abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 juni 2006 @ 15:36:15 #251
144006 chacama
Ondernemend!
pi_39393697
Lieve Neuk (en anderen die zich zorgen maken over de veranderingen),

Het opvliegerige wat je nu ervaart zijn je hormonen die door je lichaam heen gieren. Ik merk het zelf ook. De katten (ja, die maken bij mij ook zo'n bende) en helaas ook Fleurtje moeten het ontgelden als er niet goed geluisterd wordt.

Diezelfde hormonen zorgen ook voor die extra onzekerheid die je voelt. Kan ik het wel, zal ik wel een goede moeder zijn...enz. enz. enz. En ik weet dat het tijd kost om het allemaal een plekje te geven, maar geloof mij. Je wordt een goede moeder. Je wilt het kindje dat in je buik groeit heel erg graag en je zult het met veel liefde op laten groeien en helpen de juiste weg in het leven te volgen.

Het enige dat roet in het eten zou kunnen gooien zijn weer diezelfde hormonen, als die na de zwangerschap niet weer netjes terug het kastje induiken waaruit ze vandaan komen dan kan het problemen geven. Maar ook dan heb je als het goed is je partner of nabije omgeving om je er op te wijzen dat het niet helemaal lekker gaat met je. Schaam je dan niet om hulp in te roepen, want iedere jonge / prille moeder verdient het om gelukkig te zijn en om van haar kindje te kunnen genieten. En als daar een tijdje medicijnen bij nodig zijn......nou, jammer dan....dan is dat maar zo.

En wat die kazen betreft. Maak je geen zorgen. De meeste restaurants en supermarkten gebruiken alleen gepastiruseerde (fout geschreven) kazen omdat ze dan ook langer houdbaar zijn. En dat is natuurlijk wel beter voor de verkoop.
pi_39393756
Goed gesproken Chacama
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 30 juni 2006 @ 15:40:10 #253
144006 chacama
Ondernemend!
pi_39393825
Oh en allemaal bedankt voor jullie knuffels . Ik heb besloten om vandaag niets aan het huis te doen en morgen alleen op te ruimen. Dan kunnen we zondagochtend samen schoonmaken en daarna van het lekkere weer gaan genieten. Ik zal uiteindelijk dan toch maar het motto van een oud-collega gaan toepassen......als het niet zo kan als het moet, dan moet het maar zoals het kan.....
  vrijdag 30 juni 2006 @ 15:43:10 #254
35189 Troel
scherp en bot
pi_39393911
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 15:20 schreef Neuk het volgende:

[..]

Nou gewoon, alles gaat veranderen....Er komt iemand bij waar ik rekening mee moet houden.
Ik bedoel ook bijvoorbeeld dat ik zo bang ben dingen fout te doen ook. Ik ben hartstikke fel en opvliegerig de laatste paar weekjes en als de hond bijv. vervelend is en ik schreeuw tegen dat haar omdat ze niet luistert ofzo dan heb ik al spijt en ben ik bang dat ik een depressief angstig kindje krijg.. Zulk soort dingen
Tegen je hond

Dat lieve beestje

Maar ik snap het wel (nouja, in hoeverre een niet-zwangere dat kan snappen).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39394186
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 15:20 schreef Neuk het volgende:

[..]

Nou gewoon, alles gaat veranderen....Er komt iemand bij waar ik rekening mee moet houden.
Ik bedoel ook bijvoorbeeld dat ik zo bang ben dingen fout te doen ook. Ik ben hartstikke fel en opvliegerig de laatste paar weekjes en als de hond bijv. vervelend is en ik schreeuw tegen dat haar omdat ze niet luistert ofzo dan heb ik al spijt en ben ik bang dat ik een depressief angstig kindje krijg.. Zulk soort dingen
Herkenbaar. Soms hoor ik mezelf tekeergaan en dan is het eerste wat er bij me opkomt "viswijf".
En over die angstige, depressieve kinderen: even later vind ik mezelf terug in een kast om gevonden te worden door een kind tijdens verstoppertje. Zolang ze me nog komen opzoeken, zal ik echt niet zo'n vreselijk rotwijf zijn, niet?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 30 juni 2006 @ 16:02:21 #256
24188 Belana
kloon van belana
pi_39394467
chacama, gecondoleerd zeg kon je er net nog ff bij hebben...

sjak, ja, heerlijk die hulp, want ik zou het echt niet zelf redden en Nick werkt fulltime en doet evengoed de rest al. (met een peuter in huis heb je iedere dag troep )
Ik doe wel wat, als ik kan en sinds gisteren heb ik echt nesteldrang, want ik heb dus alle was gedaan en loop kastjes te poetsen... ik ben niet lekker.

Waar ik tot op heden nog niet zo'n last van heb gehad en nu wel zijn idd dikke voeten... niet leuk Ik zie ook nu wel op tegen deze komende warme dagen.

Vivi, ik denk idd dat het nu nog je darmen zijn, die zetten erg op in het begin van een zwangerschap, maar dat kan dus ook erg wisselen.

Menicole, wat zal jij geschrokken zijn, maar je mag nog niet hoor netjes je beurt afwachten!!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 30 juni 2006 @ 16:14:54 #257
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_39394821
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 15:43 schreef Troel het volgende:

[..]

Tegen je hond

Dat lieve beestje

Maar ik snap het wel (nouja, in hoeverre een niet-zwangere dat kan snappen).
Lenen? Hebben mag niet maarreh... teckels zijn heel vervelende kleine kindjes, dat zijn ze!
En dan dat rooie mokkelsletje erbij, da's helemaal niet te houden samen!!!

Beetje onschuldig kijken enzo yeah right!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  vrijdag 30 juni 2006 @ 16:25:42 #258
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_39395152
mag je trouwens tonijn? Is zoo lekker met dit weer op een stokbroodje met een beetje sla e.d
  vrijdag 30 juni 2006 @ 16:25:48 #259
35189 Troel
scherp en bot
pi_39395157
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 16:14 schreef Neuk het volgende:

[..]

Lenen? Hebben mag niet maarreh... teckels zijn heel vervelende kleine kindjes, dat zijn ze!

[afbeelding]
Als ik nog op mezelf gewoond had, had ik hem direct opgehaald
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39395245
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 16:25 schreef ik80 het volgende:
mag je trouwens tonijn? Is zoo lekker met dit weer op een stokbroodje met een beetje sla e.d
Ja mag ik toch hopen van wel, heb vanmiddag twee broodjes tonijn op Kan bij mij weten geen enkel kwaad
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  vrijdag 30 juni 2006 @ 16:28:16 #261
24188 Belana
kloon van belana
pi_39395260
quote:
ja hoor, vis is zelfs heel gezond alleen rauwe vis dan weer niet, maar een lekker broodje met tonijn, mmmm lekker hor!
stormy waters...
sailin'
pi_39395275
quote:
Uit een blikje neem ik aan, niet rauw? Alleen rauwe vis is niet aan te raden.
Aan de andere kant: ik heb gisteren een lekkere carpaccio gegeten Ik hou me zo veel mogelijk aan de 'regels' (wat die dan ook mogen zijn, mèn, wat een tegenstrijdige adviezen zijn er te horen zeg! ) maar af en toe eet ik ook gewoon lekker waar ik zin in heb.
Eva
pi_39395533
Ook dat ene bord carpaccio kan fout zijn Ik snap niet waarom mensen dat niet die 9 maandjes kunnen laten. Dat snap ik nog minder dan wanneer mensen door blijven roken, dat is een verslaving en is moeilijker mee te stoppen.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 16:35:43 #264
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_39395540
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 16:28 schreef Belana het volgende:

[..]

ja hoor, vis is zelfs heel gezond alleen rauwe vis dan weer niet, maar een lekker broodje met tonijn, mmmm lekker hor!
De enige rauwe vis die wel kan is een harinkje Ook lekker smullen!
Iedere golf van de zee,
  vrijdag 30 juni 2006 @ 16:37:19 #265
24188 Belana
kloon van belana
pi_39395604
en ik alle haring maar laten staan
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 30 juni 2006 @ 16:38:32 #266
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_39395636
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 16:14 schreef Neuk het volgende:

[..]

[afbeelding]
Mijn teckel krijgt straks echt wel een mini-muilkorf! Dat heb ik destijds ook gedaan toen ik nog een oppaskindje had, omdat hij erg schattig is, maar ook gewend om de "baby" te zijn en alle aandacht te krijgen, en als het meneer niet zint dan wil ie nog wel eens in je neus hangen, dus hij heeft pech straks, maar ik ga toch echt het risico niet lopen

Oh en Belana, ik heb ook pompoen-voeten
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 16:38:35 #267
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_39395637
nee en ik ook de tonijn ben blij dat ik dat toch mag, lekker idd uit een blikje.
Smul, mmm das ook een optie om vanaaf te maken, hmmmmmmm
pi_39395640
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 16:37 schreef Belana het volgende:
en ik alle haring maar laten staan
Technisch gezien is gepekeld/gezouten vlees/vis toch ook niet rauw meer? Of heb ik dat verkeerd? Ik houd sowieso niet van haring dus ik laat het toch wel staan
  vrijdag 30 juni 2006 @ 16:41:43 #269
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_39395734
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 16:38 schreef beefcake het volgende:

[..]

Technisch gezien is gepekeld/gezouten vlees/vis toch ook niet rauw meer? Of heb ik dat verkeerd? Ik houd sowieso niet van haring dus ik laat het toch wel staan
Nieuwe haring is toch helemaal vers?
Iedere golf van de zee,
  vrijdag 30 juni 2006 @ 16:42:27 #270
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_39395763
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 16:35 schreef beefcake het volgende:
Ook dat ene bord carpaccio kan fout zijn Ik snap niet waarom mensen dat niet die 9 maandjes kunnen laten. Dat snap ik nog minder dan wanneer mensen door blijven roken, dat is een verslaving en is moeilijker mee te stoppen.
Ja, ik zou die ene carpaccio ook niet durven eten, die kan net "fataal" zijn zeg maar, maar goed, ik rook dan nog wel 2 a 3 sigaretten per dag dus wie ben ik.

Maar aangezien ik nogal veel stress heb momenteel mocht dat wel van de dokter. Althans, die stress is erger zei ze. (Niet dat die weggaat van die 2 sigaretten dus eigenlijk gaat het nergens over maar goed, zo redeneer ik mijn schuldgevoel dan weer een beetje weg ) Ik leef verder wel erg gezond qua voeding en vitamines ed maar helaas heb je op sommige (stress)factoren geen invloed, ik probeer dat maar te accepteren anders wind ik me alleen maar nóg erger op.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 16:43:30 #271
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_39395798
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 16:41 schreef Neuk het volgende:

[..]

Nieuwe haring is toch helemaal vers?
Nee, het is wel bewerkt op de een of andere manier.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 16:44:35 #272
144006 chacama
Ondernemend!
pi_39395844
Dikke voeten zijn inderdaad erg vervelend. Ze kunnen goed pijn doen. Veel blijven drinken en hoog met die 'pootjes' Iemand die het vocht een beetje omhoog masseert wil ook wel hepen.

Tonijn.....ja, vis is gezond, maar met alle vuiligheid in de grote blauwe zee......Tja ik weet alleen dan mijn man me nog waarschuwde bij de vorige dat ik niet teveel tonijn moest eten in verband met de hoge concentratie gifstoffen. Maar, eeeeh dat had ie ook uit de krant. Dus ik zeg gewoon. Vis is gezond, maar zou het nietelke dag eten....hihi
  vrijdag 30 juni 2006 @ 16:45:25 #273
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_39395877
ff Gegoogled

Op de Nederlandse vriestrawlers wordt de haring direct na de vangst gekaakt. Dus ontdaan van kieuwen, ingewanden en keel. Doordat de kieuwen worden verwijderd kan de vis goed ontbloeden. Het bloed kan makkelijk weglopen en komt niet in het visvlees terecht. Daardoor zal het eindproduct blank van kleur zijn. Rond de graat zal zich geen bloed meer bevinden. Niet alle ingewanden worden verwijderd. De alvleesklier of pancreas blijft zitten. De pancreas produceert enzymen, die ervoor zorgen dat de haring rijpt.

Door rijping ontstaat de typische haringsmaak en - geur. Na het kaken wordt de haring eerst vermengd met de juiste hoeveelheid zout. Of het nu de eerste of de tweede reis van het schip is, de haring wordt altijd lichtgezouten. Daarna gaat de haring in tonnen of kantjes en blijft daar ongeveer één dag in zitten. Vanaf dat moment begint het rijpingsproces en vormt zich in de ton eigenlijk ook al de pekel. Deze pekel ontstaat door osmose, dat wil zeggen dat het celvocht van de haring zich verplaatst naar het droge zout. De haring verliest daardoor een deel van zijn vocht. Tegelijkertijd verplaatst een deel van het zout zich naar de cel toe. De haring wordt hierdoor dus zout.

Na het verblijf in de ton pakken de bemanningsleden de haring over in emmertjes van zes kilo. Het pekelbad dat zich in de ton heeft gevormd, wordt in de emmertjes gegoten. Daarna gaan de emmers de vriestunnel in om te worden opgeslagen. Door invriezen kan de houdbaarheid van het product met maanden worden verlengd. Het rijpingsproces verloopt in dat geval bijzonder traag. Daardoor kan de consument in november of december nog een maatjesharing van uitstekende kwaliteit eten.

vrijdag 30 juni 2006 @ 17:00:12 #274
56471 pinquit
oh my lama!
pi_39396369
WAT?! is nanalune aan het bevallen!?!?!?

komop meis!!! hup nana! je kan het!!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_39396797
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 16:35 schreef Neuk het volgende:
De enige rauwe vis die wel kan is een harinkje Ook lekker smullen!
Maar dan wel van de visboer (en niet op de markt ofzo, zeker niet met dit weer)
en dan nog met mate (1x per 2 weken).

En hier ook geen carpaccio totdat de uk er is, zo moeilijk is het toch niet of ff een paar dingen te laten staan. Er blijft nog meer dan genoeg over.

Hier ook enorme dikke voeten/enkels dus heb ff wat opgezocht erover (zwangerschap odeem):

"Je baarmoeder drukt op de bloedvaten die het bloed vanuit je onderste ledematen terugbrengen naar het hart. Hierdoor kun je vocht gaan vasthouden in je enkels, benen en vingers. Vermijd lang staan en rust met je benen iets hoger."

"Een beetje oedeem is normaal tijdens de zwangerschap. Vooral als het warm weer is of als je veel zit, kunnen je enkels flink opzwellen. Zolang je bloeddruk echter normaal is, hoef je je geen zorgen te maken.

Een aantal tips om oedeem tegen te gaan:
Leg een kussen of wat boeken onder het voeteneinde van het matras. Hierdoor bevorder je de terugstroom van het vocht naar de vaten en kan je het beter uitplassen.
Drink veel. Let op met wat je drinkt. Vruchtensappen en limonade bevatten bijvoorbeeld veel suiker. Drink water of thee zonder suiker.
Gebruik echter geen vochtafdrijvende medicijnen, ook geen homeopathische.
Er is namelijk beschreven dat door de plotselinge afname van vocht er problemen kunnen ontstaan bij de placenta. "
Mama van Ryan (04-09-06)
pi_39397740
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 13:06 schreef Niet-Bubbel het volgende:
Beter een keer te vaak naar het ziekenhuis dan een keer te weinig Xanthe. Veel succes vanmiddag.
Dat was gisteren al
pi_39397936
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 13:48 schreef chacama het volgende:
Dit kan er ook nog wel bij vandaag. Had ik al een jankbui omdat ik mijn mama nu extra mis, belt mijn vader dat een goede vriend van me is overleden aan een hartaanval. Hij moest nog 1 jaar werken en zou dan met leeftijdsontslag gaan. Heeft ie ****dorie in Afghanistan gezeten en in Irak om de vrede te behartigen en dan krijgt ie niet eens zijn beloning om te genieten van het niet-werkende leven......
Chacama gecondoleerd en sterkte
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  vrijdag 30 juni 2006 @ 17:52:45 #278
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39397988
chacama:

Ik baal ook wel een klein beetje. Ik maak netjes afspraken met bezoek en vanmiddag komt de een na de ander "spontaan" langs. Op zich wel gezellig om iedereen even te zien. maar ik trek het niet goed met deze warmte. Ik trek trouwens niets goed met deze warmte Gelukkig kan ik dat wel subtiel brengen hoor, maar ja, toch een rondleiding door het nieuwe huis, een drankje en voor je het weet ben je weer een uur verder.

Net even wat geslapen en ik ben echt 'bah' wakker geworden. Mijn voeten doen zo'n zeer, en ik houd ze al de hele dag (en nacht) omhoog. En het gaat nog warmer worden, wat een drama. Zoals het gisteren was, was het goed. Zoals vandaag wil ik niet nog een dag

En nee, cattie, ik piep geloof ik niet voor. was het maar zo
Lekker douchen!
  vrijdag 30 juni 2006 @ 17:56:59 #279
24188 Belana
kloon van belana
pi_39398113
Xanthe... Banmeldtopic, vind hier je rechten terug.

sjak, heb jij dat ook dat je niet meer zo "sociaal" bent? Ik voel me een beetje in mezelf keren sinds een week. te veel mensen kan ik niet meer hebben, of te lang idd. Vanmiddag had ik een vriendin hier te lunchen en we hebben heerlijk zitten kletsen, maar op een gegeven moment voel ik me dan heel raar worden, dan kan ik niet meer reageren ofzo. beetje moeilijk uitleggen
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 30 juni 2006 @ 17:59:39 #280
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39398184
Dat is het waarschijnlijk ook Belana. Maar daarom maak ik juist afspraken. 1 op een dag, meer dan genoeg...
Weet je wat ik ga doen, ik ga even waterijsjes kopen
Lekker douchen!
  vrijdag 30 juni 2006 @ 18:01:40 #281
24188 Belana
kloon van belana
pi_39398246
en vanavond lekker niks meid
stormy waters...
sailin'
pi_39398259
Ik zag het ook net staan Belana (tja misschien eerst eens uit lezen ipv. tussendoor te reageren.. )
  vrijdag 30 juni 2006 @ 18:02:20 #283
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39398272
Straks partnerles bij yoga... en daarna lekker niets.
Lekker douchen!
  vrijdag 30 juni 2006 @ 18:22:20 #284
144006 chacama
Ondernemend!
pi_39399008
nana....no go yet????

Hier in elk geval een iets opgevrolijkte meid. Kwam thuis en toen had mijn lief al alle boodschappen voor de komende week gedaan.......dan kun je toch alleen maar van hem houden.

Sjak, ik snap je helemaal. Lekker waterijsjes eten en vanavond buiten in de verkoeling even op adem komen.
pi_39399336
Ik baal ontzettend. Yoopy had een paar slechte nachten en had dankzij medicatie nu weer een paar nachten goed geslapen. Heeft hij vandaag zijn hoofd gestoten op het werk met als gevolg een mooie wond en een slap en duizelig gevoel. Dus ondanks dat de bedrijfs EHBO er vanmiddag naar gekeken had en vond dat er niets aan de hand was en hij maar gewoon moest doorwerken omdat de hoofdpijn dan vanzelf weg zou trekken voelde hij zich vanmiddag nog steeds niet goed.
Dus huisarts net gebeld en nu krijgt ie te horen dat ie juist rustig aan had moeten doen en een wekadvies voor de nacht
Daar gaat mijn nachtrust terwijl ik al steeds zo moe ben.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 18:40:17 #286
144006 chacama
Ondernemend!
pi_39399681
he Xanrhe wat vervelend. Ja, het risico op een hersenschudding is dan dus aanwezig. Succes vanacht en kijk of je het morgen rustig aan kan doen, want je hebt het wel hard nodig!!!
  vrijdag 30 juni 2006 @ 18:57:31 #287
24188 Belana
kloon van belana
pi_39400413
xanthe das vervelend, sterkte voor beiden.

mijn buik barst ik weet het zeker of beebje trapt er zo dwars doorheen
god wat heb ik er ff zat van zeg en dan die warmte en dikke voeten en vermoeidheid ik voel me gewoon ff heel zielig ja
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 30 juni 2006 @ 19:00:52 #288
144006 chacama
Ondernemend!
pi_39400533
belana. Dat is je goed recht. Even lekker douchen en dan in de koelte met je ben hoog je lekker laten verwennen.

*brengt Belana een groot glas ijsthee met veel ijsklontjes...
pi_39401542
Ik kan me nog niet voorstellen,dat ik over ruim 7 maanden ook zo loop te klagen,dat lijkt me zo'n raar idee.....
Maar had wel vanavond zoiets van:wie er begint te zeiken,die krijgt een lel....
Oeps,nu al van die vliegende hormomsels Verder vond ik juist,dat mijn buik gisteren lekker niet meer zo opgeblazen was,dan met de spuiten en nu........lijk wel 3 maanden verder ,weer zo bol
Affijn,het is de bedoeling,dat ik er straks weer een kopje op kan zetten
Dat weet ik nog van mijn 1e,tjee,ik had gewoon een bijzettafeltje en was maar 10 kilo aangekomen.
Maar ja toen was ik ook nog zo slank,dat ieder bubbeltje te veel was.Nu ben ik 6 kilo zwaarder dan toen en heb dus een buikje Laten we hopen,dat het straks een pracht van een toeter word,ik ben er klaar voor

Nana,is er al iets .

Groetjes,Minoes
pi_39401622
nu het is zover wij hebben een prachtige zoon mogen krijgen.;
het was een behoorlijke bervalling geweest maar nana heeft zich kranig verweerd.
ondsluitings weeen waren erg heftig. maar toen die voorbij waren was het binnen een uurtje bekeken
en is onze zoon dirk daniel fransiscus geboren.

nana zou zelf uitgebreid verslag doen als ze weer op de been is.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 19:30:57 #291
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_39401695
gefeliciteerd jojoja en nana
  vrijdag 30 juni 2006 @ 19:31:45 #292
144006 chacama
Ondernemend!
pi_39401736
GEFELICITEERD......MET JULLIE ZOON
pi_39401795
Gefeliciteerd met jullie kereltje!!!! Geniet van de kraamtijd
pi_39401917
Nah,was ik net ff te vroeg,haha

Nana en hubbie,van harte met jullie zoon Lekker genieten samen,die bolle buik ben je net op tijd kwijt met die warmte

Groetjes,Minoes
pi_39402539
Gefeliciteerd met Dirk Daniel, nanalune en jojoja

[ Bericht 7% gewijzigd door Tamea op 30-06-2006 22:19:30 ]
  vrijdag 30 juni 2006 @ 19:53:56 #296
108648 cattie
lieve moeder
pi_39402906
Gefeliciteerd met jullie zoon, nanalune en jojoja!!
Nu sta ik bovenaan
pi_39402995
Nanalune, jojoja en zoon!!! Gefeliciteerd!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_39403314
Van harte gefeliciteerd met Dirk
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 30 juni 2006 @ 20:05:59 #299
24188 Belana
kloon van belana
pi_39403494
chacama, thanks

Nanalune en jojoja van harte gefeliciteerd met Dirk goed gedaan meissie
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 30 juni 2006 @ 20:27:53 #300
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_39404444
Dirk Daniel Franciscus
Welkom op deze aardbol en gefeliciteerd met je ouders! En een hele dikke voor je moeder; je hebt het geflikt Nana!
Als je niet lacht, ben je dood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')