iedereen blij denk ik [ muv Brinkhorst misschien]quote:Op donderdag 29 juni 2006 05:45 schreef Philosocles het volgende:
Goed. D'66 zal d'r uit moeten stappen, afgaande op de eerste reacties van CDA en VVD.
zouden ze het redden als minderheidsregering?quote:Op donderdag 29 juni 2006 05:48 schreef Wup het volgende:
[..]
iedereen blij denk ik [ muv Brinkhorst misschien]
Ik denk van wel (met steun van LPF, SGP en Wilders)quote:Op donderdag 29 juni 2006 05:48 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
zouden ze het redden als minderheidsregering?
Yep, erg jammer ook, hij is een erg goed minister, vooral op Economische Zaken.quote:Op donderdag 29 juni 2006 05:48 schreef Wup het volgende:
[..]
iedereen blij denk ik [ muv Brinkhorst misschien]
bedtijd!!!quote:Op donderdag 29 juni 2006 05:48 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Tien voor zes, en we zijn klaar.
waarom? ik vond ze beiden toch redelijk sterk, ook al zou ik er nooit op stemmen.quote:
Dat maakt ze niet minder hypocriet.quote:Op donderdag 29 juni 2006 05:53 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
waarom? ik vond ze beiden toch redelijk sterk, ook al zou ik er nooit op stemmen.
Psies, wat je er ook van vindt, ze hebben het goed gedaan.quote:Op donderdag 29 juni 2006 05:53 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
waarom? ik vond ze beiden toch redelijk sterk, ook al zou ik er nooit op stemmen.
kun je me uitleggen waarom ze hypocriet zijn?quote:Op donderdag 29 juni 2006 05:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat maakt ze niet minder hypocriet.
Ws. omdat de schrijver dezes rechts is.quote:Op donderdag 29 juni 2006 06:03 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
kun je me uitleggen waarom ze hypocriet zijn?
Omdat ze er al lang van wisten, maar (opportunistisch als ze zijn) naar aanleiding van een Zembla-uitzending opeens schande spreken van Verdonk inzake Magan?quote:Op donderdag 29 juni 2006 06:03 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
kun je me uitleggen waarom ze hypocriet zijn?
De champagne staat hier al koudquote:Op donderdag 29 juni 2006 06:09 schreef Solidius het volgende:
Verdonk gaat eruit, kan bijna niet anders. De stemmen waren behoorlijk in balans, en aangezien D66 aangeeft; "of de stekker uit Verdonk, of uit het gehele kabinet" lijk het mij logisch dat Verdonk het onderspit delft in deze kwestie.
Maarja, het is en blijft politiek en het balletje kan nog raar gaan rollen vandaag, top entertainment
Was wel te verwachten, D66quote:Op donderdag 29 juni 2006 07:19 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou, D66 heeft het verbruid, wederom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |