quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:27 schreef miss_bleu het volgende:
CAP Tally?
en je had zo je best gedaan op de OP!quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:28 schreef GI het volgende:[oldbies]Stemmen geen D66, en tieten.
Die mag dicht.
Jah.
kussie!quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:28 schreef GI het volgende:[oldbies]Stemmen geen D66, en tieten.
Die mag dicht.
Jah.
Het is gewoon een onlogisch kutdorpquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:29 schreef miss_bleu het volgende:
Gewoon omdat Mijdrecht een boerendorp is GI!
Het is wel vlakbij de amstel.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:29 schreef miss_bleu het volgende:
Gewoon omdat Mijdrecht een boerendorp is GI!
Zoals alle dorpen hier rondom de haarlemmermeer.quote:
ik denk hetquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:34 schreef Jarno het volgende:
Is dit 'm?
Ja, ja, ja, ga jij je lekker druk maken over het kabinet johquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:35 schreef GI het volgende:
senseo is GEEN ik herhaal GEEN koffie.
Het is bruin vocht, maar geen koffie. Het is verdomme een apparaat waar je ook THEE mee kan maken.
Senseo.
Senseo, als er iets ranzig is is dat het wel. Altijd hetzelfde bakje 'leut'quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:35 schreef GI het volgende:
senseo is GEEN ik herhaal GEEN koffie.
Het is bruin vocht, maar geen koffie. Het is verdomme een apparaat waar je ook THEE mee kan maken.
Senseo.
Ow, dat kabinet zou mij mijn reet roestenquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:36 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, ja, ja, ga jij je lekker druk maken over het kabinet joh![]()
Correct.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Senseo, als er iets ranzig is is dat het wel. Altijd hetzelfde bakje 'leut'.
Druk maken is een goed iets , zie jij al vliegtuigen opstijgen ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:38 schreef GI het volgende:
[..]
Ow, dat kabinet zou mij mijn reet roesten. Ik vind het gewoon leuk me druk te maken over dingen.
Ik let er niet zo op eigenlijkquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Druk maken is een goed iets , zie jij al vliegtuigen opstijgen ?
Die wou al zon beetje stoppen toen ik nog geboren moest worden. met zn broodje poepquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:39 schreef GI het volgende:
Ome willem heeft toch al 100 keer gezegd te stoppen.
ik ook niet te erg, want dan baal ik dat het mooi weer is en ik op dat duffe bedrijventerrein zit.quote:
Link/bron ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:40 schreef jogy het volgende:
Wat is dat PTA ook een doodgeslagen zooitje zeg.
[mountainbike] Hoe een Shimano Tourney in te stellen? Het schiet niet op, al die autoventjes zullen echt niet weten hoe je zo'n ding in moet stellenquote:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Sow... heerlijk bakkie senseo koffieslootwater erbij
je durft het toch geen koffie te noemen hequote:Op donderdag 29 juni 2006 08:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Sow... heerlijk bakkie senseo koffie erbij
men dit is haske mooi heur, nou gaat jouw vriend Wilders for President men.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:43 schreef Armageddon het volgende:
Mogguh gekkies!
Viezewies van der Laan!
quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Sow... heerlijk bakkie senseo koffie vocht erbij
quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:44 schreef twi het volgende:
He newbies, ga eens buitenspelen. Als een oldbie zegt dat het koffie is, dan is het koffie. Klaar.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:44 schreef Joene het volgende:
[..]
men dit is haske mooi heur, nou gaat jouw vriend Wilders for President men.
He Twi , nerd , senseo is bocht , geen koffie.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:44 schreef twi het volgende:
He newbies, ga eens buitenspelen. Als een oldbie zegt dat het koffie is, dan is het koffie. Klaar.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:44 schreef twi het volgende:
Ja hej das 8 jaar geledenquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Die wou al zon beetje stoppen toen ik nog geboren moest worden. met zn broodje poep
KUT !quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:45 schreef jogy het volgende:
Senseo is voor mannen die zittend plassen en huilen na het klaarkomen.
Bestaan die?quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:45 schreef jogy het volgende:
Zitten plassen is de ultieme luxe.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:45 schreef jogy het volgende:
8 jaar terug wowquote:
En mensen in dit topic posten en een userid hoger dan 6970 hebben zijn wannabe'squote:Op donderdag 29 juni 2006 08:45 schreef jogy het volgende:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zitten plassen is de ultieme luxe.
's morgen uit je nest je op die pot laten vallen, met zo'n dromerige blik zonder mikken en sturen zo hop... die slurf leeg laten lopen.
En als je 36 bent is huilen na het klaarkomen gewoon een teken van opluchting....'alles doet het nog'
he men , 6970 is wel het maximale oldbie getal eigenlijk , of gewoon gebruikers na 27 oktober 2000.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:47 schreef twi het volgende:
[..]
En mensen in dit topic die userid posten en een userid hoger dan 6970 hebben zijn wannabe's![]()
Whehehe. Ok, fair enough.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
's morgen uit je nest je op die pot laten vallen, met zo'n dromerige blik zonder mikken en sturen zo hop... die slurf leeg laten lopen.
En als je 36 bent is huilen na het klaarkomen gewoon een teken van opluchting....'alles doet het nog'
quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Pas maar op , als je zo koffie op hebt laxeer je zo in je broekspijpen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
Men ben je net op je werk. Heb nu al weer pijn in m'n pens.
Of voor mensen die koffie niet weten te waarderenquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:49 schreef GI het volgende:
We kunnen dus concluderen dat senseo iets voor 35+ers is ?
Sorrie, ik wilde je niet onnodig verstoren in je natuurlijke habitat.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:47 schreef twi het volgende:
[..]
En mensen in dit topic posten en een userid hoger dan 6970 hebben zijn wannabe's![]()
/edit: Ik kan er bijna niet meer uit komen. Ga ergens anders iemand vervelen en laat ons lekker van onze bruine drek genieten ja
6970 is een uitzondering natuurlijk, 80% van de anderen hieronder zijn nog steeds wannabe'squote:Op donderdag 29 juni 2006 08:49 schreef Joene het volgende:
[..]
he men , 6970 is wel het maximale oldbie getal eigenlijk , of gewoon gebruikers na 27 oktober 2000.
Al die antillianen he.,die illegalen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:50 schreef Armageddon het volgende:
Mag ik nog wat vragen. Als Senseo niets is. Waarom zijn er dan 16 miljoen van die dingen verkocht?
Omdat het nederlandse volk geen smaak heeft. En het ook voor elkaar krijgt er 10 te kopen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:50 schreef Armageddon het volgende:
Mag ik nog wat vragen. Als Senseo niets is. Waarom zijn er dan 16 miljoen van die dingen verkocht?
Goede reclame campagne.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:50 schreef Armageddon het volgende:
Ja, die drinken tenslotte al zo'n 15 jaar automaten koffie op hun werk en hebben geen smaak pupillen meerquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:49 schreef GI het volgende:
Zuipen die allemaal Senseo?quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Al die antillianen he.,die illegalen.
*breekt in*quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:50 schreef Armageddon het volgende:
Vast wel ze zijn te lui om koffie te zettenquote:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:51 schreef GI het volgende:
[..]
Omdat het nederlandse volk geen smaak heeft. En het ook voor elkaar krijgt er 10 te kopen.
1 voor kantoor
1 voor de keuken
1 voor de werkkamer
1 voor de schuur
1 reserve voor de keuken
enz.. enz...
Automaten koffie, ook zo'n ding waarbij de illusie van koffie aangehouden wordt maar eigenlijk alleen bedorven kraanwater inzit.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, die drinken tenslotte al zo'n 15 jaar automaten koffie op hun werk en hebben geen smaak pupillen meer.
Is wel allemaal smerige koffie, wij hebben MAAS automaten service hier op het werk , das nog erger dan senseo.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, die drinken tenslotte al zo'n 15 jaar automaten koffie op hun werk en hebben geen smaak pupillen meer.
Nee in England hebben ze culinaire hoogstandjesquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:53 schreef GI het volgende:
[..]
Automaten koffie, ook zo'n ding waarbij de illusie van koffie aangehouden wordt maar eigenlijk alleen bedorven kraanwater inzit.
Wat dat betreft snap ik dat de nederlandsers senseo lekker vinden, ze zijn niet anders gewend.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:49 schreef GI het volgende:
Je schudt nee, maar ik heb dus serieus mensen met meerder senseo's gezienquote:
Waarom begin je opeens over engelandquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee in England hebben ze culinaire hoogstandjes.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:55 schreef GI het volgende:
[..]
Waarom begin je opeens over engeland
Maar goed ook daar heb je Senseo.
mijn oma heeft die ook, dat is best goed te doen jaquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:57 schreef Armageddon het volgende:
Weet je wat we hier hebben!? Dat is pas een bakkie!
Nespresso!![]()
Das wel lekker!quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:57 schreef Armageddon het volgende:
Weet je wat we hier hebben!? Dat is pas een bakkie!
Nespresso!![]()
LOL!quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:54 schreef GI het volgende:
[..]
Je schudt nee, maar ik heb dus serieus mensen met meerder senseo's gezienEn een oud collega van mij had zijn eigen senseo meegenomen voor op kantoor
...quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:59 schreef Joene het volgende:
Opzich is dit wel een echt oldbie onderwerp, slowchatten over koffie.
Is het? Kan 't beter omdopen in een [senseo] topic en een nieuwe openen. Ik vond 't over de geheime meet en de kotsmeet veel leukerquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:59 schreef Joene het volgende:
Opzich is dit wel een echt oldbie onderwerp, slowchatten over koffie.
ies niet garansie?quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:59 schreef Swetsenegger het volgende:
We hebben hier ook een nespresso machine, maar die heeft een prostaat probleem.
Duurt ongeveer een uur voordat je een koppie vol heb.
quote:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
...
Het is net zoiets als buiten in de tuin in de stromende regen onder je paraplu een sjekkie roken...
"Waar ben ik in godsnaam mee bezig"
Jaja...Das vast een roddel verspreid door Philips.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Achter elkaar.... maar het blijft een kutding.
Ik begreep trouwens dat je diepkeelse rochelziekte krijgt van metaal deeltjes welke stiekem meekomen van die padjes.
Het is dat ze geen prono op de senseo uit kunnen brengen, anders hadden ze wraak kunnen nemen voor de beroerde video2000 marketing!quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:03 schreef GI het volgende:
[..]
Jaja...Das vast een roddel verspreid door Philips.
Ik zei pronoquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het is dat ze geen prono op de senseo uit kunnen brengen, anders hadden ze wraak kunnen nemen voor de beroerde video2000 marketing!
Ah dat verklaard die pijn in mijn strot die ik al een maand heb.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Achter elkaar.... maar het blijft een kutding.
Ik begreep trouwens dat je diepkeelse rochelziekte krijgt van metaal deeltjes welke stiekem meekomen van die padjes.
Bakkie prono mijnheer?quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het is dat ze geen prono op de senseo uit kunnen brengen, anders hadden ze wraak kunnen nemen voor de beroerde video2000 marketing!
Deur op slot en telefoon uit de muur.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:11 schreef Jarno het volgende:
't Begint op werken te lijken hier.
Beetje irriteren met je powerballzzz sje weetsquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:11 schreef Jarno het volgende:
't Begint op werken te lijken hier.
hadden wij maar een Ouwe Bert machine.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:13 schreef miss_bleu het volgende:
het mannetje van DE die het koffieapparaat aan het fixen is lult echt tegen iedereen of ze wel een DE pad gebruiken voor het senseo apparaat
quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:13 schreef miss_bleu het volgende:
het mannetje van DE die het koffieapparaat aan het fixen is lult echt tegen iedereen of ze wel een DE pad gebruiken voor het senseo apparaat
Zeg, wat vind jij nou eigenlijk van de senseo, Jarno?quote:
WTF ! een 10K+ gebruiker !quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik voel een bushokje aankomen
149959
FEEF !!quote:
Ik geef het altijd aan bezoek dat zo snel mogelijk weg moet zijn.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Zeg, wat vind jij nou eigenlijk van de senseo, Jarno?
Werkt dat ? want dan koop ik ff zon apparaat , zondag komen mn schoonouders!quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik geef het altijd aan bezoek dat zo snel mogelijk weg moet zijn..
Niet te hopen dat ik het ben. Ik gedij prima op senseo.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik geef het altijd aan bezoek dat zo snel mogelijk weg moet zijn..
Ik zit hier in mn kashok met een monteur die de Geldautomaat moet maken maar alleen maar mobiel zit te bellenquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:27 schreef Tally het volgende:
Zo hej de dag begint hier relaxt.. En ik denk zelf..
Dat ik er een relax dagje van maak!.. De rest van de dag dus..
Dussuh iedereen kan mn rug op.. En Tally hangt rond op het internet..
Ze komen nog steeds wel elke keer terug, dus echt heel effectief is het ook niet. Maar na drie keer dezelfde pad gebruiken snappen ze hint wel hoor.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Werkt dat ? want dan koop ik ff zon apparaat , zondag komen mn schoonouders!
ik hoor het al ,dat bank personeel is ook niet meer wat het geweest is.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:31 schreef Faithy het volgende:
[..]
Ik zit hier in mn kashok met een monteur die de Geldautomaat moet maken maar alleen maar mobiel zit te bellenhoe langer hij belt, hoe langer ik ongestoord kant Fok!ken
oh hell... dat kan ik toch de hele dag
Och, ik drink thuis heel weinig koffie dus voor een paar keer in de week een bakkie krijg ik het ook nog wel weg. Maar als -ie stuk gaat, ga ik zeker een Nespresso halen. Die hebben vrienden van me, en dat is echtquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Niet te hopen dat ik het ben. Ik gedij prima op senseo.
Klinkt als het begin van een goeie pronofilm.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:31 schreef Faithy het volgende:
[..]
Ik zit hier in mn kashok met een monteur die de Geldautomaat moet maken maar alleen maar mobiel zit te bellenhoe langer hij belt, hoe langer ik ongestoord kant Fok!ken
oh hell... dat kan ik toch de hele dag
Ik heb het laatst geprobeerd door zelf heul sterke koffie te zetten, maar op zelf wat maagpijn klachten na had het geen effect.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ze komen nog steeds wel elke keer terug, dus echt heel effectief is het ook niet. Maar na drie keer dezelfde pad gebruiken snappen ze hint wel hoor.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:31 schreef Joene het volgende:
[..]
ik hoor het al ,dat bank personeel is ook niet meer wat het geweest is.
zo spannend is het hier helaas dan weer nietquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Klinkt als het begin van een goeie pronofilm.
Ben hier op persoonlijke uitnodiging hoorquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik voel een bushokje aankomen
149959
Nee dat is feestquote:
neequote:
Op zo een hendig sjiek paard ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:36 schreef Faithy het volgende:
[..]
nee
maargoed.. mn huur wordt betaald elke maand
quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:34 schreef Faithy het volgende:
[..]
zo spannend is het hier helaas dan weer niet
WTF / me kan niet gequote worden ?quote:
Dat deed ik inderdaad , en toen kon ik faithy 's / me zinnetje niet meenemenquote:
Die ondersteunt inderdaad de / me functie niet.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat deed ik inderdaad , en toen kon ik faithy 's / me zinnetje niet meenemen
Dat moet gefixed wordenquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:40 schreef NJ het volgende:
[..]
Die ondersteunt inderdaad de / me functie niet..
Oh jij wordt zo een irritante kut agente die op mijn snelheid gaat letten op de snelwegquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:41 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik snapte 'm al niet
nee, op 'n hendig sjieke brommermotor
Het wordt door iemand anders gemaakt en om de of andere reden is Breuls niet zo happig in het delen van z'n code.quote:
mét plaksnorquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh jij wordt zo een irritante kut agente die op mijn snelheid gaat letten op de snelweg
Je zal het maar bijgeschreven krijgen op je rekening.quote:
Ik ben rijkerquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Je zal het maar bijgeschreven krijgen op je rekening.
eej ouwe topickiller !quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:43 schreef Renesite het volgende:
doe me es een bushokje, dan stopt de bus hopelijk voor 't huis.
Of nog beter, 30k+.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:43 schreef jogy het volgende:
[..]
als wat ?quote:
Dan die gasten die om geld bedelen op het Amsterdam CS?quote:
feef , het gaat niet goed met je.quote:
'D ohquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan die gasten die om geld bedelen op het Amsterdam CS?
Does gek meid.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:44 schreef Tally het volgende:
Zo hej!
Zal ik een KOFFIE gaan halen..
Weet je wat.. Ik doe het gewoon!!
Yo go girl!quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:44 schreef Tally het volgende:
Zo hej!
heb je een ABN AMRO rekening?quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Jaquote:
ik heb net koffie besteldquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:44 schreef Tally het volgende:
Zo hej!
"Feetie heeft het zoo druk, ze loopt maar te tikken op dat toetsenbord, we komen haar maar even tegemoet"quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:48 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik heb net koffie besteld
het wordt zo bij me gebrachtcollegae
ja net als dat je ff leuk saldo 's kan checkenquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:48 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik zit in de gelegenheid wat geld over te boeken
alleen doe ik het niet natuurlijk
Als ik gek zou doen dan drink ik uit de koffiekanquote:
s s s s port?quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:51 schreef Tally het volgende:
En hej ik voer toch geen flikker uit..
Dus kan net zo goed thuis in de tuin zitten met een biertje..
Of eng doen en dan gewoon naar de sportschool gaan
heb je al vaste verkering ?quote:
zoietsquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
"Feetie heeft het zoo druk, ze loopt maar te tikken op dat toetsenbord, we komen haar maar even tegemoet"
Geen tijd, niet op zoek, vermaak me zo wel, heb denk ik wel een gegadigde.quote:
Ja idd..quote:
oh.. waar woonde je ookalweer?quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:50 schreef Joene het volgende:
[..]
ja net als dat je ff leuk saldo 's kan checken
Voor vaste verkering of voor sex?quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen tijd, niet op zoek, vermaak me zo wel, heb denk ik wel een gegadigde.
Q is altijd fout.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:54 schreef Faithy het volgende:
oh, en Q-music heeft de 'foute dag'
Dus je loopt hier te beweren dat er vrouwelijke intresse is vanaf haar kant jegens jou?quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen tijd, niet op zoek, vermaak me zo wel, heb denk ik wel een gegadigde.
Ik ben geen drankgebruiker en ik leef nog, een beetjequote:Op donderdag 29 juni 2006 09:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja idd..
Maar als ik van die blubberbuik af wil moet ik toch wat..
Ik zou ook mijn biertje kunnen laten staan..
MAAR HEJ IK WIL DIE BLUBBERBUIK KWIJT NIET DOOD
Andersom menquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Dus je loopt hier te beweren dat er vrouwelijke intresse is vanaf haar kant jegens jou?
Duh!quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:55 schreef Faithy het volgende:
[..]
heb jij een highlight op het hele forum voor Q. ofzo?
Hoi.quote:dag lieverd van me
ja, en dát geloof ik dus weer nietquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Dus je loopt hier te beweren dat er vrouwelijke intresse is vanaf haar kant jegens jou?
en dát begrijp ik dan weer nietquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wie was dat nou die een alpenmeisje wou spelen
Ik ben grootverbruikster..quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben geen drankgebruiker en ik leef nog, een beetje![]()
Afgelopen groningen meetquote:
en is er eventueel ook een mogelijkheid dat zij wederzijdse intresse in jouw gaat tonen?quote:
Rollenspel..quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wie was dat nou die een alpenmeisje wou spelen
Het is zo gegroeit, toffe vrienden geworden enzoquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:58 schreef Joene het volgende:
[..]
en is er eventueel ook een mogelijkheid dat zij wederzijdse intresse in jouw gaat tonen?
Ik dacht dat we een band hadden.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Rollenspel..
Is nog geen interesse lieverd
Vriendenquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is zo gegroeit, toffe vrienden geworden enzo![]()
Naja... polsen binnenkort toch.
This is where you enter 'the friend zone, you will never get out'quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is zo gegroeit, toffe vrienden geworden enzo![]()
Naja... polsen binnenkort toch.
Kut hequote:Op donderdag 29 juni 2006 10:03 schreef jogy het volgende:
[..]
This is where you enter 'the friend zone, you will never get out':')
Huuuuu.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Haarbandquote:
Mooi !quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:06 schreef Renesite het volgende:
Mannen kunnen dus echt niet multitaskenquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:08 schreef Armageddon het volgende:
Niet zo snel men! Ik was even koffie drinken!
quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Toch geen Senseo, hè?quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:08 schreef Armageddon het volgende:
Niet zo snel men! Ik was even koffie drinken!
Mannen kunnen niet eens 1 ding tegelijk.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:08 schreef Faithy het volgende:
[..]
Mannen kunnen dus echt niet multitasken![]()
Ik zoek niet, juist nietquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:08 schreef Faithy het volgende:
Renesite is even oud als mn kleine zusje..
hm.. ik zie mogelijkheden.. ik vind mn zusje niet altijd even lief, en Rene zoekt een neukertje
Hey.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:08 schreef Faithy het volgende:
[..]
Ik zat niet achter mijn pc. Ik zat in de hendig sjieke kantine hier. Peuk erbij enzo.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:08 schreef Faithy het volgende:
[..]
Forget it!quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, ik ken dr al vanaf de basisschool![]()
Hej mooi..quote:
dat is toch al snel een jaartje of 2 dusquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, ik ken dr al vanaf de basisschool![]()
peuk...quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zat niet achter mijn pc. Ik zat in de hendig sjieke kantine hier. Peuk erbij enzo.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:11 schreef jogy het volgende:
[..]
dat is toch al snel een jaartje of 2 dus.
Bijnaquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:11 schreef jogy het volgende:
[..]
dat is toch al snel een jaartje of 2 dus.
Die SIG erbij...quote:
Ga naar de stad zeg ik je !quote:
Zusje is beetje lief?quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:13 schreef Faithy het volgende:
* Faithy geeft Renesite een aai over de bol
agossiewalieV!
Dat mag jij helemaal niet, eerst trouwen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:13 schreef Jarno het volgende:
Hallo, ik hoorde neuken?
Ehhh, Q?quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat mag jij helemaal niet, eerst trouwen.
Kwam het er nog van gestern ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:13 schreef Jarno het volgende:
Hallo, ik hoorde neuken?
Alweer?!quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat mag jij helemaal niet, eerst trouwen.
Beviel het wat ?quote:
Scherp +1quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:17 schreef GI het volgende:
[..]
Bevallen is toch pas over een x aantal maanden gepland ?
Is daar veel voor nodig dan?quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:18 schreef Jarno het volgende:
Jullie maken me in de war.
War als in oorlog ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:18 schreef Jarno het volgende:
Jullie maken me in de war.
Hmpf.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:19 schreef NJ het volgende:
Ohja, J, yvonne zegt 'groetjes terug en eigen schuld'.
Wanneer ongeveer?quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hmpf.
Voor straf ga ik straks lopen zeiken in FB.
Heb jij nog wel een toekomst ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:22 schreef NJ het volgende:
[..]
Wanneer ongeveer?
Dan kan ik meelurken, ik moet nu namelijk iets 'aan mijn toekomst gaan doen'..
ik dacht dat het dan juist minder werd.quote:
Dat hangt behoorlijk van vanmiddag af.quote:
Nee maar iets zegt me dat ik dat ook heel niet wil..quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ken je Nolius al?
(Ik neem de volgende bus)
Dan wens ik je bij deze veel suc7quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:26 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat hangt behoorlijk van vanmiddag af..
he, bah..quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:22 schreef NJ het volgende:
[..]
Wanneer ongeveer?
Dan kan ik meelurken, ik moet nu namelijk iets 'aan mijn toekomst gaan doen'..
Ik wou nou eindelijk eens dat topic over OO d'r in knallen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:23 schreef jogy het volgende:
Open een topic over ONZ, Jarno.
user toegang vergreauten ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik wou nou eindelijk eens dat topic over OO d'r in knallen.
Nee, opheffen.quote:
Goeie zaak , [oldbie] reeks werkt ook prima vinnik.quote:
Eensch.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Goeie zaak , [oldbie] reeks werkt ook prima vinnik.
Ja lekker ff naar kruijswijk in aalsmeer.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:22 schreef Armageddon het volgende:
Nog even en we kunnen weer an de luns!
Wat heb je voor baan dat het druk isquote:
Mutsch, ga toch opzoek naar beheers baan.quote:
dat wilde ik niet meer... bleghquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Mutsch, ga toch opzoek naar beheers baan.![]()
Nee hard werken is leukquote:
Technisch weer hè?quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:50 schreef Joene het volgende:
ff een rondje over het bedrijventerrein!
Och, mevrouw wil weer even soppen op Johnny Deppquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:56 schreef miss_bleu het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaau heeft 4 kaarten gereseveerd voor: Pirates Of The Caribbean Marathon op 13 juli in pathe Eindhoven om 19.00 uur
nee, maar wel meneer bloomquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Och, mevrouw wil weer even soppen op Johnny Depp
Je vergeet zo'n kerel van euh... die ene film uit Nieuw Zeeland.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Och, mevrouw wil weer even soppen op Johnny Depp
Dat spul dus.quote:
Uiteraard even een technische inspectie ronde.quote:
Mijdrecht is kut.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:25 schreef Gitarist het volgende:
Wat is er mis met Mijdrecht? Het "centrum" is best goed te doen in de pauze (werk in Mijdrecht)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |