En nog steeds geen defense.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:29 schreef BitetheBullet het volgende:
Toronto heeft met Bargnani, Villanueva en Bosh nu wel een erg getalenteerde en jonge frontcourt
En helemaal nu ze Villanueva naar de Bucks traden voor TJ Ford en wat centjes... Goeie move voor beiden denk ik... Ik zag Bosh en Charlie toch niet beiden in T.O. blijven... Toch jammer dat de Raps niet snel Gadzuric los konden weken!quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:41 schreef popolon het volgende:
[..]
En nog steeds geen defense.
Bargnani is puur offensief, pakt geen rebounds weinig bloks en is 1v1 erg zwak verdedigend. Maar goed, Toronto zal wel voor de Suns strategie gaan.
Tsja feitelijk hebben de Raps nu al twee fan favourites getrade (Matt Bonner ook), wat wel wil zeggen dat Colangelo het meent... maar Toronto moest echt een pass-first PG hebben, en Ford voldoet toch aan die eisen lijkt mij, hopelijk gaat ie iedereen beter maken en blijft ie heel... toch wel vreemd eigenlijk, want Calderon moest toch die pass-first PG worden??? en Mike James zien we al helemaal niet meer terug nu!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:14 schreef Warrior28 het volgende:
Daar snap ik dus weinig van, van die trade: Toronto traden runner up rookie of the year, een getalenteerde bigman voor een getalenteerde guard met een flink blessure verleden. Bovendien is Charlie fan favourite in Toronto!
En als ze dan toch in gesprek waren met Milwaukee, probeer dan een multiplayer deal met Magloire ipv die stiff van een Nesterovic....zucht![]()
Milwaukee lijkt me hier duidelijk de winnaar, hoewel ik TJ ook een superspeler vind
Gaan de Bucks weer in groen spelen? Dat logo doet me altijd denken aan een Jagermeister reclame(het Jazz logo lijkt me altijd reclame voor een bronwater merk...komt door die bergjes denk ik)
Bird wil hem houden.quote:Op zondag 2 juli 2006 15:29 schreef popolon het volgende:
Peja vertrekt alweer uit Indiana, Hornets lijken interesse te hebben.
Geruchten genoeg.
Ik hoef hem niet voor dat geld, Peja danquote:Op zondag 2 juli 2006 16:04 schreef popolon het volgende:
Peja is al zo goed als rond met NO.
En ja, als de Bulls Wallace krijgen, het gerucht gaat dat ze 70.000.000 overhebben voor vijf jaar dan kan Detroit dat niet betalen. Dumars zit met hem om de tafel maar de manager van Ben schijnt een echte irritante geldwolf te zijn dus het is nog maar de vraag.
Dan is Chicago ineens weer een contender met Wallace erbij. Mocht het zo zijn zie ik Detroit een heel ander gezicht krijgen met nog wel wat trades hier en daar.
'ns Kijken of ie voor het geld gaat.
Heb hem altijd al de beste speler van dat team gevonden, zijn stats zijn toch gewoon van een andere wereld! Alleen zijn FT% is abominabel, maarja... Zie hem dat ook niet nog 4/5 jaar volhouden eigenlijk...quote:Op zondag 2 juli 2006 16:19 schreef J-Will het volgende:
Dumars is ertoe bereid Big Ben de best betaalde Piston te maken. Wat een marktwaarde heeft dat monster
Grapje zeker?quote:Op zondag 2 juli 2006 16:15 schreef WinnekeLeen het volgende:
als Wallace naar Chicago gaat dan mochten de Pistons wensen dat ze Milicic gehouden hadden...
Jij ziet wss meer wedstrijden dan ik, maar hij heeft toch flink wat vooruitgang laten zien bij de Magic of niet? (dieper zinken kon ie iig nietquote:Op zondag 2 juli 2006 16:48 schreef popolon het volgende:
[..]
Grapje zeker?
Twee totaal verschillende spelers, Darko kan nog geen rebound pakken, laat staan verdedigen.
Hij zal zonder twijfel wat beter worden maar 't zijn twee totaal verschillende spelers. Wallace is uniek en kan een team dat problemen heeft in de defense een enorme boost geven.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:54 schreef WinnekeLeen het volgende:
[..]
Jij ziet wss meer wedstrijden dan ik, maar hij heeft toch flink wat vooruitgang laten zien bij de Magic of niet? (dieper zinken kon ie iig niet)
Daar denken kenners anders over.quote:Op zondag 2 juli 2006 17:40 schreef BitetheBullet het volgende:
70 miljoen voor 5 jaar Ben Wallace, dan ben je echt gestoord![]()
En je was zo enthousiast toen Evans bij de Pistons tekende!quote:Op zondag 2 juli 2006 17:57 schreef popolon het volgende:
Succes met Mo Evans SF (leef je nog?) Daar ben ik niet rouwig om dat Evans vertrekt.
Pistons Acquire The Draft Rights To Cheick Samb From The Los Angeles Lakers In Exchange For Maurice Evans.
Daarmee hebben de Pistons dus een rookie center (2.15m) in huis.
Was een leuke trade maar Evans zit vooral de ontwikkeling van Delfino in de weg, die zie ik toch net wat liever.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:27 schreef WinnekeLeen het volgende:
[..]
En je was zo enthousiast toen Evans bij de Pistons tekende!Dacht dat ie het wel aardig deed in D-town? En wat Samb betreft, ik denk dat je daar nog heel wat geduld mee moet hebben, die kerel balld toch nog niet zo lang? En hij heeft een Manute Bol-achtige gestalte! Zal me benieuwen...
Omg.. dat logo.. Milwaukee wat doe jequote:Op zondag 2 juli 2006 17:09 schreef WinnekeLeen het volgende:
[afbeelding]
Was het nu echt zo moeilijk om van dat eerste logo een eigentijdse versie te maken, het nieuwe ziet er zo inspiratieloos uit!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zijn dan andere kenners dan de meeste schrijvers op internetquote:Op zondag 2 juli 2006 17:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Daar denken kenners anders over.
En daarbij zit je dan nog maar krap in de top 30 van salarissen.
Spelers als Houston, Marbury en Grant Hillen verdienen het dubbele.
Kek, altijd al een gave jersey gevonden, die van de Grizzlies...quote:Op maandag 3 juli 2006 17:43 schreef Jeroen_M het volgende:
Weer ff wat gear besteld. Jersey van Gasol.[afbeelding]
Verder 2 tees van de Nuggets en wat clearence meuk (muts, en wat barefeet line dingen).
quote:Op maandag 3 juli 2006 17:57 schreef WinnekeLeen het volgende:
[..]
Vladimir Radmanovic (LAC) naar de Lakers, Bobby Jackson (MEM) naar de Hornets, Sam Cassell terug naar de Clippers, Nene terug naar de Nuggets, Eric Piatkowski (CHI) naar de Suns, DJ Mbenga terug naar de Mavs...
en dat is alles wat ik ervan af weet...
Jep, je snapt em!quote:Op maandag 3 juli 2006 19:51 schreef Jeroen_M het volgende:Hoe bedoel je terug? Dat ze gewoon blijven bedoel je..!
Als er een franchise is die meer dan 10m per jaar over een paar jaar wil betalen voor een bejaarde guard, waarvan het nog maar de vraag is hoe fit hij is...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:25 schreef WinnekeLeen het volgende:
[..]
Wat ik me trouwens nog afvroeg, zou Latrell Sprewell dit seizoen nog aan de bak komen?
We'll be back.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:48 schreef J-Will het volgende:
In your FACE Popo![]()
Miami nu zonder twijfel beste team in the East, gevolgd door de Bulls
Het is een andere, de no. 2 pick van de Bulls uit 2002, die een motorongeluk had gekregen. Miami had ook dit seizoen al veel interesse in hem.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:45 schreef J-Will het volgende:
Er is geen tweede Jason Williams BtB
Onthoud dat.
Nazr Mohammed voor de mid-level exception is iig al een aardig begin. Centers zijn niet meer goedkoop te krijgen.quote:
Mwa. Middelmaat.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:30 schreef popolon het volgende:
Ik ben zeker niet ontevreden met Mohammed als nieuwe center.
Nee, want die zit al in Toronto!quote:Op woensdag 5 juli 2006 06:26 schreef popolon het volgende:
Pistons gaan kleiner spelen en sneller, meer offense dus. Ik vraag me eerder af wat de Spurs gaan doen nu ze toch echt een nieuwe grote man nodig hebben, met Nesterovic kom je er niet.
Ze moeten alleen hun halve roster traden om binnen de salary-eisen te blijvenquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:50 schreef popolon het volgende:
En nog een goede trade voor the Bulls (Chandler naar NO voor Brown en Smith) , Paxson is aardig bezig.
Nog een leuk gerucht: KG naar de Bulls.
Van de Fok!Weblogquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:05 schreef J-Will het volgende:
Bye Bye Vince Carter
http://www.youtube.com/watch?v=itl43PVN3Jk
Marquis Daniels voor Croshere.quote:Op woensdag 5 juli 2006 06:26 schreef popolon het volgende:
't Is wat rustig bij de Pacers trouwensArtest weg, nu ook Peja. Heel wat geld en talent zijn verloren gegaan.
Die gozer is gedraft door de Pacers.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:42 schreef J-Will het volgende:
Maar jezus, echt absurd dit. James White die dit jaar gedraft is geloof ik, kan ook insane dunks die in de NBA nog nooit iemand heeft laten zien.
Wie?quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:58 schreef J-Will het volgende:
Die knaap die van de Suns overkwam is goed werk aan het verrichten
Wat bezielde de glove ? Tegen zo'n beer...quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:48 schreef J-Will het volgende:
Colangelo, als hij zo heetDe nieuwe GM in ieder geval.
Die maakt van Toronto een heel ander team, i like it.
En Araujo is echt een geweldenaarMeestal in foul trouble na 4 minuten maar af en toe geniale acties. Hij had dit jaar een assist die zo in de top 10 van het jaar had gekund, en een block op Payton die MIJ gewoon pijn deed
Maar natuurlijk; Colangelo!quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:48 schreef J-Will het volgende:
Colangelo, als hij zo heetDe nieuwe GM in ieder geval.
Die maakt van Toronto een heel ander team, i like it.
En Araujo is echt een geweldenaarMeestal in foul trouble na 4 minuten maar af en toe geniale acties. Hij had dit jaar een assist die zo in de top 10 van het jaar had gekund, en een block op Payton die MIJ gewoon pijn deed
Tuurlijk niet maar daar komen allemaal vage deals/trades etc. bij kijken.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 07:57 schreef Skeffie het volgende:
Gewoon iets wat ik merkwaardig vind, of denken jullie dat Finley wel die 18 miljoentjes per seizoen waard is?
Dat staat er gewoon bij hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:38 schreef J-Will het volgende:
Ik heb 2 oldschool games gedownload, blijkt er één in het spaans te zijnDe allstar game van '97 is bijna klaar
quote:date 2006-06-26 23:53:07 lang. SPA codec DivX size 1040MB id: 2212
name NBA Regular Season 1996 - Chicago Bulls vs Detroit Pistons (7.3.96) comments (15)
descr. by AI3_MVP4L. Capped by terili.
Hij begon al wat ouder te lijken in zijn laatste jaar bij de Mavs, en die hebben er dan ook maar goed aan gedaan om zijn contract weg te traden he... En dat ie bij de Spurs niet toekomt aan 20 ppg, 6 rpg en 6 apg, dat was te verwachten... Stuur je hem naar bijvoorbeeld de Blazers, dan kunnen zijn stats best weer terug omhoog schieten, zo slecht is ie nu ook nog niet...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 07:57 schreef Skeffie het volgende:
Gewoon iets wat ik merkwaardig vind, of denken jullie dat Finley wel die 18 miljoentjes per seizoen waard is?
Mwah....ik volg de Warriors op de voet, en het is eigenlijk gewoon een salary dump. McLeod en Brown doen hetzelfde als een Will Bynum (speelt nu voor de Ws in de summerleague) doet voor het league minimum contract. Maar ik ben met je eens dat het handig is om zo'n speler achter de hand te hebben.quote:Golden State wordt echt beter van die deal omtrend Fisher, ik zou hem al ruilen alleen voor McLeod, maar Devin Brown kan ook echt een goeie worden!
Hallo, welkom hier! Ben je naar playoff wedstrijden geweest? Heb je een favoriet team?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:26 schreef LiNo het volgende:
Hoi iedereen!
Leuk om te zien dat er zoveel basketball liefhebbers zijn in Nederland. Ik ben net terug van een maand Amerika en daar heb ik verscheidene playoff wedstrijden gezien. Het is onmogelijk er niet verslaafd aan te raken.
Helaas valt het hier in Nederland allemaal mee. Er komt niks van de NBA op TV. Schandalig.
Aangezien ik hier nieuw ben ga ik eerst wat oude topics doornemen, man, wat een hoop!Geweldig!
Groetjes,
Linda
De Miami bandwagon staat klaar.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:21 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Hallo, welkom hier! Ben je naar playoff wedstrijden geweest? Heb je een favoriet team?
Nee, was dat maar waar. Ik was in Amerika op een campus in Flagstaff dus kon er niet zomaar tussenuit voor de playoffs. Maar heb daar toch een aantal wedstrijden gekeken op een scherm van 3 meter breed, da's ook niet mis. En Amerikanen zijn die-hard supporters, echt leuk. De gangen hingen vol met krantenartikels en posters van de Suns.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:21 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Hallo, welkom hier! Ben je naar playoff wedstrijden geweest? Heb je een favoriet team?
Mavs? Terwijl je in Arizona bent geweest, kan niet he!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:31 schreef LiNo het volgende:
[..]
Nee, was dat maar waar. Ik was in Amerika op een campus in Flagstaff dus kon er niet zomaar tussenuit voor de playoffs. Maar heb daar toch een aantal wedstrijden gekeken op een scherm van 3 meter breed, da's ook niet mis. En Amerikanen zijn die-hard supporters, echt leuk. De gangen hingen vol met krantenartikels en posters van de Suns.
M'n favoriete team? Op dit moment de Mavs, want heb verder alleen de Clippers, Suns en Heats zien basketballen dus nog lang niet genoeg om echt te kunnen kiezen.
Ik heb net geprobeerd TVants te downloaden maar er is iets mis met de site. Hebben jullie nog tips om (gratis) NBA te kunnen kijken?
Ja daar heb ik ook een tijdje bij gezeten. Moet je wel een Paypal account hebben, is wel een aanrader.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:03 schreef popolon het volgende:
Voor een goede verbinding moet je bij streamtv ofzo zijn, dat doen de NFL'ers ook.
Veel weet ik er niet van.
Hehe ik weet het. Het was mijn duistere geheim. Ik juichte alleen voor de mooie punten ipv voor de Suns.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:02 schreef Jeroen_M het volgende:
Mavs? Terwijl je in Arizona bent geweest, kan niet he!![]()
Viel het maar mee...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:26 schreef LiNo het volgende:
Helaas valt het hier in Nederland allemaal mee.
Volgens mij is het ook nog eens zo dat Finley nu door zowel de Mavs als de Spurs betaald. Bij de Spurs verdient hij 'maar' $2.5 miljoen per jaar, de rest wordt door de Mavs betaald.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:37 schreef BitetheBullet het volgende:
Finley is niet getrade, maar vorig seizoen viel zijn contract onder de amnesty-rule. Dat betekende dat de Mavericks direct zijn contract konden afkopen, zodat ze geen luxury tax over zijn contract hoefden te betalen. Zijn salaris telt echter nog wel voor hun salary-cap tot zijn contract daadwerkelijk zou zijn afgelopen. Niemand is natuurlijk geinteresseerd in een shooting guard op zijn retour voor 20 miljoen per jaar.
Dat artikeltje op Hoopshype (ik neem aan dat je het daarvan weet) heeft wel een aantal sterke punten, maar dan zal het toch in een sign-and-trade deal met Toronto moeten, want James gaat echt wel voor het grote geld... Plus, als ie al eerder gezegd heeft dat DAL, MIN en HOU zijn drie favorieten zijn, waarom zou er dan nu ineens een bijkomen...quote:Op maandag 10 juli 2006 08:01 schreef J-Will het volgende:
Mike James, de rumors beginnen te komen dat hij naar Miami zou komen.
Vergeet niet dat dit voornamelijk rookies en ook try-outs zijn die spelen in deze league.quote:Op maandag 10 juli 2006 08:05 schreef WinnekeLeen het volgende:
Andrea Bargnani valt toch nog niet bepaald tegen, met 16 ppg op 63,2 FG% en 57% van buiten de driepuntslijn!Maar zoals je na de draft al zei Popo, buiten dat bakt hij er nog niet veel van, zijn rebounds bijv.: 3,0 rpg... Joey Graham doet het ook lekker met 18,0 ppg... Ik heb er toch het vertrouwen in dat het met deze 2 helemaal goed gaat komen!
![]()
Ja okee, maar beiden moeten toch wel iets van 10 punten gemiddeld in kunnen chippen komend seizoen! Dan ben ik al wel tevreden denk ik... Maarja, als ze er zelfs in de summer league al niks van gebakken hadden, dan was er meer reden om te panikeren... Andre Barrett van de Raps doet het bijv. helemaal niet zo geweldig...quote:Op maandag 10 juli 2006 22:36 schreef popolon het volgende:
[..]
Vergeet niet dat dit voornamelijk rookies en ook try-outs zijn die spelen in deze league.
Vond dat ook al wat arrogant ja, laat eerst maar eens zien dat je uberhaupt wat kan ballen, want we hebben nog maar weinig gezien van Telfair... ''Mijn'' Raps zijn trouwens wel vernederd door de afvaardiging van de Celts in de Summer League!quote:Op woensdag 12 juli 2006 05:08 schreef popolon het volgende:
Sebastian Telfair Wants The Celtics To Unretire Jersey Number 31
Recently acquired point guard Sebastian Telfair wants to ask Celtics legend Cedric Maxwell to request that the Celtics unretire his jersey number 31.
Telfair has always worn the number because he’s from 31st Street in Brooklyn, but the number was retired by the Celtics in Maxwell's honor.
“I just got his phone number,” Telfair said. “I’m going to call him.”
Geen respect meer tegenwoordig, bah.
Niet echt bijzonder he in de NBAquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:20 schreef Skeffie het volgende:
Sebastian Telfair, hebben jullie zijn documentaire wel eens gezien? Wel aardig op zich, hoe hij van een arme sloeber in een keer miljonair wordt. Heeft heel veel talent (maar niet te vergelijken met LeBron en Mello).
Of wel, bij de Spurs krijgt hij vast weinig speeltijd.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:17 schreef J-Will het volgende:
he's back
Elson heeft een offersheet getekend bij de Spurs. De Nuggets mogen matchen, ik hoop voor Fransisco dat het niet gebeurd
Met alle respect voor Elson, ik hoop voor de Spurs dat hij geen starting center gaat worden. Al vind ik het wel leuk voor Elson.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:51 schreef BitetheBullet het volgende:
Bij de Spurs heeft Elson kans de starting center te worden (Mohammed en Nesterovic zijn weg), terwijl hij bij de Nuggets achter Nene, Martin en Camby zit. Voor speeltijd zou een overgang naar de Spurs dus wel gunstig zijn.
Neem maar van mij aan dat het geen miskoop zal zijn!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:38 schreef F1Bas het volgende:
Iemand hier die Marquis Daniels een beetje kent?
Kreeg niet veel speeltijd bij de Mavs. Maar hij is best wel goed hoor.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:38 schreef F1Bas het volgende:
Iemand hier die Marquis Daniels een beetje kent?
Misschien naar Boston...dat las ik ergens.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:34 schreef ForzaRob het volgende:
ben benieuwd of Iverson bij de Sixers blijft en trouwens wordt het nu Oklahoma Sonics?![]()
We hebben het hier toch over Elson?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:17 schreef popolon het volgende:
Spurs lieten Nazr wel erg makkelijk gaan. De deal met Nelson
Held Hunter blijft tenminste.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:53 schreef popolon het volgende:
Ja die ja.Die Rotterdammert.
Ik hou eigenlijk ook voornamelijk Pistons geruchten bij, dat zijn er dagelijks al teveel om op te noemen.
Die is voor z'n leeftijd nog verrekte fit.quote:
Hij mag dan misschien nooit de tweede Isiah Thomas zijn geworden, maar toch hebben de Pistons nog veel plezier beleefd aan die ouwe!quote:Op donderdag 20 juli 2006 04:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Die is voor z'n leeftijd nog verrekte fit.
Volgens locale radio in Indiana is de deal rond, welke spelers er bij betrokken zijn is onbekend. Harrington was zo een dure huurling voor de twee jaartjes die ie slechts bij Atlanta speelde..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:30 schreef F1Bas het volgende:
De geruchten worden steeds luider dat Harington terugkeert bij de Pacers.
Alleen een first round pick + trade exception hoorde ikquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:40 schreef Warrior28 het volgende:
[..]
Volgens locale radio in Indiana is de deal rond, welke spelers er bij betrokken zijn is onbekend. Harrington was zo een dure huurling voor de twee jaartjes die ie slechts bij Atlanta speelde..
Dat wordt nog behelpen straks met de start van de NFL dan.quote:
Ik hoop het niet, Indiana kan nog matchen.quote:Op zondag 23 juli 2006 16:10 schreef WinnekeLeen het volgende:
Krijg nou de hik! Fred Jones komt ook al naar Toronto! Zelden heb ik FA's zo graag naar Canada zien komen!![]()
![]()
Ik ga er vanuit dat ze de NFL gewoon op Setanta sports/ NASN laten zien hier in Ierland, dus dat lijkt me geen probleem...quote:Op zondag 23 juli 2006 16:10 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat wordt nog behelpen straks met de start van de NFL dan.
Volgens mij was hij free agent.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:42 schreef BitetheBullet het volgende:
De Hawks doen er echt alles aan om Isiah Thomas niet de slechtste GM in de NBA te laten zijn![]()
Dat zou nog best wel eens kunnen meevallen. De Spurs hebben geen echte center (meer) dus die rol zou ie zeker kunnen gaan vervullen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:28 schreef WaStEd het volgende:
Elson is een Spur nowniet dat ie daar veel gaat spelen, maar toch meer kans op een ring
Die van mcGrady is ziekelijkquote:Op donderdag 7 september 2006 06:17 schreef popolon het volgende:
Even de boel warm houden.
Radmanovic backflip dunk
Iverson Double Crossover
Tracy Mcgrady 13 points in 35 seconds
Idd, misschien wel het meest onwaarschijnlijke dat ik ooit in basketbal gezien heb.quote:Op donderdag 7 september 2006 09:31 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Die van mcGrady is ziekelijk.
quote:Op donderdag 7 september 2006 21:36 schreef popolon het volgende:
Dit blijft natuurlijk een van de meest merkwaardigste verhalen op niet professioneel gebied:
Amazing story about an autistic boy who has an incredible 4 minutes
Prachtig gewoon.
En dan staat ineens bij het team de naam van Jamar Smith, een speler die wij in Groningen hebben gezien tijdens de trainingen (waar hij ook goede dingen heeft laten zien) maar helaas nooit tijdens een wedstrijd.quote:
SAN ANTONIO, TX (Sept. 15, 2006) -- The San Antonio Spurs have announced that they have signed Charles Lee, Rich Melzer, Jared Reiner and Jamar Smith. Per team policy, terms of the deals were not disclosed
http://www.nba.com/spurs/news/signings_060915.html
Dat klopt ja, dat soort spelers noemen ze trainingcamp fodder...quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:16 schreef -Hans- het volgende:
uuhhhm het gaat trouwens om een 2006 trainings camp, het is dus nog niet 100% zeker dat hij mag spelen in het eerste team van de Spurs. Of wel??
Dank voor je reactie.quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:45 schreef Magicfrankie het volgende:
[..]
Dat klopt ja, dat soort spelers noemen ze trainingcamp fodder...
Die spelers worden puur gesigned voor het trainingscamp, bij uitzondering halen ze ook echt het team wat aan het reguliere seizoen begint.
http://sports.espn.go.com/nba/news/story?id=2605639quote:A source close to Bonzi Wells tells ESPN The Magazine's Ric Bucher that Wells has agreed to a two-year, $5 million deal with the Rockets. The deal includes a player opt-out after the first year.
Tracy McGrady had been lobbying for the Rockets to complete the deal and bring Wells to Houston.
The Rockets, Nuggets, Heat and Bobcats were the leading interested teams, but the Rockets had an edge because of what they can offer both Wells and his old team, the Sacramento Kings.
McGrady hinted that he had pressed his pitch to Wells as recently as Wednesday morning, and said a decision from the nine-year veteran seemed imminent.
Wells turned down a five-year, $36 million offer earlier this summer to remain with Sacramento after averaging 23.2 points for the Kings in the playoffs.
"We're really good friends," McGrady told ESPN Insider's Chris Sheridan on Wednesday. "I was with Bonzi this offseason, was talking to him, and Houston's a place he's real interested in. He's a grown man, he's been in this league for a long time, and the decision will really come down to him.
"I'm sure [the Rockets] want him. What he did in the postseason this year, it was eye-catching. I've been trying to make that work because I think Bonzi would be a great addition to our team to add more depth as far as matching up against teams like Phoenix, Dallas and San Antonio."
Schijnt een familiekwaaltje te zijn...net als blessuresquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:26 schreef popolon het volgende:
Tmac is natuurlijk een geweldige speler en zeker een van de leukere spelers van de NBA om naar te kijken maar 't is geen winnaar. Beetje het Vince Carter syndroom.
---8<---- knipperdeknip
In de 1e 5 kan ik me wel vinden...quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:12 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
ESPN Power Rankings
1.) Miami
2.) Dallas
3.) San Antonio
4.) Phoenix
5.) Detroit
6.) Chicago
7.) Cleveland
8.) LAC
9.) Houston
10.) New Orleans
Weinig verrassingen hoewel ik de Hornets en Rockets wel erg hoog vind staan.
Veel potentie, laten we het daar maar op houden....quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:43 schreef ScienceFriction het volgende:
Houston op 9...Dat team heeft toch zoveel hype om zich heen... T-Mac? Yao Ming? WTF?
Voor je het weet heeft T-Mac weer last van z'n rug, komt Ming er weer niet aan om te domineren en produceert de offense weer niks. Ik ben ook niet overtuigd van Wells. Goed seizoen vorig jaar, maar best een inconsistente speler carrieregewijsquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:31 schreef Magicfrankie het volgende:
[..]
Veel potentie, laten we het daar maar op houden....
Maar goed, stiekem hebben ze zich wel versterkt hoor, deze zomer.
Shane Battier, Bonzi Wells en Kirk Snyder zijn erg nuttige toevoegingen voor de Rockets, en in vergelijking met vorig seizoen hebben ze alleen Stromile Swift moeten opgeven.
duizenden nieuwe shirtjes leveren veel geld opquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:26 schreef popolon het volgende:
Vanwaar dat andere nummer?
Ja joh!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:55 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
duizenden nieuwe shirtjes leveren veel geld op![]()
Klopt, is volgends mij in dit topic al eerder langsgekomen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:39 schreef Jeroen_M het volgende:
Ik geloof dat dat zijn highschool nummer was.
Amare heeft vorige week weer een scan voor z'n knie gehad, de zoveelste al.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:21 schreef Warrior28 het volgende:
Amare speelt dit jaar ook met een ander nummer.....tenminste..als ie écht gaat spelen want zn fysiek werkt nog niet helemaal mee.
Begin van het seizoen? Het pre-season is nog niet eens officieel begonnen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:11 schreef angelofromgreece het volgende:
volgt iemand NBA europe live???
1 goede europese team en 1 middelmatige winnen van 2 nba teams........
hmm... waar zou het deze keer aan liggen?
oo, laat me raden, de bekende smoesjes... nba vind europese basketbal net als het WK niet belangrijk.. ze hadden nogsteeds jet-lag en ze zijn in het begin van het seizoen...
graag reacties!!
quote:Op maandag 9 oktober 2006 05:29 schreef J-Will het volgende:
sixers één van de slechtste teams noemen is wat overdreven, me dunkt. Maar die kerels worden gewoon om de oren geblaft, in Europa staan gewoon altijd 5 Kyle Korvers op het veld ipv. één.
Over Kobe's nieuwe nummer: geruchten gaan dat nr. 24 toch echt staat voor "de opvolger van..."
Niet in shape? Dat is wel een heel erg slap excuus. Over iets meer dan 3 weken begint het regular season al. Dan mag je toch aannemen dat die gasten echt al de nodige conditie hebben opgebouwd.quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:55 schreef J-Will het volgende:
Offseason. Guys zijn niet in shape. Zet een Miami Heat uit de playoffs tegen een willekeurig Europees team en ik garandeer je dat die stad omgetoverd zal worden tot Asswhoop-city.
De sixers zijn toch echt het slechtste defensieve team in de NBA, de Knicks en de Blazers kan je namelijk niet echt teams noemen op dit moment...quote:Op maandag 9 oktober 2006 05:29 schreef J-Will het volgende:
sixers één van de slechtste teams noemen is wat overdreven, me dunkt. Maar die kerels worden gewoon om de oren geblaft, in Europa staan gewoon altijd 5 Kyle Korvers op het veld ipv. één.
Over Kobe's nieuwe nummer: geruchten gaan dat nr. 24 toch echt staat voor "de opvolger van..."
Nou ik wind me er niet over op, maar je kan toch niet met droge ogen beweren dat het niveau in de 2 continenten vrijwel gelijk is.quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:56 schreef angelofromgreece het volgende:
Tijdens het WK waren hier mensen die zich op gingen winden toen ik zei dat het
niveau in de 2 continenten vrijwel gelijk is.
Hier komt het harde bewijs. Leuk begin om toch wat meer het Europees basketball te benoemen, want hoe je het went of keert.. kwaliteit en resultaat is meer waard dan de dunks en moves(ook al is dat met traveling en clean areas in de bucket)
[..]
Europees en Amerikaans basketball zijn toch twee verschillende dingen. De manier van spelen is totaal anders (hoewel het europese basketbal toch steeds wat meer Amerikaanse trekjes overneemt). Op individueel gebied voeren de Amerikanen echt de boventoon en technisch gezien kunnen ze heel wat meer. Bij het Europese basketbal is het allemaal wat systematischer. Athletisch vermogen is een stuk minder. Communistisch basketbal noem ik het.quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:56 schreef angelofromgreece het volgende:
ik bedoelde Winterthur FCB... best een goede team in het algemeen, maar niks tegen over CSKA, Panathinaikos en Pau..
Sixxers zou ik nooit slecht noemen, even goed (en soms slechter) dan een gem. goed europees team..
Tijdens het WK waren hier mensen die zich op gingen winden toen ik zei dat het
niveau in de 2 continenten vrijwel gelijk is.
Hier komt het harde bewijs. Leuk begin om toch wat meer het Europees basketball te benoemen, want hoe je het went of keert.. kwaliteit en resultaat is meer waard dan de dunks en moves(ook al is dat met traveling en clean areas in de bucket)
wat dachten jullie van CSKA 94-75 Clippers??
[..]
quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:27 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Europees en Amerikaans basketball zijn toch twee verschillende dingen. De manier van spelen is totaal anders (hoewel het europese basketbal toch steeds wat meer Amerikaanse trekjes overneemt). Op individueel gebied voeren de Amerikanen echt de boventoon en technisch gezien kunnen ze heel wat meer. Bij het Europese basketbal is het allemaal wat systematischer. Athletisch vermogen is een stuk minder. Communistisch basketbal noem ik het.
Ik kan het fout heben, maar het lijkt me dat de prestatiedrang bij de Amerikanen groter is doo de enorme waarde die aan statistieken wordt gehecht. Je wordt er als speler erg op afgerekend, wat zorgt voor een meer individuele instelling, maar ook een grotere drang om te winnen (tenzij je Vince Carter of Tracy McGrady heet).
Geef mij toch maar de NBA. Euroball is booooring.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 07:42 schreef J-Will het volgende:
Dat is niet alleen Miami en die jongens zijn echt nog niet in de vorm die ze rond de Allstar-break ofzo zullen hebben. Europees basketball is in mijn opinie veel softer en eenzijdidiger (lees: driepunters schieten wint een wedstrijd) dan Amerikaans. De beste spelers ter wereld, van over de hele wereld, trekken ook naar de NBA dus het is niet meer dan een logische conclusie.
Er is een groot verschil tussen "fit zijn" en "in vorm" zijn. Waarom denk je dat teams naar de playoffs toewerken? Waarom denk je dat ze een trainingskamp hebben en waarom denk je dat er preseason wedstrijden zijn?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:11 schreef angelofromgreece het volgende:
Lijkt mij dat ze nu FIT moeten zijn.. nogmaals, 2,5 weken en ze beginnen met spelen..Hoe goed de spelers individueel zijn en hoe goed de percentages zijn .. zegt niet of een TEAM (ja mensen, team work) beter is..
Concussies: USA team gaat onderuit tijdens WK en 2 teams verliezen op de NBA europe live.
niet fit zijn kun je altijd als excuus gebruiken.
Nogmaals, er waren hier mensen die zeiden: wacht maar tot europe live zal beginnen en je zult zien dat ze beter zijn.
Nou, hier zijn we dan. Hier moest ik toch op wachten?
[..]
Ik ben echt ontzettend slecht in die management/ fantasy dngen, dus no thanks...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:25 schreef BitetheBullet het volgende:
Dit jaar is er een uitgebreide management-game op nba.com, zijn er nog andere mensen die mee willen doen?
Als er genoeg interesse is, wil ik wel een Fok!-league opstarten.
Als het yahoo style is: Ja. (dus iedere speler kan maar in een team zitten, trades, FA's o.a.)quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:25 schreef BitetheBullet het volgende:
Dit jaar is er een uitgebreide management-game op nba.com, zijn er nog andere mensen die mee willen doen?
Als er genoeg interesse is, wil ik wel een Fok!-league opstarten.
Ik vond het camerawerk, LSM en de regie behoorlijk zwak.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:54 schreef J-Will het volgende:
leuke wedstrijd, jammer dat vette acties neit herhaald worden
Je zie duidelijk de sterke punten van de Pistons, als het andere team niet goed in zijn vel zit (Miami zonder Posey, Mourning en J-Will) kunnen ze de aanval volledig neutraliseren (31% FG)quote:Op woensdag 11 oktober 2006 05:46 schreef popolon het volgende:
Detroit 84, Miami 64
Zegt weinig natuurlijk maar er zijn mensen die beweren dat 't pre-season veel zegt.
Wel goed om te zien dat Mohammed 16 pts en 8 rebs heeft, is toch lekker binnenkomen als nieuwe center.
Oh, ja de starting five bij beide teams speelden niet bijzonder veel.
Het is een behoorlijk uitgebreide manager, met alle opties die je noemt. Uitgebreide uitleg vindt je hier:quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:09 schreef popolon het volgende:
[..]
Als het yahoo style is: Ja. (dus iedere speler kan maar in een team zitten, trades, FA's o.a.)
Fantasy maakt het nog leuker om sport te volgen.En je hoeft je team maar een keer per week aan te passen.
Van tevoren, anders krijg je ontevreden mensen en/of problemen als er mensen niet kunnen..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:08 schreef BitetheBullet het volgende:
Voor de mensen die mee willen doen:
Is er voorkeur voor een live-draft, bijvoorbeeld op zaterdag 21 oktober of voor een draft via lijstjes die je zelf van tevoren moet opstellen?
quote:NBA pronkt en lonkt in Europa
KEULEN - Met de grootste tournee ooit startte de NBA de afgelopen weken een enorm publiciteits- en charmeoffensief in Europa.
Op zoek naar meer dan zieltjes.
David Stern is een gelukkig mens. Op de laatste dag van de trip die onder de noemer NBA Europe Live in de markt was gezet, kan de baas van de Amerikaanse basketbalelite alleen maar concluderen dat de experimentele competitie met de beste teams uit de Euroleague en vertegenwoordigers van de NBA een doorslaand succes is geworden.
In Moskou, Lyon, Parijs, Rome, Barcelona en Keulen waren de arena's bijna overal uitverkocht. Het enthousiasme van de fans kende amper grenzen. Dat de duurbetaalde profs onderweg twee partijtjes verloren, ach, daar zat Stern niet mee.
Hij weet ook dat de dominantie van Amerika in het internationale basketbal niet meer een vanzelfsprekendheid is. Dat hebben de laatste twee WK's en de Olympische Spelen wel uitgewezen. ,,Het Amerikaanse basketbal heeft de beste atleten. In Europa is dit veel meer een teamsport,’’ legt de Nederlandse bondscoach Marco van den Berg uit.
Het initiatief van Stern om de NBA verder te globaliseren wordt in de VS niet door iedereen gewaardeerd. Tegenstanders geloven dat de onderlinge duels met Europese ploegen de NBA alleen maar kan schaden, zodat de rest van de wereld op het sportieve vlak nog sneller terrein kan goedmaken. En de voorsprong is de laatste vijf jaar al teruggelopen. Onbezorgd als hij hiervoor is, zet Stern zijn zendingswerk onverdroten voort.
,,De samenwerking met de Euroleague (daarin zijn de 24 beste Europese teams vertegenwoordigd) is een voorbeeld voor de wereld van twee competities, die samenwerken om de groei van de sport op lange termijn te realiseren,’’ stelt hij. ,,Want als je alles bij elkaar optelt, dan is onze belangrijkste missie zo veel mogelijk mensen aan het basketballen te krijgen. Daarnaast is NBA Europe Live natuurlijk ook een mooie kans om de populariteit van onze competitie hier te vergroten.’’
Europa is een voorname leverancier van topmateriaal aan de Amerikaanse profliga. Nowitzki (Duitsland), Parker (Frankrijk) en Gasol (Spanje) hebben er de status van superster. ,,Nu er veel Europeanen in de NBA spelen, is het niet meer dan logisch dat we hier ook trainingskampen beleggen en wedstrijden spelen,’’ oordeelt Darryl Dawkins, voormalig icoon van Philadelphia 76ers. ,,Op die manier kunnen de fans die hun landgenoten altijd in de nationale competities hebben gevolgd, hen weer eens zien met al die andere sterren.’’
Dawkins zag dinsdagavond in Keulen dat Sterns formule werkt. Hoe de massa bediend moet worden, dat weten ze bij de NBA immers wel. De Clippers werden naar Moskou gestuurd vanwege de aanwezigheid van Jaroslav Korolov, geboren in de Russische hoofdstad en groot geworden bij CSKA. De Spurs togen naar Frankrijk, omdat Tony Parker er vandaan komt en een van de grootste sportsterren is. Mike D'Antoni is coach van Phoenix Suns, maar woonde en werkte twintig jaar in Italië. Dus draafden de Suns op in Rome. ,,Mensen kunnen zich op deze manier nog beter identificeren met de liga,’’ vindt Dawkins. ,,Ze kunnen de spelers zien en ook aanraken. Normaal gesproken lukt dat nooit. Dit is een slimme zet van David Stern.’’
In de immense Kölnarena, met 13.763 toeschouwers bijna helemaal vol, is de voertaal niet alleen Duits. Uit half Europa, vooral ook uit Nederland, zijn de liefhebbers toegesneld om de beste clubteams van Europa, CSKA Moskou en Maccabi Tel Aviv, en de Phoenix Suns en Philadelphia 76ers over het veld te zien scheuren.
De show is perfect, zoals van de NBA mag worden verwacht. De liga heeft zelfs een eigen entertainmentdivisie meegenomen naar Europa om de fans in de pauze en time-outs te vermaken.
Volgend jaar gaat NBA Europe Live op herhaling, weet Stern zeker. Met andere teams, dat wel. De kruisbestuiving zal kunnen leiden tot de entree van enkele Europese teams in de NBA. Real Madrid, de Spaanse topclub, sprak er onlangs uitgebreid over met het opperhoofd.
,,Al vraag ik me af of er steden zijn die hallen willen bouwen die voldoen aan onze eisen. En ook of er mensen zijn die 400 miljoen dollar startkapitaal willen investeren in een dergelijk project,’’ aldus Stern. ,,De kans voor Europese teams is er, alleen de infrastructuur en de investeerders zijn er nog niet. De grote vraag is of die er ooit zullen komen. We zullen zien.’’
Ik doe al met 2 teams mee, maar er kan er altijd wel eentje bij..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:03 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Het is een behoorlijk uitgebreide manager, met alle opties die je noemt. Uitgebreide uitleg vindt je hier:
http://www.nba.com/fantasy/features/ufc.html
Shaq gaat met pensioen als hij weggaat bij Miami.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:40 schreef J-Will het volgende:
Shaq raken ze echt niet kwijt. Flink contract, denk niet dat veel teams dat aandurven.
Offensief zal er weinig veranderen, vorige jaar hadden ze Chandler die offensief net zo effecties is als Wallace. Dus dat probleem hadden ze al.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:08 schreef BitetheBullet het volgende:
Ik denk dat de offense van de Bulls er tegenvalt dit jaar, omdat ze nu tegen hetzelfde probleem aanlopen als Detroit in de play-offs dit jaar. Ik zie echter wel een team dat de tegenstander op 70 punten kan houden.
Das waar, ik ben alleen wel benieuwd of het werkt om een 24-jarige om te wisselen voor een 32-jarige die 10 centimeter kleiner is.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:14 schreef popolon het volgende:
[..]
Offensief zal er weinig veranderen, vorige jaar hadden ze Chandler die offensief net zo effecties is als Wallace. Dus dat probleem hadden ze al.
Tuurlijk, maar jij volgt de heat omdat je JWill tof vind en zo ben je bij de heat gekomen. Ik vind het maar laf om een team te volgen omdat zij de meeste kans maken om kampioen te worden. Houd wel van underdog teamsquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:26 schreef J-Will het volgende:
ik heb er niet zoveel mee. Kirk Hinrich ( ? ) vind ik wel stoer. Nocioni, Gorden en die anderen spreken met niet aan. Ben Wallace is wel een verbetering, dat zeker.
Ik ga weer gewoon Miami volgen. Een gezonde Jason Williams icm. een nog altijd hongerige shaq en een geweldenaar als Dwyane Wade, dan is een repeat (een re-heat) niet te vermijden.
Als ie heel blijft.quote:Op maandag 23 oktober 2006 08:37 schreef J-Will het volgende:
Jazz heeft nu Kirilenko, geniale speler
edit:
en Haffa natuurlijk
De Lakers zie ik thuis nog niet winnen met al die blessures en bovendien spelen ze tegen de Suns... niet echt een lekkere match-up. Kobe speelt waarschijnlijk ook niet (maar heeft sowieso nog niet gespeeld).quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:56 schreef popolon het volgende:
Volgende week dinsdag begint het eindelijk met:
Chicago at Miami
Phoenix at LA Lakers
Twee uitteams zie ik wel winnen, Bulls dit jaar een stuk sterker met de nieuwe aankopen en de beste defender in de NBA. Bij Miami bijna geen wijzigingen, ik weet niet of dat nou zo goed is. Shaq wordt met 't jaar minder natuurlijk.
Van dat Fan Commisioner? Ik snap daar helemaal niets van.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:43 schreef Toolmannetje het volgende:
Waar is iedereen gebleven in de fantasy league????
In de offseason geopereerd aan zijn rechterknie.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:35 schreef Zwansen het volgende:
Wat is er met Kobe dan?
Lekkere nieuwsposter ben jijquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:35 schreef Zwansen het volgende:
Wat is er met Kobe dan?
Hehe, ik zal komende week wel ff een vooruitblik op de NBA posten.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:18 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Lekkere nieuwsposter ben jij![]()
Daar ben je al wat laat mee.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hehe, ik zal komende week wel ff een vooruitblik op de NBA posten.
hehe, j-dub sterspeler van de heat te noemen gaat natuurlijk een beetje ver.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:34 schreef J-Will het volgende:
Vind 't ook wat ver gaan.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:48 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
hehe, j-dub sterspeler van de heat te noemen gaat natuurlijk een beetje ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |