ook niet rauw meer? Of heb ik dat verkeerd? Ik houd sowieso niet van haring dus ik laat het toch wel staanquote:
Nieuwe haring is toch helemaal vers?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:38 schreef beefcake het volgende:
[..]
Technisch gezien is gepekeld/gezouten vlees/vis toch ook niet rauw meer? Of heb ik dat verkeerd? Ik houd sowieso niet van haring dus ik laat het toch wel staan
Ja, ik zou die ene carpaccio ook niet durven eten, die kan net "fataal" zijn zeg maar, maar goed, ik rook dan nog wel 2 a 3 sigaretten per dagquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:35 schreef beefcake het volgende:
Ook dat ene bord carpaccio kan fout zijnIk snap niet waarom mensen dat niet die 9 maandjes kunnen laten. Dat snap ik nog minder dan wanneer mensen door blijven roken, dat is een verslaving en is moeilijker mee te stoppen.
Nee, het is wel bewerkt op de een of andere manier.quote:
Maar dan wel van de visboer (en niet op de markt ofzo, zeker niet met dit weer)quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:35 schreef Neuk het volgende:
De enige rauwe vis die wel kan is een harinkjeOok lekker smullen!
Dat was gisteren alquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:06 schreef Niet-Bubbel het volgende:
Beter een keer te vaak naar het ziekenhuis dan een keer te weinig Xanthe. Veel succes vanmiddag.
Chacama gecondoleerd en sterktequote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:48 schreef chacama het volgende:
Dit kan er ook nog wel bij vandaag. Had ik al een jankbui omdat ik mijn mama nu extra mis, belt mijn vader dat een goede vriend van me is overleden aan een hartaanval. Hij moest nog 1 jaar werken en zou dan met leeftijdsontslag gaan. Heeft ie ****dorie in Afghanistan gezeten en in Irak om de vrede te behartigen en dan krijgt ie niet eens zijn beloning om te genieten van het niet-werkende leven......
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |