quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:27 schreef miss_bleu het volgende:
CAP Tally?
en je had zo je best gedaan op de OP!quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:28 schreef GI het volgende:[oldbies]Stemmen geen D66, en tieten.
Die mag dicht.
Jah.
kussie!quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:28 schreef GI het volgende:[oldbies]Stemmen geen D66, en tieten.
Die mag dicht.
Jah.
Het is gewoon een onlogisch kutdorpquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:29 schreef miss_bleu het volgende:
Gewoon omdat Mijdrecht een boerendorp is GI!
Het is wel vlakbij de amstel.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:29 schreef miss_bleu het volgende:
Gewoon omdat Mijdrecht een boerendorp is GI!
Zoals alle dorpen hier rondom de haarlemmermeer.quote:
ik denk hetquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:34 schreef Jarno het volgende:
Is dit 'm?
Ja, ja, ja, ga jij je lekker druk maken over het kabinet johquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:35 schreef GI het volgende:
senseo is GEEN ik herhaal GEEN koffie.
Het is bruin vocht, maar geen koffie. Het is verdomme een apparaat waar je ook THEE mee kan maken.
Senseo.
Senseo, als er iets ranzig is is dat het wel. Altijd hetzelfde bakje 'leut'quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:35 schreef GI het volgende:
senseo is GEEN ik herhaal GEEN koffie.
Het is bruin vocht, maar geen koffie. Het is verdomme een apparaat waar je ook THEE mee kan maken.
Senseo.
Ow, dat kabinet zou mij mijn reet roestenquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:36 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, ja, ja, ga jij je lekker druk maken over het kabinet joh![]()
Correct.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Senseo, als er iets ranzig is is dat het wel. Altijd hetzelfde bakje 'leut'.
Druk maken is een goed iets , zie jij al vliegtuigen opstijgen ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:38 schreef GI het volgende:
[..]
Ow, dat kabinet zou mij mijn reet roesten. Ik vind het gewoon leuk me druk te maken over dingen.
Ik let er niet zo op eigenlijkquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Druk maken is een goed iets , zie jij al vliegtuigen opstijgen ?
Die wou al zon beetje stoppen toen ik nog geboren moest worden. met zn broodje poepquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:39 schreef GI het volgende:
Ome willem heeft toch al 100 keer gezegd te stoppen.
ik ook niet te erg, want dan baal ik dat het mooi weer is en ik op dat duffe bedrijventerrein zit.quote:
Link/bron ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:40 schreef jogy het volgende:
Wat is dat PTA ook een doodgeslagen zooitje zeg.
[mountainbike] Hoe een Shimano Tourney in te stellen? Het schiet niet op, al die autoventjes zullen echt niet weten hoe je zo'n ding in moet stellenquote:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Sow... heerlijk bakkie senseo koffieslootwater erbij
je durft het toch geen koffie te noemen hequote:Op donderdag 29 juni 2006 08:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Sow... heerlijk bakkie senseo koffie erbij
men dit is haske mooi heur, nou gaat jouw vriend Wilders for President men.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:43 schreef Armageddon het volgende:
Mogguh gekkies!
Viezewies van der Laan!
quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Sow... heerlijk bakkie senseo koffie vocht erbij
quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:44 schreef twi het volgende:
He newbies, ga eens buitenspelen. Als een oldbie zegt dat het koffie is, dan is het koffie. Klaar.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:44 schreef Joene het volgende:
[..]
men dit is haske mooi heur, nou gaat jouw vriend Wilders for President men.
He Twi , nerd , senseo is bocht , geen koffie.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:44 schreef twi het volgende:
He newbies, ga eens buitenspelen. Als een oldbie zegt dat het koffie is, dan is het koffie. Klaar.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:44 schreef twi het volgende:
Ja hej das 8 jaar geledenquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Die wou al zon beetje stoppen toen ik nog geboren moest worden. met zn broodje poep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |