quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:27 schreef miss_bleu het volgende:
CAP Tally?
en je had zo je best gedaan op de OP!quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:28 schreef GI het volgende:[oldbies]Stemmen geen D66, en tieten.
Die mag dicht.
Jah.
kussie!quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:28 schreef GI het volgende:[oldbies]Stemmen geen D66, en tieten.
Die mag dicht.
Jah.
Het is gewoon een onlogisch kutdorpquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:29 schreef miss_bleu het volgende:
Gewoon omdat Mijdrecht een boerendorp is GI!
Het is wel vlakbij de amstel.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:29 schreef miss_bleu het volgende:
Gewoon omdat Mijdrecht een boerendorp is GI!
Zoals alle dorpen hier rondom de haarlemmermeer.quote:
ik denk hetquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:34 schreef Jarno het volgende:
Is dit 'm?
Ja, ja, ja, ga jij je lekker druk maken over het kabinet johquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:35 schreef GI het volgende:
senseo is GEEN ik herhaal GEEN koffie.
Het is bruin vocht, maar geen koffie. Het is verdomme een apparaat waar je ook THEE mee kan maken.
Senseo.
Senseo, als er iets ranzig is is dat het wel. Altijd hetzelfde bakje 'leut'quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:35 schreef GI het volgende:
senseo is GEEN ik herhaal GEEN koffie.
Het is bruin vocht, maar geen koffie. Het is verdomme een apparaat waar je ook THEE mee kan maken.
Senseo.
Ow, dat kabinet zou mij mijn reet roestenquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:36 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, ja, ja, ga jij je lekker druk maken over het kabinet joh![]()
Correct.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Senseo, als er iets ranzig is is dat het wel. Altijd hetzelfde bakje 'leut'.
Druk maken is een goed iets , zie jij al vliegtuigen opstijgen ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:38 schreef GI het volgende:
[..]
Ow, dat kabinet zou mij mijn reet roesten. Ik vind het gewoon leuk me druk te maken over dingen.
Ik let er niet zo op eigenlijkquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Druk maken is een goed iets , zie jij al vliegtuigen opstijgen ?
Die wou al zon beetje stoppen toen ik nog geboren moest worden. met zn broodje poepquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:39 schreef GI het volgende:
Ome willem heeft toch al 100 keer gezegd te stoppen.
ik ook niet te erg, want dan baal ik dat het mooi weer is en ik op dat duffe bedrijventerrein zit.quote:
Link/bron ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:40 schreef jogy het volgende:
Wat is dat PTA ook een doodgeslagen zooitje zeg.
[mountainbike] Hoe een Shimano Tourney in te stellen? Het schiet niet op, al die autoventjes zullen echt niet weten hoe je zo'n ding in moet stellenquote:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Sow... heerlijk bakkie senseo koffieslootwater erbij
je durft het toch geen koffie te noemen hequote:Op donderdag 29 juni 2006 08:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Sow... heerlijk bakkie senseo koffie erbij
men dit is haske mooi heur, nou gaat jouw vriend Wilders for President men.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:43 schreef Armageddon het volgende:
Mogguh gekkies!
Viezewies van der Laan!
quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Sow... heerlijk bakkie senseo koffie vocht erbij
quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:44 schreef twi het volgende:
He newbies, ga eens buitenspelen. Als een oldbie zegt dat het koffie is, dan is het koffie. Klaar.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:44 schreef Joene het volgende:
[..]
men dit is haske mooi heur, nou gaat jouw vriend Wilders for President men.
He Twi , nerd , senseo is bocht , geen koffie.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:44 schreef twi het volgende:
He newbies, ga eens buitenspelen. Als een oldbie zegt dat het koffie is, dan is het koffie. Klaar.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:44 schreef twi het volgende:
Ja hej das 8 jaar geledenquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Die wou al zon beetje stoppen toen ik nog geboren moest worden. met zn broodje poep
KUT !quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:45 schreef jogy het volgende:
Senseo is voor mannen die zittend plassen en huilen na het klaarkomen.
Bestaan die?quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:45 schreef jogy het volgende:
Zitten plassen is de ultieme luxe.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:45 schreef jogy het volgende:
8 jaar terug wowquote:
En mensen in dit topic posten en een userid hoger dan 6970 hebben zijn wannabe'squote:Op donderdag 29 juni 2006 08:45 schreef jogy het volgende:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zitten plassen is de ultieme luxe.
's morgen uit je nest je op die pot laten vallen, met zo'n dromerige blik zonder mikken en sturen zo hop... die slurf leeg laten lopen.
En als je 36 bent is huilen na het klaarkomen gewoon een teken van opluchting....'alles doet het nog'
he men , 6970 is wel het maximale oldbie getal eigenlijk , of gewoon gebruikers na 27 oktober 2000.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:47 schreef twi het volgende:
[..]
En mensen in dit topic die userid posten en een userid hoger dan 6970 hebben zijn wannabe's![]()
Whehehe. Ok, fair enough.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
's morgen uit je nest je op die pot laten vallen, met zo'n dromerige blik zonder mikken en sturen zo hop... die slurf leeg laten lopen.
En als je 36 bent is huilen na het klaarkomen gewoon een teken van opluchting....'alles doet het nog'
quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Pas maar op , als je zo koffie op hebt laxeer je zo in je broekspijpen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
Men ben je net op je werk. Heb nu al weer pijn in m'n pens.
Of voor mensen die koffie niet weten te waarderenquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:49 schreef GI het volgende:
We kunnen dus concluderen dat senseo iets voor 35+ers is ?
Sorrie, ik wilde je niet onnodig verstoren in je natuurlijke habitat.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:47 schreef twi het volgende:
[..]
En mensen in dit topic posten en een userid hoger dan 6970 hebben zijn wannabe's![]()
/edit: Ik kan er bijna niet meer uit komen. Ga ergens anders iemand vervelen en laat ons lekker van onze bruine drek genieten ja
6970 is een uitzondering natuurlijk, 80% van de anderen hieronder zijn nog steeds wannabe'squote:Op donderdag 29 juni 2006 08:49 schreef Joene het volgende:
[..]
he men , 6970 is wel het maximale oldbie getal eigenlijk , of gewoon gebruikers na 27 oktober 2000.
Al die antillianen he.,die illegalen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:50 schreef Armageddon het volgende:
Mag ik nog wat vragen. Als Senseo niets is. Waarom zijn er dan 16 miljoen van die dingen verkocht?
Omdat het nederlandse volk geen smaak heeft. En het ook voor elkaar krijgt er 10 te kopen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:50 schreef Armageddon het volgende:
Mag ik nog wat vragen. Als Senseo niets is. Waarom zijn er dan 16 miljoen van die dingen verkocht?
Goede reclame campagne.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:50 schreef Armageddon het volgende:
Ja, die drinken tenslotte al zo'n 15 jaar automaten koffie op hun werk en hebben geen smaak pupillen meerquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:49 schreef GI het volgende:
We kunnen dus concluderen dat senseo iets voor 35+ers is ?
Zuipen die allemaal Senseo?quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Al die antillianen he.,die illegalen.
*breekt in*quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:50 schreef Armageddon het volgende:
Vast wel ze zijn te lui om koffie te zettenquote:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:51 schreef GI het volgende:
[..]
Omdat het nederlandse volk geen smaak heeft. En het ook voor elkaar krijgt er 10 te kopen.
1 voor kantoor
1 voor de keuken
1 voor de werkkamer
1 voor de schuur
1 reserve voor de keuken
enz.. enz...
Automaten koffie, ook zo'n ding waarbij de illusie van koffie aangehouden wordt maar eigenlijk alleen bedorven kraanwater inzit.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, die drinken tenslotte al zo'n 15 jaar automaten koffie op hun werk en hebben geen smaak pupillen meer.
Is wel allemaal smerige koffie, wij hebben MAAS automaten service hier op het werk , das nog erger dan senseo.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, die drinken tenslotte al zo'n 15 jaar automaten koffie op hun werk en hebben geen smaak pupillen meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |